0765.438.336

Stirile saptamanii 25 aprilie – 1 mai

Vasi Andreica, TED’s Coffee: Au fost momente in care credeam ca nu vom mai supravietui in pandemie

In prezent, TED’s Coffee Co. are aproape un deceniu de la infiintare si este una dintre cele mai cunoscute retele de cafenele din Romania, avand atat localuri proprii, cat si in franciza. Proprietarul sau recunoaste insa ca ultimii ani au fost dificili, iar pentru 2022 planuieste mai degraba o reasezare.

“Pandemia a creat turbulente extrem de serioase. Au fost momente in care credeam ca nu vom mai supravietui. Iesim destul de sifonati, de mutilati, din aceasta criza. Anul acesta mai avem deschideri, pentru ca avem contracte semnate si nu am renuntat complet la expansiune, doar am temperat-o.” a spus Vasi Andreica.

Sursa: wall-street.ro


Magazinul Gucci din Bucuresti a fost inchis dupa ce afacerile au atins un nivel record, aproape 21 milioane de lei in 2021. Buticul era la parterul hotelului Athenee Palace Hilton din Bucuresti

Magazinul Gucci din Bucureşti a fost închis după ce afacerile au atins un nivel record, aproape 21 milioane de lei în 2021. Buticul era la parterul hotelului Athenee Palace Hilton din BucureştiMagazinul Gucci din Bucuresti a fost inchis „in glorie“, afacerile ajungand la un pas de 21 mil. lei in 2021, dupa o urcare usoara de la 20,7 mil. lei in anul anterior. Acesta este cel mai bun rezultat de la deschidere.

Profitul net a urcat si el la 5 milioane de lei, adica o marja de aproape 24%. Spre comparatie, in primul an de pandemie, compania avea un profit net de 4,4 mil. lei, cu 12% mai mic. Chiar si in acest context, buticul Gucci din Bucuresti, operat in sistem de franciza de familia de antreprenori locali Calagiu, a tras obloanele recent, marcand astfel iesirea brandului de lux de pe piata din Romania dupa mai bine de un deceniu.

Sursa: businessmagazin.ro


Polonezii de la Scallier imprumuta 8 mil. euro de la OTP Bank pentru constructia proiectului de retail Funshop Park din Turda, care va include 9.000 mp de spatii comerciale

Polonezii de la Scallier împrumută 8 mil. euro de la OTP Bank pentru construcţia proiectului de retail Funshop Park din Turda, care va include 9.000 mp de spaţii comercialeCompania poloneza Scallier, unul dintre cei mai dinamici investitori in parcuri de retail mici si mijlocii, a contractat o finantare de 8 mil. euro de la OTP Bank Romania pentru constructia proiectului comercial Funshop Park din Turda, jud Cluj, care va cuprinde circa 9.000 metri patrati de spatii comerciale, construite pe un teren cu o suprafata de 24.000 mp.

Parcul comercial urmeaza sa fie dat in folosinta la finalul celui de-al treilea trimestru al anului, avand drept ancora un  hypermarket Kaufland, potrivit informatiilor furnizate de oficialii companiei.

Sursa: zf.ro


Franciza 5 to go: cat te costa si de ce ai nevoie ca sa fii proprietarul unei cafenele

5 to goLantul de cafenele 5 to go, fondat de Radu Savopol si Lucian Badila in 2015, deschide cafenele pe banda rulanta prin intermediul sistemului de franciza.

”Ne dorim sa construim cu francizatii parteneriate valoroase, nu doar relatii contractuale. Inca de la primele discutii, incepem sa functionam ca o echipa. Noi venim cu expertiza si know-how-ul, iar ei este important sa vina cu energia buna”, a explicat acesta, pentru Wall-Street.

Nu in ultimul rand, businessul 5 to go intentioneaza sa atraga atentia oraselor mici si mijlocii din Romania, unde deja sunt deschise cafenele. Momentan, aproape 20% dintre cafenele sunt in orase cu mai putin de 50.000 de locuitori, iar Savopol insista ca dezvoltarea locala este un obiectiv al businessului sau.

Sursa: zf.ro


Primark se extinde in Romania

Primark se extinde în România

Retailerul britanic de imbracaminte Primark, una dintre cele mai mari companii in domeniu, care isi vinde produsele la preturi accesibile, se extinde in Romania, urmand sa deschida un magazin si in mall-ul AFI Cotroceni.

In ianuarie, compania a anuntat ca va intra in Romania, prin deschiderea primului magazin, in Bucuresti, localizat in centrul comercial ParkLake.

Acum, compania anunta ca ia in calcul si AFI Cotroceni. Dupa ce a devenit o prezenta importanta pe strazile comerciale britanice, Primark se extinde in Europa si Statele Unite, dupa ce si-a triplat suprafetele de vanzare la circa 1,2 milioane de metri patrati in ultimul deceniu.

Sursa: profit.ro


Teilor Holding si-a propus sa atinga o cifra de afaceri de 1 miliard de lei pana la finalul anului 2026

Teilor Holding și-a propus să atingă o cifră de afaceri de 1 miliard de lei până la finalul anului 2026Teilor Holding, grup de companii care include lantul de magazine de bijuterii de lux, Teilor, compania de intermediere financiara Invest Intermed GF IFN si Teilor Invest Exchange, raporteaza o cifra de afaceri combinata la nivelul celor trei entitati ale Grupului de 282,7 milioane de lei, in crestere cu 47% fata de anul 2020, EBITDA de 45,3 milioane de lei, o apreciere de 10% comparativ cu 2020 si un profit net de 26,7 milioane de lei, o scadere de 13%.

“Anul trecut a fost unul in care am inregistrat cresteri semnificative, dar si in care am investit masiv in dezvoltarea afacerilor Teilor Holding. Investitiile s-au axat pe continuarea expansiunii atat la nivel local, cat si international, dar de asemenea, am continuat si investitiile in dezvoltarea echipelor, cresterea performantei resursei umane precum si in digitalizarea companiei. Suntem multumiti de rezultatele inregistrate de catre fiecare companie din grup.” a declarat Mircea Varga, Membru al Consiliului de Administratie al Teilor Holding.

Sursa: profit.ro


METRO vrea sa ajunga la 2.000 de magazine LaDoiPasi pana in 2023: „Retailul de convenienta a inregistrat o crestere de 10% in randul preferintelor consumatorilor”

METRO Cash&Carry mizeaza pe proximitate si are in plan sa duca franciza LaDoiPasi la 2.000 de magazine deschise in Romania pana in 2023, extinzandu-se, astfel, cu 300 de unitati anul acesta. In plus, retailerul va accelera procesul de food service delivery si va dezvolta ecosistemul de solutii digitale pentru revanzatorii si clientii din industria HoReCa, a precizat Philippe Cazes, director management oferta METRO Romania.

“Pana in 2023, ne-am setat obiectivul de ajunge la 2.000 de magazine deschise la nivel national.” A declarat Philippe Cazes.

Sursa: retail.ro


Afaceri in scadere pentru Farmec in 2021, dupa vanzari reduse ale dezinfectantilor

Farmec a inregistrat o cifra de afaceri de 285 de milioane de lei, in crestere fata de anul 2019 cu 8,4% si in scadere cu 1,2% fata de rezultatul anului precedent, 2020, an in care ponderea mare in vanzare au constituit-o produsele dezinfectante. Fara categoria dezinfectanti, Farmec a vandut cantitativ in anul 2021 fata de 2020 cu aproape 4% mai multe produse, cifra de afaceri aferenta acestora fiind cu 8,1% mai mare.

In ultimii cinci ani, Farmec a realizat investitii in valoare de peste 37 de milioane de lei in echipamente, noi linii de productie, modernizarea spatiilor de depozitare, extinderea parcului auto, magazinele proprii si digitalizare. Farmec si-a relansat platforma de e-commerce, canalul cu cea mai mare crestere valorica in perioada pandemiei, cu aproape 60% in 2021 fata de anul 2019.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide