0765.438.336

Stirile saptamanii 21 – 27 mai

RE/MAX mizeaza pe afaceri de 2,8 mil. euro in 2018 si estimeaza o majorare de 50% a numarului de birouri si agenti

Franciza de agentii imobiliare RE/MAX Romania estimeaza pentru anul in curs un avans de 40% al cifrei de afaceri, pana la nivelul de 2,8 mil. euro, fata de rezultatul de plus 25% inregistrat anul trecut. In plus, compania are in plan continuarea actiunilor de dezvoltare a francizelor RE/MAX in Romania urmand sa majoreze cu 50% numarul de birouri si agenti.

Sursa: zf.ro


Mark Hilton, Pizza Hut si KFC: Deschidem 26 de restaurante, dublu fata de ritmul obisnuit

Sphera Franchise Group vrea sa deschida 26 de unitati in acest an in total, accelerand astfel expansiunea. Compania opereaza franciza KFC in Romania, Republica Moldova si anumite zone ale Italiei, dar si francizele altor branduri interna­tionale – Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell – pe piata locala.

In total sunt operate peste 110 restaurante sub aceste branduri, cu afaceri de 620 de milioane lei in 2017, in crestere cu circa 20%. Avansul bugetat pe 2018 este de circa 25%. Cifrele se refera la rezultatele pro forma (adica cu ARS inclus atat in 2017, cat si in 2016) si nu la cifrele consolidate. „In mod traditional noi deschidem 10-12 restaurante pe an, insa in acest an apasam pedala de acceleratie si mergem cu 26 de unitati in total, respectiv 23 planificate pentru 2018 si trei unitati ramase de anul trecut, intarziate din cauza birocratiei si a permiselor care nu au fost oferite la timp”, spune Mark Hilton, executivul britanic care conduce toate operatiunile grupului din 2011.

Sursa: zf.ro


Grupul german de electrocasnice de lux Miele a investit 150.000 euro intr-un showroom in Timisoara: Nu ne vom opri aici, planul pe termen lung este de a ne consolida brandul in Romania

Grupul german de electrocasnice de lux Miele a investit 150.000 de euro intr-un showroom in Timisoara, acesta devenind a patra unitate pe care retailerul o opereaza in Romania,  alaturi de cele doua magazine exclusive din Capitala si a celui din Constanta, inaugurat in 2017.

Sursa: zf.ro


Un antreprenor din Bucuresti vizeaza afaceri de jumatate de milion de euro cu o cafenea

Antreprenorul Calugaru Frumosu, care a pus bazele cafenelei Handsome Monk Coffee House in urma cu un an, vizeaza afaceri de 500.000 de euro, in crestere cu 25% fata de primul an de activitate.

„Conceptul adus pe piata inglobeaza doua tipuri de activitati: Self Service si Brew Coffee Bar, principala activitate fiind cea de servire la bar, iar prin barul de brewing clientii au posibilitatea de a experimenta prepararea cafelei in moduri originale, de a realiza retete unice, devenind astfel participanti activi in lumea cafelei”, a spus Calugaru Frumosu, proprietarul cafenelei Handsome Monk.

Sursa: zf.ro


Zona comerciala a proiectului Baneasa are venituri cumulate ce depasesc jumatate de miliard de euro

„In cei zece ani de activitate centrul comercial Baneasa Shopping City a influentat in mod pozitiv dezvoltarea nordului Capitalei.“

Zona comerciala a platformei Baneasa, ce cuprinde atat mallul si galeria Feeria, cat si magazinele Ikea, Mobexpert sau BricoDepot, are venituri cumulate ce depasesc jumatate de miliard de euro, conform estimarilor ZF.

Cifra de afaceri a companiei reprezinta de fapt veniturile din chirii obtinute de la cele peste 300 de magazine din mallul deschis in urma cu zece ani si din galeria comerciala Feeria, care are drept ancora hipermarketul Carrefour.

Baneasa Developments si-a majorat profitul cu 12% in 2017, ajungand la un rezultat net de peste 80 mil. lei. Astfel, marja de profit s-a situat la 35%, continuand tren­dul ascendent inceput in 2014. Mai mult, si profitul net si cifra de afaceri sunt la maxi­mul celor zece ani de activitate.

Sursa: zf.ro


Antreprenoarea Roxana Maftei, fondatoarea brandurilor Farmacia Tei si Bebe Tei, face primul pas in afara Bucurestiului

Lantul de farmacii Tei si magazinele Bebe Tei, con­tro­late de antreprenoarea Roxana Maftei, va deschide primele unitati de profil din afara Capitalei, la Constanta, in centrul comercail Vivo! dezvoltat de Immofinanz.

Sursa: zf.ro


Dana Tudorache, The Body Shop: 2017 a fost bun pentru toate industriile, dar 2018 nu mai are aceeasi perspectiva

„Online-ul este castigatorul absolut in fata offline-ului ca dinamica de crestere, anul 2018 fiind preconizat sa aduca 30% in comertul online”.

Dana Tudorache, executivul care conduce operatiunile locale ale lantului de magazine cosmetice The Body Shop, spune ca 2017 a fost un an foarte bun pentru toate industriile, inclusiv pentru cea cosmetica, principalul motor fiind cresterea consumului, generata de o crestere economica accentuata.

Sursa: zf.ro


Mega Image despre prezenta in malluri: Ne adaptam formatul si venim cu sortimente speciale

Lantul de supermarketuri si ma­ga­zine de proximitate Mega Image este ancora a unor centre comerciale din Bucuresti si Constanta precum Bucuresti Mall sau Tomis Mall.

Mega Image detine mai multe su­permarketuri amplasate in malluri, atat in Bucuresti cat si in Constanta. Ma­joritatea sunt pe formatul de super­marketuri Mega Image, iar la finalul anului 2017 am deschis primul format Shop&Go Mega Apetit“, spun oficialii retailerului belgiano-olan­dez.

Shop&Go Mega Apetit este con­ceput special pentru zona de food court si zona de birouri, dedicat produselor din categoria ready meals si food to go. Acest prim magazin este amplasat in mall-ul bucurestean Plaza Romania in apropierea caruia se gasesc si cladiri de birouri.

Sursa: zf.ro


Anchor Grup, proprietarul mallurilor Bucuresti Mall si Plaza, estimeaza o crestere de 7% a veniturilor din chirii

Dezvoltatorul a avut in 2017 venituri de 36 de milioane de euro din inchirierea mallurilor si a birourilor.

Dezvoltatorul imobiliar turc Anchor Grup, care are in Capitala mall-urile Bucuresti Mall si Plaza Romania. Primele centre comerciale moderne din tara, si-a majorat anul trecut cifra de afaceri cu un milion de euro, adica un avans de trei procente. Astfel, veniturile Anchor Grup din inchirierea celor doua malluri, a cladirii de birouri Anchor Plaza si a inca 10.600 mp de birouri in cadrul mallului Plaza au fost in 2017 de 36 de milioane de euro.

Sursa: zf.ro


Kaufland Romania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 10 miliarde de lei in 2017, mentinandu-si astfel pozitia de lider al pietei de retail din Romania

Kaufland 119

Kaufland Romania ramane liderul pietei de retailer din Romania, cu o cifra de afaceri de 10,09 miliarde de lei, in crestere constanta de la an la an.

De asemenea, si in 2017, Kaufland s-a numarat printre cei mai importanti contribuabili la bugetul de stat al Romaniei, directionand o suma de peste 680 milioane lei.

Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investitii in expansiune si modernizare, la peste 200 de milioane de euro si pregateste deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv in orase de dimensiuni mici. Compania va continua sa sprijine comunitatea si sa creasca parteneriatele cu producatorii locali. In prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland Romania sunt romani.

Sursa: forbes.ro


Una dintre fiicele lui Dan Sucu deschide un nou loc de joaca in mallul ParkLake

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/una-dintre-fiicele-lui-dan-sucu-deschide-un-nou-loc-de-joaca-mallul-parklake/Acesta va fi cel de-al doilea loc de joaca deschis de Kiddo Play Academy, dupa cel din centrul comercial Baneasa Shopping City, inaugurat in 2014. Centrul din ParkLake va avea o suprafata de 1.200 de metri patrati, similara cu cea din mallul din Baneasa.

„Am ales ParkLake pentru prima extindere, in primul rand pentru ca suprafata generoasa a spatiului ne permite sa pastram formatul din Baneasa si atractiile de baza, pe langa elementele de noutate. In plus, prin apropierea fata de parc, le oferim copiilor un loc in care sa isi continue joaca in interior, cu usurinta”, a declarat Cristina Alexandru-Sucu.

Sursa: newmoney.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide