+40.723.622.253

Stirile saptamanii 29 octombrie – 4 noiembrie

 

Brandul belgian de mobila de bucatarie Ixina estimeaza afaceri de 1 milion de euro pentru showroomul din Bucuresti

Ixina, un brand german de mobila de bucatarie, adus in sistem de franciza in Romania, detine un showroom in Bucuresti operat de masterfrancizat si va inaugura o unitate la Constanta in luna decembrie, aceasta urmand a fi deschisa de catre un partener francizat.

Brandul are o istorie de 40 ani si este astazi prezent cu 300 de magazine in 30 de tari. Grupul Ixina vizeaza ca pana in 2020 sa ajunga la 1 mld. euro afaceri la nivel global si la 500 de magazine in peste 50 de tari.

Sursa: zf.ro


Piata de francize din Romania a ajuns la 3,3 mld. euro dupa un salt de 70% in perioada 2015-2018

PiaÅ£a de francize din România  a ajuns la 3,3 mld. euro după un salt de 70% în perioada 2015-2018Cifra de afaceri totala a companiilor care se dezvolta pe plan local in sistem de franciza este estimata in 2018 la 3,3 mld. euro dupa mai multi ani de crestere sustinuta. In Romania, piata de francize este inca la inceput, insa in ulti­mii trei ani se afla pe un trend puternic ascendent, valoarea acesteia crescand cu peste 70% in perioada 2015-2018.

„In primul rand piata creste cu aproximativ 11%, iar cifra de afaceri generata de conceptele de francize din Romania ajunge undeva la 3,3 miliarde de euro. Interesant este ca sunt din ce in ce mai multe concepte de francize pe piata din Romania, sunt 500 de concepte care isi cauta par­te­neri“, a spus Paul Voicu, managing partner al francize.ro. Pe piata sunt 400 de concepte deja acti­ve si alte cateva zeci care isi cauta parteneri pentru a se dezvolta in Romania.

Sursa: zf.ro


Ionut Leahu, Owner Clinicile Dentare Dr. Leahu: In ultimii cinci ani am crescut in medie cu 80%, fata de o medie a pietei de 20%, cu afaceri de 17 mil. lei in 2017 si profit de 2,7 mil. lei

IonuÅ£ Leahu, Owner Clinicile Dentare Dr. Leahu: În ultimii cinci ani am crescut în medie cu 80%, faţă de o medie a pieÅ£ei de 20%, cu afaceri de 17 mil. lei în 2017 şi profit de 2,7 mil. leiLantul de clinici stomatologice Dr. Leahu, business lansat in urma cu sapte ani, a inregistat in medie cresteri de 80% in ultimii cinci ani, fata de media pietei care este de 20%, cu afaceri de 17 mil. lei in 2017 si profit de 2,7 mil. lei, potrivit lui  Ionut Leahu, Owner Clinicile Dentare Dr. Leahu.

“In ultimii cinci ani am crescut in medie cu 80%, fata de o medie a pietei de 20%. In 2017 am avut afaceri de 17 mil. lei si profit de 2,7 mil. lei.”, a spus Ionut Leahu.

Sursa: zf.ro


Alexandru Lascar, cofondator Uncle John: Vrem sa ne extindem in Capitala cu inca 4-5 unitati proprii si vizam dezvoltarea in franciza cu 3-5 locatii pe an

Alexandru Lascăr, cofondator Uncle John: Vrem să ne extindem în Capitală cu încă 4-5 unităţi proprii şi vizăm dezvoltarea în franciză cu 3-5 locaţii pe anUncle John, businessul fondat in 2015 de patru asociati si care si-a propus sa aduca experienta preparatelor gourmet din segmentul restaurantelor spre zona centrelor comerciale, vizeaza extinderea retelei din Capitala cu inca 4-5 unitati proprii si dezvoltarea in franciza cu 3-5 locatii pe an, potrivit lui Alexandru Lascar, cofondator Uncle John.

“Strategia noastra de business vizeaza extinderea retelei din Capitala cu inca 4-5 unitati proprii, dezvoltarea in franciza cu 3-5 locatii pe an, deschiderea unui centru operational in centrul tarii, cel mai probabil in Brasov si dezvoltarea continua a produselor si a meniului.”, a spus Alexandru Lascar.

Sursa: zf.ro


Alexandru Sasarman, Partener masterfrancizat Used Products Romania: Vizam extinderea cu zece magazine in urmatorii cinci ani. Suntem in discutii cu patru potentiali viitori francizati

Retailerul olandez Used Products, specializat in vanzarea de produse noi si folosite, a deschis primul magazin din Romania la Cluj-Napoca si vrea sa ajunga la zece magazine in urmatorii cinci ani in principalele orase ale tarii, potrivit lui Alexandru Sasarman, Partener masterfrancizat Used Products Romania, prezent in cadrul evenimentului Forumul Investitorilor in Franciza 2018, organizat de Ziarul Financiar in colaborare cu Francize.ro.

Sursa: zf.ro


Gabriel Visan, Master Licentiat Leadership Management International: Investitia intr-o franciza LMI este de 7.500 de euro

Gabriel Vişan, Master Licentiat Leadership Management International: Investiţia într-o franciză LMI este de 7.500 de euroInvestitia intr-o franciza LMI (Leadership Management International), care ofera servicii destinate companiilor care urmaresc dezvoltarea abilitatilor de conducere ale oamenilor, este de 7.500 de euro, potrivit datelor furnizate de Gabriel Visan, Master Licentiat Leadership Management International si Institute of Microtraining.

“Investitia initiala intr-o franciza LMI este de 7.500 de euro, programul de lucru este de tip office, de la 9-17, iar utilizarea sistemelor trebuie sa se faca by the book daca vrei sa ai rezultate care sa-ti aduca un venit lunar de cel putin 3.000 de euro. Principalele calitati la care ma uit atunci cand aleg un partener sunt etica, curajul de a spune si de bune si de rele si sa fie muncitor, disciplinat.”, a spus Gabriel Visan.

Sursa: zf.ro


Stefan Popa, Fondator si CEO aBeauty Clinique: Investitia intr-o clinica aBeauty este de 100.000-150.000 de euro

Stefan Popa, fondatorul retelei de clinici de infrumusetare si estetica faciala si corporala aBeauty Clinique, spune ca investitia initiala intr-o unitate este de  100.000-150.000 de euro, iar recuperarea investitiei se face in circa trei ani.

“Investitia initiala intr-o clinica aBeauty este de 100.000-150.000 de euro, iar recuperarea investitiei se face in trei ani. Rentabilitatea investitiei este de cel putin 20% in 3-4 ani.”, a spus Stefan Popa.

Sursa: zf.ro


Cristian Pandel, Fondator Christian Tour: Vrem sa lansam sistemul de franciza in Romania

Cristian Pandel, Fondator Christian Tour: Vrem să lansăm sistemul de franciză în RomâniaAgentia de turism Christian Tour, cel mai mare touroperator de chartere de pe piata locala, urmeaza sa se lanseze si in sistem de franciza pe piata locala potrivit declaratiilor facute de Cristian Pandel, fondatorul companiei.

“Urmatorul pas in dezvoltarea businessului nostru este lansarea francizei Christian Tour  la nivel national. Canalul de francize este miscarea fireasca atunci cand ai reusit sa creezi un brand puternic. Daca vrei sa te dezvolti puternic la nivel national, pe toate palierele, franciza este cel mai firesc pas.”, spune Cristian Pandel.

Sursa: zf.ro


Dana Banica, Master francizat Logiscool: Continuam sa ne extindem in Bucuresti si in orasele cu peste 80.000 de locuitori

Dana Bănică, Master francizat Logiscool: Continuăm să ne extindem în Bucureşti şi în oraşele cu peste 80.000 de locuitoriLogiscool, un business din domeniul educatiei specializat in predarea programarii pentru copii si adolescenti, ajuns la sase „scoli“ in franciza – trei in Bucuresti si cate una in orasele Cluj-Napoca, Ploiesti si Ramnicu Valcea, vizeaza extinderea in Bucuresti si in orasele cu peste 80.000 de locuitori, potrivit declaratiilor facute de Dana Banica, Master francizat Logiscool.

“Continuam sa ne extindem in Bucuresti si in orasele cu peste 80.000 de locuitori.”, a spus Dana Banica.

Sursa: zf.ro


Sergiu Negut, business angel, business growth consultant Maastricht School of Management: „Romanii sunt inventivi, dar au o educatie de business mai slaba”

Sergiu Neguţ, business angel, business growth consultant Maastricht School of Management: „Românii sunt inventivi, dar au o educaţie de business mai slabă”Antreprenorii romani sunt inventivi si risca mai mult decat occidentalii, dar au o educatie de business mai slaba si nu au avut acces la experiente in business, sustine Sergiu Negut, business angel, business growth consultant Maastricht School of Management, prezent la evenimentul Forumul investitorilor in francize, organizat de Ziarul Financiar impreuna cu Francize.ro.

„Romanii au dezinvoltura care se manifesta acum prin faptul ca oamenii sunt inventivi, vor sa faca lucruri au toleranta la risc mai mare decat occidentalii. Avem o educatie de business mai slaba, reflexe de business mai slabe. Depinde prin ce mediu te invarti. Daca vrei o cariera de antreprenor, trebuie sa interactionezi cu antreprenorii sa vezi cum se pune problema”, a spus Sergiu Negut.

Sursa: zf.ro


Cristina Sindile, director general, BT Microfinantare: Finantam pe absolut orice domeniu cu tichete pana la 50.000 de euro. Tot ce depaseste, pleaca la banca

Cristina Sindile, director general, BT Microfinanţare: Finanţăm pe absolut orice domeniu cu tichete până la 50.000 de euro. Tot ce depăşeşte, pleacă la bancăBT Microfinantare ofera credite pe orice domeniu in sprijinul demersurilor antreprenoriale aflate la inceput de drum si finanteaza tichete de pana la 50.000 de euro, fiind un vehicul separat in cadrul grupului Banca Transilvania, explica Cristina Sindile, director general, BT Microfinantare.

„Mergem pe absolut orice domeniu de activitate si finantam tichete pana la 50.000 de euro, iar tot ce depaseste pleaca catre banca. Am si incercat in cadrul grupului sa asiguram un ecosistem sa ajungem la toti antreprenorii indiferent de marime sau de etapa de business in care se afla, si ce incercam cu precadere – pe ce am construit in ultimul an si jumatate – este tocmai relatia cu fiecare dintre clienti. Suna putin atipic pentru microfinantare dar incercam sa facem asta pentru ca experienta ne-a demonstrat ca asa facem lucrurile sustenabilitate de ambele parti”, considera Cristina Sindile.

Sursa: zf.ro


Cristian Ionescu, managing partner ERA: Procesul de cunoastere dintre francizor si viitorul francizat poate dura intre 3 si 6 luni si este consistent, in mod special, pentru a putea crede cu tarie la sfarsitul procesului daca exista sau nu o potrivire

Cristian Ionescu, managing partner ERA: Procesul de cunoaştere dintre francizor şi viitorul francizat poate dura între 3 şi 6 luni şi este consistent, în mod special, pentru a putea crede cu tărie la sfârşitul procesului dacă există sau nu o potrivireUnul dintre cele mai importante lucruri in alegerea unui francizor sau a unui francizat, in functie de perspectiva de business, tine de gradul de potrivire dintre cele doua parti, iar asigurarea unei colaborari cat mai eficiente presupune un proces de cunoastere detaliat ce poate oferi o concluzie clara, considera Cristian Ionescu, managing partner Expense Reduction Analytsts (ERA).

„Este foarte important sa atragem partenerul potrivit. Cred ca toate cele prezente aici nu se potrivesc tuturor. Trebuie sa gasim un mix perfect intre personalitate, abilitati si ce facem noi. Pentru ca putem sa nu fim noi potriviti pentru ei sau viceversa. Procesul de cunoastere poate dura intre 3 si 6 luni si este consistent, in mod special, pentru a putea crede cu tarie la sfarsitul procesului daca exista sau nu o potrivire”, spune Cristian Ionescu.

Sursa: zf.ro


Puiu Darlea, unul dintre fondatorii spalatoriilor auto self-service Jetpoint: Saptamana viitoare deschidem prima statie Jetpoint in Austria, langa Viena

Imagini pentru https://www.zf.ro/zf-24/puiu-darlea-unul-dintre-fondatorii-spalatoriilor-auto-self-service-jetpoint-saptamana-viitoare-deschidem-prima-statie-jetpoint-in-austria-langa-viena-17584821Spalatoriile auto self-service Jetpoint, fondate de antreprenorii Florin Goron si Puiu Darlea, se extind in sistem de franciza in afara tarii, prima tara in care merge fiind Austria, in sistem de colaborare. Fondatorii businessului romanesc vor sa ajunga la 100 de locatii in urmatorii cinci ani, de cinci ori mai mult decat au in prezent.

„Reteaua Jetpoint se extinde. Suntem prezenti in cele mai importante zone, am deschis trei locatii noi. Saptamana viitoare deschide prima statie Jetpoint in Austria, langa Viena. Rezultatele investitiilor in tehnologie inteligenta si functionarea cu zero angajati va permite sa deschideti o statie Jetpoint oriunde”, a spus Puiu Darlea.

Sursa: zf.ro


Rolf A. Kirst, fondator si managing director, Franchise Pool International: Daca iesiti cu franciza din tara, incercati in tarile vecine prima data, in Bulgaria, in Serbia. Nu va grabiti spre piete precum Marea Britanie sau Turcia

Rolf A. Kirst, fondator şi managing director, Franchise Pool International: Dacă ieşiţi cu franciza din ţară, încercaţi în ţările vecine prima dată, în Bulgaria, în Serbia. Nu vă grăbiţi spre pieţe precum Marea Britanie sau TurciaMai multi francizori fac o greseala logistica in momentul in care aleg urmatoarele piete pe care sa-si caute parteneri, grabindu-se spre piete de o natura diferita fata de cea in care a luat nastere businessul, inainte de a avea un sistem logistic bine pus la punct sau experienta necesara, explica Rolf A. Kirst, fondator si managing director, Franchise Pool International.

„Discutam cu un francizor gemran care mi-a zis ca se duce direct in piata din Turcia pentru ca i s-a oferit oportunitatea de a intra in acea tara. Doar pentru ca primesti o cerere nu trebuie sa te extinzi impulsiv. Este foarte important sa iti dezvolti sistemul, trebuie sa investesti in sistemul de expansiune internationala inainte de a pune piciorul in alta tara. (…) Nu mergeti in Marea Britanie sau Turcia din prima. Mergeti in tarile vecine prima data. Germania este cea mai dificila pentru francize, spre exemplu. Faceti in tari vecine, mergeti in Bulgaria, Serbia, pentru ca este mult mai usor. Si discutati cu un consultant foarte bun inainte”, spune Rolf A. Kirst.

Sursa: zf.ro


Iulian Serban, partener francizat Logiscool Ploiesti: Sunt deschis la a evalua alte francize alaturi de alti parteneri pentru a-mi diversifica portofoliul de business

Iulian Şerban, partener francizat Logiscool Ploieşti: Sunt deschis la a evalua alte francize alături de alţi parteneri pentru a-mi diversifica portofoliul de businessIulian Serban, partener francizat Logiscool Ploiesti, a povestit in cadrul conferintei Forumul Investitorilor in Franciza 2018, despre perspectivele sale de business si despre planurile de viitor ca antreprenor.

„Dupa 2 exituri imi testez si varianta aceasta de investitor. Sunt deschis la a evalua alte francize, alaturi de alti parteneri, pentru a-mi diversifica portofoliul de business. Ma uit in special in zona de servicii pentru ca asta am facut cand eram in tech si asta facem si la Logiscool, iar pentru mine este o atractie speciala”, explica Iulian Serban.

Sursa: zf.ro


Madalina Vasile, partener francizat Remax Romania: Cea mai mare provocare e sa gasesti oamenii, sa strangi o echipa valoroasa in jurul careia sa construiesti

Mădălina Vasile, partener francizat Remax România: Cea mai mare provocare e să găseşti oamenii, să strângi o echipă valoroasă în jurul căreia să construieştiUna dintre cele mai mari provocari pe care le prezinta businessul de real-estate Remax consta in gasirea oamenilor si agregarea echipei potrivite pentru a construi cu succes componenta operationala impreuna cu acestia, explica Madalina Vasile, partener francizat Remax Romania.

„Cea mai mare provocare este sa gasesti oamenii cu care sa face ce ti-ai propus impreuna, o echioa valoroasa in jurul careia sa construiesti. Suntem acum o echipa de 28 de persoane, cu 26 de consultanti”, spune Madalina Vasile.

Sursa: zf.ro


George Makridis, CEO Green Break SRL, Gregory`s Romania: Anul acesta am deschis locatia din Pipera iar pana la finalul anului deschidem in Unirii si pe Lipscani. Vrem sa deschidem si in alte orase

George Makridis, CEO Green Break SRL, Gregory`s România: Anul acesta am deschis locaţia din Pipera iar până la finalul anului deschidem în Unirii şi pe Lipscani. Vrem să deschidem şi în alte oraşeLantul grecesc de restaurante Gregory`s a reintrat la inceputul verii pe piata din Romania, dupa ce, pe parcursul crizei, grupul s-a concentrate doar pe piata-mama. Pana la sfarsitul anului, Gregory`s mai deschide inca doua locatii in Bucuresti, in zona Unirii si in zona Lipscani, explica George Makridis, CEO Green Break SRL, Gregory`s Romania.

„Am deschis in luna iunie in Pipera o locatie, iar luna viitoare va invit in cele 2 magazine noi din Unirii si Lipscani, care vor fi deschise cel mai probabil in prima saptamana din decembrie. Acum programam sa deschidem si mai multe magazine anul viitor. (…) Nu vrem sa deschidem doar in Bucuresti, vrem sa deschidem si in alte orase din tara”, spune George Makridis.

Sursa: zf.ro


Marinela Mirea, masterfrancizat, INGLOT Cosmetics: Avem peste 800 de locatii in lume iar in fiecare saptamana se mai deschid una sau doua

INGLOT Cosmetics este intr-o expansiune continua, iar de la inceputul francizarii, in 2006, prezenta brandului s-a extins constant, ajungand in prezent la 810 locatii la nivel global, explica Marinela Mirea, masterfrancizat, INGLOT Cosmetics.

INGLOT au plecat din Polonia si au ajuns acum la 810 locatii in lume, iar in fiecare saptamana se mai deschid una sau doua, de cand a inceput expansiunea in 2006”, spune Marinela Mirea.

Sursa: zf.ro


Victor Dolzhansky, director of business development – Europe, Autobooking: Cautam un singur partener intr-o tara cu care sa schimbam total modul in care clientii interactioneaza cu service-urile auto

Victor Dolzhansky, director of business development – Europe, Autobooking: Căutăm un singur partener într-o Å£ară cu care să schimbăm total modul în care clienÅ£ii interacÅ£ionează cu service-urile autoCompania Autobooking cauta un partener pentru Romania, care sa integreze service-urile auto din tara in platforma companiei si sa schimbe astfel modul in care oamenii interactioneaza cu acestea, spune Victor Dolzhansky, director of business development – Europe, Autobooking.

„Businessurile din automotive pierd legatura dintre businessurile conservatoare si clientii moderni. Chiar si in pietele avansate precum SUA sau Germania, imi sun prietenul, imi sun tatal, ma duc pe Google, iau o lista de 100 de service-uri si incerc sa imi rezerv un loc la un atelier auto dar dureaza ore intregi. Trebuie sa conectezi si sa le oferi atelierelor auto o solutie de care au nevoie pentru a aborda modern clienti. Trebuie sa schimbam modul in care lucrurile functioneaza in industrie”, spune Vitor Dolzhansky.

Sursa: zf.ro


Drossos Chrysanthou, masterfrancizat 5asec Romania: Cand am intrat in Romania am deschis initial doar locatii corporate, iar cand am dovedit ca este profitabila, am inceput sa francizam

Drossos Chrysanthou, masterfrancizat 5asec România: Când am intrat în România am deschis iniţial doar locaţii corporate, iar când am dovedit că este profitabilă, am început să francizămBrandul 5asec a intrat pe piata din Romania in urma cu 8 ani, insa primele locatii deschise au fost inaugurate de masterfrancizat, pentru a dovedi ca poate face business profitabil in piata locala, inainte de a incepe sa covinga partenerii si sa caute francizati, spune Drossos Chrysanthou, masterfrancizat 5asec Romania.

„Cand am inceput in Romania acum 8 ani, primii patru ani am deschis doar magazine corporate si nicio franciza. De ce? Am vrut sa ne dovedim ca este profitabila. Acum le putem arata francizatilor cum sa faca bani”, spune Drossos Chrysanthou.

Sursa: zf.ro


Francezii care detin lantul 1 Minute au investit 140.000 de euro intr-o unitate in Capitala si ajung la 34 de magazine in Romania

Grupul francez Lagardére Travel Retail, care detine in portofoliu reteaua de magazine 1 Minute, a investit 140.000 de euro intr-o unitate situata in zona Universitatii din Capitala, ajungand la 34 de magazine pe plan local.

Sursa: zf.ro


Electric Plus Bacau, o companie cu vanzari de 89 mil. lei la noua luni: Vrem sa crestem productia cu 30% in 2019. Compania exporta in Belgia, Marea Britanie, Franta, Germania, Austria si Italia, dar si in Asia si Africa

Electric Plus Bacău, o companie cu vânzări de 89 mil. lei la nouă luni: Vrem să creştem producÅ£ia cu 30% în 2019. Compania exportă în Belgia, Marea Britanie, FranÅ£a, Germania, Austria şi Italia, dar şi în Asia şi AfricaProducatorul de tamplarie PVC, rulouri si usi de garaj Electric Plus vrea sa termine intr-o luna un cen­tru logistic pe langa fabri­ca din Bacau, iar pentru anul viitor a planificat sa-si con­solideze prezenta la ex­port si sa extinda capaci­ta­tile de productie.

„Anul 2018 a fost cel mai bun al com­paniei de pana acum“, spune Adrian Garmacea, directorul general si pro­prietarul Electric Plus. Compania a avut, in pri­mele noua luni din 2018, van­zari de 89,4 milioane de lei, cu 3% mai mult fata de aceeasi perioada a anu­lui trecut.

Sursa: zf.ro


Starbucks deschide a treia cafenea in zona Piata Unirii din Bucuresti

Starbucks deschide a treia cafenea în zona Piaţa Unirii din BucureştiLantul de cafenele Starbucks a deschis a 44-a unitate din Romania, la parterul cladirii Day Tower de pe Bulevardul Unirii, ajungand la trei locatii in aceasta zona a Capitalei.

„Zona Piata Unirii reprezinta unul dintre cele mai importante poluri economice din oras, de aceea ne bucuram sa aducem expertiza cafelei Starbucks si in cea mai mare cladire de birouri din Piata Unirii, Day Tower”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional Romania si Bulgaria.

Pe piata din Romania Starbucks a obtinut afaceri de 101 mil. lei anul trecut, cu o treime mai mari decat in 2016 si aproape duble fata de 2015.

Sursa: zf.ro


Stephane Dumas, fondator al Meli Melo Paris. Dezvoltam magazinele Meli Melo in Romania in sistem de franciza, apoi iesim pe pietele internationale

Imagini pentru https://www.zf.ro/companii/zf-live-stephane-dumas-fondator-al-meli-melo-paris-dezvoltam-magazinele-meli-melo-in-romania-in-sistem-de-franciza-apoi-iesim-pe-pietele-internationale-17600544Retailerul de accesorii Meli Melo Paris se extinde in sistem de franciza din vara acestui an cand a deschis magazinul francizat din Tar­gu-Jiu, iar prioritatea este sa dezvolte busi­nes­­sul pe plan local cu trei magazine pe an deschise in sistem de franciza, urmand ca mai apoi sa iasa cu businessul pe pietele interna­tio­nale, a spus Stephane Dumas, fondator al Meli Melo Paris.

„Investitia initiala se incadreaza intre 60.000 si 80.000 de euro cu TVA inclusa si in doi ani maxim banii sunt recuperati pentru ca poti avea venituri de aproximativ 3.000 de euro pe luna. Timp de trei ani vrem sa deschidem trei magazine francizate pe an pe piata din Romania apoi vizam pietele internationale“, a spus Stephane Dumas.

Sursa: zf.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide