0723.622.253

Stirile saptamanii 25 iunie – 1 iulie

„Cafeneaua“ cu cele mai mari venituri din Romania: Hard Rock Café a ajuns la afaceri de 4 milioane de euro

Localul Hard Rock Cafe din Parcul Regele Mihai I din Capitala si-a majorat cifra de afaceri anul trecut cu aproape 12% pana la 18,2 mil. lei (4 mil. euro). De altfel, businessul s-a aflat pe un trend ascendent inca de la intrarea pe piata in 2008. „Cafeneaua“ isi realizeaza ve­ni­turile atat din ope­ratiunile de zi cu zi, dar si din or­ganizarea a pes­te 100 de eve­ni­men­te anual.

Cifra de afa­ceri plaseaza uni­ta­tea in top zece al celor mai mari restaurante si cafenele din Romania, top condus de Caru’ cu Bere, McDonald’s Dristor si restaurantul Ikea, fiecare cu 5-7 milioane de euro pe an. Hard Rock Cafe este un brand adus in franciza in Romania de compania Midi Development in spatele careia se afla, potrivit ultimelor date ale ZF, oamenii de afaceri Nicolae Badea, Radu Dimofte si Lucian Vlad.

Sursa: zf.ro


Germanii de la Miele au ajuns la afaceri de 270 mil. lei, plus 26%, si la un profit net de 15 mil. lei cu fabrica de componente pentru electrocasnice din Brasov

Compania Miele Tehnica, cea care opereaza fabrica de componente de la Brasov a producatorului de electro­casnice de lux Miele, a ajuns anul trecut la afaceri de 270,7 mil. lei (aproximativ 59 mil. euro), mai mult cu 26% fata de anul anterior. Compania a raportat pentru 2017 un profit net de peste 15 mil. lei (3,3 mil. euro), in crestere cu 18,5% fata de anul precedent, cand castigul net al fabricii Miele din Brasov a fost de 12,8 mil. lei (2,8 mil. euro). Numarul mediu de angajati ai companiei a crescut de la 188  in 2016 la 227 anul trecut, conform datelor publice.

Constructia fabricii de subansambluri pentru aparatura electrocasnica Miele Tehnica a fost demarata la finalul anului 2008, unitatea de productie fiind inaugurata in 2009, la mai putin de un an de la inceperea lucrarilor de constructii. Pana in prezent investitia Miele se ridica la peste 36 de milioane de euro, potrivit celor mai recente date.

Sursa: zf.ro


Cornelia Nicolae, Stefanel Romania: Piata de moda nu si-a atins nivelul maxim, este loc pentru mai multi retaileri

Retailerul de moda Stefanel, prezent pe piata locala de la inceputul anilor ’90, are in Romania o retea de 13 magazine in principalele orase din tara, potrivit datelor de pe site-ul propriu al companiei. Italienii au obtinut anul trecut pe piata locala afaceri de 24 mil. lei, in urcare cu circa 4% comparativ cu 2016.

„Noi avem cresteri organice, normale de la an la an. Este un business profitabil si cred ca asta spune tot“, afirma recent Cornelia Nicolae, retail sales manager la Eastern Europe Ste fanel Ro­mania.

Sursa: zf.ro


Prima unitate din provincie. Taco Bell deschide al patrulea restaurant de pe plan local in Constanta

Brandul american de restaurante Taco Bell, cu doua locatii deschise si una in lucru pe plan local, operate de compania Sphera Franchise Group, va deschide un restaurant in cen­trul comercial Constanta City Park pen­tru care cauta manager de tura, arata datele de pe platforma de recru­tare online eJobs.

Acesta este primul restaurant din pro­vincie deschis sub brandul Taco Bell, dupa ce reteaua a deschis restau­rante in centrele comerciale Baneasa Shopping City si Mega Mall. In luna iu­lie urmeaza sa se deschida restau­ran­tul din mallul ParkLake din cartierul Titan, conform unui anunt anterior al com­paniei.

Sursa: zf.ro


Indicatorul pietei de lux: magazinul Louis Vuitton din Bucuresti a vandut genti de 32 mil. lei, cel mai bun an de la intrarea pe piata in 2008

Magazinul monobrand Louis Vuitton, deschis acum un deceniu in galeria comerciala The Grand a hotelului JW Marriott, si-a majorat anul trecut vanzarile cu 13%, pana la 31,7 mil. lei, cel mai bun rezultat de la intrarea pe piata a companiei.

Francezii sunt veniti direct in Romania pe o piata a luxului dominata de francize, cum este cazul Dolce & Gabbana sau Gucci, branduri aduse de antreprenori locali. Louis Vuitton a intrat direct pe piata locala in iunie 2008. Magazinul de 130 mp are in portofoliu genti, pantofi si accesorii, aceasta fiind oferta inca de la inceput.

Sursa: zf.ro


Carrefour si Auchan „ancoreaza“ cele mai multe malluri din Romania

Cinci dintre cei zece jucatori din comertul modern – Car­refour – cu doua formate -, Auchan, Cora, Mega Image si Penny Market – ancoreaza mallurile autohtone. Kauf­land, liderul comertului local, urmeaza sa faca si el acest pas. „In ceea ce priveste ancorele de food, Carrefour este cel mai raspandit retailer in cadrul proiectelor de malluri din Bucuresti. In tara situatia se mentine, Carrefour pastrand pozitia dominanta, urmat de Auchan“, spune Bogdan Marcu, partner retail agency Cushman & Wakefield Echinox.

Pe de alta parte, pentru un retailer alimentar investitia este mai mica la mall decat in cazul unei constructii de la zero. In centrele comerciale si mallurile din Romania exista in special hipermarketuri drept ancore. Toate retelele din acest segment sunt prezente sau vor sa intre.

Sursa: zf.ro


Zona Barbu Vacarescu se aglomereaza si mai mult. Fondul de investitii NEPI extinde mallul Promenada si construieste langa acesta o cladire de birouri de 30.000 mp

Sud-africanii de la NEPI Rockcastle vor demara anul acesta o investitie de cel putin 50 mil. euro in extinderea mallului Promenada din zona Barbu Vacarescu alaturi de o noua cladire de birouri. Reprezentantii grupului NEPI Rockcastle spun ca investitia in extinderea mall-ului Promenada se ridica la 165 de milioane de euro, dar autorizatiile pentru a realiza aceasta extindere nu au fost inca obtinute.

Extinderea va adauga 34.000 mp inchiriabili pen­­tru retail celor 40.400 mp existenti, iar cla­di­rea de birouri integrata va avea o suprafata ma­xi­­ma de 30.000 mp inchiriabili. Astfel, NEPI Roc­k­castle va reveni in cursa alaturi de Global­worth care a anuntat ca va demara do­­ua noi cladiri de birouri in zona – Globalworth Square langa Globalworth Plaza si Green Court D.

Promenada Mall va ajunge astfel la o suprafata de peste 70.000 mp, iar in spatiul suplimentar vor intra retaileri de moda, un cinematograf si zone de divertisment, precum si aproape 2.000 de locuri de parcare pentru rezidenti si pentru angajati. Termenul anuntat initial pentru livrare era 2018.

Sursa: zf.ro


AFI a cumparat un teren de 4 hectare langa mallul AFI Cotroceni cu 23 mil. euro pentru extindere

Dezvoltatorul imobiliar israelian AFI Europe, care are in Bucuresti centrul comercial AFI Cotroceni, a cumparat un teren de 43.000 de metri patrati in apropierea ansamblului de birouri AFI Park si a mallului. Valoarea tranzactiei este de 23 de milioane de euro.

„Achizitia ne va permite sa ne dezvoltam proiectele din Bucuresti, parte din demersurile noastre de a ne extinde operatiunile pe piata de cladiri de birouri, de retail si rezidentiala. Primul pas post-achizitie va consta in identificarea celei mai bune utilizari a terenului, pe care putem construi pana la 100.000 de metri patrati”, a spus Doron Klein, CEO AFI Europe Romania.

Sursa: zf.ro


Un nou jucator in constructii. Petcu Construct, o companie cu lucrari si in Germania, si-a majorat afacerile cu 30% intr-un an si a ajuns la 62 mil. lei

Petcu Construct, o firma de constructii din Bucuresti, detinuta integral de Dumitru Petcu, si-a triplat afacerile in ul­timii sase ani dupa ce si-a adaugat in portofoliu mai multe pro­iecte in Capitala si in provincie.

Compania al carei busi­ness s-a situat anul trecut la 62 de milioane de lei a participat la constructia Liceului Francez Anna de Noailles din Oto­peni, a centrului comercial Mega Mall si a mai multor proiecte rezidentiale.

Sursa: zf.ro


Franciza Narcoffee Roasters: La cat se ridica investitia intr-un business de cafea de specialitate

Franciza Narcoffee Roasters: La cat se ridica investitia intr-un business de cafea de specialitateLantul de cafenele de specialitate Narcoffee Roasters pune la dispozitia antreprenorilor un sistem de franciza al retelei. Investitia necesara achizitionarii unei francize Narcoffee Roasters poate varia intre 60.000 de euro si 80.000 de euro.

Piata cafenelelor de specialitate, in Romania, reprezinta circa 3-5% din totalul pietei de cafea, iar potentialul de crestere este semnificativ. Asadar si interesul antreprenorilor pentru acest domeniu este direct proportional cu trendurile locale.

Investitia necesara achizitionarii unei francize Narcoffee Roasters poate varia intre 60.000 si 80.000 de euro, incluzand taxa de franciza si investitiile initiale in spatiul ales de catre francizat.

Sursa: wall-street.ro


Lion’s Head Investments face primii pasi pe piata imobiliara din Romania dupa achizitia Oregon Park

Lion's Head Investments face primii pasi pe piata imobiliara din Romania dupa achizitia Oregon ParkLion’s Head Investments, un joint-venture creat intre Old Mutual (Africa de Sud) si AG Capital (Bulgaria), face primii pasi pe piata imobiliara din Romania si anunta finalizarea achizitiei proiectului de birouri clasa A Oregon Park, dezvoltat de Portland Trust si Ares Management LP, in zona de Nord a Bucurestiului. Tranzactia a fost finalizata pe 14 Iunie 2018.

“Ne bucuram ca am reusit sa ne extindem portofoliul si pe piata din Romania si vom continua sa investim in regiune, atat timp cat vom identifica proprietati imobiliare de calitate si cu preturi rezonabile. Ne dorim sa devenim un jucator regional important si sa ne consolidam portofoliul cu proiecte de birouri clasa A care ofera chiriasilor nostri o dezvoltare sustenabila”, a declarat Christo Iliev, executive chairman AG Capital si CEO of Lion’s Head Investments.

La finalizare, Oregon Park va fi alcatuit din trei cladiri de spatii de birouri, cu o suprafata totala inchiriabila de aproximativ 70.000 mp, proiectul fiind certificat BREEAM. “Dupa aproximativ un an de cercetare a pietei de birouri din Bucuresti, am ajuns la concluzia ca Oregon Park a atins toate cerintele noastre in ceea ce priveste calitatea constructiei, sustenabilitatea, valoarea pe termen lung si mixul de chiriasi excelent”, a spus, de asemenea, Sergey Koinov, CEO Lion’s Head Management.

Sursa: wall-street.ro


Noi branduri disponibile in Bucuresti Mall: Mango, Douglas si Meli Melo

Noi branduri disponibile in Bucuresti Mall: Mango, Douglas si Meli MeloRetailerul de fashion Mango a deschis cel mai mare magazin din Europa de Est in centrul comercial Bucuresti Mall, care a trecut printr-un proces de optimizare a chiriasilor, in urma caruia I s-au alaturat Douglas, Meli Melo si Aperto, un restaurant italian.

Dupa relansarea din 2016, primul centru comercial modern din Romania a demarat un complex proces de optimizare a chiriasilor pentru a imbunatati selectia de branduri in functie de nevoile si gusturile clientilor Bucuresti Mall. Astazi, mall-ul ofera o gama de servicii de 360 de grade astfel: fashion (35%), entertainment (17%), food &beverages (9%) si servicii, inclusiv car-sharing (6%). Rata de ocupare este de 99%. Suprafata inchiriabila a centrului comercial este 40.000 de metri patrati.

Sursa: wall-street.ro


Bianca Rusu, fondator Caserola.ro: Tinta noastra este ca, anul acesta, sa ne dublam cifra de afaceri si sa ajungem la 1 milion de euro

Si-a fondat propriul business in 2012, pornind de la nemultumirea privind calitatea serviciilor de food delivery din Bucuresti, iar acum tinta sa este sa ajunga la afaceri de un milion de euro.

Bianca Rusu a cochetat cu antreprenoriatul pentru prima data in urma cu 10 ani, cand, impreuna cu sotul sau, a lansat un site care oferea solutii de reabilitare energetica a locuintelor, proiect care insa nu a putut fi monetizat. Apoi, i-a venit ideea sa infiinteze Caserola.ro, o platforma online de food delivery, nisata pe restaurante de top, cu o investitie initiala de 10.000-15.000 euro, proveniti din economii proprii. In toti acesti ani, investitiile in afacere au ajuns, insa, la 200.000 de euro, sustine fondatoarea. La inceput, Caserola.ro agrega cinci restaurante, iar acum a ajuns la 30-40, tintele antreprenoarei fiind sa adauge alte 10-20 pana la finalul acestui an.

„Nu ne impinge nimic de la spate, nu ne grabim, pentru ca noi niciodata n-am fost axati pe volume, am vrut restaurante de calitate si tatonam foarte mult terenul. Am scos restaurante de pe site, daca s-au plans clientii in mod constant, i-am atentionat, si daca nu si-au corectat problema, am incetat colaborarea”, afirma Bianca Rusu.

Sursa: forbes.ro


Un nou restaurant pentru pasionatii de specialitati din peste si fructe de mare. Unde se afla si ce preparate se gasesc in meniu

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/bistromar-restaurant-pescaresc/BistroMar, restaurant care ofera gama bogata de specialitati din peste salbatic, de acvacultura si fructe de mare, a fost deschis in urma unei investitii de aproximativ 200.000 de euro.

„Deschiderea BistroMar este un proiect de suflet, la care ma gandesc de 4 ani. Dupa 15 ani de experienta in alegerea si prelucrarea celor mai bune soiuri de peste si fructe de mare, acest pas mi s-a parut firesc. Alfredo Seafood are deviza peste perfect ales, iar acum, prin BistroMar, avem ocazia sa aducem aceste produse de cea mai buna calitate direct in farfuria consumatorilor. Am gandit BistroMar ca pe o imbinare intre un Gourmet Bistro unde sunt servite specialitati savuroase gatite dupa retete semnate de Chef Catalin Jernoiu si o pescarie unde vindem atat produse crude, vrac, cat si ambalate. De asemenea, clientii pot alege si varianta take away, luand acasa preparatele pregatite chiar in fata lor. Pe viitor luam in considerare extinderea BistroMar in sistem de franciza, iar deocamdata ne concentram de bunul mers al primei unitati deschise”, a declarat Mihai Cristian Darmanescu, director general BistroMar si fondator Alfredo Seafood.

BistroMar este un restaurant pe baza de specialitati din peste si fructe de mare, deschis la inceputul anului 2018. Acesta functioneaza intr-un concept integrat, fiind si primul magazin de desfacere a produselor marca Alfredo Seafood, brand cu o experienta de 15 ani in selectarea, importul, prelucrarea si distributia produselor de peste si fructe de mare de cea mai buna calitate.

Sursa: newmoney.ro


Cum arata primul magazin Mega Image din Timisoara?

Mega Image TimisoaraDupa ce anul trecut Mega Image a inaugurat primele magazine din Cluj-Napoca, retailerul mai pune un oras pe harta expansiunii prin deschiderea primului magazin din Timisoara. Odata cu aceasta inaugurare, Mega Image ajunge sa detina pe plan local 620 de unitati comerciale.

Mega Image este unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 620 magazine in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si Timisoara. Anul trecut compania a raportat o cifra de afaceri de 4,9 miliarde de lei, in crestere cu 14% fata de anul precedent.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide