0723.622.253

Stirile saptamanii 24 – 30 iulie

Cel mai puternic grup de francize din Romania isi completeaza portofoliul cu brandul A/X Armani Exchange

Grupul Peeraj a terminat anul trecut cu afaceri de circa 230 mil. lei si 650 de salariati. Cifra de afaceri a crescut cu aproape 50% fata de anul anterior.

Grupul Peeraj, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala a modei si cel mai puternic grup de francize din acest segment, si-a completat portofoliul cu brandul A/X Armani Exchange. Acesta este un brand pozitionat pe segmentul premium, desi este cel mai accesibil din grupul Giorgio Armani, care cuprinde mai multe nume. Primul magazin sub acest brand urmeaza a fi deschis de Peeraj in centrul comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei.

Sursa: ZF.ro


Kaufland, cel mai important jucator din comertul local, vine cu un nou concept pentru galeriile sale comerciale lansand prima zona de food court

Prima galerie comerciala transformata se afla in cadrul magazinului Kaufland din strada Barbu Vacarescu, din Bucuresti, urmand ca acest concept sa fie extins treptat si in alte magazine din retea.

In interior, zona de food court gazduieste restaurante, patiserii si cafenele. In exteriorul magazinului, Kaufland a extins galeriile comerciale prin containere special amenajate.

Recent, retailerul a investit 300.000 de euro intr-un concept prin care isi transforma acoperisurile, exteriorul parcarilor si al magazinelor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, arbusti, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


Diversificare de portofoliu. Unii dintre cei mai puternici antreprenori locali dezvolta afaceri in moda in umbra businessurilor grele din energie, agricultura sau constructii

Unii dintre cei mai puternici antreprenori romani au ales sa parieze pe productie in industria modei, in timp ce altii pe retail, dezvoltand in sistem de franciza o serie de branduri internationale.

Gabriel Comanescu este unul dintre cei mai puternici antre­pre­nori locali, omul de afaceri im­preuna cu sotia sa Gina Coma­nes­cu au decis sa isi diversifice por­to­foliul de business, astfel ca au in­ves­tit initial in turism, respectiv in ho­telul de cinci stele Vega din sta­tiunea Mamaia. Apoi, pasiunea pen­tru mare si navigatie i-a deter­minat pe antreprenori sa preia local fran­ciza bran­dului de moda Marina Yach­ting. Sub acest brand sunt des­chise patru unitati, doua in Capitala si cate unu in incinta hotelului Ve­ga si a hotelului Alpin din Po­iana Brasov.

Sursa: ZF.ro


Harta McDonald’s in regiune

Numarul de restaurante este direct proportional cu populatia, dar mai ales cu puterea de cumparare.

Gigantul american McDonald’s avea la finalul primului trimestru din acest an aproape 70 de restaurante la o populatie de aproape 20 de milioane de oameni. Prin comparatie, in Polonia, o tara cu o populatie de circa doua ori mai numeroasa, numarul unitatilor se apropia de 400, de aproape sase ori mai multe decat local.

Sursa: ZF.ro


Radu Tanase, Calif: Mai este loc de 10-12 restaurante doar in Bucuresti. In provincie iesim cand avem infrastructura

Grupul de restaurante Calif vrea sa ajunga in acest an la o cifra de afaceri de 3 milioane de euro dupa un avans de aproape 10%. Cele doua localuri Calif se vor rebrandui in Condimental de Calif, brand sub care exista deja un restaurant in zona Camera de Comert a Capitalei si urmeaza sa se deschida un altul la parterul cladirii de birouri America House din Piata Victoriei.

Compania lanseaza in acest an si sistemul de franciza si vorbeste de alte 10-12 localuri doar in Bucuresti in urmatorii 4-5 ani.

Sursa: ZF.ro


Producatorii de cosmetice migreaza catre retailul propriu si intra in lupta cu drogheriile, parfumeriile si hipermarketurile

L’Oréal, Farmec si Estée Lauder sunt doar cateva dintre brandurile de cosmetice care au pariat pe magazine proprii. Cele mai multe unitati sunt monobrand, spre deosebire de marii jucatori din piata care au magazine multibrand, adica vand produsele mai multor producatori. Lupta se da pentru cele circa 800 de milioane de euro pe care romanii ii cheltuie anual pe produse cosmetice si de ingrijire.

Marii producatori de cosmetice, fie ei lo­cali sau internatio­nali, migreaza catre re­tailul propriu si intra in lupta cu dro­gheriile, parfumeriile si hipermarketurile.

Sursa: ZF.ro


Carrefour apasa pedala de acceleratie pentru brandul Express Orange

La sase luni de la inaugurarea noului concept de magazin de proximitate Express, francezii de la Carrefour au ajuns sa opereze 12 unitati comerciale sub logoul Express Orange.

Formatul initial Express (cel cu sigla verde) a fost lansat pe piata din Romania in 2008, in urma rebrandingului unui magazin Artima situat in orasul Resita. Retailerul a preluat toate cele 21 de magazine Artima in 2007 pentru 55 de milioane de euro. In acest moment Carrefour opereaza 42 de magazine in formatul Express initial, majoritatea fiind operate in franciza.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


Noua din zece angajati din birourile Anchor Grup fac cumparaturi zilnic in mallul limitrof Plaza Romania

Aproape toti angajatii din cladirile de birouri pe care turcii de la Anchor Grup le detin in preajma cen­trul comercial Plaza Romania sunt si clienti zil­nici ai mallului, potrivit unei cercetari realizate de dezvoltator.

„Aproximativ 90% din angajatii companiilor cu sediile in Anchor Plaza si Plaza Romania Offi­ces fac cumparaturi in Plaza Romania zilnic. Am facut calculul excluzand angajatii aflati in con­ce­diu“, spun reprezentantii Anchor Grup.

Astfel, corporatistii sunt unul dintre segmen­te­le semnificative de public care atrag veni­turi in mal­lul din vestul Capitalei al turcilor de la Anchor Grup.

Sursa: ZF.ro


Bucurestiul pune frana la malluri

Investitorii merg in orasele din provincie cu proiecte de centre comerciale noi

Dezvoltatorii imobiliari au anuntat sase proiecte de centre comerciale noi cu data de livrare maximum in 2019, toate in afara Capitalei.

Cei mai multi s-au orientat catre orase precum Cluj-Napoca, Ramnicu Valcea sau Satu Mare, considerate de consultanti orase din esalonul al doilea. Astfel, Bucurestiul ramane la stocul actual de malluri, dupa ce anul trecut a fost vedeta a doua inaugurari majore – Park Lake Plaza si Veranda Mall, care au cumulat circa 100.000 de metri patrati.

Sursa: ZF.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide