+40.723.622.253

Stirile Saptamanii 26 decembrie – 1 ianuarie

“Am decis sa restructuram businessul pentru a-l face mai usor scalabil, mai usor de vandut ulterior. Astfel, am creat companii de management si companii de operare. Companiile de management, care detin know-how-ul, brandurile si franciza, le controlez eu. Cele de operare sunt detinute de cei care au fost brand ma­na­gerii grupului anterior”, explica Dragos Petrescu, City Grill.

El spune ca a creat trei companii de management, una pentru City Grill si City Cafe, una pentru Trattoria Buongiorno si una pentru berarii, respectiv pentru toate celelalte unitati ale grupului.

Fiecare dintre aceste companii de operare este detinuta acum de un fost angajat al companiilor lui Petrescu. El detine de la Petrescu franciza brandului respectiv.

Sursa: ZF.ro


Ion Codreanu, master francizor al brandului de ciocolata Leonidas in Romania, va deschide anul viitor un nou magazin cu ciocolata, in Capitala.

„Anul acesta nu am mai deschis o alta ciocolaterie, dar in acest moment suntem in curs de amenajare al primei ciocolaterii din Bucuresti pe B-dul Unirii nr. 2 , langa Piata Constitutiei in conceptul pe care l-am implementat in tara, respectiv Leonidas Chocolate & Cafe. Acest flag ship store va integra atat partea de ciocolaterie cat si de cafenea”, a declarat antreprenorul. El detine un magazine Leonidas in zona Dorobanti din Bucuresti si administreaza sub franciza cate un magazin in Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca si in Bucuresti ( Calea Victoriei).

Sursa: ZF.ro


Brandul german de moda Philipp Plein a intrat pe piata locala in sistem de franciza si a deschis primul sau magazin in galeria comerciala The Grand Avenue, amplasata la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott din Bucuresti. Magazinul masoara 82 mp si va vinde atat colectiile pentru barbati, cat si pe cele pentru femei.

Brandul de moda se pozitioneaza pe segmentul premium si s-a asezat la parterul hotelului JW Marriott, unde mai sunt deschise si alte magazine pe acelasi segment sau pe cel de lux, cum este cazul Louis Vuitton, Dolce & Gabbana sau Michael Kors. De altfel, brandurile de lux se asaza la parterul hotelurilor de cinci stele pentru ca profilul clientului din magazine este similar cu al celui din hotel.

Sursa: ZF.ro


Uterque, un brand premium specializat in vanzarea de accesorii, este cel de-al optulea nume pe care grupul il va aduce in Romania in mediul offline. Inditex este liderul comertului de moda local cu afaceri cumulate de 1 mld. lei.

Uterque, care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie, va merge in Baneasa Shopping City, unul dintre cele mai pu­ternice malluri de pe piata locala.

Uterque este singurul brand oficial din portofoliul gigantului care nu era prezent in Romania cu un magazin offline. Romania este o piata unde spaniolii au venit in 2004 in franciza, iar trei ani mai tarziu au intrat direct.

Sursa: ZF.ro


Mc’Donald’s Romania a angajat anul acesta peste 1.000 de oameni, ajungand la un total de 4.000 de sa­la­riati, potrivit datelor anuntate de com­panie.

Angajarile vin pe fondul ex­pansiunii companiei pe de-o parte, dar si al schim­barii de actio­nariat. Ince­pand cu acest an, com­pania Mc­Donald’s Ro­­ma­­nia este con­­tro­lata de mal­­te­zii de la Premier Ca­pital care au preluat fran­ciza de la gi­gantul ame­ri­can intr-o tran­zactie de cir­ca 60 mil. euro. Mai mult, compania a des­chis si un res­ta­urant, dar a si in­ves­tit in inaugurarea de cafenele McCafe in interiorul restaurantele deja existente.

Sursa: ZF.ro


Compania imobiliara Re/Max va avea incepand cu luna ianuarie, o noua franciza in Targu Mures, Re/Max Infinity. „Ne-am dorit foarte mult un business pe care sa il dezvoltam impreuna, iar prin preluarea francizei Re/Max ne-am indeplinit acest vis. Faptul ca putem, la randul nostru, prin noua afacere, sa ajutam oamenii sa aiba o casa, nu poate decat sa ne bucure si sa ne motiveze”, a declarat Marius Pamfilie care alaturi de Georgiana Pamfilie detine franciza Re/Max Infinity .

Sursa: ZF.ro


In anul 2016 vanzarile estimate cumulate ale chiriasilor Baneasa Shopping City vor creste cu mai bine de 13% fata de anul anterior, iar segmentele care au inregistrat cele mai mari cresteri sunt cele de bijuterii si accesorii, cosmetica, optica si produsele farmaceutice. Si Galeria Feeria a fost vizitata de un numar mai mare de clienti, inregistrand un flux cu 6% mai mare comparativ cu anul anterior, in timp ce vanzarile magazinelor au crescut si ele cu 9%.

“Baneasa Shopping City isi mentine, chiar si dupa 8 ani de la inaugurare, statutul de lider pe piata de retail. Pentru anul 2017, in urma rebrandingului si a renovarilor din interiorul centrului comercial, dar si datorita atragerii unor branduri in exclusivitate pe piata din Romania, obiectivul nostru este sa atingem o crestere a veniturilor companiei de pana la 10%”, declara Arthur Popa, CEO Baneasa Developments.

Sursa: dailybusiness.ro


Extinderea a fost cuvantul cheie al activitatii restaurantelelor KFC, Pizza Hut si Paul, in 2016, a declarat Mark Hilton, franchise business consultant al acestor retele.

“Anticipam noi unitati pentru KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Paul. Una dintre schimbarile importante pentru 2017 este lansarea in luna ianuarie a unei initiative de recrutare de subfrancizati pentru Pizza Hut Delivery. Vom cauta oportunitati de extindere in afara Capitalei si prin intermediul subfrancizatilor care isi doresc sa investeasca in brand si sa detina propria locatie Pizza Hut Delivery. Ii vom sprijini prin traininguri si coaching, vor avea nevoie de propriul capital si, daca intrunesc profilul candidatului pe care il dorim si au acces la finantele necesare, devenirea de subfrancizat Pizza Hut Delivery ar putea sa le ofere o oportunitate buna de a detine propria afacere”, a mai spus Mark.

Sursa: wall-street.ro


Dezvoltatorii imobiliari au livrat in acest an spatii de comerciale, logistice si de birouri care totalizeaza o suprafata de 956.000 de metri patrati, in crestere cu 88% fata de 2015, marcand astfel cel mai bun an al pietei imobiliare locale din 2008 incoace, potrivit unei analize realizate de compania de consultanta imobiliara DTZ Echinox.

Sursa: wall-street.ro


Bucurestenii sunt mari iubitori de shopping atunci cand vine vorba de a fi la moda. Mai bine de jumatate dintre acesti isi cumpara articole vestimentare de cateva ori pe luna, iar 42% merg in mall cu aceeasi frecventa pentru a-si innoi garderoba, arata un studiu realizat de MKOR Consulting.

Bugetul alocat pe luna pentru haine, incaltaminte si accesorii vestimentare este intre 201-300 lei pentru mai mult de o treime dintre bucuresteni. Pentru 20% din respondentii studiului realizat de MKOR Consulting, valoarea medie a cumparaturilor de articole vestimentare depaseste 400 de lei pe luna.

Apetitul pentru cumparaturile din malluri este foarte ridicat: 96% din persoanele intervievate isi cumpara hainele din mall. Insa comertul online castiga teren, 20% dintre vizitatorii mall-urilor obisnuind sa achizitioneze articole vestimentare si din magazine online.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide