Hippoland, cel mai mare lant de magazine din Bulgaria destinat exclusiv produselor pentru bebelusi si copii, se extinde in Romania si deschide primul magazin in franciza, in Bucuresti, in incinta Centrului Comercial Auchan – Drumul Taberei.
sursa: dailybusiness.ro
Fiecare dintre cele sapte restaurante in franciza pe care McDonald’s le detine in Romania a avut anul trecut o cifra medie de afaceri de 7,7 mil. lei, cu 7-9% mai mare decat a unui restaurant operat direct de lantul american de fast-food-uri.
sursa: ZF.ro
S-a deschis in Baneasa un restaurant de tip fast-food, Mister Kebab, dupa o investitie de aproximativ 60.000 de euro. Ce doi antreprenori implicati spera ca unitatea sa nu ramana singurul local.
Din cauza veniturilor mici si pentru ca a facut fata greu agresivitatii de pe piata, cei doi antreprenori au decis sa inchida in 2014 franciza pe care o detineau, La doi pasi, si sa isi incerce norocul cu un nou brand, pe aceeasi firma.
sursa: ZF.ro
Printre cele mai importante evenimente de pe piata imobiliara putem include proiectul Mega Mall, cel mai mare mall dezvoltat in ultimii cinci ani in Capitala, care a presupus o investitie de 165 de milioane de euro, acesta s-a deschis la mijlocul lunii mai si mizeaza pe 50.000 – 60.000 de vizitatori zilnic.
Un alt proiect este extinderea de 1.000 de metri patrati in zona de entertainment a mallului AFI Cotroceni, precum si alti 7.000 de metri patrati pentru partea de magazine de fashion, dar si parcare si flux de trafic. Investitia se ridica la 14-15 milioane de euro.
sursa: ZF.ro
In zona de centre comerciale, se vede o crestere a numarului de vizitatori si a vanzarilor retailerilor, iar cererea in crestere este un semnal al revenirii economiei.
David Hay, CEO al companiei israeliene de dezvoltare imobiliara AFI Europe, spune ca a observat o crestere a vanzarilor retailerilor inclusiv in mallurile AFI de pe plan local in prima parte a anului. Astfel, daca in AFI Palace Cotroceni acestea au crescut lunar cu circa 6% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in AFI Ploiesti vanzarile au crescut lunar cu 20-25%.
sursa: ZF.ro
Trei retaileri de echipamente sportive isi fac loc pe piata locala. Spaniolii de la Decimas au facut primul pas in decembrie anul trecut, cand a fost deschis magazinul de articole sportive din mallul bucurestean Sun Plaza. A doua unitate masoara circa 600 de metri patrati si a fost inaugurata in mallul Coresi din Brasov.
sursa: ZF.ro
Antreprenorul Biciclop, magazin de articole si echipamente sportive, isi doreste pe termen scurt sa extinda afacerea la nivel national prin stabilirea relatiilor cu magazinele de profil din tara, iar pe termen lung, vizeaza achizitii, francize sau dezvoltarea prin intermediul fuziunilor.
Pentru anul acesta, preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri si estimeaza ca Biciclop va inregistra in 2015 aproximativ 500.000 de euro.
sursa: forbes.ro
In Timisoara a fost emisa autorizatia de constructie pentru cel de-al treilea mall din oras. Israelienii de la Plaza Center au afisat la terenul pe care il detin, pe Calea Lugojului din Timisoara, ca vor deschide Timisoara Plaza in 2016.
Iar pana la sfarsitul acestui an timisorenii vor avea la dispozitie mall-ul construit in Calea Sagului de sud-africanii de la NEPI.
sursa: adevarul.ro
Coffee-Bike este un sistem de franciza de succes in domeniul cafenelelor mobile, prezenta acum si in Romania. Coffee-Bike ofera produse in domeniul “coffee to go”.
Francizorii pun la dispozitie: propria bicicleta Coffee-Bike, un curs profesional Barista si echipamentul necesar, know-how-ul unui sistem dovedit precum si suportul continuu, in schimb cauta antreprenori pasionati de cafea, motivati, cu abilitati de comunicare si cu determinarea de a oferi servicii de top.
sursa: ideideafaceri.manager.ro