+40.732.142.922

Stirile saptamanii 24 februarie – 3 martie

Lantul de cafenele Tucano merge cu o unitate pe Calea Victoriei, vizavi de Radisson Blu

Lantul de cafenele Tucano, fondat de antreprenorul Ruslan Cojocaru din Republica Moldova, va deschide o unitate pe Calea Victoriei, in apropiere de hotelul de cinci stele Athénée Palace Hilton si vizavi de hotelul Radisson Blu.

„Cafeneaua de pe Calea Victoriei va fi deschisa in aproximativ doua luni. In prezent avem 12 unitati, iar in urmatoarele 2-3 luni vom ajunge la un numar de 15 cafenele. Vom mai deschide unitati si in Iasi si Timi­soara“, a spus Elena Bor­dian, manager Tucano Coffee Ro­mania.

Deschiderea unitatii Tucano vine in conditiile in care Calea Victoriei a fost ocolita pana acum de lanturile de cafenele, cel putin in zona celor doua hoteluri de cinci stele. Pe Calea Victoriei, in apropiere insa de Piata Victoriei, au deschis unitati lanturi precum Starbucks, Ted’s si 5 To Go.

Sursa: zf.ro


Georgiana si Caius Mersa, Suppa Bar din Timisoara: Am ajuns la afaceri de 200.000 de euro si vrem sa ne extindem in Bucuresti, Cluj si Iasi

„Avem in plan Roma sau Londra. Este un risc intre 50.000 si 100.000 de euro pe care credem ca ni-l vom putea asuma la sfarsitul acestui an.“

Suppa Bar, un local care vinde doar supe din bucataria internationala si supe creme, a terminat anul 2018 cu afaceri de 200.000 de euro, cu doua locati deschise in Timisoara, iar pentru anul viitor reprezentantii vor sa extinda businessul in Bucuresti, Cluj si Iasi.

Sursa: zf.ro


Victor Tighinean, director general Ecco Shoes: Suntem in 8 orase din Romania, dar in Bucuresti avem 8 magazine care aduc 40% din business

Victor Tighinean, director general Ecco Shoes: Suntem în 8 oraşe din România, dar în Bucureşti avem 8 magazine care aduc 40% din businessRetailerul de incaltaminte Ecco Shoes, prezent pe piata locala de 15 ani, initial in sistem de franciza si apoi direct, estimeaza o cifra de afaceri de 10 milioane de euro pentru 2019, dupa o noua crestere de doua cifre, in linie cu evolutiile din ultimii ani.

„Comportamentul de con­sum din 2018 a urmat tren­dul anilor prece­denti: clientii au cum­parat mai mult, mai scump si mai online. Consumatorii sunt din ce in ce mai informati, mai atenti la detalii si la tendintele modei“, spune Victor Tighinean, executivul care conduce local operatiunile bran­dului de incaltaminte.

Reteaua numara astazi 21 de magazine, dintre care 20 de unitati offline si una online. Din totalul magazinelor fizice, 16 magazine sunt de tip full price (adica magazine clasice), iar patru sunt de tip outlet.

Sursa: zf.ro


Inca un pas pentru extinderea mallului Promenada: NEPI-Rockcastle a obtinut autorizatia pentru a construi subsolul viitorului proiect din nordul Capitalei

Încă un pas pentru extinderea mallului Promenada: NEPI-Rockcastle a obţinut autorizaţia pentru a construi subsolul viitorului proiect din nordul CapitaleiFondul de investitii NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, a primit autorizatia pentru a demara lucrarile la subsolul viitoarei extensii a mallului Promenada din nordul Capitalei.

Miza obtinerii autorizatiei pentru subsol este una mare, in contextul in care viitorul centru multifunctional va avea sapte subsoluri, fiind unul dintre cele mai adanci din Bucuresti. Potrivit documentatiei, viitorul centru va avea forma de sapte subsoluri, parter si trei corpuri de cladire de doua, patru, respectiv 11 etaje, cu o inaltime maxima de 80 de metri.

Sursa: zf.ro


Retailerul german Kik Textilien va deschide un magazin in centrul comercial Liberty Center, al doilea din Bucuresti

Retailerul german Kik Textilien va deschide un magazin în centrul comercial Liberty Center, al doilea din BucureştiRetailerul german Kik Textilien va deschide la finele primului trimestru al anului un magazin in centrul comercial Liberty Center, aceasta fiind a doua unitate a retailerului din Bucuresti.

”Strategia de dezvoltare a Liberty Center a presupus pe parcursul anului 2018 reorganizarea galeriei comerciale si atragerea de noi parteneri. Fiind singurul mall din sectorul 5, ne dorim sa raspundem cat mai bine nevoilor clientilor nostri si sa le oferim un mix relevant de retaileri. Cu ajutorul KiK consideram ca vom incepe sa diversificam si mai mult experienta de shopping a vizitatorilor nostri, mai ales prin elementul de noutate pe care retailerul il aduce pe piata din Bucuresti”, a declarat Corina Stamate.

Sursa: zf.ro


Antreprenori locali. Trei ingineri clujeni fac afaceri de 35 mil. lei din tehnologii pentru usile din malluri, spitale, hoteluri. „Ne extindem, pentru ca vrem sa crestem“

Antreprenori locali. Trei ingineri clujeni fac afaceri de 35 mil. lei din tehnologii pentru uşile din malluri, spitale, hoteluri. „Ne extindem, pentru că vrem să creştem“Kadra (noul nume al companiei Aluterm) furnizeaza tehnologiile necesare pentru usile glisante, batante si rotative.

„Ne dublam spatiul alocat birourilor, pentru ca vrem sa crestem mult in perioada urmatoare. La Cluj mai facem 2.000 de metri patrati de spatii logistice, iar alti 2.000 de metri patrati vor fi construiti in celelalte orase in care se afla depozitele noastre (Bucuresti, Iasi, Timisoara, Bacau). Aceste investitii sunt un raspuns la optimismul nostru vizavi de piata constructiilor in perioada urmatoare”, spune Octavian Fanea, directorul executiv al companiei.

Sursa: zf.ro


Vanzarile Sphera Franchise Group au crescut cu 24,6%, iar profitul a urcat cu 4,5% in 2018

Vanzarile Sphera Franchise Group au crescut cu 24,6%, iar profitul a urcat cu 4,5% in 2018Vanzarile Sphera Franchise Group, operatorul brandurilor KFC, Pizza Hut si Taco Bell, au crescut cu 24,6%, iar profitul a urcat cu 4,5% in 2018, potrivit unui comunicat emis marti de companie.

“Cresterea continua a Sphera pe toate liniile de business este foarte incurajatoare, cu vanzari care au atins 771 milioane de lei. KFC conduce cu o crestere de 21,5% si toate afacerile din Romania, Republica Moldova si Italia s-au bucurat de cresteri pozitive. Anul trecut am deschis 25 de restaurante noi, dintre care 16 sunt unitati KFC in Romania si Italia. In Italia, am deschis 8 noi locatii, pornind de la doua restaurante la sfarsitul anului 2017, in timp ce Taco Bell a ajuns la un numar mai mult decat dublu, cu 3 unitati deschise in timpul anului si ajungand la un total de 5, inclusiv primul restaurant din afara Bucurestiului, deschis la Cluj. Aceasta performanta generala a dus la o EBITDA normalizata de 72 milioane de lei, mai mare cu 4,5% fata de 2017,” a declarat Mark Hilton, CEO al Sphera Franchise Group.

Sursa: wall-street.ro


Farmec incheie anul 2018 cu afaceri de peste 50 milioane euro si isi propune o crestere de 15% in 2019

Farmec incheie anul 2018 cu afaceri de peste 50 milioane euro si isi propune o crestere de 15% in 2019Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane lei (50,8 milioane euro), inregistrand o crestere cu 10% fata de rezultatele financiare din 2017.

„Piata cosmeticelor din Romania urmareste si se adapteaza la trendurile internationale. Continuand ritmul de crestere din ultimii ani, ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu peste 15% pentru 2019, prin consolidarea si dezvoltarea continua a brandurilor existente, lansarea de noi produse si extinderea magazinelor de brand, care in momentul de fata au ajuns la 26. De asemenea, un pas important in planurile pentru 2019 il reprezinta proiectul de francizare pe plan local si international, care va incepe in primul semestru al acestui an”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Sursa: wall-street.ro


NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, a inregistrat in 2018 venituri din chirii de 346 mil.euro in regiune, in crestere cu 29%

NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din România, a înregistrat în 2018 venituri din chirii de 346 mil.euro în regiune, în creştere cu 29%Fondul de investitii NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din Romania, a inregistrat anul trecut venituri din chirii de 346 milioane euro in Europa Centrala si de Est, in crestere cu 29%, in conditiile in care proprietatile din Romania au cea mai mare pondere in portofoliu, de 36%, urmate de cele din Polonia (24%) si Ungaria (10%).

“Cu o experienta de peste 11 ani in Europa Centrala si de Est, NEPI Rockcastle a dobandit un know-how semnificativ in gestionarea proiectelor de retail real estate, precum si un portofoliu mare de centre premium in tari diferite. In acest sens, ne vom concentra in continuare pe managementul activ al portofoliului nostru de proprietati, acesta reprezentand strategia noastra de dezvoltare pe termen lung. In 2018, am realizat investitii semnificative in proprietatile noastre pentru a ne asigura ca acestea raman destinatia numarul unu in comunitatile din jurul lor. Avand in vedere faptul ca se afla in cea mai buna pozitie in care poate beneficia de oportunitatile de crestere din regiune, NEPI Rockcastle si echipa sa sunt increzatori in evolutia operatiunilor care vor genera in continuare valoare si stabilitate, atat pentru companie, cat si pentru comunitatile in care activeaza”, a declarat Alex Morar, CEO NEPI Rockcastle.

Sursa: zf.ro


Japonezii de la Miniso isi continua extinderea pe piata locala

Japonezii de la Miniso isi continua extinderea pe piata localaGigantul japonez Miniso deschide cel de-al doilea magazin din anul 2019, si cel de-al saselea din Romania, in centrul comercial Promenada Mall, pe data de 5 martie. Magazinul se intinde pe o suprafata de 250 mp si a necesitat o investitie de aproximativ 120.000 de euro.

“Am ales sa ne extindem in Promenada datorita zonei, care ofera un flux foarte mare de clienti ce provin din toate cladirile de birouri din acest perimetru. In plus, ne-am gandit si la specificul clientilor, oameni tineri, pasionati de tehnologie, si am customizat gama de produse pentru ei”, declara Cezarina Gheorghe, Director de Franciza si Dezvoltare Miniso Romania.

Miniso a fost adus in Romania in toamna lui 2018, prin sistem franciza, de Jake Liu, un antreprenor implicat in afaceri de export/import. Acesta detine master franciza pentru Romania, insa planuieste sa dezvolte reteaua de magazine Miniso prin programe de franciza si parteneriate strategice in orasele mari.

“Acum lucram la definitivarea pachetului de franciza, care va include, printre altele, si consultanta permanenta oferita de francizor, pe toata durata contractului de franciza, program de training pentru personal, un plan de management si evaluarea rezultatelor realizate in propria locatie in franciza. Estimam ca vom vinde circa 10 astfel de francize pana la finele anului”, explica Directorul de Franciza si Dezvoltare al Miniso.

Sursa: wall-street.ro


Investitie de 50.000 de euro in primul magazin Spectral Mobila in sistem franciza

Investitie de 50.000 de euro in primul magazin Spectral Mobila in sistem francizaCompania Spectralcom a deschis pe 1 martie, in Pitesti, primul magazin Spectral Mobila in sistem de franciza, dupa o investitie de 50.000 de euro.

“Deschiderea magazinului Spectral Mobila vine ca o etapa fireasca a colaborarii avute de mai multi ani cu partenerul nostru din Pitesti. Calitatea produselor noastre a convins firma din Pitesti sa comercializeze exclusiv produse fabricate de noi sub brandul Spectral Mobila, iar noi avem incredere in experienta partenerului nostru care ne va reprezenta pe piata mobilei din Pitesti. Ne dorim sa continuam extinderea retelei Spectral Mobila prin deschiderea altor magazine in sistem de franciza si in alte orase din Romania.” a declarat Dan Dodita, director de vanzari al Spectralcom.

Spectral Mobila este un brand detinut de Spectralcom, unul din cei mai mari producatori de mobila din zona Moldovei (al 6-lea dupa cifra de afaceri din 2017).

Sursa: wall-street.ro


Sofiaman, 17 milioane lei din vanzari de pijamele: Ne asteptam ca in urmatorii ani sa traversam o perioada de asa-zisa criza

Sofiaman, 17 milioane lei din vanzari de pijamele si haine de casa: Ne asteptam ca in urmatorii ani sa traversam o perioada de asa-zisa crizaSofiaman, brand romanesc fondat in 1993, a vandut anul trecut pijamale si haine de casa in valoare de 17 milioane lei, cu 10% mai mult decat in 2017.

“Sunt multipli factorii care au generat aceasta evolutie, insa in principal aceasta s-a datorat optimizarii proceselor interne de lucru si a gestionarii mai coerente a gamelor de produse. De asemenea, un plus a venit si din ajustarea si planificarea mai corecta in productie a gamelor de produse pentru a evita “rupturile de stoc”. Practic am imbunatatit mult diversitatea si disponibilitatea marfurilor la raft, in special in a doua jumatate a anului trecut”, spune Florin Cucu.

In prezent, reteaua Sofiaman cuprinde 14 magazine monobrand, din care 8 sunt proprii, iar 6 sunt deschide in sistem franciza. “Planul este sa deschidem inca cel putin 3-4 unitati in acest an. Urmarim in primul rand orasele mari fie in centrele comerciale existente sau ce urmeaza a fi deschise, dar si in spatii amplasate stradal cu trafic pietonal”, spune Florin Cucu.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide