0765.438.336

Stirile saptamanii 26 septembrie – 2 octombrie

Afacerea Floria a mizat anul acesta pe activitatea de amenajari peisagistice in centre comerciale si a castigat doua proiecte de amploare, cu Parklake si Veranda Mall. Acest segment va contribui cu 15% la cifra de afaceri a companiei in acest an, in conditiile in care cresc vanzarile si online, dar si in spatiile Floria in strada.

In 2015, Floria a facut primul pas spre comertul cu magazine fizice, deschizand un spatiu in Bucuresti, in urma unei investitii de 100.000 de euro; a urmat al doilea, tot in Capitala. In 2016 insa, miza Floria a fost pe proiectele de amenajari florale si peisagistice de amploare.

Sursa: businessmagazin.ro


sfatul-dragos-petrescuIn urma cu mai bine de zece ani, Dragos Petrescu a decis sa incerce antreprenoriatul si sa deschida singur un restaurant. Dragos Petrescu a luat pulsul pietei ospitalitatii ca store manager la McDonald’s in programul de aplicare pentru franciza, iar in 1999 a pus bazele, impreuna cu Catalin Mahu, ale lantului de restaurante La Mama.

Petrescu si-a continuat formarea profesionala in Franta, la Toulouse, unde a absolvit cursuri de management al intreprinderii, a continuat la Chicago, cu un Advanced Operations Course, si mai apoi a absolvit un Executive MBA la Asebuss in 2005.

Grupul City Grill, controlat de antreprenorul Dragos Petrescu, a terminat anul trecut cu afaceri de 115 milioane de lei, in crestere cu 28% fata de 2014 si aproape duble fata de 2012. Compania cuprinde 16 restaurante si cafenele sub mai multe branduri, precum City Grill, Trattoria Buongiorno sau Hanu’ lui Manuc.

Sursa: businessmagazin.ro


Proprietarii Coffee 2 Go (Vlad Timaru, Iuliana Timaru si Mircea Radulescu) au lansat afacerea in 2013 si, doi ani mai tarziu, au demarat procesul de francizare. Ìn prezent, detin 6 kiosk-uri proprii in Bucuresti si 10 in regim de franciza in tara iar planul este de extindere in toate marile orase.

Investitia initiala este de intr-o franciza Coffee 2 Go este 9.999 euro cu TVA inclus, suma ce include: kiosk-ul complet mobilat si utilat, personalizat, iluminat, transportat si montat la locatie, precum si totalitatea echipamentelor de bar necesare functionarii (espressoare, blendere, aparate de spuma lapte, frigider, congelator, accesorii de bar (pahare de inox, lingurite, organizatoare de bar…etc).

La aceasta suma, se adauga inca 2000 euro – cheltuieli cu chiria initiala, cu racordarea la utilitati, cu autorizarea, cu stocul initial de materii prime si materiale.

Sursa: wall-street.ro


203243_articolCentrul comercial din zona Iancului – Pantelimon, Mega Mall, a inregistrat o crestere medie de peste 31% a cifrei de afaceri, fata de primele luni de la lansare. Inaugurat in mai 2015 de catre grupul NEPI, unul dintre cei mai mari investitori si dezvoltatori imobiliari prezenti pe piata din Romania, Mega Mall inregistreaza o cifra notabila si in ceea ce priveste media de vizitatori. La doar 1 an de la deschidere, evolutia centrului comercial este una ascendenta, drept dovada fiind cresterea de 32% a traficului.

Primul an de activitate a adus, de asemenea, rezultate semnificative pentru retailerii de fashion disponibili pe suprafata inchiriabila de 77.000 mp, acestia inregistrand in medie o crestere de 36%, in timp ce partea de food&beverages a crescut cu 34%, iar serviciile cu 70%.

Sursa: wall-street.ro


p_203426_760x420-00-65Doua antreprenoare au lansat un serviciu online de inchiriere de tinute de ceremonie destinat barbatilor, iTux, in urma unei investitii de 100.000 de euro. Platforma detine 500 de produse ce pot fi inchiriate, de la costume, camasi, pantofi sau alte accesorii, iar costurile de inchiriere incep de la 400 de lei.

Investitia a insemnat crearea colectiei de tinute, a platformei online, a campaniei de comunicare si marketing, precum si lansarea si dezvoltarea sistemului de franciza, pentru care antreprenorii cauta deja parteneri pentru a deschide cabine de proba in toate orasele mari din tara. In primele 12 luni, antreprenorii asteapta 500 de clienti.

Sursa: wall-street.ro


Daniel Ben-Yehuda, un manager care a mai lucrat pentru brandul hotelier Sheraton in Tahiti si Israel si care conduce in prezent hotelul Sheraton din Piata Romana din Capitala, spune ca a reusit sa aiba in septembrie 80% din camerele hotelului ocupate si ca pana la final de an va atinge si targetul de 10 milioane de euro cifra de afaceri.

Procesul de transformare a cladirii din Piata Romana a inceput in toamna anului 2014, cand lantul hotelier Starwood Hotels & Resorts Worldwide (care detine brandul Sheraton) a sem­nat un contract de franciza cu compania Grand Plaza Hotel (ce opera fostul Howard Johnson).

Sursa: ZF.ro


Compania de transport si logistica Pall-Ex Romania a avut in primul semestru un avans al veniturilor de peste 30% fata de perioada similara a anului trecut, astfel ca jucatorul se indreapta catre un nou an de crestere a businessului, arata calculele ZF facute pe baza datelor furnizate de companie.

In primul trimestru, compania a avut vanzari mai mari cu 45%, iar cresterea a continuat si in trimestrul al doilea, cand Pall-Ex a consemnat un avans de 32% al veniturilor.

Sursa: ZF.ro


Brandul de biciclete Pegas si producatorul de textile Braiconf din Braila s-au asociat pentru a realiza o linie de camasi pentru ciclism, potrivit lui Andrei Botescu, romanul care a readus pe piata brandul Pegas in urma cu patru ani. Pegas si Braiconf sunt doua dintre cele mai vechi branduri romanesti, fiind lansate pe piata acum cateva zeci de ani.

Ei vor sa continue dezvoltarea brandului in doua directii retail si productie. In retail vor sa mearga in franciza in tara datorita varietatii de modele si accesorii. Ambitia lui Andrei Botescu este sa ajunga la 100 de magazine (proprii si partenere) in cinci ani. In productie el vorbeste de relansarea productiei in Romania.

Sursa: ZF.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide