0765.438.336

Stirile saptamanii 26 iunie – 2 iulie

Lantul de cafenele Gloria Jeans pariaza pe spatii stradale: Chiria ajunge sa fie de doua ori mai mica decat la mall

„Pentru spatiul din Calea Mosilor platim cu 70% mai putin decat in zona Piata Romana.“

Gloria Jeans, primul nume strain de pe piata cafenelelor din Romania, a relocat unitatea din Piata Romana pe Calea Mosilor, intr-un spatiu care a stat liber mai multe luni de zile. Noua cafenea masoara 140 mp, avand un total de 60-70 de locuri. Anterior aici functionase un magazin de echipamente sportive, insa acesta s-a inchis anul trecut. „Aceasta cafenea este deschisa in sistem de franciza. Antreprenorul care o detine a decis relocarea in principal din ratiuni financiare.

Sursa: ZF.ro


Lantul de restaurante de tip fast-food KFC merge cu o unitate in centrul istoric al Capitalei

Zona centrului vechi al Bucurestiului gazduieste peste 100 de restaurante, cafenele si baruri, fiind kilometrul zero al distractiei din Capitala.

Lantul american de restaurante de tip fast-food KFC, prezent pe pia­ta locala de circa doua decenii in sistem de franciza, merge cu o uni­tate in centrul istoric al Capitalei, potrivit oficialilor companiei. Acesta va fi amplasat pe strada Selari, aproape de intersectia cu strada Covaci.

In apropiere se afla si restaurantul KFC de la parterul Unirea Shopping City. Imediat langa este amplasat restaurantul McDonald’s, primul deschis de companie in Romania, in 1995, in Piata Unirii.

Sursa: ZF.ro


Bere „to go”, un nou model de business deschis la Cluj: “Vrem sa dezvoltam cultura berii si in Romania astfel incat oamenii sa inteleaga ce beau”

Un tanar antreprenor din Republica Moldova a deschis la Cluj-Napoca un magazin unde comercializeaza aproape 150 de tipuri de bere, in cadrul caruia a lansat, in premiera nationala, conceptul de bere „to go”, pentru acasa, imbuteliata din butoi, la PET.

Roman Cuciuc (35 de ani) a povestit corespondentului MEDIAFAX ca si-a propus sa dezvolte cultura berii in Romania, sa explice clientilor ca berea are diferite arome, ca modul de producere, de fermentare, este diferit.

Roman Cuciuc a atras in aceasta afacere un partener, un finantator tot din Republica Moldova, intentia fiind de a dezvolta o franciza care sa duca Beer’s Point in mai multe orase din Romania dar si in strainatate, in tari precum Polonia, Germania, Cehia, Belgia, Marea Britanie si Scotia, „unde, intr-adevar, se bea bere”.

Sursa: ZF.ro


Proiectul Openville, integreaza Iulius Mall Timisoara in cel mai mare ansamblu de tip mixt din vestul tarii.

In curand, in peisajul urban din Timisoara va rasari un puternic pol de business, concentrat in zona centrala. Este vorba despre proiectul Openville, care integreaza Iulius Mall Timisoara in cel mai mare ansamblu de tip mixt din vestul tarii. Nu mai putin de 130.000 mp de spatii de birouri de ultima generatie, in sapte cladiri, va construi compania IULIUS in perimetrul de langa mall. Dintre acestea, o cladire de 18.000 mp a fost inaugurata in luna ianuarie, cea de-a doua, de 13.000 mp, va fi gata in aceasta vara, iar in luna iunie au inceput lucrarile la cea de-a treia.

Sursa: ZF.ro


Primaria Sectorului 4 se muta la mall Grand Arena

Ca urmare a inceperii lucrarilor de renovare la vechiul sediu, de saptamana viitoare activitatea Primariei Sectorului 4 se va muta la mall Grand Arena, aflat pe bulevardul Metalurgiei numarul 12.

“Incepand de marti, 4 iulie, Autoritatea Locala a Sectorului 4 al Municipiului Bucuresti nu isi va mai desfasura activitatea in imobilul din bulevardul George Cosbuc, nr. 6-16. Administratia Locala se va muta intr-un sediu provizoriu, in cadrul Complexului Comercial Grand Arena, situat pe bulevardul Metalurgiei, nr. 12. Cladirea in care a functionat pana acum Aparatul de Specialitate al Primarului Sectorului 4 va intra intr-un amplu si necesar proces de consolidare si extindere”, se arata intr-un comunicat al Primariei Sector 4 remis MEDIAFAX.

Sursa: ZF.ro


NEPI – 30% din Mega Mall

Compania sud-africana de investitii in real-estate NEPI a incheiat o intelegere cu grupul austriac Real4You pentru a achizitiona 30% din participatia sa la Mega Mall, unde NEPI detinea anterior 70% din actiuni. NEPI a devenit astfel singurul proprietar al mallului din estul Capitalei, cu o suprafata de 75.500 de metri patrati inchiriabili, inaugurat in mai 2015.

In fiecare luna, in Mega Mall intra circa 1,8 milioane de oameni, potrivit unor date furnizate anterior de NEPI. In 2015, ultimul an pentru care exista date publice, mallul a realizat venituri in valoare de 79,08 milioane de lei (17,7 milioane de euro).

Sursa: ZF.ro


Orasul in care poti cumpara un mall cu 1.000 de dolari

Dupa ce au iesit din Marea Recesiune, un grup de dezvoltatori imobiliari au investit masiv pentru a atrage corporatisti si, mai nou, cumparatori de apartamente, inapoi in centrul orasului american Detroit.

Numele orasului Detroit este sinonim cu unul dintre cele mai mari declinuri din istoria recenta a Statelor Unite, ajungand dintr-un centru industrial si un oras prosper un peisaj abandonat, falimentar, cu probleme sociale si imobiliare atat de mari ca si-a pierdut masiv din locuitori.

In Detroit sunt in prezent la vanzare proprietati imobiliare si comerciale la preturi extrem de mici. Spre exemplu, exista proprietati comerciale de la 1.000 de dolari.

Sursa: ZF.ro


Oradea Shopping City se inchide, iar compania va intra in faliment

Mallul Oradea Shopping City, fostul Tiago Mall, detinut de firma Shopping Center Holding din Bucuresti, isi inchide portile la aproape sase ani de la inaugurare, chiriasii fiind anun­tati sa elibereze spatiile, in doua-trei sap­ta­mani.

Compania Shopping Center Holding, operatorul mallului Oradea Shopping City, si-a cerut intrarea in insol­venta la sfarsitul lunii mai dupa ce a acumulat datorii de peste 277 mil. lei (aproximativ 62 mil. euro). Tribunalul Bucuresti a decis in 6 iunie intrarea companiei in faliment in procedura simplificata. „Ridica dreptul de administrare al debitorului si dispune dizolvarea societatii debitoare”, se arata in documentul publicat in Buletinul Procedurilor de Insolventa.

Sursa: ZF.ro


Mallurile VIVO! ale austriecilor de la Immofinanz au avut afaceri de 32 mil. euro si profit de 43 mil. euro

Cele patru centre comerciale ale austriecilor de la Immo­finanz, reunite la inceputul acestui an sub brandul VIVO!, au realizat anul trecut o cifra de afaceri cumulata de 158,7 milioane de lei (peste 32 mil. euro), potrivit calculelor ZF facute pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante. Rezultatul este in crestere cu 14% fata de 2015.

Immofinanz detine patru centre comerciale in Romania, in Cluj-Napoca, Baia Mare, Constanta si Pitesti. Acestea au terminat anul trecut cu un profit total de aproape 195 mil. lei, mai mare decat cifra de afaceri.

Sursa: ZF.ro


“Vreau sa obtin 100.000 de euro doar din francizare.”

Catalin Melinte avea doua job-uri cand s-a decis sa ia calea antreprenoriatului si sa inceapa o afacere cu cabine foto pentru evenimente. In urma cu trei ani, a pus bazele Cutia cu Poze, o afacere care astazi valoreaza 70.000 de euro si opt astfel de cabine pentru evenimente.

Pentru anul in curs, Catalin are planuri mari: vrea sa atinga o cifra de afaceri de peste 100.000 de euro, iar pana in septembrie sa amortizeze investitia de 40.000 de euro. In plus, pregateste francizarea si spera ca pana la finalul sa ofere cateva francize.

“Vreau sa obtin 100.000 de euro doar din francizare. E un fenomen care a luat amploare, tot mai multi fotografi si-au dezvoltat propriile cabine, inclusiv agentiile care obisnuiau sa le inchirierze. Am zis ca ar fi timpul sa dau francize: eu vin cu tot know-how-ul, toate greselile pe care le-am facut si m-au costat foarte mult si pe care le-as transmite mai departe, astfel incat ei sa nu se mai loveasca de ele”, explica antrepreneroul.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide