+40.723.622.253

Stirile saptamanii 26 martie – 1 aprilie

Magazinul Lancel din mallul Baneasa se inchide pe 2 aprilie din cauza vanzarilor scazute

Magazinul Lancel din centrul co­mercial Baneasa Shopping City, care co­mer­cializeaza genti de lux si accesorii din piele pentru femei si barbati, dar si elemente de bagajerie, se inchide pe 2 aprilie.

Lancel a rezistat numai doi ani in mallul din nordul Capitalei, dupa ce pariul pe genti fran­tuzesti de lux s-a dovedit a nu fi in con­cordanta cu cererea de pe piata locala. Potri­vit datelor ZF, in locul Lancel din Baneasa Shopping City va fi deschis un magazin de accesorii.

Sursa: zf.ro


Un business de familie cu opt cofetarii a ajuns la 1 milion de euro

Actionarii vor sa ajunga in fiecare sector din Bucuresti.

Cofetariile Sweet by MarVio, un business de familie din Bucuresti, a ajuns anul trecut la afaceri de peste 1 milion de euro, cu 70% mai mult decat in 2016, dupa ce s-a extins in Capitala, in special in centrele comerciale. Planurile pentru anul acesta vizeaza deschiderea a inca trei puncte de lucru prin care sa acopere fiecare sector cu cel putin o cofetarie.

Sursa:  zf.ro


Brutariile PAUL lanseaza un nou concept in Romania si tranforma brutaria de la Universitate in bistro

Lantul frantuzesc Paul lanseaza un nou concept in Romania si transforma brutaria de la Universitate in bistro, completand oferta de produse cu o serie de preparate noi.

PAUL Bistro este un concept inedit, prin care ne-am propus sa le oferim celor care ne trec pragul o experienta autentic frantuzeasca, intr-o atmosfera relaxata si eleganta. Transformarea brutariei de la Universitate a venit ca un pas firesc in dezvoltarea noastra, pentru ca ne dorim sa aducem in Romania acel joie de vivre pentru care sunt renumiti francezii”, a spus Ovidiu Albu, Director General.

In Romania, lantul de brutarii este prezent incepand cu anul 2008 si detine pana in momentul de fata 18 brutarii in 4 orase. Acestea se gasesc in Bucuresti (Dorobanti, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Piata Romana, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake), Ploiesti (Ploiesti Shopping City), Cluj (Polus Center si Iulius Center) si Constanta (City Park Mall si centrul comercial VIVO!).

Sursa: zf.ro


Sofiaman deschide al patrulea magazin din Bucuresti, in urma unei investitii de 60.000 de euro

Sofiaman deschide al patrulea magazin din Bucuresti, in urma unei investitii de 60.000 de euroSofiaman, brand autohton de pijamale si lenjerie, deschide cel de-al patrulea magazin din Bucuresti, in centrul comercial Sun Plaza, in urma unei investitii de 60.000 de euro.

Situat la primul etaj al centrului comercial acesta este cel de-al patrulea magazin monobrand din Bucuresti, dupa cele din Mega Mall, Park Lake si Fashion House Outlet. Noul magazin deschis are o suprafata de 55 mp si prezinta toate gamele de produse ale brandului: lenjerie si pijamale pentru femei, barbati, copii si bebelusi, precum si piese marca Lisca, brand sloven de lenjerie, reprezentat in exclusivitate in Romania de catre Sofiaman.

“Ne-am propus sa ne consolidam pozitia pe piata din Bucuresti, astfel ca noua deschidere face parte din planul nostru de expansiune pe termen mediu. Noi vom continua sa lucram la amplificarea prezentei noastre in cele mai mari orase ale Romaniei, precum si online, printr-o noua platforma de shopping”, spune Florin Cucu, general manager Sofiaman.

Sursa: wall-street.ro


OVS Kids, retailer de imbracaminte din Italia, deschide primul magazin din Romania, la Ploiesti

OVS Kids, retailer de imbracaminte din Italia, deschide primul magazin din Romania, la PloiestiMagazinul OVS Kids din Ploiesti Shopping City are o suprafata de 200 metri patrati si se afla la parterul centrului comercial.

OVS Kids a intrat pe piata locala in sistem de franciza prin intermediul grupului Peeraj Brand International, cel mai mare francizor de moda de pe piata locala.

„Ne bucuram sa aducem experienta OVS Kids pe piata din Romania. Este vorba despre un brand care emana o atmosfera dinamica, cu foarte mare atentie acordata materialelor, la preturi accesibile, concentrandu-se, in acelasi timp, pe responsabilitatea sociala. Umeaza deschideri si in alte orase din tara”, a declarat Ioana Ciurcea, brand manager Peeraj Brands International.

Sursa: wall-street.ro


Bucuresti Mall a lansat Designers Boutique, un pop-up store care promoveaza designerii romani

Bucuresti Mall a lansat Designers Boutique, un pop-up store care promoveaza designerii romaniBucuresti Mall a lansat Designers Boutique, un pop-up store care gazduieste gratuit colectiile designerilor autohtoni, intr-o miscare de a sustine designul romanesc.

Primul autor prezent in cadrul Designers Boutique este Venera Arapu, ale carei creatii vor putea fi achizitionate in perioada 23 martie – 12 aprilie.

Designers Boutique este situat la parterul centrului comercial, va fi deschis timp de trei luni, pana pe 15 iunie si va gazdui gratuit, la fiecare trei saptamani, colectia unui alt designer roman de fashion. Pe langa colectia noua, in magazin vor fi si articole din colectiile anterioare, cu discounturi.

Sursa: wall-street.ro


S IMMO a incheiat remodelarea mall-ului Sun Plaza

Sun Plaza exteriorS IMMO AG a inaugurat, la finele saptamanii trecute, o noua suprafata comerciala a Sun Plaza, centrul comercial amplasat in Sudul Bucurestiului, un segment nou si unul remodelat, dupa doi ani de lucrari. Investitia totala s-a ridicat la 30 milioane de euro.

„Decizia de a imbunatati oferta si designul Sun Plaza a avut la baza tendintele actuale din piata de retail, precum si preferintele clientilor nostri. Reconfigurarea conduce la o crestere sustenabila a valorii proprietatii, ca si a intregului nostru portofoliu, dar si la asigurarea profitabilitatii pe termen lung”, sustine Friedrich Wachernig, membru in consiliul de administrare a S IMMO AG.

Incepand din aceasta luna, noile branduri din Sun Plaza sunt Intimissimi, Calzedonia, La Femme, Travel Brands, Various Brands, Sizeer, Sofiaman, Credit Europe Bank, Meli Melo Deco si doua restaurante noi: Toan’s si Marty. Numarul total de spatii de retail din Sun Plaza depaseste 170 de unitati.

Sursa: forbes.ro


KFC Romania va deschide un al treilea restaurant in nord-estul Italiei

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/kfc-deschide-restaurant-nord-estul-italiei/KFC Romania continua planurile de dezvoltare internationala si deschide al treilea restaurant din nord-estul Italiei, in regiunea Gorizia. Valoarea investitiei se ridica la 750.000 de euro.

„Ne bucuram ca planurile noastre de expansiune devin realitate si ne ofera rezultate remarcabile pe pietele unde suntem prezenti. Inaugurarea celui de-al treilea restaurant in Italia reprezinta pentru noi inca un pas in consolidarea businessului si a retelei de restaurante. Prin deschiderea locatiilor KFC ne dorim sa fim cat mai aproape de clientii nostri fideli, astfel incat sa se bucure de inovatiile si ofertele noastre. Ca toate acestea sa fie posibile, planurile noastre de dezvoltare schitate pentru urmatorii cinci ani vizeaza deschiderea a peste 20 de locatii in Italia.”, declara Mark Hilton, Chief Executive Officer Sphera Franchise Group.

Sursa: newmoney.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide