Brandul Nomasvello deschide cel de-al 35-lea centru de infrumusetare la VIVO! Baia Mare
Franciza Nomasvello, cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume, specializata in epilare definitiva si terapii faciale cu IPL, deschide in 14 septembrie 2017 cel de-al 35-lea sau centru.
Nomasvello a fost infiintat in anul 2007, in Spania si in prezent numara peste 1.200 de centre, regasite in 16 tari de pe 3 continente si mai mult de 1 milion de clienti multumiti. Brandul a intrat pe piata autohtona in anul 2010, deschizand 35 de centre de infrumusetare in doar 7 ani. No+Vello este prezent de 4 ani in Top 100 Cele mai Bune Francize din Lume, ocupand Locul 1 pe segmentul SPA, de Ingrijire Personala.
Sursa: news.ro
Lantul de magazine 1 Minute a ajuns la 29 de unitati in Bucuresti, Iasi si Sibiu
Reteaua de magazine 1 Minute, care face parte din portofoliul grupului francez Lagardére Travel Retail, a ajuns la 29 de unitati in Romania, din totalul de 37 de magazine din divizia de food.
Magazinele 1 Minute sunt prezente in orasele Bucuresti, Iasi si Sibiu, fiind pozitionate in apropierea centrelor de afaceri, dar si in zonele de tranzit precum aeroporturile sau spitalele.
Sursa: zf.ro
Carrefour intra pe ultima suta de metri cu remodelarile Billa
Retailerul francez Carrefour se apropie de finalizarea procesului de integrarea a supermarketurilor Billa, in prezent mai avand doar 10 unitati de remodelat. Toate aceste magazine vor fi redeschise sub brandul Market, potrivit informatiilor furnizate de retailer.
Retailerul francez Carrefour a inceput de la 1 martie remodelarea celor 86 de supermarketuri Billa preluate anul trecut pentru 97 de milioane de euro de la germanii de la Rewe si pana acum a remodelat 75 de magazine. Dintre acestea doua au fost transformate in unitati Supeco, cinci in formatul de proximitate Express Orange, iar restul de 68 au fost deschise sub brandul Market.
Sursa: magazinulprogresiv.ro
McDonald’s a investit 2,5 mil. lei intr-un restaurant la Bacau, primul deschis în 2017
McDonald’s Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala de restaurante, controlat de maltezii de la Premier Capital, a deschis cel de-al doilea restaurant din Bacau si a 69-a unitate din Romania, in urma unei investitii de 2,5 milioane lei (550.000 de euro).
„Am ajuns la o retea de 69 de restaurante, aceasta fiind prima deschidere din acest an. Avem 22 de proiecte de dezvoltare si investitii care urmeaza sa fie implementate pana la finalul anului“, spune Daniel Boaje, director general Premier Restaurants Romania, compania care opereaza activitatea McDonald’s in Romania.
Sursa: zf.ro
Gigantul american Taco Bell intra in lupta pentru cele 2 mld. lei pe care romanii le cheltuie pe fast-food
McDonald’s, KFC si Subway controleaza circa jumatate din toata piata locala de profil. In lupta mai intra fast-foodurile si shaormeriile locale.
Gigantul american Taco Bell, care are in portofoliu in special mancare mexicana, va intra pe piata locala in aceasta toamna cu un restaurant in Baneasa Shopping City, unul dintre cele mai puternice malluri ca incasari din Romania.
Sursa: zf.ro
Brandul italian Liu Jo a deschis primul magazin din afara Capitalei, in Iasi
Magazinul brandului de fashion dedicat nisei feminine are o suprafata de 130 de metri patrati si este situat la etajul Galeriei Palas Mall. Magazinul din Palas Mall Iasi este cel de-al treilea inaugurat in Romania si primul din afara Capitalei.
Brandul Liu Jo a fost fondat in Carpi, Italia, in 1995, de catre fratii Marco si Vannis Marchi. In prezent, Liu Jo are 330 de magazine monobrand si se gaseste in alte peste 4.500 de magazine multi-brand, in 35 de tari, de pe patru continente.
Sursa: wall-street.ro
Hotelul de cinci stele Marshal Garden din Capitala, grad de ocupare de 75% in S1 2017
Hotelul de cinci stele Marshal Garden de pe Calea Dorobantilor din Capitala, controlat de familia Antonescu, care detine si agentia de turism Marshal Turism, a operat in primele sase luni din acest an cu un grad mediu de ocupare de 75%. In septembrie si octombrie hotelul are deja toate camerele rezervate, potrivit oficialilor companiei.
“Primim mai multe cereri decat avem locuri de cazare, in septembrie si octombrie toate camerele sunt rezervate. Evenimentele organizate in Capitala au contribuit la cresterea numarului de rezervari, ii cazam pe cantaretii de la Opera Romana, dar si pe cei care vin la Festivalul George Enescu, avem si evenimente corporate in timpul saptamanii, iar in weekend evenimente private“, a declarat pentru ZF, Ana Maria Moanta, directorul de marketing al companiei Marshal Turism.
Sursa: zf.ro
Doi antreprenori au investit 15.000 de euro într-o gelaterie din centrul Capitalei. „Testam si serviciul de livrare“
Doi antreprenori din Bucuresti, Mihaela Cuturescu si Florin Constanda, au deschis în primavara anului trecut o gelaterie în zona Armeneasca din Capitala, dupa o investitie de circa 15.000 de euro. Pe langa magazinul fizic, cei doi antreprenori mai detin un ice cream bar cu care se deplaseaza la evenimente private sau corporate.
„Valoarea totala a investitiei a fost de 15.000 – 20.000 de euro în spatiul de comercializare. Afacerea a început în primavara anului trecut, dupa o perioada de un an de la ideea initiala, timp în care am analizat piata deserturilor si a înghetatei artizanale din Bucuresti, am identificat clientii carora ne adresam si am cautat spatiul comercial pentru gelaterie“, a spus Florin Constanda, cofondator al gelateriei Gelatecco.
Sursa: zf.ro
AFI incepe construirea mall-ului din brasov
Constructia mult-asteptatului mall AFI din Brasov va incepe in aceasta toamna, piatra de temelie urmand sa fie pusa in data de 12 septembrie.
Israelienii de la AFI Europe au primit in luna mai a acestui an aprobare pentru a construi un mall in Brasov, alaturi de o cladire de birouri. Dezvoltatorii, care detin si mallul AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, au finalizat, la inceputul anului trecut, achizitia terenului de 40.000 de metri patrati din centrul de business al orasului, pe fosta platforma Hidromecanica.
Sursa: adevarul.ro
Ingo Nissen, ParkLake Plaza: Mallul e ca un copil mic, acum invata sa mearga. Abia dupa doi-trei ani putem spune ca devine o destinatie
Dezvoltatorii centrului comercial ParkLake Plaza din Bucuresti vor deschide aproximativ 20 de magazine noi in urmatoarele sase luni, care se vor adauga celor 222 pe care mallul le are in prezent. La un an de la inaugurare, dezvoltatorii spun ca centrul comercial mai are nevoie de timp pentru a se pozitiona in piata si pentru a se putea compara cu alte malluri cu traditie din Bucuresti.
„In ultimele sase luni, numarul de vizitatori a crescut cu 35%. De asemenea, vanzarile din luna iulie au fost cu 25% mai mari fata de luna februarie, in conditiile in care cresterea in piata de retail din Bucuresti a fost mai redusa“, spune Ingo Nissen, managing director in cadrul companiei portugheze Sonae Sierra, unul dintre cei doi dezvoltatori ai ParkLake, din parcul Titan.
Sursa: zf.ro