0765.438.336

Stirile saptamanii 22 – 28 martie

Retailerul olandez Used Products, avand motto-ul ”Vinzi, Cumperi, Faci schimb”, a urcat puternic in Romania in pofida pandemiei si pregateste extinderea

Filiala locala a retailerului olandez Used Products, specializat in vanzarea de produse noi si pre-utilizate, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 4 milioane de lei in 2020, cu 70% mai mult decat nivelul raportat in anul precedent, in ciuda faptului ca pandemia a avut un impact negativ asupra evolutiei multor companii.

”In anul 2020, pe cat de neasteptat pare, evolutia magazinului a fost ascendenta. Desigur, ca orice alt business, am avut perioade in care lucrurile au decurs mai greu, insa am incercat sa ne concentram asupra partilor care ne avantajau si sa imbunatatim serviciile noastre online. Nu am renuntat la proiectele pe care ni le-am propus si am pus pe hartie idei noi”, declara Norbert Kun, directorul primei francize Used Products din Romania, deschisa de catre antreprenorul clujean Alexandru Sasarman la Cluj-Napoca, in urma unei investitii de peste 100.000 de euro.

Sursa: profit.ro


Re/Max Romania se extinde cu doua noi birouri

Re/Max România se extinde cu două noi birouri Re/Max Romania, parte a liderului mondial in real-estate si franciza numarul 1 la nivel global pe acest segment, deschide doua noi unitati, in Bucuresti si Lugoj.

In Romania, Re/Max este cea mai mare retea de birouri imobiliare francizate, cu cel mai mare numar de  agenti imobiliari, avand, in prezent, peste 50 de francize si peste 600 de membri.

Planul de extindere la nivel national al Re/Max Romania vizeaza, pana in 2023, 110 birouri francizate si peste 1.000 de agenti imobiliari.

Sursa: profit.ro


Reteaua de magazine agricole Agroland deschide doua unitati de tip MEGA in Craiova si Sfantu Gheorghe: investitii de 400.000 euro

Reţeaua de magazine agricole Agroland deschide două unităţi de tip MEGA în Craiova şi Sfântu Gheorghe: investiţii de 400.000 euroAgroland, lant de magazine specializat pe segmentele de gradinarit, ingrijirea animalelor de companie si hobby farming, dar si cea mai recenta listare la Bursa de la Bucuresti, a deschis in martie doua magazine de tip MEGA in Craiova si Sfantu Gheorghe, dupa o investitie totala de 400.000 de euro.

„In 2021, ne-am propus sa acceleram extinderea retelei prin magazine de tip MEGA, pentru a reusi ca, intr-un interval cat mai scurt, sa putem deservi toate marile centre urbane din Romania. In urmatoarele luni, avem in plan sa deschidem astfel de unitati in proximitatea Bucurestiului, in Mogosoaia si Bolintin Deal, precum si in zona Moldovei, in Botosani si Iasi, precum si in Oltenia, in Caracal si Bals”, spune Horia Cardos, fondator si director general al retelei Agroland.

Sursa: zf.ro


Retailerul scandinav de mobila JYSK deschide in Alba Iulia cel de-al 96-lea magazin al retelei din Romania

Retailerul scandinav de mobilă JYSK deschide în Alba Iulia cel de-al 96-lea magazin al reţelei din RomâniaJYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania prin deschiderea unui nou magazin, cu o suprafata de 1.200 mp, in Alba Iulia Mall, ajungand astfel la o retea de96 de unitati pe piata localaAcesta este primul magazin JYSK din orasul Alba Iulia si prima unitate pe care compania scandinava o inaugureaza in Romania in 2021.

’’Suntem prezenti in judetul Alba din anul 2017, cand am deschis magazinul JYSK din Sebes, un magazin care anul trecut a fost in top 3 din punct de vedere al cresterii in vanzari. Inca dinainte de a ajunge in Sebes, ne doream sa fim prezenti in Alba Iulia si primeam mesaje de la clienti din oras, care isi doreau un magazin aproape de ei. Am cautat in tot acest timp un spatiu de retail potrivit pentru conceptul nostru de magazin, iar anul trecut am reusit sa gasim acest spatiu in Alba Iulia Mall’’, a spus Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK Romania si Bulgaria.

Sursa: zf.ro


Profi pariaza pe dezvoltarea in sistem de franciza si vrea sa deschida sute de magazine operate de agenti pana la finalul anului

Profi pariază pe dezvoltarea în sistem de franciză şi vrea să deschidă sute de magazine operate de agenţi până la finalul anuluiLantul de magazine Profi, controlat de fondul de in­ves­titii Mid Europa Parteners, vrea sa mai deschi­da pana la finalul lui 2021 cateva sute de magazine in sistem de franciza tip agent, fata de 400 cate are in prezent.

Profi are in total in Romania peste 1.400 de maga­zi­ne, iar compania are planuri sa ajunga la 2.500 de super­mar­keturi si unitati de proximitate moderna pana in 2024.

In ceea ce priveste modelul de franciza tip agent, Profi ofera spre operare un magazin la cheie. Retailerul identifica spatiul, face toate investitiile necesare in ame­na­jarea spatiului, mobilier, echipamente si plateste chel­tuielile curente de functionare a magazinului.

Sursa: zf.ro


McDonald’s deschide in septembrie o unitate de tip drive in municipiul Zalau, judetul Salaj

McDonald’s deschide în septembrie o unitate de tip drive în municipiul Zalău, judeţul SălajPremier Restaurants, compania care opereaza franciza McDonald’s in Roma­nia, va deschide in luna septembrie o unitate de tip drive in Zalau, judetul Salaj, potrivit unui comunicat de presa al municipalitatii Zalau. Documentele de urbansim necesare au fost depuse la primarie, urmand eliberarea certificatului de urbanism si a autorizatiei de construire. McDonald’s este liderul pietei locale de restaurante din Romania, atat dupa cifra de afaceri, cat si dupa numarul de restaurante, cu 87 de unitati la finalul anului trecut, care acopera principalele orase din tara.

’’Am avut o intalnire cu directorul general si managerul imobiliar al lantului de restaurante McDonald’s Romania, in cadrul careia am discutat despre deschiderea unui McDonald’s de tip drive in municipiul Zalau. Primii pasi pentru obtinerea documentatiilor de urbanim au fost facuti, iar pana in luna septembrie a acestui an unitatea va fi functionala’’, a declarat Ionel Ciunt, primarul municipiului Zalau, intr-un comunicat de presa.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorul Iulius, detinut de Iulian Dascalu, a dat startul proiectului de retail Family Market destinat producatorilor si antreprenorilor din Miroslava (jud. Iasi). Investitia ajunge la 7 mil. euro

Dezvoltatorul Iulius, deţinut de Iulian Dascălu, a dat startul proiectului de retail Family Market destinat producătorilor şi antreprenorilor din Miroslava (jud. Iaşi). Investiţia ajunge la 7 mil. euro Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, detinut de Iulian Dascalu, a inceput constructia primului Family Market, in comuna Miroslava din judetul Iasi, o investitie de 7 milioane de euro intr-un proiect care cuprinde 7.700 de metri patrati spatii de retail destinate producatorilor si antreprenorilor locali.

„Am demarat lucrarile de constructie a primului Family Market, un format de retail de dimensiuni mai mici, care concentreaza servicii necesare zilnic, personalizate pe nevoile locuitorilor. Este raspunsul IULIUS pentru sustinerea dezvoltarii urbane dincolo de granitele strict administrative ale orasului, in zone satelit ale acestuia. Concret, ducem o parte din oras in mijlocul comunitatilor cu ritm accelerat de crestere, prin servicii si facilitati inexistente in prezent, pentru a converti timpul petrecut in masina in timp petrecut cu familia”, explica Radu Parlea, Manager Family Market.

Sursa: zf.ro


Benvenuti, cu afaceri de 97,5 mil. lei in 2020: Multi angajati lucreaza de acasa, nu mai cumpara incaltaminte sau fashion, nu mai au nevoie. „Abia din 2022-2023 consumatorii vor reveni la obiceiurile de consum din anii 2018-2019.“

Benvenuti, cu afaceri de 97,5 mil. lei în 2020: Mulţi angajaţi lucrează de acasă, nu mai cumpără încălţăminte sau fashion, nu mai au nevoie. „Abia din 2022-2023 consumatorii vor reveni la obiceiurile de consum din anii 2018-2019.“Retailerul de incaltaminte Benvenuti, controlat de antreprenorul local Dan Pavel, considera ca evolutia pietei de fashion in 2021 va fi una similara cu cea din a doua parte a anului trecut, cu vanzari mai mici fata de perioada de dinainte de pandemie, iar o usoara revenire a consumului s-ar putea vedea abia din primavara anului 2022.

Compania detine in prezent 55 de magazine, din care 50 de unitati sunt Benvenuti si 5 Enzo Bertini, cele mai multe fiind amplasate in centre comerciale si mall-uri. In 2020, compania a deschis doua magazine, care erau bugetate si amenajate chiar la debutul pandemiei, insa pe final de an a inchis trei unitati si, deocamdata, nu sunt prevazute noi magazine pentru 2021.

Sursa: zf.ro


Hugo Boss va deschide patru magazine in Romania, in plina pandemie

Hugo Boss va deschide patru magazine în România, în plină pandemieCasa de moda Hugo Boss a deschis cel de-la doilea magazin al sau din Romania, in Baneasa Shopping City. Retailerul a anuntat ca intentioneaza sa deschida, in total, patru magazine in tara noastra, in urmatorii doi ani.

Hugo Boss este unul dintre liderii segmentului premium si de lux de pe piata globala de imbracaminte si se concentreaza pe dezvoltarea si comercializarea de moda premium si accesorii pentru barbati si femei. Are sediul in Metzingen. La nivel global, Hugo Boss este prezent in peste 100 de tari, prin subsidiare, cat si in sistem de franciza.

Sursa: wall-street.ro


Compania poloneza Sweet Gallery se extinde in Romania si cauta investitori in franciza

Compania poloneză Sweet Gallery se extinde în România și caută investitori în francizăCompania poloneza Sweet Gallery, proprietar al conceptelor gastronomice Lodolandia, Kołacz na Okrągło, Bafra Kebeb, Rajskie Lody Tajskie sau SiGelato, detinatoare a celei mai mari retele mobile street food din Europa, vrea sa mareasca la 30 numarul rulotelor din Romania.

Sweet Gallery a intrat pe piata romaneasca in 2020 cu doua puncte proprii (Bucuresti) si doua puncte de franciza (Bucuresti si Braila).

In curand, vor aparea noi locatii, in Craiova, in Moldova si de asemenea in Bucuresti.

 

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide