0723.622.253

Stirile saptamanii 23 – 29 iulie

Cum arata cafeneaua Drive Thru deschisa de 5 to go pe DN1 Bucuresti-Brasov

Lantul de cafenele 5 to go, fondat in urma cu aproximativ trei ani si jumatate de antreprenorul Radu Savopol, a deschis primul Drive Thru in sistem de franciza, in zona Nistoresti, la km 103 pe DN1 Bucuresti-Brasov, se arata intr-un comunicat de presa.

„Noua cafenea Drive Thru, lansata in sistem de franciza este situata la km 103 pe DN1 Bucuresti-Brasov, si reprezinta o oportunitate de relaxare si deconectare pentru cei care se afla in trecere”, a spus Radu Savopol.

Pe piata locala 5 to go are in total 85 de unitati, incluzand noua locatie drive thru, dintre care 65 sunt deschise in Bucuresti, iar restul in afara Capitalei, iar 75 dintre ele sunt operate in sistem de franciza.

Sursa: zf.ro


Un antreprenor opereaza zece restaurante Spartan in sistem de franciza si mai vrea alte sase pana la final de 2018

Remus Cosovanu, unul dintre francizatii grupului de restaurante de tip fast-food Spartan, detine zece unitati sub acest brand in trei orase din tara si mai vrea alte sase pana la finalul anului. Antreprenorul are sapte unitati deschise in Timisoara, doua in Cluj si una in Deva. Cea mai recenta deschidere a avut loc tot in orasul de pe Bega, unde a investit 150.000 de euro intr-un spatiu de circa 100 mp. Planurile de viitor vizeaza atat piata locala, cat si tari precum Ungaria (Budapesta) si Austria (Viena si Linz).

„Vrem sa deschidem la Viena, Linz si Budapesta. Investitiile vor fi influentate in special de localizarea si dimensiunile unitatilor, insa ne asteptam ca pentru un restaurant stradal investitia sa ajunga la aproximativ 250.000 de euro, iar pentru o unitate situata in interiorul unui mall, investitia sa fie de circa 176.000 de euro“, spune antre­prenorul.

El estimeaza veniturile medii zilnice in jurul sumei de 4.500 de euro, ceea ce inseamna peste 1,5 mil. euro anual.

Sursa: zf.ro


Ploiesti Shopping City investeste 1 mil.euro pentru modernizarea zonei de food court

Ploiesti Shopping City, proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania impreuna cu NEPI Rockcastle, investeste un milion de euro pentru modernizarea food court-ului, cinci noi branduri urmand sa deschida restaurante, inclusiv primul restaurant de sushi din Ploiesti si primul Calif din oras.

Sursa: zf.ro


Farmec Cluj-Napoca investeste 2,4 mil. euro in extinderea retelei proprii de magazine la nivel local, dar si international

Producatorul roman de cosmetice Farmec are in plan sa investeasca pana la finalul anului 2018 suma de 2,4 mi­lioa­ne de euro in extinderea retelei, atat la nivel local, cat si in­ternational, in inovarea portofoliului de produse, dar si in reteh­nologizarea si modernizarea productiei.

„Pentru aceste activitati am stabilit un program in­ves­titional de peste 11 milioane de lei, adica aproximativ 2,4 mi­lioane de euro. Mai mult, ne propunem sa crestem cota de piata pe segmentele pe care suntem prezenti, inclusiv pe seg­men­tele pe care am patruns recent, cel de lux si de cos­metica de­corativa“, a spus Mircea Turdean, direc­tor ge­neral in cadrul Farmec.

Sursa: zf.ro


Compania imobiliara RE/MAX Romania mizeaza pe afaceri de 2,8 milioane euro in acest an, in crestere cu 40%

Compania imobiliara RE/MAX Romania mizeaza pe afaceri de 2,8 milioane euro in acest an, in crestere cu 40% fata de anul trecut, bazandu-se pe evolutia ascedenta din 2017, continuata si in primul semestru din 2018.

Sursa: zf.ro


 

Cum justifica Gregory’s revenirea in Romania: Vedem potential pentru business, economia va continua sa creasca

Lantul de restaurante Gregory’s din Grecia a revenit recent pe piata locala dupa o pauza de cativa ani, criza financiara fiind responsabila pentru decizia grupului de a-si concentra atentia doar pe piata-mama. Acum lantul face o noua incercare justificand decizia prin faptul ca exista potential de business.

„In ultimii ani Romania a avut cea mai mare crestere eco­nomica din Europa, de circa 7% anul trecut, iar pentru acest an este estimat un plus de 5%. Se prevad noi cresteri, asa ca potential pentru business exista“, spune George Makridis, CEO-ul Green Break SRL, compania prin care grecii opereaza reteaua Gregory’s pe plan local.

Grupul din Grecia vrea ca in cinci ani sa ajunga la 80 de unitati operate in sistem de franciza de catre parteneri. Gregory’s este o afacere de familie fondata in 1972 la Atena, care astazi numara circa 330 de restaurante in Grecia, toate operate in sistem de franciza.

Sursa: zf.ro


bigstep deschide un nou magazin in Baneasa Shopping City in urma unei investitii de 80.000 de euro

bigstep deschide un nou magazin in Baneasa Shopping City in urma unei investitii de 80.000 de eurobigstep, retea specializata in incaltaminte pentru copii din Romania, deschide al cincilea magazin in Baneasa Shopping City. Lansarea, prima din procesul de rebranding al companiei, a presupus o investitie de 80.000 de euro, care include asigurarea stocurilor cu peste 450 de modele.

In 2017, bigstep a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 1 milion de euro, iar estimarile pentru anul 2018 se apropie de 1,2 milioane de euro.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide