0765.438.336

Stirile saptamanii 22 – 28 iunie

Brandul britanic New Look, adus pe piata locala in sistem de franciza, a decis sa iasa din Romania la circa patru ani de la deschiderea primului magazin. Brandul a fost adus pe piata locala de grecii de la Fourlis care detin si retailerul de echipamente sportive Intersport. Acestia au pierdut insa licenta primita de la compania-mama din cauza rezultatelor slabe.

sursa: ZF.ro


Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte H&M in Romania au crescut cu 50% in perioada decembrie-mai, primul semestru al anului financiar, la 826 de milioane de coroane (89,65 milioane de euro) de la 549 de milioane de coroane suedeze in acelasi interval al anului trecut.1274470421store_details_hm

Grupul H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.

sursa: ZF.ro


Pe langa planul de a duce burgerii de vita Oro 7osho-madToro si in afara Bucurestiului prin intermediul unui sistem de francize, familia Malideros, care detine restaurantul Osho, vrea sa mai deschida anul acesta doua locatii proprii, de tip fast-food, in Bucuresti, una stradala si una in cadrul unui mall.

La jumatatea anului 2014 au decis sa preia spatiul de langa Osho Steak, ceea ce practic a dus la o dublare a capacitatii restaurantului. Acum detin 247 de locuri si sunt, cel mai mare steak house din Romania.

sursa: ZF.ro


Japonezii de la Panasonic au ales Romania pentru lansarea noului segment de produse in Europa, precum prelungitoare, prize si intrerupatoare si vor ca in trei ani sa ajunga pe primul loc pe piata. Panasonic este deja prezent in Romania cu produse precum camere foto si video, de ingrijire personala, telefoane, electrocasnice sau televizoare. Grupul Panasonic a fost fondat in 1918 si opereaza in 468 de unitati/si francize si 94 de companii asociate in intreaga lume.

sursa: ZF.ro


imgresDistribuitorul de produse alimentare si bauturi alcoolice Safeway International Impex din Cluj-Napoca, care detine pe piata locala si franciza de fashion Bossini, mizeaza in acest an pe o cifra de afaceri de 64,7 mil. lei (14,5 mil. euro), in crestere cu 18% fata de anul trecut.

 

sursa: ZF.ro


Criza financiara si expansiunea agresiva a brandurilor straine au „maturat“ piata locala de

musette3imbracaminte si incaltaminte, primele capete care au picat fiind cele ale retailerilor romani care au ales sa intre in insolventa, cum ar fi: Leonardo, Jolidon, House of Art si Tina R.

Astazi cele mai puternice branduri romanesti din moda sunt: Musette, Nissa, I.D. Sarrieri, Poema, Why Denis, Etic sau Pnk Casual.

sursa: ZF.ro


 

imgresFirma de avocatura Dentons i-a consiliat pe polonezii de la AmRest in achizitia businessului Starbucks in Romania si Bulgaria. Compania AmRest, a intrat pe piata locala in primavara acestui an prin achizitia francizei Starbucks de la un om de afaceri din Bulgaria.

Astfel, polonezii au preluat 14 cafenele in Romania si cinci in Bulgaria. Astazi, in mai putin de sase luni de la preluarea de catre AmRest, Starbucks a ajuns la 18 cafenele in Romania.

sursa: ZF.ro


imgresCentrul comercial Plaza Romania se afla in plin proces de renovare, alaturi de celalalt centru comercial pe care Anchor il detine in Bucuresti, Bucuresti Mall.

Doi retaileri, Pandora şi Opticris, respectiv lantul de restaurante Salad Box, vor deschide in aceasta vara unitati in centrul comercial Plaza Romania.

sursa: ZF.ro


5589333773ac5Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a unui nou magazin de proximitate operat in regim de franciza, in orasul Brasov. Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie sa pastreze, sa administreze si sa isi dezvolte aceasta afacere. Afacerea este in continuare condusa de catre proprietarul acesteia care este asistat in gestionarea magazinului de catre Carrefour Romania. 

sursa: dailybusiness.ro


40-43-vin-bejan (1)Florin Bejan a reusit sa tripleze reteaua Vinexpert in plina criza si acum incearca piata cu un wine bar. In 2009 acesta a preluat afacerea care numara doua magazine in Bucuresti, iar astazi vinde peste 12.000 de sticle de vin premium pe luna, intr-o retea care numara sase magazine proprii si o franciza.

sursa: businessmagazin.ro


Reteaua de supermarketuri Mega Image si-a crescut numarul de magazine de peste zece 2015-mega-imageori, ajungand la 420 de spatii, iar cifra de afaceri de aproape cinci ori. In acelasi ritm insa, din peisaj au disparut comerciantii independenti. Reteaua are acum in zonele cu vad comercial cel putin un magazin, fie in formatul spatiilor de tip franciza (Shop & Go), fie supermarketuri, adica suprafete de vanzare mai mari.

 

sursa: businessmagazin.ro


maxresdefaultColonelul Sanders de la Kentucky Fried Chicken a incercat sa isi vanda reteta de pui de 1.009 ori inainte de a fi acceptata. Acum KFC este una dintre cele mai cunoscute francize din lume, cu peste 18.000 de restaurante. In 1955, increzator in calitatea puiului sau prajit, s-a dedicat dezvoltarii unui sistem de francize prin care sa raspandeasca reteta. In mai putin de zece ani, mai mult de 600 de francize KFC erau raspandite In Statele Unite ale Americii.

sursa: businessmagazin.ro


Antreprenorul, Paul Nicolau, a pus bazele unei afaceri la care nimeni nu s-a mai gandit, Premium Raci. Acesta vinde raci ca painea calda in restaurantul sau, dar si in retelele de hipermarketuri si la export, aducandu-i venituri de peste 100.000 de euro.vic4823

Chiar daca in prezent este singurul care a intrat pe segmentul afacerii cu raci, antreprenorul vrea sa duca mai departe conceptul prin francize.

sursa: businessmagazin.ro


Piata imobiliara a reintrat pe o bucla ascendenta, tot mai multi investitori uitandu-se cu interes la Romania. Pentru a doua jumatate a anului, consultantii se asteapta la tranzactii de peste 800 mil. euro, dar si la reintoarcerea investitorilor inactivi in piata.

Pentru viitor, exista un numar ridicat de retaileri internationali care si-au manifestat interesul de a intra pe piata locala atat direct cat si prin franciza. Majoritatea numelor ce inca analizeaza Romania sunt retaileri de acticole pentru copii, retaileri de sport, retaileri de fashion sau francizele unor restaurante si cafenele de renume.

sursa: wall-street.ro


 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide