Lantul de cafenele Captain Bean a ajuns la 17 unitati dupa zece deschideri in 2020. Investitia intr-o astfel de cafenea porneste de la circa 15.000 euro, investitie ce se poate recupera in 6-12 luni
Captain Bean este un lant local de cafenele care s-a extins puternic anul trecut, in plina pandemie, când au fost deschise zece unitati, toate operate de francizati. Astfel, reteaua a ajuns la final de 2020 la 17 cafenele, iar loc de dezvoltare exista inca, spune Ruben Filimon, coproprietarul Captain Bean. Toate unitatile sunt deschise de parteneri pana in prezent, fondatorii avand doar conceptul. Ei se gandesc insa sa parieze in 2021 pe deschideri proprii.
„Am inceput anul cu sapte locatii si am ajuns la 17 unitati la sfarsitul lui 2020. In primele doua luni din anul acesta avem in santier patru cafenele in franciza si un coffee corner, dar si parteneriate care ne vor ajuta sa ne atingem obiectivele.“
Sursa: zf.ro
Retailerii si hipermarketurile iau la tinta orasele mici: Kaufland pregateste un nou magazin la Turnu Magurele
Adiacent, cei de la Goldbach Design & Build, care au mai colaborat cu Kaufland si in cadrul altor proiecte drept proiectant general, au obtinut o autorizatie de constructie pentru un al doilea imobil care va avea functia de magazin de retail. Astfel, cel mai probabil pe langa hipermarket, se va construi si o galerie comerciala cu magazine.
Sursa: zf.ro
Boutique Mall, retailer online de incaltaminte si imbracaminte, a inchiriat un depozit de 3.700 mp in parcul logistic CTPark Bucharest North. Tranzactia, intermediata de Dunwell, trece de 600.000 de euro
Tranzactia a fost intermediata de brokerul de real estate industrial Dunwell si a depasit 600.000 de euro, potrivit datelor furnizate de Bogdan Chiruta, owner Boutique Mall.
Sursa: zf.ro
Magazinul de jucarii ErfiKids s-a extins in Constanta. Antreprenoarea Alice Mitu: „Noi am mers foarte bine in 2020, am crescut cu 20% fata de 2019“
Anul 2020 a adus un varf de vanzari pentru companiile din domeniul jocurilor si jucariilor, odata ce scoala a trecut in sistem online, iar copiii au petrecut mult mai mult timp in casa. Cresterea vanzarilor s-a vazut si in businessul ErfiKids, o retea de trei magazine de jucarii, care a incheiat anul trecut cu o crestere de 20% fata de 2019. Acest lucru inseamna ca businessul din jucarii a ajuns la afaceri de 7,8 mil. lei anul trecut.
„Desi in primele luni am avut niste temeri, anul 2020 a mers mai bine decat 2019, a fost in crestere, pe diverse categorii de produse. Oamenii au stat mai mult in casa cu copii, au devenit mai creativi si jucarile au cunoscut cresteri spectaculoase de vanzari. O alta linie care s-a dezvoltat a fost cea de vanzare a scaunelor auto, s-au deplasat cu masina mai mult“, a spus antreprenoarea Alice Mitu.
Sursa: zf.ro
Primul semnal pozitiv: NEPI-Rockcastle demareaza extinderea de la Promenada Mall din Floreasca. Lucrarile demareaza astfel la aproape sapte ani de când NEPI-Rockastle a cumparat mallul de la Raiffeisen Evolution
Decizia NEPI-Rockcastle de a demara lucrarile vine in contextul in care multi dezvoltatori de birouri au amanat decizia de incepere a lucrarilor, iar doar cei care investesc in centre comerciale au continuat expansiunea. In 2020 chiar daca retailul a fost afectat pe timpul lockdownului din primavara, clientii au revenit la cumparaturi in a doua jumatate a anului.
Sursa: zf.ro