0765.438.336

Stirile saptamanii 23-29 martie

Immochan, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari, a inaugurat centrul comercial Coresi din Brasov, un proiect al carui valoare se estimeaza ca a necesitat investitii de 60 de milioane de euro.

Reprezentantii companiei sunt optimisti in ceea ce priveste succesul noului spatiu comercial situat in zona Tractorul din Brasov si sustin ca se asteapta ca proiectul sa genereze un trafic estimat la circa 22.000 de persoane in fiecare zi, echivalentul a circa 8 milioane de vizitatori in primul an de functionare.

Centrul comercial Coresi Shopping Resort din Brasov este inchiriat in momentul de fata in proportie de 96% (100 de magazine dintr-un total de 110), dezvoltatorul estimand ca in urmatoarea perioada urmatoare va fi inchiriat in totalitate.

sursa: wall-street


sun plazaCompania austriaca S Immo intentioneaza sa extinda mallul Sun Plaza din sudul Capitalei cu 10.000 – 15.000 de metri patrati. La o chirie medie de 20-25 de euro/mp lunar, aceasta extindere le-ar putea aduce venituri suplimentare de 2-3 mil. euro pe an.

Acestia analizeaza posibilitatea demolarii fostului magazin Mobexpert, inchis in 2012, pentru a face loc acestui proiect de expansiune. Sun Plaza este considerat in prezent al treilea mall din Bucuresti in functie de trafic si vanzari.

sursa: ZF


Debenhams 2_tcm87-18099Retailerul britanic Debenhams a revenit pe piata locala tot in franciza dupa aproape doi ani de pauza, cu un magazin in Mall Vitan.

Printre planurile viitoare a noului francizat al De­benhams se afla si deschiderea de locatii in noi centre comerciale precum ParkLake Plaza dar si malluri deja existente.

In prezent cei care detin franciza pe Romania, MRPI, poarta negocieri cu reprezentantii ParkLake Plaza unde ar putea deschide un magazin de circa 6.000 de metri patrati, cel mai mare din regiune. Cel mai mare magazin al Debenhams din Londra are 12.000 de metri patrati.

sursa: ZF


Americanii de la McDonald’s, au deciz sa van­da afacerile din Romania, dupa doua decenii, si sa ramana pe piata doar in franciza, un model de business care este deja practicat in alte tari si care inseamna costuri mai mici si marje de profit mai mari.

Acestia vand businessul catre un antreprenor rus care va prelua astfel masterfranciza celor aproape 70 de restaurante cu afaceri de circa 100 mil. euro.

La deschiderea primului restaurant McDonald’s de la parterul centrului comercial Unirea, in prima zi au fost plasate 16.000 de comenzi, un nivel record de vanzari la nivel european. Astazi, la aproape 20 de ani distanta, lantul de fast-food are zilnic 150.000 de clienti in cele aproape 70 de localuri.

mcdonalds

sursa: ZF


Pe lista de „to do” a companiei Animax pentru perioada urmatoare se numara dezvoltarea unui model de franciza functional, punerea la punct a operatiunilor online si o posibila expansiune in regiune.

Conceptul de business Animax a evoluat si el odata cu piata, devenind astazi un exponent important in mixul de chiriasi al oricarui centru comercial.mag-spec-01_10

In prezent, 60% din business-ul Animax este realizat de divizia de retail. In vanzarile inregistrate de magazine, ponderea cea mai mare este detinuta de hrana pentru caini si pisici – produse care reprezinta circa 70% din totalul categoriei. De celalata parte, prin divizia de distributie, compania ajunge la circa 1.000 de magazine specializate independente, dar si pe rafturile marilor retele pentru care livreaza accesorii pentru caini si pisici si tot ce inseamna hrana pentru celelate categorii de animale, pesti sau reptile.

sursa: magazinulprogresiv


dsc-9770Jerome Fourest director general al Comtesse du Barry a venit sa viziteze cea mai mare piata de export a companiei, Bucuresti, si declara ca a gasit un oras mai european decat se astepta. Acesta mai sustine ca ambitia sa este sa faca din magazine un loc unde oamenii nu intra doar o data pe an atunci cand ofera cadouri. Acest lucru va fi posibil cu ajutorul unor noi produse pe care sa le adauge constant in portofoliu, dar si prin degustari si oricine va intra intr-un magazin nu va iesi pana nu va incerca o delicatesa.

Noi produse, noi piete de export, noi magazine, toate fiind in agenda de dezvoltare a directorului general de la Comtesse du Barry pentru perioada urmatoare.

Compania Le Manoir este cea care detine franciza magazinelor Comtesse du Barry pentru piata locala, care pe langa mancare importa si vinuri ori alte tarii.

sursa: ZF

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide