0765.438.336

Stirile saptamanii 21 – 27 februarie

Constantin Puiu, antreprenor, director general al Hello Donuts: As vrea ca, in cinci ani, sa am 50 de locatii Hello Donuts in Romania. Investitia in deschiderea unei francize este de circa 15.000 de euro. In 2021, businessul Hello Donuts a ajuns la o cifra de afaceri de 1,7 milioane de lei

Hello Donuts, un business care vinde gogosi si care s-a dezvoltat in sistem de franciza pe piata locala, si-a propus sa creasca cifra de afaceri cu 30% in 2022 fata de anul trecut, cand a inregistrat o cifra de afaceri de 1,7 milioane de lei.

„As vrea ca, in cinci ani, sa am 50 de locatii Hello Donuts in Romania. Avem doua feluri de franciza: in Bucuresti, eu produc gogosile si le livrez catre insulele din malluri, iar in tara, franciza presupune ca francizatul sa asigure si productia, ceea ce inseamna ca trebuie sa cumpere unele echipamente, care insa nu sunt foarte scumpe. Pentru Bucuresti, investitia in deschiderea unei francize Hello Donuts este de circa 15.000 de euro, aceasta fiind, de exemplu, valoarea din mallul Bucuresti Mall din zona Vitan, cea mai recenta locatie deschisa”, a spus Constantin Puiu.

Sursa: zf.ro


Sorin Stancu, SMYK All for Kids Romania: Anul 2022 a inceput cu provocari de natura economica. Cresterea costurilor si asigurarea unui flux optim de aprovizionare, principalele temeri pe langa pandemie. Polonezii de la SMYK All for Kids au 24 de magazine in Romania

Sorin Stancu, SMYK All for Kids România: Anul 2022 a început cu provocări de natură economică. Creşterea costurilor şi asigurarea unui flux optim de aprovizionare, principalele temeri pe lângă pandemie. Polonezii de la SMYK All for Kids au 24 de magazine în RomâniaGrupul polonez SMYK All for Kids, specializat in vanzarea de produse pentru copii, are in plan sa deschida in acest an in total sapte magazine noi, dintre care prima unitate a fost deja inaugurata la Craiova. Astfel, reteaua ar urma sa ajunga la 30 de unitati la final de 2022.

Si pentru 2021 compania anuntase trei deschideri, dar in final a fost inau­gurat un singur magazin. Sorin Stancu, mana­gerul general SMYK All for Kids Romania, spune ca planurile erau mai ambitioase, dar situatia din piata, generata de pandemia de COVID-19, a pus piedici in dezvoltare.

Sursa: zf.ro


Sphera Group, operatorul in sistem de franciza al lanturilor de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania, a incheiat anul 2021 cu vanzari consolidate de peste 1 miliard lei, in crestere cu 41%, si un profit net de 27 milioane lei

Sphera Group, operatorul în sistem de franciză al lanţurilor de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, a încheiat anul 2021 cu vânzări consolidate de peste 1 miliard lei, în creştere cu 41%, şi un profit net de 27 milioane leiSphera Group operatorul in sistem de franciza al lanturilor de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania, a incheiat anul 2021 cu vanzari consolidate de peste 1 miliard lei, in crestere cu 41%, vanzarile din Romania contribuind cu 87%, a anuntat joi compania.

De asemenea, compania a avut un profit net de 27 milioane lei, fata de pierderi de 2,3 milioane lei, cand activitatea din HORECA a fost puternic afectata de restrictiile impuse de pandemie.

„2022 este un an pe care il asteptam cu nerabdare deoarece marcam o serie de evenimente importante pentru Sphera Franchise Group: aniversarea a 25 de ani de existenta a KFC in Romania si inaugurarea celui de-al 100-lea restaurant KFC pe plan local, 5 ani de la listarea la Bursa de Valori Bucuresti a Sphera si tot 5 ani de la lansarea Taco Bell in Romania. Ultimii doi ani au fost marcati puternic de pandemia globala, insa echipele noastre de pe toate cele trei piete au reusit sa obtina rezultate exceptionale, in ciuda contextului dificil. Suntem pregatiti sa scriem o noua pagina in istoria Sphera Franchise Group, cu rezultate foarte bune pentru toate marcile si pe toate pietele de activitate. Avand in vedere contextul, ne bucura cu atat mai mult recunoasterea primita din partea agentiei FTSE Russell si includerea actiunilor SFG in indicele FTSE Global Micro Cap, care ne va pune pe radarul investitorilor institutionali la nivel mondial”, a declarat Calin Ionescu, CEO Sphera Franchise Group.

Sursa: zf.ro


Viorel Tamas, Colina Farms: Am facut demersuri pentru a franciza ferme ecologice de legume cultivate in spatii protejate. Vad nevoia de 50 astfel de ferme

ZF Agropower. Viorel Tămaş, Colina Farms: Am făcut demersuri pentru a  franciza ferme ecologice de legume cultivate în spaţii protejate. Văd  nevoia de 50 astfel de fermeColina Farms, o ferma de legume ecologice cultivate in spatii protejate (solarii) din judetul Cluj, care comercializeaza productia exclusiv catre clientul final, se va extinde in sistem de franciza, primele demersuri fiind deja facute, potrivit lui Viorel Tamas, inginer horticol in cadrul fermei.

„Am facut demersuri pentru a da francize si sunt oameni, care nu sunt din domeniu, interesati de asta si i-am pregatit, oferindu-le consultanta de la A la Z. Cine a facut un calcul la legume produse in camp fata de cele produse in solarii, merge spre solarii chiar daca initial e mai scumpa investitia, dar in timp munca are alt rod si e totul controlat“, a spus Viorel Tamas.

El a mentionat ca francizele inca nu sunt gata sa fie date „la cheie“, ci momentan testeaza piata si pregatesc documentatia necesara, cat si consultanta pentru un astfel de business, nemaiexistand in Romania ferme de legume ecologice extinse in sistem de franciza.

Sursa: zf.ro


JYSK deschide trei noi magazine si ajunge la o retea de 117 unitati in Romania

JYSK deschide trei noi magazine şi ajunge la o reţea de 117 unităţi în RomâniaJYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania si inaugureaza joi 24 februarie trei noi magazine in localitatile Ploiesti, Resita si Floresti, langa Cluj-Napoca, ajungand astfel la o retea de 117 unitati pe piata locala.

Magazinul JYSK Resita are o suprafata de 1.400 mp si este amplasat in City Center din strada I.L. Caragiale, JYSK Ploiesti are o suprafata de 1.394 mp si se deschide pe DN1 B, Blejoi, iar JYSK Floresti are o suprafata totala de 1.289 mp si este amplasat pe Strada Cetatii.

„Este prima data cand inauguram trei magazine in Romania in aceeasi zi (…). In Ploiesti inauguram cel de-al treilea magazin JYSK. Orasul are potential pentru mai multe unitati, deschiderea primului magazin de aici a fost cea mai performanta deschidere din Romania in anul 2017 si avem incredere ca si cel de-al treilea magazin din oras va fi apreciat de clienti. In Resita ne doream de foarte multi ani sa ajungem, dar a durat mai mult sa gasim un spatiu potrivit conceptului nostru de magazin. Iar magazinul din Floresti cu siguranta va fi unul de succes, asemenea magazinelor pe care le avem deja in Cluj-Na­poca“, a spus Iraida Paiuc, sales and marketing manager JYSK Romania si Bulgaria.

Sura: zf.ro


Antreprenorul Dan Pavel a ajuns la afaceri de 25 milioane de euro in 2021 cu retailerul de incaltaminte Benvenuti. „S-a vazut o scadere notabila a vanzarilor la final de octombrie, inceput de noiembrie“

Antreprenorul Dan Pavel a ajuns la afaceri de 25 milioane de euro în 2021 cu retailerul de încălţăminte Benvenuti. „S-a văzut o scădere notabilă a vânzărilor la final de octombrie, început de noiembrie“Retailerul de incaltaminte Benvenuti, controlat de an­treprenorul local Dan Pavel, a raportat pentru 2021 o ci­fra de afaceri de aproape 123,4 mil. lei (25 mil. euro), in cres­tere cu 26% fata de anul anterior.

Compania a deschis la finalul anu­lui trecut un nou magazin Enzo Bertini, in Sun Plaza Bucuresti, ajungand astfel la o retea de 46 de magazine sub brandul Benvenuti si 6 magazine multibrand, Enzo Bertini.

„Anul 2020 a fost un an de cosmar pentru retail. 2021 a fost ceva mai bun fata de 2020, dar sub 2019, avand loc sal­turi si scaderi ale vanzarilor, in functie de «valurile» pandemiei. De asemenea, s-a vazut o scadere notabila a van­zarilor la final de octombrie, inceput de noiembrie, cand s-a instituit masura accesului in centre comerciale doar cu certificat Covid. Pentru 2022, speram sa vedem, pe fiecare magazin, o revenire a vanzarilor la nivel apro­piat de cel anterior pandemiei“, a declarat Adrian Cazu, development & retail manager la Benvenuti.

Sursa: zf.ro


Stay Fit Gym, companie activa pe piata salilor de fitness, face prima achizitie dupa intrarea fondului de investitii Morphosis Capital in actionariat, si preia centrul Neby Fitness din Capitala

Stay Fit Gym, companie activă pe piaţa sălilor de fitness, face prima achiziţie după intrarea fondului de investiţii Morphosis Capital în acţionariat, şi preia centrul Neby Fitness din CapitalăStay Fit Gym, al doilea cel mai mare lant de sali de fitness din Romania dupa numarul de centre deschise, anunta preluarea integrala a Neby Fitness, un centru din zona pietei Domenii din Bucuresti.

„Obiectivul nostru comun cu Morphosis Capital este ca Stay Fit Gym sa se dezvolte accelerat prin deschiderea de noi centre de fitness atat in Bucuresti, dar si in alte orase din Romania. Preluarea Neby Fitness face parte din planul nostru de extindere in Capitala, in zone in care exista o nevoie de centre de fitness moderne”, spune Alexandru Lascar, CEO Stay Fit Gym.

Sursa: zf.ro


Franciza Fika18: investitie necesara. Cum poti avea succes din croissante

Franciza Fika18: investiție necesară. Cum poți avea succes din croissanteIn prezent exista un magazin Fika18 deschis in Capitala, pe Calea Victoriei, iar actionarii vizeaza dezvoltarea acestui concept de croissanterie gourmet prin sistem de franciza.

”In acest moment investigam mai multe optiuni pentru deschiderea unei a doua unitati Fika18, zonele vizate fiind cele cu trafic mare pietonal, centrale. Nu este insa o prioritate deschiderea unei noi unitati non-franciza pentru acest an”, ne-a precizat Radu Savopol.

In ceea ce priveste dezvoltarea in sistem de franciza a brandului de croissanterii Fika18, Radu Savopol spune ca au fost cereri inca de la deschiderea magazinului de pe Calea Victoriei.

”Am vrut sa ii testam succesul in aceasta prima locatie inainte de a schita modelul de franciza si de a-l lansa”, afirma Savopol, care este si cofondator al francizei 5togo si al francizei Cereal Crunch.

Acesta precizeaza faptul ca pentru franciza Fika18 vizeaza zone premium, din orase mari.

Sursa: start-up.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide