+40.732.142.922

Stirile saptamanii 24 februarie – 1 martie

Dana Banica, master francizat Logiscool: Am deschis 25 de centre noi in 2019 si avem planificate alte 15 pentru acest an. Logiscool este un business din domeniul educatiei, specializat in predarea programarii pentru copii si adolescenti

Businessul din domeniul educatiei Logiscool a deschis primul centru din Romania in februarie 2018 si s-a extins apoi rapid ajungand astazi la 35 de unitati in principalele orase din tara. Mai mult, pentru 2020 sunt bugetate alte 15 deschideri in sistem de franciza astfel incat la finalul anului numarul de centre va ajunge la 50.

„Am reusit sa inauguram 23 de centre noi Logiscool in 2019 si avem in acest moment 35 de scoli de programare la nivel national, cele mai multe fiind in Bucuresti si Ilfov, unde avem 11 centre“, spune Dana Banica, master francizat Logiscool.

Sursa: zf.ro


TED’S Coffee, fondat de antreprenorul Vasi Andreica, estimeaza pentru 2020 o cifra de afaceri de 5 milioane de euro, in avans cu 43%, si o retea de 40 de cafenele

TED'S Coffee, fondat de antreprenorul Vasi Andreica, estimează pentru 2020 o cifră de afaceri de 5 milioane de euro , în avans cu 43%, şi o reţea de 40 de cafeneleLantul de cafenele TED’S Coffee Co, fondat de antreprenorul roman Vasi Andreica, estimeaza pentru 2020 o cifra de afaceri de 5 milioane de euro , in avans cu 43% fata de anul trecut, avand in plan extinderea la 40 de unitati la nivel national, din care 20 in franciza.

De la inceputul lui 2020, reteaua a deschis trei noi cafenele, doua in Bucuresti si una in Galati.

“Ne aflam intr-un context de piata favorabil pentru a dezvolta reteaua inclusiv prin francize. Cererile de franciza sunt in numar mare si vin atat din tara, cat si din partea romanilor din Diaspora. In opinia mea, ca antreprenor, este necesar sa existe chimie intre francizor si francizat pentru a construi o relatie de lunga durata”, a declarat Vasi Andreica.

Sursa: zf.ro


Top Line a adus in franciza brandul de infrumusetare Institute Guinot. In a doua jumatate din 2020 deschidem a doua locatie din Bucuresti

Top Line a adus în franciză brandul de înfrumuseţare Institute Guinot. În a doua jumătate din 2020 deschidem a doua locaţie din BucureştiBrandul de infrumusetare Institute Guinot, dezvoltat de compania Top Line care distribuie aparatura si mobilier pentru saloanele de infrumusetare, dar si branduri cosmetice pro­fesionale de lux, a intrat pe piata romaneasca prin sistem de franciza in urma unei investitii de circa 100.000 de euro, a spus Diana Baicu, directorul general al Top Line Romania.

„Avem in plan sa deschidem inca un institut Guinot in a doua jumatate a anului, intr-o zona mai accesibila din Bucuresti. Investitia va fi tot in jurul sumei de 100.000 de euro. Dar pana la finalul lui 2022 ne propunem sa avem deschise 30 de institute Guinot in Romania“, a spus Diana Baicu.

Sursa: zf.ro


Grupul Sphera, care detine KFC si Pizza Hut in Romania, raporteaza pentru 2019 un profit de 55,5 mil. lei, de peste doua ori mai mare fata de 2018, la vanzari de 955 mil. Lei

Grupul Sphera, care deţine KFC şi Pizza Hut în România, raportează pentru 2019 un profit de 55,5 mil. lei, de peste două ori mai mare faţă de 2018, la vânzări de 955 mil. lei. Georgios Argentopoulos, CEO: Vânzările au rămas puternice, iar marjele noastre s-au îmbunătăţit, în ciuda provocărilor prezente. Am deschis 16 restaurante în 2019Sphera Group  operatorul in sistem de franciza al lanturilor de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania, a raportat pentru 2019 un profit net 55,5 millioane lei, in crestere cu 129% fata de 2018, in contextul unor vanzari de 955 milioane lei, in crestere cu 23,8% determinata de un avans de 19% al vanzarilor in T4/2019.

Pentru anul 2019, vanzarile restaurantelor comparabile (like for like) la nivelul Sphera au crescut cu 7,8% fata de anul precedent, fiind sustinute de o crestere de 9,2% pentru KFC Romania, o crestere de 16,2% pentru KFC Moldova, o crestere de 5,6% pentru KFC Italia, o crestere de 1,2% pentru Pizza Hut si o crestere de 1,0% pentru Taco Bell, arata datele transmise luni de companie. In ultimul trimestru al anului, vanzarile comparabile au crescut cu 6,2% fata de aceeasi perioada a anului 2018.

Sursa: zf.ro


Brandul de inghetata elvetian Mövenpick intra pe piata din Romania in regim de franciza, cu un prim magazin in Baneasa Shopping City

Brandul de înghetaţă elveţian Mövenpick intră pe piaţa din România în regim de franciză, cu un prim magazin în Băneasa Shopping CityPrima gelaterie Mövenpick din Romania, brand de inghetata din Elvetia adus pe piata locala in regim de franciza, a fost deschis in incinta Baneasa Shopping City, proprietarii businessului vizand extinderea in Cluj, Timisoara, Iasi.

„Am vrut sa avem un loc cu totul special, in care sa oferim clientilor o experienta, un loc in care sa te poti regasi si indeparta de obisnuit. Iar prima provocare a fost legata de loc”, spune Miruna Tohaneanu, detinatoarea boutique-lui Mövenpick in Romania.

Sursa: zf.ro


Bogdan Pandea a creat in 2014, la 24 de ani, brandul de cafenele Captain Bean la Cluj-Napoca si a ajuns la opt locatii proprii si o unitate in franciza

Image result for https://www.zf.ro/afaceri-de-la-zero/afaceri-de-la-zero-bogdan-pandea-a-creat-in-2014-la-24-de-ani-brandul-de-cafenele-captain-bean-la-cluj-napoca-si-a-ajuns-la-opt-locatii-proprii-si-o-unitate-in-franciza-18906743Bogdan Pandea s-a pregatit in fa­cultate sa devina contabil, insa un curs de antreprenoriat pen­tru tineri i-a schimbat tra­seul profesional, iar in 2014 a pornit de la zero la Cluj-Napoca dezvoltarea unui lant de cafenele sub brandul Captain Bean. Sase ani mai tarziu spune ca daca ar fi sa o ia de la capat ar urma exact acelasi traseu. „Mai mult ca sigur as merge pe acelasi drum“, a spus Bogdan Pandea, fondator al cafenelelor Captain Bean.

Brandul de cafenele dezvoltat de Bogdan Pandea a ajuns in prezent la opt lo­catii proprii in Cluj-Napoca, o unitate in fran­ciza si planuri ambitioase de extindere. In 2019, cifra de afaceri a Captain Bean a ajuns la 250.000 de euro.

Pentru 2020 planurile antreprenorului din Cluj-Napoca vizeaza extinderea in franciza, cu unitati in Oradea, Bucuresti, dar si in alte orase mari din tara, in centre universitare, orase in care Bogdan Pandea spune ca asteapta sa gaseasca antreprenori care sa rezoneze cu brandul creat de el.  „Peste cinci ani vad multi tineri care au atins succesul prin franciza noastra. Franciza e cea mai frumoasa facultate, practica din business. Vad 50 de francize in tara, dar si in strainatate“.

Sursa: zf.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide