0765.438.336

Stirile saptamanii 21 – 27 Martie

Inceputul lunii mai marcheaza pentru Oro Toro  o noua etapa – extinderea la nivel national. De la idee si deschiderea primei locatii pana in prezent au trecut nici doi ani, timp in care Oro Toro se gaseste in sase mall-uri raspandite in tot Bucurestiul. A venit momentul ca burgerii deliciosi ganditi de Chef Iosif Stefanescu, sa poata fi serviti si in afara capitalei, iar primul oras vizat este Brasov.

O premiera este si parteneriatul in regim de franciza, insa “experienta in domeniu a partenerului nostru din Brasov, Lucian Popa, este o garantie; ne asteptam la o colaborare foarte buna” spune Giorgos Malideros, antreprenorul din spatele OSHO si Oro Toro.

Sursa: tophospitality.ro


Alexandra Copos de Prada, CEO al ANA Hotels, spune ca pentru anul acesta a bugetat o cres­tere cu 6% a cifrei de afaceri, pana la 31 de milioane de euro, hotelurile Crowne Plaza din Capitala si Europa din Eforie Nord trecand printr-un proces de renovare. Pe lista unitatilor ce vor trece prin renovare este pus si hotelul de cinci stele Hilton din Capitala.

Sursa: ZF.ro


descărcareProducatorul de tamplarie Electric Plus, detinatorul brandului Barrier, a incheiat anul 2015 cu rezultate de 20 de milioane de euro, cu 33% mai mult decat in 2014, cand cifra de afaceri a fost de 15 milioane de euro. Anul trecut, compania a investit in capacitatile de productie si in dezvoltarea retelei de magazine in franciza, modernizand hala de productie usi sectionale rezidentiale si industriale.

In prezent, Barrier are o retea de 20 de magazine in franciza in toata tara si peste 300 de colaboratori in toate judetele, prin care se comercializeaza produsele Barrier.

Sursa: ZF.ro


descărcare (1)La finalul anului 2014, Romstal era un business de peste 111 milioane de euro, cu 1.100 de angajati, prezent, dincolo de piata din Romania, in Serbia, Republica Moldova, Ucra­ina, Bulgaria si Italia. Peste 80% din rulajul companiei este generat de van­zarile catre firmele de instalatii, iar restul de catre clientii finali, prin reteaua proprie de retail.

Compania are o retea de circa 130 de magazine proprii din care 60 in sistem de franciza. „Franciza Romstal este un magazin specializat in comercializarea de produse hidro, termo, sanitare si electrice ce se adreseaza instalatorilor“, spun reprezentantii com­paniei.

Sursa: ZF.ro


chanelBrandul de lux Chanel, unul dintre cele mai cunoscute din lume, va deschide oficial saptamana viitoare primul magazin monobrand din Romania in centrul comercial Baneasa Shopping City din Capitala. Acesta va vinde produse cosmetice si de parfumerie, nu haine sau accesorii.

De altfel, pentru magazinele de moda Chanel nu ofera francize, mergand direct pe fiecare piata. Magazinul din Bucuresti va fi deschis in sistem de franciza de compania Cosrom Cosmetics, importatorul local al cosmeticelor si parfumurilor Chanel.

Sursa: ZF.ro


9-hotel-hilton-sibiuTurismul local de leisure incepe sa se dezvolte, tot mai multi straini indreptandu-si atentia catre Romania dupa ce destinatii precum Transilvania sau Delta Dunarii au ajuns pe primele locuri in publicatiile de specialitate internationale precum Lonely Planet.

Nicolae Aron, seful hotelului Hilton din Sibiu, singura unitate de cinci stele din oras, estimeaza afaceri mai mari cu 5% in acest an si un grad mediu de ocupare in crestere, pe fondul atragerii mai multor turisti straini.

Sursa: ZF.ro


9-henry-mcgovern-amrest-foto-amrestLa un an dupa preluarea Starbucks in Romania. Cel care a fondat unul dintre cele mai puternice grupuri de restaurante din Europa a venit la Bucuresti pentru alte tinte. El se uita atat catre brandurile internationale venite deja in franciza sub un alt partener, dar si catre afacerile antreprenoriale in plina dezvoltare.

Henry McGovern a pus in 1993 bazele grupului AmRest cu sediul in Po­lonia, cu afaceri de circa 800 mil. euro anul trecut si peste 900 de restaurante si cafenele sub mai multe branduri.

Sursa: ZF.ro


Retailerul italian de moda Motivi a intrat pe piata locala in 2004 si a ajuns in prezent la o retea de 15 magazine in marile orase din tara. Compania vrea sa continue expansiunea si anunta atat deschideri noi, dar si relocari ale unitatilor deja existente.

„Motivi urmeaza sa se extinda in continuare prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocari, punand accentul pe imbunatatirea vizibilitatii si experientei clientului”, spun oficialii companiei.

Sursa: ZF.ro


Fast-food-urile cu specific turcesc Dabo Doner sunt prezente in cinci orase din Romania –  Bucuresti, Constanta, Sibiu, Alba Iulia si Mangalia – cu sapte unitati, cele mai multe in sistem de franciza.

Compania cauta insa sa se extinda in orice oras de peste 40.000 de locuitori, taxa de franciza fiind de 3.000 de euro, cu o redeventa lunara de 2% si o contributie la bugetul de marketing de 2% din incasari.

Sursa: ZF.ro


Lantul de centre de nutritie Naturhouse vrea sa se extinda la nivel national. Naturstore LLC, o companie spaniola specializata in produse si servicii de consiliere in nutritie, a intrat in anul 2007 pe piata din Romania si a ajuns la peste 40 de centre sub brandul Naturhouse in orase precum Bucuresti, Bistrita, Zalau, Sighisoara, Brasov sau Constanta. Brandul este prezent deja in peste 30 de orase din toata tara.

Din numarul total de centre, doar sapte sunt detinute in mod direct de companie, iar restul sunt in sistem de franciza.

sursa: ZF.ro


Grupul Peeraj, cel mai puternic grup de francize de moda din Romania, a deschis saptamana trecuta in Baneasa Shopping City primul magazin sub brandul Boggi. Acesta este un brand italian, dedicat doar barbatilor, care se pozitioneaza intre segmentul mass market si lux. Unul dintre competitorii sai este brandul Massimo Dutti, parte a grupului spaniol Inditex, care mai detine si alte nume in portofoliu, precum Zara, Bershka sau Pull & Bear. Acesta insa vinde si haine de dama, nu exclusiv pentru barbati precum Boggi.

Sursa: ZF.ro


162603-publimedia-shutterstockDupa ce a reusit sa ajunga in 2014 la o cifra de afaceri de 250.000 euro in Ro­mania, compania vrea sa se extinda lantul No+Vello in sistem de franciza in Pi­testi, Sibiu, Oradea, Mures, Suceava si Braila. Franciza No+Vello se adre­seaza atat investitorilor, cat si celor care nu au experienta antreprenoriala. Pen­tru 2015, compania avea bugetat un ru­laj de 500.000 de euro.

Dupa ce a reusit sa ajunga in 2014 la o cifra de afaceri de 250.000 euro in Ro­mania, compania vrea sa se extinda lantul No+Vello in sistem de franciza in Pi­testi, Sibiu, Oradea, Mures, Suceava si Braila. Franciza No+Vello se adre­seaza atat investitorilor, cat si celor care nu au experienta antreprenoriala. Pen­tru 2015, compania avea bugetat un ru­laj de 500.000 de euro.

Sursa: ZF.ro


shopping-city-timisoaraShopping City Timisoara, mallul din vestul tarii, dezvoltat de fondul de investitii NEPI, va fi deschis saptamana viitoare, pe 31 martie, dupa finalizarea fazei a doua de constructie. Timisorenii vor avea acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Bucurestiului, cu 13 sali dotate cu tehnologii 3D, alaturi de o sala de fitness cu piscina semi-olimpica, o zona de bowling, biliard, cazino, food-court si un spatiu de joaca pentru copii. Grupul intentioneaza sa deschida si prima partie de schi in interiorul unui mall din tara.

Sursa: ZF.ro


AFI 8-afi-cotroceni-park-cladiriPalace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din Romania, isi consolideaza pozitia de lider pe zona de divertisment in Bucuresti, odata cu deschiderea centrului de distractie MAXFUN, care cuprinde piste de bowling, jocuri de biliard, jocuri video si altele.

MAXFUN este un spatiu integrat de distractie ce se adreseaza unui target extins, de la tineri, pana la adulti si familii. Cu un design ultra modern, MAXFUN va pune la dispozitie o serie de jocuri pentru activitati recreative, de la bowling si billiard pana la jocuri video, de la cele mai clasice pana la cele mai noi simulatoare, pentru toate varstele.

Sursa: ZF.ro


Primele spatii de birouri din centrul comercial Plaza, detinut de Anchor Grup, vor fi ocupate in luna iulie a acestui an, dupa cum anunta compania. Reprezentantii grupului nu au spus insa care vor fi chiriasii din Plaza Offices.

Mega Image a anuntat anterior ca va muta circa 400 de salariati din zona Grivita in cartierul Drumul Taberei, respectiv in cadrul centrului comercial Plaza Romania.

Sursa: ZF.ro


Retailerul de incaltaminte Benvenuti, controlat de antreprenorul local Dan Pavel, are in plan pentru acest an deschiderea a doua noi magazine, in Bucuresti (Parc Lake Plaza) si in Piatra-Neamt, proiect pentru care a alocat  300.000 de euro, dar si modernizarea a 10 dintre unitatile existente (investitie cuprinsa intre 50.000 si 100.000 de euro pe magazin).

Sursa: ZF.ro


1859-640x640Piata de imbracaminte, incalta­min­te si echipamente sportive a cres­cut anul trecut cu peste 5%, pana la 16 mld. lei, fiecare segment fiind pe plus, arata datele companiei de cer­ce­tare de piata Euromonitor. Evo­lutia favorabila este pusa de analisti si de jucatorii din piata pe seama cresterii con­su­mului si a economiei per an­samblu mai degraba decat pe seama re­ducerii TVA-ului la alimente la 1 iunie 2015 de la 24% la 9%.

Sursa: ZF.ro


Mercur Center Craiova se va deschide pe 9 iunie, centrul comercial are la aceasta data peste 90 la suta din spatii inchiriate si va gazdui peste o suta de magazine, printre cele mai importante investitii de profil numarându-se cea a retailerului suedez H&M, care va deschide aici un magazin pe doua etaje, magazinele S. Oliver, Rinascenti, Magic Shoes, Pepco, Catalin Botezatu, Top Sport, Diverta, Sevda, Splend’Or, Kendra, Flanco, Germanos si multe altele.

Zona de food-court de la etajul trei va ocupa un spatiu impresionant si va gazdui restaurante si fast food-uri variate.

Sursa: dailybusiness.ro


196559_articolA treia franciza a Studio 20 a fost deschisa la jumatatea lunii martie in Timisoara. Este vorba de o investitie de aproximativ 200 mii de euro intr-un studio de videochat glamour care se intinde pe 700 mp.

„Proiectul Studio 20 Timisoara este o mare provocare, pentru ca este un domeniu in care orice femeie isi poate descoperi frumusetea mintii si farmecul personal, putand sa imbine utilul cu placutul, obtinand venituri fabuloase, devenind o femeie mai puternica in acelasi timp. Am investit in aparatura de ultima generatie, in decoruri care te introduc intr-o lume de basm, dar mai ales intr-o echipa profesionista care acorda modelelor asistenta permanenta. Am creat un mediu de lucru placut si relaxant, pentru a excela impreuna”, a spus Alina Toma, managerul si proprietarul francizei din Timisoara.

Cifra de afaceri consolidata cu care franciza Studio 20 a incheiat anul 2015 este de 3 milioane de euro, (Bani) care figureaza ca suma provenita din exportul de servicii catre Statele Unite si Uniunea Europeeana.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide