0765.438.336

Stirile saptamanii 28 februarie – 6 martie

Stay Fit Gym, cu fondul Morphosis Capital ca actionar, preia Neby Fitness, cu afaceri de 255.000 de euro

Stay Fit Gym, al doilea cel mai mare lant de sali de fitness din Romania dupa numarul de centre deschise, anunta pre­luarea integrala a Neby Fitness, un centru din zona pietei Domenii din Bucuresti.

Aceasta este prima tranzactie de tip M&A realizata de Stay Fit Gym dupa in­tra­­rea in actionariatul companiei a fon­du­lui de private equity Morphosis Capital, in de­cem­brie 2021.

„Obiectivul nostru co­mun cu Morphosis Capital este ca Stay Fit Gym sa se dezvolte accelerat prin des­chi­de­rea de noi centre de fitness atat in Bucu­resti, cat si in alte orase din Romania. Pre­lua­rea Neby Fit­ness face parte din planul nos­tru de extin­dere in Capitala, in zone in care exis­ta o nevoie de centre de fitness mo­­derne“, spune Alexandru Lascar, CEO al Stay Fit Gym.

Sursa: zf.ro


Valentin Budes, CFO Sphera: In 2022 vrem sa deschidem 18 restaurante – noua KFC, patru Pizza Hut, trei Taco Bell in Romania si doua KFC in Italia

Emisiunea ZF Deschiderea de Astăzi. Valentin Budeş, CFO Sphera: În 2022  vrem să deschidem 18 restaurante – nouă KFC, patru Pizza Hut, trei Taco  Bell în România şi două KFC în ItaliaPrin comparatie cu 2021, anul 2022 poate fi un an semnificativ mai bun, care sa marcheze sfarsitul pandemiei si sa ofere o serie sustinuta de cresteri, spune Valentin Budes, CFO al Sphera Franchise Group, operatorul in sistem de franciza al lanturilor de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania, respectiv KFC in Republica Moldova si Italia.

„Va fi o evolutie accelerata si nu vom vorbi de o variatie de 41%, asa cum a fost in 2021, care a avut ca baza de referinta un 2020 puternic afectat de pandemie. Anul 2022 va veni cu un numar semnificativ de restaurante noi pe care vrem sa le deschidem, mai exact 18. Noua dintre ele vor fi pentru KFC Romania, patru pentru Pizza Hut, trei pentru Taco Bell si doua pentru KFC Italia“, a spus CFO-ul grupului.

Sursa: zf.ro


Maria Groza, grupul Stil & Exquisite Diamonds: Am ajuns la 30 de magazine in Romania si ne extindem in continuare local, dar ne dorim sa mergem si pe piata externa

ZF 15 minute cu un antreprenor. Maria Groza, grupul Stil & Exquisite  Diamonds: Am ajuns la 30 de magazine în România şi ne extindem în  continuare local, dar ne dorim să mergemGrupul Stil & Exquisite Diamonds, activ in productia si retailul de bijuterii, detine astazi 30 de magazine proprii in Romania si are in plan sa se extinda in continuare atat local, cat si in afara granitelor tarii. Afacerea, fondata acum 30 de ani de familia de antreprenori locali Groza, are propria unitate de productie, in Ramnicu Valcea, acolo unde a inceput sa se scrie povestea acestui business. Atelierul de productie de bijuterii ali­menteaza doar reteaua proprie de ma­gazine a grupului, este vorba de 30 de unitati de retail sub doua branduri – Bijuteria Stil si Exquisite Diamonds.

„Lucram la 40% din capacitatea noastra de productie si acoperim astfel cererea magazinelor din reteaua noastra. Ne dorim sa dublam productia in urmatorii ani, vrem sa ne crestem numarul de magazine, mai este loc de dezvoltare in piata. Vrem sa mergem in paralel atat cu brandul Stil, cat si cu Exquisite“, a spus Maria Groza, fondator si CEO al grupului Stil&Exquisite Diamonds.

Sursa: zf.ro


Carrefour deschide doua magazine Express in benzinariile Rompetrol

Carrefour deschide două magazine Express în benzinăriile RompetrolRompetrol Downstream a incheiat un parteneriat cu Carrefour Romania pentru implementarea unui proiect pilot ce vizeaza deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express in zona hei a benzinariilor Rompetrol. Pilotul se deruleaza in doua statii, unde clientii pot alege dintr-un portofoliu variat de produse.

Primul magazin este deja deschis in incinta statiei Rompetrol din localitatea Mogosoaia, urmand ca pana la finalul lunii sa devina operational si magazinul situat in Ploiesti.

“Prin intermediul noului proiect pilot, ne dorim sa le oferim clientilor nostri o extindere a gamei de produse disponibile, iar in functie de feedback-ul acestora vom analiza o posibila dezvoltare a acestui parteneriat. ” a spus Zhanibek Nugertayev, director general Rompetrol Dowstream.

Sursa: wall-street.ro


Antreprenoriat cu gratie: De 10 ani, Alina Sudriu indulceste Bucurestiul cu prajiturile Grace Couture Cakes

Antreprenoriat cu grație: De 10 ani, Alina Sudriu îndulcește Bucureștiul cu prăjiturile Grace CoutureIn 2012, Alina Sudriu fonda Grace Couture Cakes, primul atelier de cofetarie couture din Romania.

“Fetita mea Grace avea patru luni cand am inceput business-ul. Am zis atunci ca trebuie sa fac ceva repede, sa vad daca merge, iar in caz ca nu functioneaza sa ma intorc la vechiul job odata cu terminarea concediului de maternitate”, explica Alina.

A ales acest domeniu deoarece atunci cand si-a organizat propria nunta a luat legatura cu tot felul de furnizori din domeniul organizarii de evenimente si i s-a parut un domeniu linistit, dar si unul cu potential.

Anul trecut, Grace Couture Cakes a avut o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro si o marja de profit de circa 20%, iar pentru acest an Alina estimeaza sa ajunga la afaceri de 1,8 milioane de euro.

Iar odata cu terminarea pandemiei si revenirea la normal, antreprenoarea isi doreste sa dezvolte business-ul Grace Couture Cakes si in alte directii decat cele de pana acum.

“Urmatoarea locatie, care probabil va fi tot in nordul Bucurestiului, mi-as dori sa fie una cu mese, pentru ca oamenii sa poata savura pe loc prajiturile. De asemenea, in anii urmatori doresc sa avem si o sala de evenimente pentru ca ma atrage foarte tare aceasta nisa”, mai spune antreprenoarea.

Sursa: wall-street.ro


Raluca Stanciu, co-fondatoare Franchwise: S-a produs un shift in piata francizelor. Nu mai este vorba doar despre produs

PROFIT NEWS TV Raluca Stanciu, co-fondatoare Franchwise: S-a produs un shift în piața francizelor. Nu mai este vorba doar despre produsPe masura ce piata se dezvolta, iar cererea este tot mai mare, francizorii devin si ei din ce in ce mai pretentiosi in acordarea dreptului de exploatare a propriilor afaceri. Banii nu mai sunt suficienti.

„Daca vorbim de branduri cunoscute, e important sa ai o experienta antreprenoriala solida, pentru ca nu mai este doar despre cine are bani sa investeasca, ci despre cat de bine iti cunosti piata locala, care sunt resursele umane pe care poti sa le pui la dispozitie astfel incat sa poti sa faci managementul de business si cat de bine esti pregatit sa simti piata sau trendul. Cumva s-a produs un shift in piata. Brandurile internationale nu se mai uita la grupurile care au doar resursele financiare de investit, ci la cele care au si construit ceva”, a spus, Raluca Stanciu, co-fondatoare Franchwise.

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide