0765.438.336

Stirile saptamanii 28 iunie – 4 iulie

Alina Popescu a lasat un loc de munca la sonda si a deschis o franciza Cereal Crunch in Ploiesti, dupa ce testase deja conceptul cu 5 to go. „Franciza m-a ajutat foarte mult“

Alina Popescu, de profesie inginer mecanic, a preluat, la inceputul acestui an, o franciza Cereal Crunch, un concept de local specializat in cereale, detinut de Radu Savopol si Lucian Badila – fondatorii cafenelelor 5 to go – si de Andrei Alecu. Alina Popescu avea deja o franciza 5 to go, astfel ca trecerea la Cereal Crunch a fost o completare a portofoliului. Localul sau se afla in Ploiesti.

„Mi s-a parut foarte interesant businessul. Eram de cinci ani intr-o locatie 5 to go, trebuia sa ma mut si, in plina pandemie, in ianuarie 2021, am deschis un spatiu care are, la comun, 5 to go si Cereal Crunch. Este un spatiu cu mese si scaune, nu se serveste cafeaua doar la pachet“, a povestit Alina Popescu.

Ea a deschis prima franciza 5 to go in urma cu sase ani si a ajuns acum la trei astfel de cafenele in Ploiesti, cu planuri de expansiune. In ceea ce priveste Cereal Crunch, ea vrea sa mearga mai departe si cu acest concept, urmand sa deschida unitati noi in Targoviste si Valenii de Munte.

Sursa: zf.ro


JYSK deschide magazin la Pitesti si ajunge la o retea de 101 de unitati in Romania

JYSK deschide magazin la Piteşti şi ajunge la o reţea de 101 de unităţi în RomâniaJYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania prin deschiderea unui nou magazin, in Pitesti, ajungand astfel la o retea de 101 de unitati, dupa 14 ani de la intrarea companiei pe piata locala. Noul magazin, cu o suprafata totala de 1.400 mp, este amplasat in centrul comercial Vivo!, fiind al treilea magazin pe care retailerul scandinav JYSK il detine in municipiul Pitesti.

‘’Chiar acum o luna treceam de pragul de 100 de magazine in Romania si ne bucuram sa anuntam atat de repede inaugurarea unui nou magazin. Cele doua magazine pe care le avem in Pitesti, oras in care activeam de peste 8 ani, performeaza foarte bine, de aceea am decis sa ne extindem cu o noua unitate in oras, intr-o zona pe care nu o acopeream pana acum. Magazinul va fi amenajat dupa noul nostru concept Store 3.0’’, a spus Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK Romania si Bulgaria, intr-un comunicat de presa.

Sursa: zf.ro


Cristina Capatan detine un centru de cursuri in Bucuresti unde ii invata pe copii matematica si engleza cu o metoda alternativa si asteapta venituri de peste 300.000 lei

Afaceri de la Zero. Cristina Căpătan deţine un centru de cursuri în Bucureşti unde îi învaţă pe copii matematica şi engleza cu o metodă alternativă şi aşteaptă venituri de peste 300.000 leiCristina Capatan, o antreprenoare din Bucuresti, detine un centru de cursuri sub numele Kumon in Bucuresti, unde ii invata pe copii matematica si engleza cu o metoda alternativa. Pentru anul acesta, Cristina Capatan asteapta venituri de 300.000 lei si spera sa ajunga la un numar de circa 130 de cursanti.

„Dorim sa ajungem pana la sfarsitul anului la circa 120-130 de copii, dar pentru a ajunge la mai multi copii trebuie sa mai pregatim o persoana care sa tina cursurile si pregatirea acesteia dureaza, insa cred ca cifra de afaceri pe 2021 se va dubla cel putin fata de anul trecut“, spune Cristina Capatan.

„Am rugat instructoarea sa imi spuna cum functioneaza centrul si daca mai exista posibilitatea deschiderii unui astfel de centru, mi-a explicat ca este o franciza, am studiat putin si am hotarat sa ma prezint la o evaluare, care avea loc peste doua saptamani, pentru ca cei de la Kumon ofera franciza in urma unei evaluari. Am plecat la cursuri in Grecia si am hotarat sa imi deschid un centru“.

In acea perioada existau doua astfel de centre in Bucuresti, iar proprietarii unuia dintre ele voiau sa vanda, astfel ca antreprenoarea a preluat centrul dupa o investitie de circa 10.000 euro, dintre care 2.000 euro a fost costul francizei, pe cand restul de bani au fost investiti in amenajarea centrului cu mobilier, tablete si calculatoare.

Sursa: zf.ro


Marks & Spencer a renuntat la toate colaborarile cu fabricile de textile si incaltari din Romania. A pastrat doar contractul cu Alka pe alimente. In urma cu mai putin de un an, retailerul britanic – ce detine si o divizie de moda si una de magazine alimentare – lucra in Romania cu patru furnizori, dintre care trei produceau haine sau pantofi si unul hrana

Marks & Spencer a renunţat la toate colaborările cu fabricile de textile şi încălţări din România. A păstrat doar contractul cu Alka pe alimente. În urmă cu mai puţin de un an, retailerul britanic - ce deţine şi o divizie de modă şi una de magazine alimentare - lucra în România cu patru furnizori, dintre care trei produceau haine sau pantofi şi unul hranăGrupul britanic Marks & Spencer, unul dintre cei mai cunoscuti retaileri din lume, ce detine 1.500 de magazine pe 62 de piete, cu vanzari de 9 mld. lire sterline, a renuntat in ultimul an la colaborarile cu toate fabricile locale de haine si incaltari. Mai exact, acum gigantul mai are pe lista de furnizori o singura fabrica din Romania, un furnizor de alimente.

Este vorba de Alka, producatorul napolitanelor Alfers, al covrigeilor Toortitzi si al brandului de cafea Stretto. Grupul Alka, ce detine in Romania doua fabrici, este prezent, atat pe plan local, cat si la export pe mai mult de 40 de piete de pe cinci continente. Mai exact, produsele made in Bucuresti si Ploiesti fac inconjurul lumii. Pe site-ul Marks & Spencer apare ca adresa a Alka cea din Bucuresti.

Sursa: zf.ro


Burger King deschide o noua locatie in ParkLake

Burger King deschide o nouă locație în ParkLakeBurger King Romania deschide, pe 2 iulie, un nou restaurant in ParkLake Shopping Center, in Bucuresti.

Noul restaurant va fi cel de-al cincilea amplasat intr-un centru comercial si va fi situat in zona de food court a ParkLake, cu un spatiu de servire generos si cu optiunea de refill pentru bauturi racoritoare.

„Printre obiectivele noastre din acest an se numara dezvoltarea si cresterea continua a brand-ului in regiune”, a declarat Abdalla Hafez, Brand President Burger King.

Sursa: wall-street.ro


Tranzactie importanta cu terenuri in Capitala – One United cumpara un teren de peste 20 de mil. euro

Tranzacție importantă cu terenuri în Capitală - One United cumpără un teren de peste 20 de mil. euroOne United Properties a anuntat achizitia unui teren cu o suprafata importanta din nordul Capitalei, semnand deja antecontractul de cumparare, intr-o tranzactie ce se va ridica la peste 20 de milioane de euro.

”Dezvoltatorul One United Properties, unul dintre cei mai importanti jucatori din piata imobiliara din Romania, anunta incheierea antecontractului pentru achizitia unui teren cu o suprafata de 25.350 mp situat pe Soseaua Fabrica de Glucoza din Bucuresti, respectiv pentru achizitia unei cote indivize de 1/2 dintr-un teren in suprafata de 3.651 mp, avand destinatia de drum de acces” se arata intr-un comunicat remis redactiei.

Tranzactia reprezinta o noua etapa in strategia Grupului de a investi in oportunitati de dezvoltare premium sustenabile in zone exclusiviste ale Bucurestiului.

One United Properties este unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari de proiecte rezidentiale, de birouri si mixte de ultima generatie din Bucuresti.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide