0723.622.253

Stirile saptamanii 26 februarie – 4 martie

Magazinele de moda pentru copii Petit Bateau si-au bugetat afaceri de 750.000 de euro in 2018

Brandul de moda pentru copii Petit Bateau din Franta, adus local in sistem de franciza, a terminat anul trecut cu afaceri de 600.000 de euro, cu 30% mai mari decat in 2016, spun oficialii locali.

Sub acest brand sunt deschise doua unitati in Bucuresti, in mallul Baneasa Shop­ping City din nordul Capitalei si pe Calea Dorobantilor, langa Liceul Caragiale. Magazinul din mall a fost deschis in 2011, urmat de cel stradal in 2016.

Sursa: zf.ro


Producatorul de cosmetice Farmec si-a majorat vanzarile cu 36% pe piata externa

Producatorul roman de cosme­ti­ce Far­mec a inregistrat in ultimii trei ani o crestere de 36%  a vanzarilor pe piata externa, pe fondul implementarii unor politici comerciale pentru partenerii straini, dezvoltarea de produse adaptate particularitatilor anumitor piete de desfacere, cat si a extinderii portofoliului de produse.

Majorarea vanzarilor cu 36% in perioada 2014-2017 este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecarei piete si, in consecinta, a diversificarii gamelor cu produse ce corespund acestor cerinte si nevoi distincte.”, spune Ioana Turdean, Manager Vanzari Externe Farmec.

Astfel, strategia de expansiune pe piata externa a producatorului clujean cuprinde si deschiderea in sistem de franciza a magazinelor de brand Farmec si Gerovital, anul acesta.

In tara, la finalul lui 2017, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprindea opt magazine Farmec amplasate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 13 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (3 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati si Ramnicu Valcea.

Sursa: zf.ro


Distribuitorul Safeway International Impex a ajuns la trei magazine Home Garden in Cluj-Napoca si vrea sa-si continue expansiunea

Compania Safeway International Impex din Cluj-Napoca, o afacere in dis­tri­butia de produse alimentare, bauturi alcoolice si nonalcoolice controlata de familia Shakhshir, care detine pe piata locala si franciza de fashion Bossini, a deschis cel de-al treilea magazin sub brandul Home Garden din Cluj-Napoca si intentioneaza ca in urmatoarele luni sa mai inaugureze inca doua unitati.

Noul market Home Garden din Cluj-Napoca dispune de o suprafata utila de 200 de metri patrati spatiu co­mer­cial, fiind deschis 24/24 de ore.

Sursa: zf.ro


Romanii, indragostiti de mancarea mexicana. Cu doua unitati, Taco Bell a vandut in trei luni de 3 milioane lei, cat altii intr-un an

Brandul american de fast-food Taco Bell, venit pe pia­ta locala in sistem de franciza, a obtinut vanzari de aproape 3 mil. lei in cele trei luni de prezenta in Romania in 2017.

Prin comparatie, un restaurant normal are intr-un an vanzari similare, potrivit datelor din piata. Totusi, vanzarile Taco Bell sunt justificate de promovarea intensa de dinainte de deschidere, de faptul ca brandul era deja cunoscut local si de pozitionarea in spatii cu trafic.

Vanzarile de 3 mil. lei sunt aferente celor doua unitati operate local, una in centrul comercial Baneasa Shopping City deschisa in octombrie 2017 si o alta in Mega Mall inaugurata la jumatatea lunii noiembrie.

La nivelul intregului grup, cifra de afaceri a fost de 618 mil. lei, cu 20% mai mare decat in 2016. Cea mai mare contributie la totalul businessului a avut-o KFC Romania.

Sursa: zf.ro


Hotelul de cinci stele Sheraton a investit 250.000 de euro intr-o piscina cu care extinde zona de SPA

Hotelul de cinci stele Sheraton din Bucuresti, parte a lantului Marriott International, a investit 250.000 de euro in deschiderea Skyview Pool, o piscina amplasata in zona de Spa, care dupa cum ii spune chiar numele este incon­jurata de geamuri si ofera vedere catre cer, dar si o panorama a orasului.

O echipa dedicata a lucrat mai bine de sase luni la acest proiect al hotelului amplasat in Piata Romana, in inima Capitalei. „Piscina Skyview Pool era un pas firesc in evolutia Sheraton Bucha­rest Hotel. Ca hotel de 5 stele (…) am simtit ca era nevoie sa completam oferta de facilitati cu una dintre cele mai solicitate atractii“, a declarat Da­niel Ben-Yehuda, directorul general al hotelului.

Sursa: zf.ro


Reteaua de decoratiuni interioare Silver Decor se apropie de primul milion de euro. „Ne adresam in principal sectorului rezidential”

Reteaua de magazine cu deco­ratiuni interioare Silver Decor a vandut in 2017 lustre, tapet si parchet in valoare de 4,3 milioane de lei (aproape un milion de euro), in crestere fata de 2016. Profitul companiei s-a situat la 800.000 de lei.

„Piata amenajarilor interioare este in crestere pentru ca oamenii au inceput sa investeasca in apartamente, nu doar in telefoane si masini. Noi ne adresam in principal sectorului rezidential”, spune Andrei Ichim, general manager al Silver Decor.

Sursa: zf.ro


Investitiile imobiliare pentru inchiriere castiga teren. „Intre 10 si 15% din tranzactii au ca scop inchirierea“

Cele mai mari chirii din tara se regaseau, la sfarsitul anului trecut, in Cluj-Napoca, unde media pentru toate tipurile de apartamente era 400 de euro pe luna. In Bucuresti, nivelul era, in decembrie 2017, de 350 de euro.

Aproximativ 15% din tranzactiile cu locuinte din Romania au loc in vederea inchirierii ulterioare a apartamentelor. Tendinta este de crestere fata de anii ante­riori, cand ponderea roma­ni­lor care cumparau locuin­te pentru a le inchiria apoi era mai mica de 10%.

Sursa: zf.ro


Lantul italian de curatatorii de haine Lava & Cuce a ajuns la 12 unitati pe piata locala. „Momentul boomului deschiderii multor unitati intr-un singur an a trecut de mult.”

Lava & Cuce, lantul italian de curatatorii de haine care a patruns pe piata locala de aproape doua decenii, detine in Romania 12 unitati, dar nu are in plan sa deschida alte locatii din cauza concurentei din piata.

„Momentul boomului deschiderii multor unitati intr-un singur an a trecut de­ mult, acum piata este dezvoltata cu multe spalatori, atat in centrele comer­ciale, cat si pe strada. Pana la acest moment nu s-a pus problema deschi­derii unor noi locatii”, a spus Marco Viani, manager dezvoltare in cadrul Lava & Cuce Italia.

Sursa: zf.ro


Lantul de cafenele Narcoffee Roasters a ajuns la afaceri de 3 mil. lei in primul an de la lansare. “In 2018 tintim dublarea veniturilor si continuarea extinderii retelei”

Narcoffee Roasters, reteaua de cafenele de specialitate fondata de catre antreprenorii clujeni Marcelus Suciu si Dan Isai, fondatorul Salad Box, a inregistrat afaceri de 3 milioane de lei in primul an de la lansare pe piata, prima unitate fiind inaugurata la inceputul anului trecut, in Cluj-Napoca.

„In 2017 investitiile noastre au fost indreptate preponderent catre inaugurarea celor patru cafenele din retea. Credem cu tarie ca potentialul de extindere a retelei este foarte mare, ca atare, in acest an dorim sa continuam extinderea pe plan local, in special in Bucuresti, unde estimam inca doua puncte de lucru, dar si pe plan international, in Cehia, Franta, Marea Britanie si SUA”, explica Dan Isai, cofondator Narcoffee Roasters.

Sursa: zf.ro 


Lantul de librarii Carturesti a atins in 2017 pragul de 25 de milioane de euro cifra de afaceri

Serban Radu, actionar: Avem in plan sa deschidem in 2018 trei-patru librarii noi in provincie. Vanzarea de carte genereaza circa 60% din cifra de afaceri.

Lantul de librarii Carturesti, controlat de Nicoleta Dumitru si Serban Radu, va continua extinderea cu noi librarii in provincie in acest an si estimeaza vanzari mai mari cu doua cifre fata de nivelul de anul anterior, cand a atins pragul de 25 de milioane de euro cifra de afaceri.

Sursa: zf.ro


Cum vrea cel mai nou jucator din piata, Sbarro, sa cucereasca iubitorii de pizza din Romania

Cum vrea cel mai nou jucător din piaţă, Sbarro, să cucerească iubitorii de pizza din RomâniaSbarro a deschis primul restaurant in Romania in toamna, in Bucuresti Mall, apoi, doua luni mai tarziu, a aparut a doua unitate, in Mega Mall.

Lantul de restaurante Sbarro este adus pe plan local in sistem de franciza de catre grupul Happy, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de restaurante si cafenele din Bulgaria. Petko Zahariev, administrator al Happy Franchise, intentioneaza sa deschida locatii noi si in alte malluri, precum Baneasa Shopping Center, AFI Palace, Promenada, ”apoi probabil ne vom duce in zonele de trafic mare precum centrul vechi, dar nu in interior, ci mai degraba in jurul centrului, precum Unirii, Universitate, Hanul lui Manuc“, spune Zahariev.

Sbarro se bate atat cu alte lanturi internationale, precum Pizza Hut si Domino’s, cat si cu companii locale precum Jerry’s Pizza sau Trenta, alaturi de jucatorii mici de cartier.  ”Romania este o piata importanta, de crestere. As spune ca una din provocarile locale se leaga de faptul ca este o piata foarte competitiva, unde participa atat branduri internationale, cat si cele locale“, spune David Karam. ”Ne concentram pe Bucuresti, apoi vom merge si in alte orase mari precum Timisoara, Brasov, Constanta“, il completeaza Petko Zahariev.

Sursa: businessmagazin.ro


Business inedit pe piata din Romania: Maison des Crepes, primul restaurant de clatite din Bucuresti

In 2016, a deschis primul restaurant de clatite din Bucuresti, Maison des Crepres, un concept de business destul de curajos pentru piata din Romania.

“In prima parte a anului vrem sa ne dezvoltam pe finante proprii, urmand ca din a doua jumatate a anului sa atragem investitori. Planurile sunt foarte indraznete, ne-am propus ca in sapte ani sa deschidem primul Maison des Crepes in SUA. Nu vrem sa ardem etapele, asa ca pana sa ajungem in SUA, ne-am propus sa mai deschidem 1-2 restaurante in Bucuresti si apoi sa ne extindem in tara. De asemenea, si francizarea face parte din planul nostru de dezvoltare”, a mai precizat Valentin Strugaru.

Sursa: wall-street.ro


Investitie de 350.000 de euro intr-o franciza cu produse pentru slabit

Investitie de 350.000 de euro intr-o franciza cu produse pentru slabitKrisztina Grosz, o femeie de afaceri din Ungaria, a adus de curand in Romania franciza unei afaceri cu produse premium pentru slabit, Toman Diet. Antreprenoarea a deschis un magazin in Bucuresti in urma unei investitii de 350.000 de euro.

Asteapta o cifra de afaceri de 100 de mii de euro lunar, prin centrul deschis in Capitala, dar si cu extinderea prin alte francize la nivelul intregii tari . Planurile de viitor cuprind si alte cel putin patru tari.

“Caracteristicile pietei, din punct de vedere social si cultural, sunt asemanatoare cu piata din Ungaria. Bucurestiul este un oras foarte dinamic si plin de viata, cu oameni din ce in ce mai constienti si interesati de modul in care pot duce un stil de viata sanatos”, a declarat Krisztina Grosz.

Sursa: wall-street.ro


Planurile McDonald’s in Romania in 2018: Sapte noi restaurante, cinci cafenele si investitii mai mari fata de 2017

Planurile McDonald’s în România în 2018: Şapte noi restaurante, cinci cafenele şi investiţii mai mari faţă de 2017Sapte noi restaurante McDonald’s vor fi deschise in Romania pana la finalul anului, dintre care patru vor fi cu Drive-Thru, si inca cinci cafenele McCafé, a declarat Daniel Boaje, director general Premier Restaurants Romania.

”Anul acesta avem planuri foarte mari de expansiune si intentionam sa continuam toate proiectele ambitioase incepute in anii precedenti. Principalul nostru plan este sa deschidem sapte noi restaurante McDonald’s in Romania pana la finalul lui 2018 si cinci cafenele McCafé. 2017 a fost un an foarte bun din punct de vedere al dezvoltarii business-ului si intentionam ca anul acesta sa ramanem pe aceasi panta ascendenta”, a declarat Daniel Boaje.

Sursa: news.ro


Centrul comercial din Constanta al NEPI Rockcastle a ajuns la 10 milioane de vizitatori

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/centrul-comercial-din-constanta-al-nepi-rockcastle-ajuns-la-10-milioane-de-vizitatori/Cifra de afaceri a magazinelor prezente in mall a crescut anul trecut cu 46%, insa reprezentantii companiei nu au precizat care a fost valoarea in bani a acesteia.

City Park Mall, inaugurat in 2008, si-a dublat suprafata inchiriabila fata de momentul deschiderii, la 51.700 de metri patrati, gazduind in prezent peste 200 de branduri. City Park Mall se afla intr-un proces de reconfigurare, ce presupune extinderea zonei de food-court, dublarea spatiului de relaxare (seating area), precum si construirea a peste 250 de noi locuri de parcare, dispuse pe doua etaje. Investitia in extinderea centrului comercial se ridica la 40 de milioane de euro.

NEPI a cumparat centrul comercial din Constanta in 2013 de la compania israeliana Neocity, valoarea tranzactiei fiind de 81 de milioane de euro.

Sursa: newmoney.ro


Metro dezvolta in Rusia o retea de magazine sub format mic

Retailerul german Metro Cash & Carry si guvernul din Republica Tatarstan au semnat un acord pentru dezvoltarea retelei Metro in districtul federal rus.

Astfel, pana in anul 2020, reteaua intentioneaza sa deschida inca 150 de magazine sub franciza Fasol, deja prezenta pe piata rusa. In plus, Metro va dezvolta un format nou de magazin mic, situat in locatii comerciale mai putin dezvoltate, in apropierea zonelor rezidentiale, cu focus pe produse proaspete.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide