+40.732.142.922

Stirile saptamanii 22 – 28 aprilie

O veste buna: Producatorul de usi si ferestre Electric Plus din Bacau deschide primele magazine Barrier in afara tarii, in Elvetia si Belgia

Producatorul de tamplarie PVC, rulouri si usi de garaj Electric Plus din Bacau, detinut de omul de afaceri Adrian Garmacea, deschide anul acesta primele magazine sub brandul Barrier in afara tarii, vizate fiind Elvetia si Belgia.

„Magazinul din Elvetia va avea peste 200 de metri pa­trati, iar investitia de 30.000-50.000 de euro va fi facuta de noi, francizorul urmand sa se ocupe doar de amenajare. In Belgia, pe langa magazin va fi construit si un depozit“, spune Adrian Garmacea.

In paralel, omul de afaceri urmareste sa extinda si retea­ua de magazine Barrier din Romania, fiind planifi­ca­te zece deschideri anul acesta. Pe plan local, exista peste 30 de magazine Barrier, toate in sistem de franciza.

Sursa: zf.ro


Distribuitorul Black Tech are in plan sa deschida in Capitala un al doilea magazin dedicat produselor gigantului chinez Xiaomi

Distribuitorul Black Tech are în plan să deschidă în Capitală un al doilea magazin dedicat produselor gigantului chinez XiaomiDistribuitorul Black Tech Group SRL, companie controlata de antreprenori chinezi, cu afaceri de 22 mil. lei in 2018, care a deschis saptamana trecuta in Bucuresti primul magazine Mi Store de pe piata locala, prin care comercializeaza produsele gigantului chinez Xiaomi, al patrulea cel mai mare producator de smartphone-uri din lume, isi propune sa deschida si a doua unitate in Capitala pana la finalul anului.

„Noi am inceput in 2018 distributia exclusiva de produse Xiaomi si s-a creat o legatura cu partenerii din piata. Acum, acest magazin este sustinut de Xiaomi, pentru ca era momentul sa consolidam prezenta in Romania. Speram sa deschidem si al doilea magazin in Bucuresti pana la finalul anului”, a declarat Dan Amariei, director vanzari la Black Tech Group.

Sursa: zf.ro


Retailerul de moda C&A merge cu un magazin in mallul Plaza Romania

Retailerul de modă C&A merge cu un magazin în mallul Plaza RomâniaGrupul C&A, unul dintre cei mai importanti cinci retaileri de moda din Romania, reia dezvoltarea pe plan local intr-un ritm accelerat, urmand a deschide printre altele un magazin in mallul Plaza Romania. Acesta era unul dintre putinele centre comerciale din Capitala unde retailerul nu era prezent.

„In mai vom continua extinderea in Bucuresti deschizand un nou magazin in Plaza Romania. Vor urma apoi inaugurarile in Ploiesti, Zalau, Brasov, dar si cu un magazin in Bucuresti Colosseum”, spune executivul roman Catalin Rosca, country manager C&A.

Sursa: zf.ro


Farmec a ajuns in 2018 la o cifra de peste 236 milioane lei. Care au fost cei trei piloni de dezvoltare pe care a mizat compania

Farmec a ajuns in 2018 la o cifra de peste 236 milioane lei. Care au fost cei trei piloni de dezvoltare pe care a mizat companiaFarmec, producatorul clujean de cosmetice, si-a pastrat pozitia de lider in ultimii ani, inregistrand in medie cresteri anuale ale cifrei de afaceri cu 10%, ajungand in 2018 la o cifra de peste 236 milioane lei. Compania a vizat trei piloni de dezvoltare: afirmarea calitatii produselor, dezvoltarea constanta a portofoliului si modernizarea liniilor de productie – investitie de peste 22 milioane de lei doar in ultimii trei ani.

“Ne-am adaptat constant conditiilor de piata, creand strategii de business de succes, printre care dezvoltarea unei retele proprii de distributie Farmec, care a facilitat o analiza aprofundata a pietei si elaborarea unor campanii de promovare cat mai eficiente. Astazi, Farmec are propria sa retea de magazine de brand, care cuprinde 8 magazine Farmec si 18 magazine Gerovital. Un alt pas a fost investirea constanta in cercetare si in modernizarea liniilor de productie. In ultimii trei ani, Farmec a investit peste 22 milioane de lei pentru a oferi consumatorilor produse cosmetice romanesti, la un nivel care sa concureze si chiar sa depaseasca brandurile internationale. Astfel, imbinand traditia cu inovatia, Farmec a demonstrat ca si companiile romanesti sunt capabile de performante deosebite in cosmetica, atat in tara, cat si la extern. 2019 continua cu lansari importante de noi game si deschideri de magazine proprii si in sistem franciza”, a adaugat Mircea Turdean, Director General Farmec.

In aprilie 2019, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 18 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (5 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea si Ramnicu Valcea.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide