+40.723.622.253

Stirile saptamanii 23 – 29 noiembrie

Graphein, avans al afacerilor de 70% in 2020: „Vedem o crestere a proiectelor publice de infrastructura. Birourile si rezidentialul vor scadea. Piata constructiilor de hale isi continua investitiile”

Graphein, companie care ofera servicii de topografie si scanare 3D pentru proiecte de cladiri de birouri, hale industriale, infrastructura publica, cladiri de patrimoniu, spitale si cladiri rezidentiale, a inregistrat in primul semestru din 2020 o crestere organica de 70% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si estimeaza un avans similar la nivelul intregului an pana la 850-900.000 euro.

Cresterea cifrei de afaceri a fost generata de avansul pietei constructiilor, investitiile companiei Graphein in cele mai performante scannere 3D, software si de digitalizare a proceselor interne. De asemenea, compania a reusit sa eficientizeze echipele si procesele interne, astfel incat organizatia a devenit mai dinamica si usor scalabila. Portofoliul de clienti a fost marit cu 39% si a ajuns la 100 in prezent, fata de 72 clienti la finele anului 2019.

„Principala tendinta in domeniul topografiei este digitalizarea si adoptarea noilor tehnologii de scanare 3D si laser care permit masurarea suprafetelor mari in timp foarte scurt, cu precizie ridicata si informatii complete din teren. Rezultatul acestora consta in obtinerea formatului digital in timp cat mai scurt pentru orice constructie,” declara Eugen Ursu, Managing Partner si co-fondator al Graphein.

Cifra de afaceri a companiei Graphein a crescut in 2019 comparativ cu 2018 cu 47% si a atins nivelul de 550.000 euro.

Sursa: profit.ro


Grupul Iulius, care a gazduit peste 100 de evenimente in 2019, spune ca va pune la dispozitie gratuit spatiile sale pentru astfel de intalniri dupa ridicarea restrictiilor

Grupul Iulius, care a găzduit peste 100 de evenimente în 2019, spune că va pune la dispoziţie gratuit spaţiile sale pentru astfel de întâlniri după ridicarea restricţiilorDezvoltatorul imobiliar Iulius Group, detinut de omul de afaceri Iulian Dascalu, a gazduind peste 100 de evenimente educationale si de business in 2019. Pentru a continua parteneriatele de acest tip, in contextul reducerii drastice a numarului de astfel de intalniri din cauza pandemiei, compania a decis sa puna la dispozitie gratuit spatiile din reteaua sa nationala dupa ce restrictiile active acum vor fi ridicate.

„Si noi resimtim efectele directe si indirecte ale pandemiei, insa trebuie sa fim alaturi de entitatile care au avut activitatea suspendata aproape integral. Campania aceasta reprezinta maniera prin care ne implicam in sustinerea unui segment al economiei pe care il consideram relevant si cu impact in dezvoltare. Avem nevoie de ei pe termen lung, astfel ca incercam sa venim cu solutii pe termen scurt”, a declarat Sebastian Mahu, head of asset management Iulius.

Sursa: zf.ro


Schimbare de strategie – Flanco deschide un magazin in mall. CEO: In urma cu trei ani, ieseam din mall-uri pentru a ne extinde cu formate de magazine de dimensiuni mai mici. In 2017, Flanco acuza chirii aberante

Schimbare de strategie - Flanco deschide un magazin în mall. CEO: În urmă cu trei ani, ieșeam din mall-uri pentru a ne extinde cu formate de magazine de dimensiuni mai mici. În 2017, Flanco acuza chirii aberanteFlanco, unul dintre cei mai mari retaileri locali de produse IT&C, electronice si electrocasnice, controlat aproape integral de omul de afaceri Iulian Stanciu, CEO eMAG, deschide un nou magazin in Capitala, in centrul comercial AFI Cotroceni.

„Chiar daca in acest moment ne confruntam cu un context care favorizeaza cumparaturile online si ne-am axat foarte mult, in aceasta perioada, pe dezvoltarea serviciilor care deservesc comertul digital, suntem increzatori ca o parte din clientii care au migrat in online se vor reintoarce in magazinele fizice, pentru a beneficia atat de o gama larga de produse, cat si de consultanta specializata si personalizata pe nevoile fiecaruia”, declara Ovidiu Nicusan, Director de Marketing Flanco.

Sursa: profit.ro


JYSK deschide un nou magazin in Calarasi si ajunge la 93 de unitati in Romania

JYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, inaugureaza cel de-al 93-lea magazin din Romania la Calarasi.

“Ca si in cazul altor companii, JYSK a avut multe provocari anul acesta. Este insa important pentru noi sa investim in viitor, sa ne continuam planurile de expansiune si sa fim prezenti in cat mai multe orase din tara cu magazine fizice. Dupa ce, saptamana trecuta, am deschis un magazin in Turda, acum JYSK ajunge in Calarasi, unul dintre orasele importante din sudul tarii. Pentru a marca deschiderea, am pregatit o saptamana de oferte speciale, cu reduceri de ajung pana la 75% la articole din mai multe categorii de produse. Fie ca sunt in cautare de mobilier nou pentru interior, de saltele, plapumi, lenjerii sau decoratiuni si cadouri pentru Craciun, este un moment foarte bun pentru locuitorii din Calarasi sa ne viziteze si sa ne cunoasca”, spune Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK Romania si Bulgaria

Sursa: retail.ro


Calvin Klein a deschis primul magazin din nord-estul tarii la Palas Iasi

Calvin Klein a deschis primul magazin din nord-estul Romaniei, in centrul comercial Palas Iasi, care marcheaza si a treia unitate de brand inaugurata in cadrul retelei companiei Iulius. Locatia este operata de SARKK SA, distribuitorul exclusiv si partenerul de franciza Calvin Klein in Romania.

Sarkk a inaugurat primul magazin Calvin Klein din nord-estul tarii si prezinta cel mai recent concept Calvin Klein de design. Acesta este la nivelul 1 al complexului comercial Palas Iasi si are o suprafata de peste 180 de metri patrati – magazinul premium dispune de detalii in culori pop-up, reprezentative pentru valorile brandului.

„Parteneriatele cu branduri rezonante, precum Calvin Klein, sunt maniera prin care reusim sa mentinem un mix de experiente de shopping adaptat tendintelor, asa cum facem de mai bine de 20 de ani, in toate cele cinci proiecte ale noastre. Apreciem efortul si increderea acordate prin inaugurarea primelor magazine Calvin Klein din afara Capitalei in trei proiecte din reteaua companiei IULIUS, intr-un context dificil pentru segmentul retail”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide