0765.438.336

Stirile saptamanii 26 noiembrie – 2 decembrie

Reteaua 1 Minute se extinde cu o unitate in proiectul de birouri Unirii View din Capitala si ajunge la 36 de magazine in Romania

Grupul francez Lagardére Travel Retail, care detine in portofoliu reteaua de magazine 1 Minute, urmeaza sa deschida o unitate in incinta proiectului de birouri Unirii View din Capitala dezvoltat de belgienii de la Weerts, ajungand la 36 de magazine pe plan local.

”(…) Continuam expansiunea retelei in centrul Capitalei si in principalele centre de afaceri.”, spune Petruta Ionita, director marketing & category management, reprezentul Lagardere Travel Retail Romania.

Sursa: zf.ro


Un nou jucator pe piata de educatie din Romania: Scoala canadiana Maple Bear vrea sa deschida pana la 10 unitati in franciza

Reteaua canadiana Maple Bear vrea sa intre pe piata din Romania printr-un model de franciza educationala si are in plan sa ajunga la 10 unitati pentru invatamantul prescolar, primar si gimnazial,  luand in calcul posibilitatea de a se extinde si in zona invatamantului liceal.

Sursa: zf.ro


Forumul Investitorilor in Franciza. Dan Trepcea, Expense Re­duction Analysts Ro­mania: Antreprenorii trebuie sa ia in calcul scenariile mai putin optimiste pentru afacere, realitatea e diferita fata de planuri

Forumul Investitorilor în Franciză. Dan Trepcea, Expense Re­duction Analysts Ro­mânia: Antreprenorii trebuie să ia în calcul scenariile mai puÅ£in optimiste pentru afacere, realitatea e diferită faţă de planuriPersoanele care vor sa treaca in zona de antreprenoriat si sa infiinteze un business trebuie sa gaseasca domeniul de activitate in care sa se simta confortabil, iar planurile de afaceri tre­buie facute analizand sce­nariile mai putin optimiste pentru a preveni even­tualele greseli, sustine Dan Trepcea, partener licentiat Expense Re­duction Analysts Ro­mania.

„Cred ca in momentul in care te hotarasti sa treci in zona de independenta profesionala trebuie ca experienta si produsul sa fie compatibile cu perso­nalitatea si in zona de confort mental. Trebuie bine cantarite resursele pe care ti le poti permite si sa iei in calcul scenariile mai putin optimiste pentru ca realitatea e diferita fata de cand faci planurile“, a spus Dan Trepcea in cadrul eve­nimentului. Franciza Expense Reduction Analysts (ERA) este o activitate de consultanta de nisa, care presupune optimizarea costurilor de business si ofera solutii pentru companii.

Sursa: zf.ro


Lantul de centre de fitness World Class si-a crescut afacerile cu 20% in primele noua luni din 2018 si se indreapta spre afaceri de 27 milioane de euro

LanÅ£ul de centre de fitness World Class şi-a crescut afacerile cu 20% în primele nouă luni din 2018 şi se îndreaptă spre afaceri de 27 milioane de euroWorld Class Romania, cea mai mare retea de centre de fitness din tara, controlata de  fondul de investitii polonez Resource Partners, a finalizat primele trei trimestre din acest an cu afaceri mai mari cu 20% fata de perioada similara a anului trecut si se indreapta pana la final de an spre afaceri de circa 27 mil. euro.

„Saptamana viitoare deschidem un nou club World Class in Veranda (centru comercial in zona Obor, care a trecut printr-o extindere de 10 mil. euro – n.red), o investitie de peste un milion de euro, iar la inceputul anului viitor vom avea un club in AFI Tech. Am ajuns la 25 de cluburi in Bucuresti si 34 in toata tara. Anul viitor continuam dezvoltarea organica in Timisoara, Iasi, Ploiesti si Cluj-Napoca“, a spus Dan Farcasanu.

Sursa: zf.ro


Retailerul japonez Miniso deschide primul magazin stradal din Bucuresti, In Piata Romana

Retailerul japonez Miniso, specializat in produse pentru casa, accesorii si jucarii, va deschide joi primul magazin stradal din Romania in Piata Romana, unul dintre cele mai importante poluri comerciale din Bucuresti, acesta fiind cea de-a patra unitate de pe piata locala, dupa cele Mega Mall, Veranda Mall si Iris Titan din Bucuresti.

Sursa: zf.ro


Reteaua privata de saloane de infrumusetare GETT’S a ajuns la 10 locatii la nivel national, dupa o investitie de peste 165.000 de euro intr-un nou salon

ReÅ£eaua privată de saloane de înfrumuseÅ£are GETT’S a ajuns la 10 locaÅ£ii la nivel naÅ£ional, după o investiÅ£ie de peste 165.000 de euro într-un nou salonGETT’S, reteaua privata de saloane de infrumusetare cu prezenta pe piata locala de 21 de ani, a deschis, in luna octombrie, un nou salon sub brandul GETT’S Color Bar, in urma unei investitii de peste 165.000 de euro, potrivit reprezentantilor. Astfel, brandul, care are saloane de 4 si 5 stele, a ajuns la 10 saloane la nivel national.

„Avem elemente pe care ne place sa le regasim dintr-un proiect in altul, dar ne place sa aducem si elemente noi, pentru ca nu ne plac proiectele standardizate. (…) Marele avantaj al acestui spatiu este peretele-cortina, cu lumina spre exterior, care ne permite sa ne jucam cu spatiul si sa oferim intimitate”, a spus Lucian Miess, fondator si proprietar al retelei.

Sursa: zf.ro


Retailerul francez Decathlon deschide un nou magazin in capitala si ajunge la o retea de 23 de spatii comerciale in Romania

Retailerul francez Decathlon deschide un nou magazin în capitală şi ajunge la o reţea de 23 de spaţii comerciale în RomâniaDecathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, a inaugurat pe 29 noiembrie 2018 un nou magazin in Bucuresti. Acesta este amplasat in incinta centrului comercial Veranda Mall, fiind cel de-al cincilea magazin din capitala si al douazeci si treilea la nivel national.

Noul centru Decathlon din capitala pune la dispozitia utilizatorilor mai mult de 5.000 de articole si echipamente, destinate practicarii a peste 60 de sporturi si un teren de test, cu suprafata de 600 de metri, cu acces gratuit. Gama extinsa de articole se adreseaza unei plaje largi de utilizatori: de la sportivi avansati, pana la amatori si pasionati de miscare.

In 2017, retailerul sportiv a deschis trei noi magazine – la Botosani, Buzau si Piatra Neamt si a modernizat spatiul din centrul comercial Pallady din Bucuresti. Tot anul trecut, a fost inaugurat si primul centru logistic Decathlon din Romania, care aprovizioneaza trei state sud-est europene.

Sursa: businessmagazin.ro


Brandul de mobila Alfemo, adus prin franciza in Romania de doi antreprenori din Braila

Brandul de mobila Alfemo, adus prin franciza in Romania de doi antreprenori din Braila. Ce planuri auAndrea si Oana Tomaselli, antreprenori din Braila, ce activeaza in domeniul utilajelor agricole si energie regenerabila, au deschis primul showroom Alfemo din Romania, in urma unei investitii de 500.000 de euro. Alfemo este un producator turc de mobila premium si este adus de antreprenori in sistem de franciza. Cei doi planuiesc sa dezvolte reteaua de showroom-uri Alfemo prin programe de franciza.

Alfemo ne-a atras atentia si am achizitionat mobila pentru camera copilului. Sotia mea a fost convinsa de brand si apoi m-a convins si pe mine sa investim in aceasta directie si sa aducem Alfemo pe piata locala”, spune Andrea Tomaselli.

In 2017, cei doi au deschis un magazin cu mobilier pentru copii Alfemo, in Braila, alaturi de un magazin online. Afacerea, desi prezenta doar in Braila, o piata destul de mica, inregistra vanzari de 30.000 – 40.000 de euro pe luna, ceea ce i-a determinat pe cei doi antreprenori sa intre pe piata bucuresteana cu tot conceptul Alfemo.

Sursa: wall-street.ro


Brandurile poloneze continua sa intre in Romania: retailerul 50 Style a deschis primul magazin in Iris Shopping Center

Brandurile poloneze continua sa intre in Romania: retailerul 50 Style a deschis primul magazin in Iris Shopping CenterRetailerul polonez de echipamente sportive, 50 Style, a deschis in luna octombrie primul magazin din Romania, in centrul comercial Iris din cartierul bucurestean Titan, pe o suprafata de 315 mp. Intrarea acestui jucator pe piata locala confirma estimarile specialistilor companiei de consultanta imobiliara Colliers International Romania cu privire la dorintele brandurilor poloneze de extindere in zona est-europeana, in special in Romania, unde consumul a crescut continuu in ultimii ani.

„Acoperirea foarte buna de care brandurile poloneze se bucura in piata de origine, cumulata cu rezultatele economice bune inregistrate de Polonia, le-a permis acestora sa se orienteze si catre alte piete cu potential din estul Europei. Cu o pozitionare foarte buna, Romania este a doua piata din regiune ca marime, similara cu cea poloneza, cu un consum sustinut de cresterea salariilor si in care brandurile poloneze si-au stabilit deja o prezenta puternica pe zona de fashion si nu numai. Toti acesti factori au creat contextul perfect pentru ca un jucator precum 50 Style sa se alature celorlalte branduri prezente deja aici”, a declarat Brindusa Grama, Associate Retail Agency in cadrul Colliers International Romania.

50 Style face parte din grupul polonez Marketing Investment Group si are peste 140 de magazine deschise in Polonia si Lituania. Recent, retailerul a intrat si pe piata din Ungaria.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide