0723.622.253

Stirile saptamanii 23 – 29 aprilie

Lantul de fast-food KFC a investit 800.000 de euro intr-o unitate de tip drive-thru in Bistrita

Lantul de restaurante de tip fast-food KFC a inaugurat in Bistrita o unitate drive-thru in urma unei investitii de 800.000 de euro, reteaua KFC ajungand astfel la 72 de restaurante la nivel national.

Noul restaurant, cu o suprafata totala de 325 mp, este amplasat in parcarea centrului comercial B1 Retail, deschis la finalul anului trecut de belgienii de la Mitiska Reim.

Sursa: zf.ro


Cel mai mare acord din moda locala. Tranzactia prin care polonezii de la CCC preiau franciza locala s-a incheiat. Ce face grupul Peeraj cu cele 33 de milioane de euro?

„Dezvoltam franciza Lego in Turcia si intram pe segmentul restaurantelor fast-food din Romania printr-un parteneriat cu Calif.“

Tranzactia dintre grupul polo­nez CCC si francizatul din Romania Peeraj Group s-a semnat pe finalul anu­­lui trecut, dar s-a finalizat sapta­ma­na aceasta. Astfel, grupul Peeraj va in­ves­­ti banii incasati, 33 mil. euro, in mai mul­­te domenii printre care retail de mo­­da si restaurante de tip fast-food. Planurile vizeaza piata locala, dar nu numai.

Sursa: zf.ro


Cum a transformat un cuplu 30 mp intr-un business de 150.000 de euro in Bucuresti

TONY to GO este unul dintre noile nume de pe piata locala de cafenele. Un brand cu sonoritate americana, dupa cum si-au dorit actionarii, dar si cu un strop de aroma italiana. Momentan sunt deschise doua unitati, in Bucuresti, iar planul este ca pana la finalul anului sa mai fie operationale alte trei cafenele proprii. Dar povestea nu se termina aici.

Au deschis prima cafenea in Bucuresti, pe strada Biharia la numarul 67-77, in complexul Metav, unde sunt birourile unor companii precum BRD, Intersport sau BigPrint. Au deschis portile in martie 2017, deci cafeneaua a implinit un an, in care a avut afaceri nete de 150.000 de euro.

”Mergem targetat, cautam spatii cu trafic si zone de office, nu mergem in mall sau in spatii stradale, pentru ca marjele sunt mici si costurile mari pentru modelul nostru de business.“

A doua unitate TONY to GO a fost deschisa la inceputul acestui an, in ianuarie, in Pipera Plaza. Spatiul are 20 mp si are acelasi format, dar mixul de produse vandut este diferit. Pipera Plaza este inconjurata de cladiri de birouri, asa ca acest complex este o destinatie de pranz, aici fiind deschise mai multe tipuri de restaurante.

Antreprenorii mai au planuri sa deschida alte trei cafenele in acest an, toate unitati proprii. Dintre acestea, doua in Bucuresti si poate alta in Cluj-Napoca. ”Ne uitam nu doar la cladiri de birouri, ci si la aglomerari, cum ar fi gurile de metrou.“

Sursa: zf.ro


Romanii si mancarea mexicana: Taco Bell deschide al treilea restaurant pe piata locala

Taco Bell se extinde in Romania si deschide a treia locatie din Bucuresti. Noul restaurant va fi situat in mall-ul ParkLake din cartierul Titan si va opera incepand cu luna iulie, potrivit unui anunt al companiei pe pagina oficiala de Facebook.

„Deschidem a treia locatie din Bucuresti! Din iulie, te asteptam la Taco Bell Park Lake”, se arata in anuntul companiei.

Sursa: zf.ro


Doi antreprenori din Ramnicu Valcea fac 1,3 mil. euro cu un lant de 12 cofetarii

Dan si Daniela Scarlat au pus bazele cofetariilor Arkadia in urma cu sapte ani, iar in prezent au ajuns la afaceri de 1,3 milioane de euro cu 12 unitati aflate in Bucuresti, Craiova, Ramnicu Valcea, Pitesti si Slatina.

„Prima cofetarie a fost deschisa in august 2011 in Ramnicu Valcea. Cofetaria Arkadia a aparut in urma numeroaselor vizite facute in Grecia, unde am luat contact cu dulciurile lor traditionale. Am vrut sa arat si romanilor un altfel de dulce decat cel intalnit in majoritatea cofetariilor noastre“, a spus Dan Scarlat, administratorul businessului.  Majoritatea ingredientelor folosite la prepararea produselor sunt importate din Grecia, adica fructele in sirop, alunele, migdalele, cremele de ciocolata si foietajele.

Sursa: zf.ro


Grupul DONA, dupa ce si-a dublat profitul in 2017, vizeaza extinderea retelei de farmacii si dezvoltarea depozitelor

Grupul DONA, dupa ce si-a dublat profitul in 2017, vizeaza extinderea retelei de farmacii si dezvoltarea depozitelorGrupul DONA a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de 230 milioane euro si o dublare a profitului fata de anul precedent. Aceste rezultate au fost posibile ca urmare a extinderii retelei de farmacii si dezvoltarii activitatii companiei DONA, sustin reprezentatii companiei.

In urma unei investitii de 4 milioane de euro, lantul de farmacii DONA a construit anul trecut un nou depozit cu o capacitate de stocare si receptie a marfii de aproximativ 6 ori mai mare decat depozitul din Otopeni. Noul depozit din Chitila acopera acum intreaga activitate logistica a grupului DONA si se adreseaza atat farmaciilor din lantul propriu, cat si altor entitati precum farmaciile independente si spitalele de stat si private.

Sursa: wall-street.ro


S-a deschis primul anger room din Romania

S-a deschis primul anger room din Romania, la Bucuresti. Break Room este un loc in care clientii vin sa sparga obiecte intr-un mediu controlat. Toate acestea se intampla intr-un mediu controlat, in deplina siguranta. Scopul final este distractia, relaxarea, miscarea.

“Activitatea din Break Room este pur recreationala, nu are pretentii terapeutice si de fapt nicio alta pretentie in afara de o oferi portie buna de fun, eliberare si relaxare. Ne adresam bucrestenilor care cauta o modalitate inedita de a scapa de stress-ul cotidian, de a incerca ceva nou si de a se distra alaturi de prieteni”, a explicat Marius Neagoie, fondator Break Room.

“Estimam 50 de clienti pe zi in timpul saptamanii si 100 in weekend si ne estimam un break even in primele trei luni. Vizam francizarea si identificarea de parteneri la nivel national daca evaluarea business-ului dupa primul an corespunde planificarii initiale”, a declarat Marius Neagoie.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide