0765.438.336

Stirile saptamanii 25 – 31 octombrie

JYSK deschide un nou magazin la Baia Mare si ajunge la o retea de 108 unitati in Romania

JYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania si inaugureaza joi, 28 octombrie, un nou magazin la Baia Mare, ajungand astfel la o retea de 108 unitati pe piata locala. Este cel de-al doilea magazin deschis de JYSK in Baia Mare  si are o suprafata totala de 1.200 mp. JYSK are in plan sa inaugureze cel putin 15 magazine noi in urmatoarele 12 luni, iar in urmatorii ani sa reamenajeze toate unitatile deshise inainte de 2018, conform unor informatii anterioare.

’’Baia Mare este cel de-al treilea oras in care JYSK a ajuns acum mai bine de 10 ani, in perioada in care compania abia ce intra pe piata din Romania. Cel de-al doilea magazin, pe care il deschidem saptamana aceasta, ne va ajuta sa aducem produsele noastre mai aproape de clientii din oras. Magazinul este amplasat intr-o zona usor de accesat, cu multe magazine si cu vad comercial’’, spune Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK Romania si Bulgaria.

Sursa: zf.ro


Sterling Cruise, firma care detine franciza Salad Box, aduce in Romania un nou brand de restaurante: Reteaua americana Popeyes vrea sa deschida 90 de restaurante in urmatorii 10 ani

Sterling Cruise, firma care deţine franciza Salad Box, aduce în România un nou brand de restaurante: Reţeaua americană Popeyes vrea să deschidă 90 de restaurante în următorii 10 aniSterling Cruise, firma care detine franciza Salad Box, aduce in Romania un nou brand de restaurante dupa ce a semnat un acord cu compania americana Popeyes, care urmeaza sa deschida 90 de restaurante pe piata locala in urmatorii 10 ani.

Primul restaurant din Romania urmeaza sa fie deschis in 2022.

”Suntem fericiti ca putem anunta intrarea pe piata din Romania, unde avem planuri ambitioase, pentru a aduce pe piata unul dintre cele mai populare branduri de restaurante la nivel global. Popeyes este unul dintre brandurile de restaurante cu cea mai rapida crestere in SUA”, a spus David Shear, presedinte pentru Piete Internationale al Popeyes Louisiana Kitchen.

Sursa: zf.ro


Adrian Garmacea, Barrier: Un sfert din energia consumata de cladiri se pierde prin ferestre si usi. Noi putem influenta foarte mult consumul energetic al unei cladiri

ZF Economia verde. Adrian Gârmacea, Barrier: Un sfert din energia consumată  de clădiri se pierde prin ferestre şi uşi. Noi putem influenţa foarte mult  consumul energetic al unei clădiri„Probabil sectorul privat contribuie cu 90% din totalul consumului de tamplarie si doar 10% inseamna sistemul de stat, pentru ca nu prea s-au facut investitii majore in cladiri publice. Spitale, scoli nu se construiesc, pe ici pe colo este cate o renovare. In continuare se merge pe cel mai mic pret“, a spus Adrian Garmacea.

„Piata noastra este reprezentata in principal de Romania, unde merg cam 85% din productie. 15% sunt destinate pietelor europene. Ne-am concentrat pe Elvetia, unde am deschis prima noastra franciza. Este piata cea mai competitiva din Europa.“

Barrier este prezent cu francize si in Belgia si in Ungaria, avand planuri de expansiune. In ceea ce priveste atitudinea autoritatilor si a dezvoltatorilor privati fata de sustenabilitatea constructiilor, Adrian Garmacea remarca o implicare mai mare.

Sursa: zf.ro


Retailul mare pariaza pe antreprenorii mici. Grupul Iulius vrea sa aduca in proiectele sale tot mai multe afaceri locale

Retailul mare pariază pe antreprenorii mici. Grupul Iulius vrea să aducă în proiectele sale tot mai multe afaceri localeIulius Group este unul dintre dezvoltatorii care au avut de-a lungul ultimului an si jumatate, de la debutul pandemiei pe piata locala, mai multe initiative de sustinere a antreprenorilor de la zero, cu afaceri inca mici.

Cel mai recent, Iulius a anuntat ca deruleaza un program pentru sustinerea antreprenorilor locali sub numele Go Local. Cei interesati trec printr-un program de selectie, iar la final businessurile alese primesc scutiri temporare de la plata chiriei pentru prezenta in cadrul ansamblurilor Palas Iasi si Iulius Town Timisoara sau al retelei Iulius Mall din Iasi, Cluj-Napoca si Suceava.

„Chiar daca am reusit sa navigam cu bine perioada cea mai critica a pandemiei, reusind sa pastram continuitatea chiriasilor nostri, ultima perioada ne-a facut sa ne indreptam atentia si mai mult asupra businessurilor locale, care nu beneficiaza de o expunere semnificativa. Ne-am dat seama ca trebuie sa actionam proactiv si sa punem umarul la crearea urmatoarelor retele locale, nationale sau, de ce nu, internationale, facilitand micilor antreprenori accesul in proiectele noastre. Pentru acestia, accesul in proiecte comerciale consacrate este o bariera si, din acest motiv, vrem sa-i ajutam sa-si valideze businessul, sustinandu-i macar pentru inceput“, spunea recent Sebastian Mahu, head of asset management la Iulius.

Sursa: zf.ro


Daniel Ene, MovingBox, firma de mutari: Planul nostru pentru 2022 este sa gasim un spatiu de depozitare in interiorul Bucurestiului

ZF Logistica Businessului, un proiect ZF & Element Industrial. Daniel Ene,  MovingBox, firmă de mutări: Planul nostru pentru 2022 este să găsim un  spaţiu de depozitare în interiorul BucureştiuluiMovingBox, o companie fondata de Daniel Ene, care furnizeaza servicii de mutari si de depozitare pentru persoane fizice si companii, se afla in cautarea unui spatiu in interiorul Bucurestiului, unde sa poata construi un nou proiect logistic.

„Spatiile noastre de depozitare se afla momentan in Moara Vlasiei, unde suntem chiriasi. Am avut la un moment dat un depozit in Tunari, dar am renuntat la el din cauza dificultatii de a ajunge acolo. Acum avem in plan un proiect in-city si cautam cele mai bune optiuni de spatiu de depozitare in interiorul orasului. Proiectul a fost pus in stand-by, pentru ca suntem intr-o perioada in care se pot schimba multe, dar acum acesta este planul nos­tru pentru 2022“, a spus Daniel Ene.

„Anul trecut am avut o cifra de afaceri de aproape 700.000 de euro pe toate cele trei companii din grup – pe office, rezidential si depozitare. E mai usor de gestionat totul avand aceasta impartire.“

Daniel Ene spune ca a cochetat pana acum si cu ideea de a avea francize in orasele mari – Timisoara, Cluj, Iasi, insa serviciile de mutari sunt scumpe pentru localitatile respective, asa ca a ajuns la concluzia ca cererea ar fi scazuta. La nivel national, lucreaza insa cu parteneri din orase precum Timisoara, Cluj, Brasov sau Sibiu.

Sursa: zf.ro


Farmec continua extinderea la nivel national si deschide primul magazin din Baia Mare, care functioneaza in sistem de franciza

Farmec, una dintre cele mai mari companii romanesti din piata, continua extinderea retelei nationale de magazine de brand si inaugureaza, in sistem de franciza, primul magazin din Baia Mare. Odata cu noua deschidere, compania ajunge la o retea de opt magazine Farmec si 22 de magazine Gerovital proprii si cate unul in sistem de franciza.

Ne bucuram sa fim alaturi de antreprenorii din toata tara si din afara granitelor, interesati de industria cosmetica, care sa rezoneze cu viziunea noastra privind frumusetea, inovatia, atentia la nevoile consumatorilor si alaturi de care sa putem continua sa crestem brandurile din portofoliu. In tot acest proces, le suntem aproape in fiecare etapa si le punem la dispozitie un proiect la cheie, precum si asistenta in implementarea lui si promovarea lansarii noului magazin”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Sursa: retail.ro


Catalin Samara, Carrefour: Vrem sa deschidem cel putin 10 supermarketuri in 2022

Retailerul vrea sa isi continue planul de expansiune si in 2022 si are in plan sa deschida „cel putin 10 supermakerturi” in 2022, dupa cum a declarat Catalin Samara, in cadrul evenimentului.

„Continuam cu deschiderea a cel putin 10 supermarketuri, proximitatea e un levier extrem de important. Tot ce inseamna magazine de proximitate, atata in regim propriu, cat si franciza. Evident, cred ca e loc si in Romania pentru magazine de tip discount Supeco. Accentuata va fi si sfera de online, aici am dezvoltat multe lucruri interesante. Avem acest omnichannel despre care din pacate nu prea vorbim. Aici cred ca e important sa vedem ca acelasi client se manifesta diferit in functie de zile.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide