Visezi sa ai propria ta afacere?
Vino la Franchise Connection, editia a III-a, ca sa afli ce business ti se potriveste.
Franchise Connection este cel mai mare eveniment de franciza din Europa Centrala si de Est si este dedicat investitorilor in franciza.
Vor fi prezenti 20 de speakeri din 9 tari diferite care iti vor prezenta povestilor lor de business.
Daca ti-am starnit interesul vino pe data de 21 Octombrie 2019 la Hotel Radisson Blu, Bucuresti, la Franchise Connection, editia a III-a.
PiatraOnline cauta parteneri pentru a se extinde in franciza in sapte orase de provincie
Compania Rock Star Construct, care administreaza operatiunile brandului PiatraOnline, cauta sa se extinda in provincie in sistem de franciza, fiind vizate sapte orase, unele dintre cele mai importante centre urbane ale tarii. In prezent, compania lansata acum mai bine de un deceniu are un showroom de 2.000 mp in sectorul 1 din Bucuresti.
„PiatraOnline este un business ce a fost fondat in noiembrie 2007, insa activitatea in forma actuala a inceput in decembrie 2009. PiatraOnline exista astazi ca brand pe piata tocmai pentru ca ne-am intalnit noi doi – eu si sotul meu – si in acea perioada cumva ambii tatonam acest domeniu. Iar impreuna am pus bazele a ceea ce este astazi aceasta afacere“, spune Mariana Bradescu Constantinescu, managing partner la PiatraOnline.
Ea va fi prezenta ca speaker la cea de-a treia editie a conferintei Franchise Connection ce va fi organizata de ZF impreuna cu francize.ro pe data de 21 octombrie 2019 la Bucuresti.
Sursa: zf.ro
Cristian Pandel, Christian Tour: Am lansat sistemul de franciza in 2018 si speram sa inchidem 2019 cu zece agentii operate de parteneri
Grupul detine 12 agentii de turism proprii in Bucuresti si 34 in tara, la care se adauga echipa care se ocupa de vanzarile online si care se afla in sediul central al Christian Tour din Piata Charles de Gaulle din Bucuresti.
„Prin politica de extindere, avem in vedere acoperirea tuturor regiunilor tarii, din Baia Mare si Satu Mare pana la Constanta, si din Bacau pana la Arad. In marile orase, precum Cluj-Napoca, Iasi sau Oradea, suntem prezenti cu mai multe sedii“, spune Cristian Pandel, fondatorul Christian Tour.
Anul trecut, Christian Tour a deschis cinci sedii noi, iar in 2019 grupul si-a intarit prezenta in alte cateva orase pe care le considera strategice prin deschiderea unor sedii proprii. Astfel, a adaugat inca sase agentii noi in orase precum Drobeta-Turnu Severin, Sibiu sau Cluj, continuand astfel politica de extindere in tara.
Sursa: zf.ro
Reteaua de magazine de bijuterii si decoratiuni Meli Melo va incheia anul 2019 cu afaceri de 20 mil. euro si 70 de magazine pe 4 piete
Brandul Meli Melo, un concept romanesc de retail lansat pe piata acum mai bine de 20 de ani de antreprenori francezi, va deschide pana la finalul anului sapte unitati noi. Retailerul este prezent cu cea mai mare parte a magazinelor in Romania, insa are si 4 unitati in Republica Moldova si cate 3 in Bulgaria si Serbia.
„Tinta mea este ca Meli Melo sa ajunga primul brand de moda romanesc prezent la nivel international. Vreau sa dovedesc si altor antreprenori ca se poate. Romania e tara care mi-a dat tot ce nici nu visam, mi-a dat familie, prieteni, casa. Eu sunt un copil adoptat de Romania, asa ca peste granita cand mergem ne promovam ca un brand romanesc“, spune Stephane Dumas, cel care a pornit businessul in urma cu mai bine de doua decenii.
Sursa: zf.ro
Carturesti deschide libraria cu numarul 31, in centrul comercial Veranda
Lantul de librarii Carturesti a deschis locatia cu numarul 31 la nivel national, in centrul comerial Veranda, aflat in continua extindere.
Rafturile noii librarii vor cuprinde peste 18.000 de titluri de carte, muzica si film, dar si o selectie speciala de ceaiuri, accesorii, jocuri si jucarii, papetarie si decoratiuni.
“Prin venirea librariei Carturesti in Veranda Mall, dorim sa le oferim clientilor nostri alternative interesante si educative de petrecere a timpului liber. Suntem preocupati si lucram in mod constant la dorintele si nevoile reale ale clientilor din proximitate, si ne dorim ca prin intregul proces de extindere Veranda Mall sa devina una dintre cele mai atractive destinatii ale cartierului, cu un mix complet de chiriasi si de activitati, de la shopping pana la cele mai variate modalitati de petrecere a timpului liber”, a declarat Ofelia Iancu – Leasing Director, Veranda Mall.
Sursa: wall-street.ro
Loredana Butnaru, Miele Romania: In 3 ani ajungem la 15 mil. euro, plus 50%. Clientii cer electrocasnice smart. Toate produsele din generatia noua Miele sunt conectate la net prin wi-fi si pot fi controlate de pe telefon
Producatorul german de electrocasnice premium Miele are ca obiectiv sa-si majoreze businessul local cu 50% in urmatorii trei ani, urmand sa ajunga astfel la o cifra de afaceri de 15 milioane de euro in Romania in 2022.
„La finalul lunii iunie am avut o crestere de 17% fata de primul semestru din 2018, iar la sfarsitul lui august am ajuns la 5 milioane de euro, ceea ce inseamna o crestere anuala de 15%. A doua jumatate a anului genereaza de obicei 65-70% din totalul cifrei de afaceri dintr-un an, Black Friday facand o diferenta majora – intre 1 si 2 milioane de euro“, a declarat Loredana Butnaru, directorul general al Miele Romania.
Sursa: zf.ro
Polonezii de la Amrest au 200 milioane lei pentru a dezvolta franciza Burger King in Romania
Lantul american de restaurante Burger King, aflat la a doua incercare pe piata din Romania, a deschis astazi prima unitate in centrul comercial Mega Mall din Capitala, urmand ca o a doua sa se inaugureze in AFI Cotroceni.
„Vrem ca in urmatorii cinci ani sa ajungem la 50 de restaurante in Romania, vedem potential de dezvoltare pe aceasta piata. Ne-am uitat la numarul de locuitori ai tarii, la veniturile lor disponibile, la prezenta oamenilor in mall si la faptul ca romanii favorizeaza brandurile in procesul de achizitie“, spune Daniel Ryska, regional director pentru CE&SEE pentru Burger King.
Sursa: zf.ro
Compania cipriota Voici la Mode duce brandul britanic Marks&Spencer la Timisoara, cu un magazin in Iulius Town
Compania cipriota Voici la Mode, care detine franciza Marks & Spencer in Romania, deschide primul magazin din Timisoara, in proiectul Iulius Town, si ajunge la patru unitati pe piata locala.
„Ne bucuram ca putem veni in intampinarea nevoilor de diversitate stilistica a clientilor din aceasta zona a tarii si, mai ales, ca Timisoara este locul in care se deschide primul nou magazin M&S din Romania, de la preluarea francizei de catre Voici La Mode” a declarat Evie Filissiadi, General Manager Marks & Spencer Romania.
Sursa: zf.ro