+40.732.142.922

Stirile saptamanii 25 – 31 martie

Antreprenorul care vinde ciorba de sute de mii de lei lunar

Impatimiti ai ciorbelor romanesti nelipsite din meniul zilnic, trei antreprenori au decis sa-si transforme pasiunea intr-un business cu specific romanesc bazat pe acest fel de mancare autohton, pe care s-au gandit sa il numeasca simplu: Ciorbarie.

Businessul a luat nastere in decembrie 2016 cu o investitie initiala de 23.000 de euro din fondurile proprii ale fondatorilor, prima Ciorbarie fiind deschisa pe Calea Dorobanti. In 2017 au urmat deschiderile din Eminescu si Academiei, iar anul trecut compania s-a extins in sistem de franciza prin inaugurarea unui nou restaurant in zona Titulescu. In primavara aceasta conducerea businessului are in plan deschiderea a doua noi restaurante, in zonele Pipera si Drumul Taberei, iar pana la sfarsitul anului antreprenorii preconizeaza atingerea unui numar de 16 unitati in Capitala, precum si in Iasi, Cluj, Brasov si Constanta.

Sursa: businessmagazin.ro


Antreprenorul Dan Pitic din Cluj a preluat in franciza trei magazine de bricolaj Ambient

Asociere-surpriză. Antreprenorul Dan Pitic din Cluj a preluat în franciză trei magazine de bricolaj AmbientOmul de afaceri clujean Dan Pitic, actionar al furnizorului de materiale pentru amenajari interioare Ax Perpetuum Impex, a preluat o creanta in valoare de 27,3 mil. lei a retailerului de bricolaj Ambient Sibiu, fondat de Ioan Ciolan si aflat acum in reorganizare.

„Prin aceasta creanta, am preluat in franciza maga­zinele Ambient din Cluj-Napoca, Alba Iulia si Blaj. Am intrat in proprietatea lor la 1 septembrie 2018, iar planul este sa crestem cifra de afaceri a acestor trei unitati cu 30% in 2019 fata de anul trecut, sa recastigam cota de piata si ulterior ne vom gandi la alte planuri de dez­vol­tare“, spune Dan Pitic.

In prezent, exista noua magazine Ambient, dintre care opt sunt francizate si unu – cel din Sibiu – este inca detinut de Ambient SA, urmand sa fie si acela francizat in curand.

Sursa: zf.ro


Sphera Group si-a bugetat un profit de 49 mil. lei in 2019 si vrea sa deschida 24 de restaurante cu investitii de 100 mil. lei

Sphera Group (KFC, Pizza Hut) şi-a bugetat un profit de 49 mil. lei în 2019 şi vrea să deschidă 24 de restaurante cu investiţii de 100 mil. leiSphera Group (simbol bursier SFG), emitent care detine companiile care opereaza in sistem de franciza brandurile KFC, Pizza Hut si Taco Bell, si-a bugetat pentru 2019 venituri de 993 milioane de lei, in urcare cu 29% fata de cele realizate pe parcursul anului precendent, si un profit net mai mare cu 103%, la circa 49 milioane de lei, potrivit datelor din bugetul de venituri si cheltuieli supus votului actionarilor.

„Planul de dezvoltare prevede deschiderea a 24 restaurante cu un buget de investitii de aproximativ 19,8 milioane de euro. Cheltuielile cu reamenajarea restaurantelor existente sunt estimate la 3,1 milioane de euro“, se arata in document.

Sursa: zf.ro


Cremeria Emilia a ajuns la o cifra de afaceri de 4 mil. euro in 2018 cu noua magazine cu inghetata

Cremeria Emilia a ajuns la o cifră de afaceri de 4 mil. euro în 2018 cu nouă magazine cu îngheÅ£ată Cremeria Emilia, reteaua de ma­ga­zine cu actionariat romano-german, a ajuns in 2018 la venituri de 4 mi­lioa­ne de euro cu noua locatii, dupa trei ani de activitate.

„In 2018 am deschis doua locatii sezo­niere in Mamaia, de asemenea am deschis o noua unita­te la Mega Mall. Piata de inghetata se dezvolta foarte mult. Am avut cresteri de 15-20% ale van­zarilor pentru fiecare lo­catie. Cifra de afaceri aproa­pe s-a dublat, ajungand la circa 4 mi­lioane de euro. A fost un an ex­celent din toate punctele de vedere“, spune Alexandru Sautner, admi­nistrator al businessului Cremeria Emilia.

In cursul acestei luni, antrepre­nor­ii vor mai deschide o unitate in mallul Prome­na­da din Capitala. De altfel, Ale­xan­dru Saut­ner spune ca au semnat un contract pentru deschiderea unei locatii in mallul AFI Brasov si sunt in discutii cu un centru comercial din Oradea.

Sursa: zf.ro


Lensa a deschis primul MegaStore de pe piata de ochelari din Romania

Lensa a deschis primul MegaStore de pe piata de ochelari din RomaniaLensa.ro, magazin online de optica fondat in 2013, a deschis in Bucuresti primul MegaStore de pe piata de ochelari, acesta fiind cel mai mare magazin de optica din Romania si unul dintre cele mai mari showroom-uri de acest fel din Europa, cu un spatiu efectiv de vanzare de 500 de metri patrati.

“Investitiile din ultimii ani facute de marii jucatori din comertul online, care si-au deschis showroom-uri foarte mari, ne-au determinat sa urmam acest trend, asa ca am decis sa deschidem primul MegaStore de pe piata de optica din Romania si unul dintre cele mai mari din Europa. Timpul este foarte important pentru fiecare dintre noi, asa ca o vizita intr-un singur loc unde gasim cateva mii de perechi de ochelari de soare si de vedere ne poate reduce foarte mult cautarile”, a declarat Daniel Craciun, fondator si CEO al Lensa.ro.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide