0765.438.336

Stirile saptamanii 21 – 27 martie

Graphein estimeaza afaceri de 4 milioane de euro. “Exista un potential imens daca statul roman se tine de promisiune.”

Compania antreprenoriala Graphein, un business de topografie si scanare 3D pentru proiecte de cladiri si infrastructura publica, a inregistrat in anul 2021 o crestere organica de 37% comparativ cu anul 2020 si estimeaza o cifra de afaceri de 4 milioane de euro consolidat, la nivelul anului 2022.

“Exista un potential imens daca statul roman se tine de promisiune si alocarea fondurilor nerambursabile pentru digitalizarea afacerii acordate prin PNRR va incepe in prima jumatate a anului. Cresterea din constructii vine din dezvoltarea noilor proiecte de infrastructura. Majoritatea antreprenorilor generali mari fac investitii in utilaje si sisteme pentru infrastructura”, a declarat Eugen Ursu, fondator si CEO Graphein.

Sursa: profit.ro


Franciza Velocita: cat te costa sa-ti deschizi o gelaterie precum cea care aduna zeci de bucuresteni la coada pe Calea Victoriei

Franciza Velocita: cât te costă să-ți deschizi o gelaterie ca cea care adună zeci de bucureșteni la coadă pe VictorieiVelocita este o gelaterie artizanala lansata in 2019, recunoscuta in special pentru locatia sa de pe Calea Victoriei, unde iti sar in ochi zecile de bucuresteni care stau la coada pentru a le cumpara produsele. Business-ul se dezvolta in prezent prin intermediul unui sistem de franciza.

”Actionam in calitate de consultant de business pentru francizatii nostri si avem echipa dedicata segmentului de franciza care va asista francizatul pentru cresterea performantei la nivel de locatie”, precizeaza Adnana Popa.

Investitia initiala depinde de dimensiunea magazinului si de starea in care se afla imobilul, la inchiriere. Investitia minima initiala este cuprinsa intre 70.000-100.000 euro. Bugetul acopera cheltuielile cu amenajarea spatiului, dotarea cu echipamente de lucru si mobilier, garantii pentru spatiu, taxa de franciza, capitalul circulant de lucru necesar francizatului pentru primele luni operationale.

”Un pilon care asigura succesul Velocita este locatia. Cand vorbim de locatie, avem localizarea cat si arhitectura, plus design-ul. Dupa gasirea celei mai potrivite locatii pentru magazin, echipa noastra de designeri si arhitecti va implementa conceptul arhitectural Velocita. Pe Calea Victoriei, principalul bulevard istoric al Bucurestiului, am reusit sa reinviem gloria de odinioara a cladirii Art Deco, recuperand un spatiu comercial istoric si creand o destinatie pentru bucuresteni la intersectia Caii Victoriei cu Piata Amzei. In Brasov, amenajam un spatiu comercial aflat intr-o cladire monument istoric din anul 1583 din Piata Sfatului”, adauga Adnana.

Sursa: wall-street.ro


Franciza Christian Tour: cat te costa sa fii proprietarul unei agentii de turism

Franciza Christian Tour: cât te costă să fii proprietarul unei agenții de turismChristian Tour este unul dintre cei mai cunoscuti touroperatori din Romania, insa nu cu totii stiu si de oportunitatea de francizare pe care o ofera compania. Prin urmare, pentru cine isi doreste un job in turism si nu stie de unde sa inceapa, franciza Christian Tour poate fi o rampa de lansare.

”In primul rand, francizatul trebuie sa aiba dorinta de a se alatura filosofiei brandului Christian Tour si sa aiba deschiderea de a populariza produsele touroperatorului ȋn zona sau regiunea in care ȋsi desfasoara activitatea”, a declarat Cristian Pandel, proprietarul agentiei de turism.

”De regula, cautam parteneriate ȋn sistem franciza pentru acele orase unde nu exista deja agentii proprii Christian Tour. Ȋn cazul oraselor foarte mari initiem astfel de parteneriate ȋn sectoarele sau zonele orasului unde nu exista o acoperire cu locatii proprii”, a adaugat Pandel.

Infiintata in 1997, Christian Tour este detinuta de Cristian Pandel si este prezenta atat in tara, prin agentii proprii si francize, cat si in strainatate, in Republica Moldova, Grecia, Turcia, Spania si SUA prin grupul de firme al carei fondator este – Memento Group.

Sursa: wall-street.ro


Se deschide primul restaurant Popeyes din Romania. Cand va avea loc inaugurarea

Se deschide primul restaurant Popeyes din România. Când va avea loc inaugurareaSterling Cruise lanseaza in Romania celebrul brand american Popeyes si anunta deschiderea primului restaurant pe 9 aprilie, in Baneasa Shopping City.

Inca de la inceput, vom veni in intampinarea clientilor nostri cu serviciul Delivery, comanda la kioskuri, programul Loyalty sau comanda prin aplicatia mobila. Totodata, momentul deschiderii primului Restaurant Popeyes din Romania marcheaza lansarea unui plan ambitios de expansiune, cu peste 90 de restaurante in urmatorii 10 ani si o contributie consistenta in comunitatile noastre, prin crearea de noi locuri de munca si oportunitati de dezvoltare.” a spus Mihaela Lungu, Chief Marketing Officer Popeyes Romania.

Sursa: wall-street.ro


Kinderpedia, platforma de comunicare si management pentru gradinite si scoli infiin­tata in 2014 de Evelina Necula si Daniel Rogoz, integreaza peste 500 de scoli din reteaua canadiana de francize Maple Bear

Kinderpedia, platforma de comunicare şi management pentru grădiniţe şi şcoli înfiin­ţată în 2014 de Evelina Necula şi Daniel Rogoz, integrează peste 500 de şcoli din reţeaua canadiană de francize Maple Bear Kinderpedia, platforma de comunicare si management pentru gradinite si scoli infiin­tata in 2014 de Evelina Necula si Daniel Rogoz, a incheiat un parteneriat cu reteaua canadiana Maple Bear Global Schools pentru integrarea tuturor activitatilor educationale,  operationale si financiare intr-o singura platforma digitala.

Utilizarea Kinderpedia va echipa reteaua formata din peste 550 de unitati de invatamant Maple Bear din 32 de tari cu un cadru digital integrat pentru managementul utilizatorilor, comunicare, managementul clasei, functionalitati financiare si operationale.

In Romania, exista doua gradinite sub franciza Maple Bear, ambele in Cluj Napoca, iar in 2022 urmeaaza sa fie afiliate inca doua, in Craiova si Timisoara.

Sursa: zf.ro


Sphera Franchise Group prognozeaza pentru anul acesta vanzari cu 33% mai mari fata 2021 si bugeteaza investitii de peste 20 mil. euro

Sphera Franchise Group prognozează pentru anul acesta vânzări cu 33% mai mari faţă 2021 şi bugetează investiţii de peste 20 mil. euroSphera Franchise Group detinatoarea companiilor care opereaza in sistem de franciza brandurile KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania, a bugetat pentru anul 2022 vanzari in restaurante in valoare totala de peste 266 milioane de euro, cu 33% mai mari comparativ cu nivelul anului precedent, din care 27% sunt estimate a fi realizate prin intermediul canalului de livrare, se arata intr-un comunicat al companiei prezente la Bursa de Valori Bucuresti.

„Anul 2021 a fost unul impredictibil, iar 2022 se anunta a fi la fel de provocator in contextul inflatiei si a situatiei economice in general. Cu toate acestea, planurile noastre de dezvoltare pentru 2022 raman ambitioase si suntem increzatori in performanta noastra. Pentru acest an am bugetat investitii de peste 20 milioane de euro in deschiderea de noi restaurante si remodelarea celor existente”, a declarat Calin Ionescu, director general al Sphera.

Sursa: zf.ro


Sportul, business-ul viitorului. Ghidul investitorului in fitness si wellness

Sportul, business-ul viitorului. Ghidul investitorului în fitness și wellnessDaca iti place sportul, ai experienta in domeniu si te gandesti sa iti deschizi un business pe piata de fitness si wellness,franciza poate reprezenta solutia potrivita pentru tine, astfel poti beneficia de experienta unei echipe care standardizat acest tip de activitate.

”Avantajele unei francize sunt reprezentate de accesul la know-how-ul si strategia de succes a unui business deja functional si apreciat pe piata. In plus, marele atu al francizei Sense4Fit este exact investitia initiala, cu mult mai mica decat pentru o sala obisnuita. Deoarece conceptul nostru se bazeaza foarte mult pe antrenamente functionale, statii clar definite care iti ofera posibilitatea sa iti antrenezi tot corpul”, ne-a explicat Antonio Enache.

Pentru franciza Sense4Fit, investitia initiala se situeaza undeva intre 60.000 si 100.000 de euro.

”Cu aceasta investitie business-ul este practic primit pe tava. Ai businessul la cheie, cu tot ecosistemul, de la accesorii, la structura, la branding, la marketing, flow de business, ca in orice structura de business traditionala de franciza. Practic preiei un business scalat, operational, gata de actiune si gata sa-ti genereze clienti si profit din prima zi”, precizeaza creatorul Sense4Fit.

Sursa: wall-street.ro


KFC inaugureaza un nou restaurant in Bucuresti si ajunge la 94 de locatii in tara

KFC inaugurează un nou restaurant în București și ajunge la 94 de locații în țarăKFC Colosseum Mall – cel mai nou restaurant din portofoliu – este amplasat in zona de food court a Colosseum Mall.

KFC Colosseum Mall este cel de-al doilea restaurant inaugurat la nivel national de la inceputul acestui an si, totodata, cea de-a 94-a unitate din portofoliul local al brandului. Aceasta noua deschidere ne aduce cu un pas mai aproape de obiectivul de expansiune stabilit pentru anul 2022, respectiv atingerea pragului de 100 de unitati pe teritoriul Romaniei si, de asemenea, acoperirea integrala a orasului Bucuresti prin serviciul KFC Delivery.” a spus Marian Gogu, Director General, KFC Romania.

Sursa: wall-street.ro


NEPI Rockcastle demareaza lucrarile la Promenada Mall Craiova

NEPI Rockcastle demarează lucrările la Promenada Mall CraiovaNEPI Rockcastle, cel mai mare investitor si dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, anunta demararea lucrarilor la Promenada Mall Craiova, investitie care se ridica la 125 milioane euro si al carei termen de finalizare va fi trimestrul IV 2023.

”Lucrarile efective de constructie au demarat dupa pregatirea terenului si obtinerea in aceasta luna a tuturor autorizatiilor si avanseaza conform graficului stabilit. Suntem acum in masura sa spunem ca Promenada Craiova va fi inaugurat pana la finele anului viitor. Stim ca este un centru comercial asteptat de craioveni, iar investitia de la Craiova este cea mai mare pe care grupul NEPI Rockcastle o realizeaza in Romania, in afara Bucurestiului. Acest lucru demonstreaza inca o data increderea pe care o avem in potentialul capitalei Olteniei”, a declarat Marius Barbu, Asset Director, NEPI Rockcastle.

Sursa: profit.ro


Spectral Mobila deschide al treilea magazin din luna martie, in Sebes

Spectral Mobila SA a inaugurat pe 22 martie, in Sebes, al 21-lea magazin Spectral Mobila din Romania. Noua locatie va fi administrata in sistem de franciza.

“Am accelerat ritmul deschiderilor si am reusit sa inauguram 3 magazine Spectral Mobila in doar 3 saptamani. Dupa locatiile deschise in Brasov si Oltenita in prima jumatate a lunii martie, a venit randul municipiului Sebes sa-l adaugam pe harta magazinelor Spectral Mobila. Suntem incantati ca brand-ul nostru devine din ce in ce mai cunoscut pe piata mobilei din Romania, iar acest lucru face sa avem in continuare cereri pentru noi magazine Spectral Mobila in diferite orase ale tarii”, a declarat Dan Dodita, director executiv al Spectral Mobila SA.

Sursa: retail.ro


Cum arata Colosseum Mall, cel mai nou centru comercial deschis in Bucuresti, dupa o investitie de 30 de milioane de euro

Colosseum Mall a deschis joi, 24 martie, noua aripa de magazine, care se alatura ancorelor existente Leroy Merlin si Carrefour din Bucuresti. Centrul comercial gazduieste branduri precum Sinsay sau Douglas, dar inca nu si-a completat toate spatiile inchiriabile.

Brandurile care s-au alaturat sau se vor alatura acestei etape de extindere sunt Sinsay, parte a grupului polonez LPP, care deschide in Colosseum Mall cel mai mare magazin din Romania, New Yorker, CCC, Deichmann, Smyk All for Kids, Noriel, Stay Fit, cu cel mai mare centru de fitness al brandului din Bucuresti.

Pe lista de magazine mai sunt Colin’s, 4F, Douglas, Teilor, English Home, Ac&Co, Mumuso, Optiblu, Nala Cosmetics, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Noodle Pack, Mesopotamia, So!Coffee, Vibe Cafe, Uncle John, All For Six, Bunatati Ardelenesti, Restaurant Presto, La Galleria, Inmedio, Xpressions Beauty & Body Care.

Sursa: retail.ro


SMYK All for Kids deschide magazinul numarul 6 din Bucuresti in Colosseum Mall

SMYK All for Kids deschide magazinul numărul 6 din București în Colosseum MallRetailerul SMYK All for Kids deschide pe 24 martie magazinul cu nr 6 din Bucuresti, extinzandu-si astfel reteaua nationala la 25 de magazine.

„Cu acest al saselea magazin din Bucuresti, localizat in Colosseum Mall pentru a fi mai aproape de parintii din zona de nord a capitalei. Astfel, venim in intampinarea nevoilor parintilor, aflati in cautare de articole de calitate pentru copii, la un bun raport calitate-pret, intr-un moment destul de important in planul de cumparaturi de peste an: innoirea garderobei pentru sezonul curent si pentru sarbatorile pascale. Cu noua locatie SMYK ajunge la o retea de 25 de magazine in Romania, iar pentru asta trebuie sa le multumim clientilor nostri, care ne-au plasat foarte sus in topul preferintelor lor si ne-au determinat sa ne extindem”, a declarat Sorin Stancu managerul general SMYK All for Kids Romania.

Sursa: newmoney.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide