+40.723.622.253

Stirile saptamanii 22 – 28 iulie

Lantul de restaurante cu specific asiatic Ready to Box Chopstix vrea sa ajunga la cel putin 25 de localuri si afaceri de 14 mil. euro in 2-3 ani

In prezent reteaua numara 17 restaurante in cinci orase, iar cifra de afaceri a sarit de pragul de 50 de milioane de lei (11 milioane de euro) in 2018 dupa un plus de 9%. Dupa cifra de afaceri, lantul de restaurante este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de profil, o piata extrem de fragmentata, cu mii de jucatori, evaluata la circa 2 mld. euro.

Ready to Box Chopstix este un lant de restaurante cu servire rapida, cu spe­cific asiatic, lansat in Romania in anul 2008, cu o prima unitate deschisa in cen­trul comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei. In anii ce au urmat, compania a continuat expan­siunea.

Sursa: zf.ro


Lantul de cafenele Meron, fondat de Bogdan Ciocian in Cluj Napoca, a ajuns la 10 locatii, dupa o investitie de 100.000 euro la Oradea

LanÅ£ul de cafenele Meron, fondat de Bogdan Ciocian în Cluj Napoca, a ajuns la 10 locaÅ£ii, după o investiÅ£ie de 100.000 euro la Oradea Lantul de cafenele Meron, fondat de Bogdan Ciocian in Cluj Napoca, a ajuns la 10 unitati la nivel national, dupa deschiderea unei locatii in Oradea, o investitie de peste 100.000 euro.

Compania tinteste deschiderea a 6 noi coffee shop-uri in Timisoara, Sibiu, Bistrita, Brasov, Bucuresti pana la finalul anului 2019. Pe fondul cresterii numarului de unitati, brandul clujean estimeaza o cifra de afacere de aproximativ 15 milioane lei.

Sursa: zf.ro


Grecii care au franciza retailerului de echipamente sportive Intersport in Romania mai aduc un brand: The Athlete’s Foot

Grecii care au franciza retailerului de echipamente sportive Intersport în România mai aduc un brand: The Athlete’s FootGrecii de la Fourlis Group, care detin in Romania franciza magazinelor Intersport prin intermediul subsidiarei Genco Trade, aduc in Romania un nou brand – The Athlete’s Foot, primele unitati urmand a fi deschise in 2019.

„Purtam deja negocieri cu mai multe malluri din Bucuresti, primele magazine urmand a fi deschise in Capitala in acest an“, spune Antoniu Nituleasa, executivul care conduce local operatiunile Intersport.

Sursa: zf.ro


Producatorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca si-a bugetat investitii de 26 mil. lei in 2019, de 3-4 ori mai mari ca in ultimii ani

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca şi-a bugetat investiÅ£ii de 26 mil. lei în 2019, de 3-4 ori mai mari ca în ultimii ani„Pe masura ce afacerile unei companii cresc, bugetele de investitii sunt mai mari. Banii merg catre modernizarea proceselor de productie, catre deschideri noi de magazine de brand, extinderea portofoliului de produse si lansarea sistemului de franciza (…).“

Producatorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca, cel mai mare jucator local de pe piata de 1 mld. euro a parfumurilor, produselor de ingri­jire si ma­chiaj, si-a bugetat pen­tru acest an in­vestitii de 26 mil. lei, fata de 8-9 mi­lioane de lei in fiecare dintre cei doi ani anteriori.

Sursa: zf.ro


Povestea tanarului care a creat un brand romanesc ce a ajuns pe trei continente. „Businessul e, pana la urma, despre oameni, nu despre cifre.”

Povestea tânărului care a creat un brand românesc ce a ajuns pe trei continente. „Businessul e, până la urmă, despre oameni, nu despre cifre.”Dan Isai poate fi considerat deja un investitor in serie, cu precadere in domeniul HoReCa. El a intrat in acest domeniu dupa ce a participat la fondarea Salad Box, in prezent unul dintre cele mai cunoscute branduri de restaurante de pe piata locala – si nu numai: acesta s-a extins in sistem de franciza pe mai multe piete din lume. Cu circa 70 de unitati, cifra de afaceri totala a businessului este de peste 25 de milioane de euro. Fondatorii Salad Box au dezvoltat si alte concepte, sub umbrela Sterling Cruise Group: Pep & Pepper, Taksim sau Resto Aperto.

Dan Isai a investit si in lantul de cafenele de Narcoffee Roasters, alaturi de Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants; iar anul acesta a anuntat ca investeste 250.000 de euro alaturi de patru alti investitori romani in HomeFresh, un start-up activ pe segmentul de livrare de mancare la domiciliu.

Sursa: businessmagazin.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide