0765.438.336

Stirile saptamanii 22 – 28 ianuarie

starbucks deschide prima cafenea drive thru din romania

Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, a deschis prima cafenea Drive Thru din Romania, in  interiorul centrului comercial Militari Shopping.

„Suntem incantati sa uram bun venit comunitatii de soferi si fani Starbucks la prima cafenea Drive Thru din Romania. Incepand cu saptamana aceasta, iubitorii de cafea din Bucuresti si nu numai, isi pot comanda bauturile Starbucks pe baza de espresso la volan. Avem o echipa fantastica, pregatita sa va satisfaca nevoile si sa va ghideze in aceasta noua experienta extraordinara a cafelei”, a declarat Mateusz Sielecki, Regional Director al Starbucks pentru Romania si Bulgaria.

Starbucks Romania a deschis cafenele in doua orase noi in 2017 – Sibiu si Galati – si are acum 37 de locatii in toata tara. Compania intentioneaza sa dubleze numarul cafenelelor pana in 2020, pariind pe piata locala in crestere.

Sursa: zf.ro


Cezar Rapotan de la Arabesque pune brandul MatHaus si pe magazinul Mr. Bricolage din zona Vitan din Capitala

Distribuitorul roman de materiale de constructii Arabesque din Galati, detinut de Cezar Rapotan, schimba numele ultimului magazin Mr. Bricolage din portofoliu in MatHaus, dupa modelul altor unitati ale retelei. Magazinul este situat pe calea Vitan din Bucuresti si se afla acum in renovare. „In 2018, se incheie contractul de franciza cu partenerul nostru. Rebranduirea magazinului din calea Vitan este ultima etapa din strategia de transformare a magazinelor Mr. Bricolage in MatHaus. Este prematur sa anuntam o data pentru redeschidere“, spune Cezar Rapotan, actionarul principal al businessului Arabesque.

Sursa: zf.ro


Polonezii de la CCC platesc 33 de milioane de euro pentru franciza magazinelor din Romania

Grupul polonez CCC, care detine aproape 900 de magazine de incalta­minte pe 16 piete, preia franciza din Romania. Vanzatorul este grupul Peeraj, unul dintre cei mai mari ju­catori de pe piata locala de moda, cu un portofoliu extins de branduri, toate in franciza. Valoarea tranzactiei dintre CCC si Peeraj este de 33 de milioane de euro.

Local, brandul era prezent cu 54 de magazine si afaceri 38 mil. euro in 2016. CCC este al doilea jucator de pe piata locala de incaltaminte, dupa nem­tii de la Deichmann, ambii juca­tori fiind activi pe segmentul preturilor mici.

„Boardul director al CCC a decis sa execute una dintre clauzele fara caracter obligatoriu din contract si sa preia compania Shoe Express SRL care opereaza magazinele CCC din Romania“, potrivit grupului polonez cu afaceri totale de 1 mld. euro.

Sursa: zf.ro


Restaurantul Red Angus din centrul vechi a ajuns la afaceri de 3 mil. lei

Restaurantul Red Angus Steakhouse din centrul vechi al Capitalei, specializat in retete din carne de vita, a terminat anul trecut cu o cifra de afaceri de 2,96 milioane de lei, potrivit datelor furnizate de Dragos Panait, antreprenorul de 31 de ani care conduce afacerea. El a pus bazele restaurantului in urma cu sapte ani.

„In primele saptamani, stateam in fata locatiei si nu intelegeam de ce nu functioneaza. La un moment dat treceau doi clienti prin fata restaurantului si spuneau: «Domnule, aici este o macelarie cu scaune»“, spune antreprenorul. El isi aminteste ca in trecut conceptul restaurantelor de acest tip nu era unul cu care consumatorul din Capitala era familiarizat.

Sursa: zf.ro


Romania, tara videochat. Avem suficienti angajati in acest domeniu ca sa umplem un un oras de dimensiunile Sibiului

Studioul de videochat Studio20 a depasit 10 milioane de dolari cifra de afaceri, cu 50% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Estimarile acestui an pentru businessul Studio20 sunt de 15 milioane de dolari. “Pana in acest moment, am reusit sa depasim cu putin pragul de 10 milioane de dolari, insa avem toate motivele sa credem ca ne vom atinge targetul stabilit pentru acest an, mai ales ca vom avea trei noi locatii, dintre care doua vor fi deschise chiar in luna Octombrie”, declara Mugur Frunzetti, investitor in sistemul de franciza Studio20.

Cel mai cunoscut studio de videochat glamour, Studio20, a ajuns la 15 francize, doua dintre acestea urmand sa fie deschise in aceasta luna. Astfel, Studio20 detine acum patru francize in Bucuresti si cate una in Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Oradea, Timisoara, Cali (Columbia), Budapesta (Ungaria), Los Angeles (SUA) si Curacao.

Sursa: businessmagazin.ro


Kaufland, pariu de 200 de milioane de euro pe crestere in 2018

Marco Hößl, CEO Kaufland RomâniaMarco Hößl: “Anul nostru financiar se va incheia in martie 2018. Pana atunci vom mai deschide trei noi magazine, in Bucuresti, Buzau si Satu Mare si vom inchide cu 119 locatii. In noul an financiar vom deschide 10 noi magazine si vom investi in continuare in modernizarea retelei de magazine. Credem ca vom pastra acest ritm si in anii urmatori.”

Sursa: magazinulprogresiv.ro


Capitalism de Targu Neamt: povestea sotilor care imbraca Romania in pijamale

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/capitalism-de-targu-neamt-povestea-sotilor-care-imbraca-romania-in-pijamale/Chiar la intrarea in Targu Neamt, pe drumul care vine dinspre Roman, ascun­­sa trecatorului grabit, undeva in al doilea rand de constructii, se afla fabrica de pijamale Sofiaman.

De 20 de ani produc pijamale in Targu Neamt, dar au ajuns in lumea textilelor mai degraba dintr-o intamplare. De fapt, pe vremea aceea, Florin si Mihaela Cucu nici macar nu erau implicati in afacere. Pe la in­­ceputul anilor ’90, mama Mihaelei, invata­­toa­­rea Teodora Mihailiasa, a pornit in Bacau, impreuna cu sotul ei, Mihai, fost cadru militar, o mica intreprindere, avand ca obiect de activitate con­­fec­­tio­narea de pulovere. „Voia sa faca un business. Era vremea in care toata lumea, mai ales la varsta pe care o aveau ei atunci, 30 si ceva de ani, voia sa faca ceva, sa intre in privat“, spune Florin Cucu.

Produ­sele Sofiaman ajung in majoritatea magazinelor de specialitate din tara (co­­mert traditional), dar compania are si o retea pro­prie de magazine. Primul magazin l-au deschis in 2006, la Iasi, in Moldova Center, si au ajuns intre timp la 15 unitati – zece proprii si cinci in franciza.

Totusi, pentru prima jumatate a acestui an au programate cel putin trei inaugurari de magazine – dintre care unul in Bucuresti, in centrul comercial Sun Plaza, pe care sperau initial sa-l deschida in toamna anului trecut. Van­­zarile sunt sustinute si de online, care poate aduce Sofiaman mai repede in atentia clientilor. Au lansat un site in 2013, dar aportul acestuia ramane deocamdata modest, reprezentand 4% din cifra de afaceri. Spera sa-l optimizeze pana in vara acestui an, pentru a-l deschide, eventual, si comenzilor din afara granitelor.

Sursa: newmoney.ro


Patru antreprenori romani deschid un restaurant de burgeri in birourile de langa mallul AFI Cotroceni

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/patru-antreprenori-romani-deschid-un-restaurant-de-burgeri-birourile-de-langa-mallul-afi-cotroceni/Antreprenorii locali Mircea si Bogdan Panache, Bogdan Zaharescu si Stefan Georgescu, au deschis la parterul proiectului de birouri AFI Park din Bucuresti al treilea restaurant de burgeri din reteaua Vivo Food Bar.

In afara de acest restaurant, antreprenorii mai detin doua unitati, una in Bucuresti, in zona Floreasca, respectiv una in Iasi.

„Serviciile personale, in special cele de food si de intretinere prin sport, au o pondere din ce in ce mai mare in cadrul proiectelor de birouri si estimam ca acest trend se va amplifica, in urmatorii trei ani, pe masura ce se vor da in folosinta centrele mari de birouri anuntate. Primele astfel de initiative, de inchiriere a spatiilor de operare a unor servicii destinate corporatistilor chiar in incinta cladirilor de birouri s-au manifestat in zona  Centru-Nord a Capitalei, in proiectele mari din Pipera, Barbu-Vacarescu si Floreasca (…). Acum insa acest concept a fost imbratisat de catre dezvoltatori la toate proiectele mari de birouri in curs de inaugurare, precum sunt cele din zona Centru-Vest, Orhideea-Cotroceni-Politehnica-Vladimirescu sau din zona  Centru-Est Unirii-Timpuri Noi. Ne asteptam ca fiecare cladire de birouri mare, cu o suprafata de peste 20.000 mp sa aiba spatii de servicii in  incinta si din ce in ce mai multi chiriasi sa tina cont la alegerea noului sediu si de serviciile pe care angajatii le gasesc la locul de munca”, declara Alexandru Petrescu.

Sursa: newmoney.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide