0765.438.336

Stirile saptamanii 24 – 30 ianuarie

Re/Max Romania, crestere valorica de peste 90% a afacerilor in 2021

Re/Max Romania, parte a liderului mondial in real-estate, a cunoscut o crestere a comisioanelor generate cu circa 92% in 2021, comparativ cu anul precedent, ajungand la o valoare totala de 10,5 milioane euro. Compania a intermediat in acelasi interval aproximativ 10.000 de tranzactii imobiliare, care au insumat peste 300 milioane euro, iar pentru anul curent vizeaza atingerea unei cifre de afaceri de 15 milioane euro, respectiv o crestere accelerata a numarului de francize si agenti.

„Anul 2021 a fost unul suprinzator de bun pentru business-ul Re/Max in Romania, cu cresteri care ne-au depasit asteptarile. Daca 2020 a fost un an de reorganizare si adaptare la contextul pandemic, 2021 a reprezentat unul de consolidare si evolutie. Putem spune ca investitiile in digitalizare, educatie si serviciile de top oferite, alaturi de un context favorabil in ceea ce priveste piata imobiliara, au determinat rezultatele obtinute. Mizam in continuare pe cresteri considerabile la nivelul tuturor indicatorilor de business”, a declarat Razvan Cuc, Presedinte Re/Max Romania.

Sursa: profit.ro


Radu Savopol, cofondator al 5 to go: Avem in plan sa deschidem 200 de cafenele anul acesta, dublu fata de 2021. Vom ajunge la un total de 500 de unitati. Cofondatorul lantului de cafenele estimeaza pentru 2022 afaceri de 23 mil. euro, cu 80% mai mari fata de anul trecut

ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank.  Radu Savopol, cofondator al 5 to go: Avem în plan să deschidem 200 de  cafenele anul acesta, dublu faţăRadu Savopol, cofondator al lantului de cafenele 5 to go, spune ca planurile de extindere pentru anul acesta vizeaza deschiderea a inca 200 de unitati, ceea ce ar insemna o dublare fata de numarul de inaugurari de anul trecut. Cu aceasta dezvoltare, lantul de cafenele ar urma sa numere un total de 500 de localuri.

„La inceputul anului 2021 am inceput expansiunea si in orasele mici, unde am simtit o posibilitate si un bazin foarte mare de parteneri si clienti. Vorbim de orasele de 15.000-20.000 de locuitori. In acest context, businessul s-a schimbat total. Ritmul de dezvoltare este mai alert, de aceea cifrele de deschideri pentru anul acesta sunt duble. Exista cerinte pentru franciza, noi cam 95% din unitati le avem in sistem de franciza“, spune Radu Savopol, cofondator al 5 to go.

Cu toate ca extinderea vizeaza in principal deschiderea de noi unitati in Romania, fondatorii businessului se uita si la dezvoltarea businessului in afara tarii.

5 to go are in prezent cinci cafenele in Franta si cate una in Belgia si Anglia.

Sursa: zf.ro


Cum incearca Mihai Drumea si Ligia Munteanu sa faca un business, in Romania, cu palarii: Fiecare fizionomie gaseste la noi palaria potrivita

Business Magazin. Cum încearcă Mihai Drumea şi Ligia Munteanu să facă un business, în România, cu pălării: Fiecare fizionomie găseşte la noi pălăria potrivităLa baza, Mihai Drumea este economist, cu peste zece ani de experienta ca executiv in domeniul farma. Antreprenorul a pornit afacerea Jos Palaria in 2018, cu o insula – galerie in Mall Promenada – care inca functioneaza –, sub forma unui business de import de palarii de la marile case de moda din Italia. In iunie 2020 a deschis un prim magazin in cartierul Floreasca.

A urmat apoi si un outlet deschis in aceeasi zona, „iar pentru acest an avem in vedere continuarea dezvoltarii”. Ulterior, a dezvoltat zona de productie, astfel incat astazi compania produce palarii sub brandul propriu, in Italia. Prin aceasta afacere, Mihai Drumea si-a propus sa reinvie cultul palariilor in Romania. „Diversitatea si calitatea produselor sunt cele mai importante atribute care ne recomanda in fata clientilor nostri si care ne-au pus pe harta magazinelor de palarii din Europa, alaturi de magazine similare din Berlin, Milano si Paris”, sustine fondatorul.

Sursa: zf.ro


Cati bani face un cuplu cu o cafenea deschisa in Calea Victoriei

Beatrice Leca şi Dorin Dumitrana estimează că cifra lor de afaceri a ajuns la 500.000 de lei în 2021, cu circa 50% mai mult comparativ cu anul precedent.Handsome Monk Coffee Victoriei este prima franciza a brandului romanesc Handsome Monk Coffee. Povestea noastra a inceput in anul 2017, cand am obtinut finantarea prin programul StartUp Nation, prima editie. Cautam o oportunitate, iar aceasta a venit in momentul in care am aflat despre programul StartUp Nation”, povesteste Beatrice Leca.

„Planul initial era sa deschidem locatia intr-o cladire de birouri sau in vecinatatea unui conglomerat de cladiri de birouri. Intre timp, am analizat mai bine aceasta varianta si ne-am dat seama ca am fi destul de constransi in activitatea pe care urma sa o desfasuram de programul de lucru al companiilor, lipsa traficului pietonal in weekend etc. Astfel, ne-am reorientat si am inceput cautarea de spatii comerciale in zonele centrale ale orasului. Timp de patru-cinci luni, am luat la pas tot centrul orasului si am cautat cea mai buna varianta pentru noi.”

Pentru 2021, cei doi antreprenori estimeaza ca cifra lor de afaceri a ajuns la 500.000 de lei, cu circa 50% mai mult comparativ cu anul precedent, o crestere similara cu cea din 2020, pentru cafeneaua Handsome Monk Coffee de pe Calea Victoriei lucrand doi angajati.

Sursa: zf.ro


Kaufland a deschis 10 magazine si a remodelat alte cinci in 2021, apropiindu-se de pragul de 150 de hipermarketuri pe plan local. Ritmul expansiunii a fost similar celui din 2020 si mai alert ca in anii anteriori

Kaufland a deschis 10 magazine şi a remodelat alte cinci în 2021, apropiindu-se de pragul de 150 de hipermarketuri pe plan local. Ritmul expansiunii a fost similar celui din 2020 şi mai alert ca în anii anterioriRetailerul german Kaufland, al doilea cel mai mare jucator din comertul alimentar local dupa cifra de afaceri din 2020, a ajuns la finalul anului trecut la 148 de magazine in Romania dupa zece deschideri.

„In anul calendaristic 2021 am deschis 10 magazine noi in urmatoarele orase: Targu Neamt, Piatra Neamt, Sibiu, Tarnaveni, doua magazine in Timi­soara, Voluntari, Blaj, Constanta si Bals. In prezent, am ajuns la un numar de 148 de magazine Kaufland in Ro­mania“, spun reprezentantii Kaufland.

Sursa: zf.ro


Ce magazine noi se deschid in mall-ul AFI Cotroceni

Ce magazine noi se deschid în mall-ul AFI CotroceniFrezatul barbii si recoltarea de analize nu sunt neaparat primul lucru pentru care ai merge intr-un mall. Nici chiar cand vine vorba despre AFI Cotroceni, cel mai mare mall din Romania, care ofera publicului 90.000 mp inchiriabili si 300 de magazine. Acum, insa, cunoscutul mall isi continua diversificarea ofertei de shopping.

Astfel, pentru ca tot vorbeam despre infrumusetare, o premiera este inaugurarea unui spatiu unic de relaxare si ingrijire pentru barbati: Barber Kiosk, destinatia ideala pentru tuns, aranjat sau ingrijire a barbii.

Cat despre cei care doresc sa faca miscare, acestia se bucura de un spatiu multifunctional extins in magazinul Sport Vision, avand posibilitatea sa probeze si sa achizitioneze ultimele colectii de incaltaminte si imbracaminte sportiva, echipamente, dar si accesorii.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide