+40.723.622.253

Stirile saptamanii 21 – 27 august

Gigantul lant american de restaurante Taco Bell vine In Romania

Taco Bell, lantul de restaurante american care oferta mancare cu specific mexican, va veni in Romania incepand cu aceasta toamna, prima unitate urmand a fi inaugurata in Baneasa Shopping City, unul dintre cele mai importante malluri de pe piata locala ca incasari.

Ziarul Financiar a scris anterior de venirea brandului ce urmeaza a fi adus in sistem de franciza de catre compania Sphera Franchise Group S.A.. Aceasta firma este cea care detine si francizele altor doua branduri internationale, respectiv KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery.

Sursa: zf.ro


McDonald’s a devenit al doilea jucator de pe piata de cafenele din Romania, cu afaceri de peste 36 de milioane de lei

McDonald’s a ajuns la 26 de cafenele in Romania sub brandul McCafe, iar acestea contribuie cu 6% la cifra de afaceri a grupului pe piata locala, adica cu circa 36 de milioane de lei. Businessul total al gigantului american a depasit anul trecut pragul de 600 de milioane de lei, acesta fiind cel mai bun rezultat de pana acum, conform datelor publice. Dupa numarul de unitati si dupa cifra de afaceri, divizia de cafenele a lantului american de restaurante fast-food este al doilea cel mai mare jucatori de pe piata locala de cafenele si baruri.

Sursa: zf.ro


Brandul Tommy Hilfiger Kids deschide un magazin in Bucuresti Mall Vitan

Bucuresti Mall Vitan va avea de la finele lunii august un magazin Tommy Hilfiger Kids, brand prezent pe piata romaneasca de aproape 20 de ani.

Noul magazin va avea o suprafata de 68 mp, la parterul mallului, iar oferta va include haine de la categoria nou-nascuti pana la 16 ani.

Sarkk S.A, compania care detine franciza bran­du­lui american Tommy Hilfiger pe piata lo­ca­la, a fost fondata in 1998 si acum este dis­tri­buitorul exclusiv al brandului pe pie­te­le din Grecia, Cipru, Romania, Bul­garia, Albania si Macedonia.

Sursa: zf.ro


Vanzarile mallului AFI Cotroceni bat pasul pe loc

Retailerii au avut vanzari in crestere cu 2% in trimestrul II, dupa o scadere tot de 2% in primele trei luni.

Vanzarile retailerilor din centrul comercial AFI Cotroceni, detinut de israelienii de la AFI Europe, au crescut cu doua procente in trimestrul al doilea din acest an, dupa ce in primul trimestru vanzarile au scazut cu acelasi procent.

Sursa: zf.ro


Topul celor mai mari mall-uri din Capitala

Cele mai mari zece centre comer­cia­le din Bucuresti au avut in 2016 o cifra de afaceri cumulata de 878 mil. lei (195 mil. euro), potrivit cal­cu­lelor ZF. Mai mult de juma­tate din total vine de la trei mal­luri de mari dimen­siuni Baneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni si Mega Mall, care au avut impreuna anul trecut 504,3 mil. lei (112,1 mi­l. euro). De altfel, mallurile din top trei si-au pastrat pozitiile la fel ca in 2015.

Cifrele de afaceri publicate la Ministerul de Finante se refera doar la veniturile pe care companiile le obtin din chiriile platite de retai­leri si din banii obtinuti din serviciile de care acestia beneficiaza, precum costurile cu paza sau curatenia, nu si la veniturile din vanzarile re­tailerilor. Potrivit surselor din piata, chiriile re­prezinta, in mod normal, circa 15% din vanzarile unui retailer, cu diferente de la un mall la altul in functie de mixul de chiriasi.

Sursa: zf.ro


Ce spun chiriasii mallului Park Lake din cartierul Titan la un an de la deschiderea centrului comercial: „Avem rezultate bune, dar nu am atins inca potentialul maxim“

Ingo Nissen, reprezentantul Sonae Sierra, unul dintre dezvoltatorii mallului Park Lake din cartierul Titan din Capitala, spune ca, pana la 1 septembrie, cand mallul va implini un an, va fi atinsa tinta de trafic de zece milioane de vizitatori.
La aproape un an de la deschi­de­re, centrul comercial Park Lake Plaza, de langa Parcul Titan, con­struit pe fosta platforma IOR, cauta in continuare chi­riasi pentru cateva spatii din mall, desi dez­voltatorii au „rotit“ cativa dintre chiriasi si au adus nume noi pe piata locala, cum este cazul retailerului de moda Forever 21.

Sursa: zf.ro


A pornit o afacere cu 25.000 de dolari intr-un apartament din Bucuresti, iar acum are incasari de 2 milioane de euro

De la un mic salon de coafura intr-un apartament din Capitala, deschis cu 25.000 de dolari si dedicat celor cu dare de mana, Gett’s a tot crescut in ultimile doua decenii si a ajuns la incasari anuale de 2 milioane de euro. Reteaua e formata acum din opt spatii, iar antreprenorul Lucian Miess are planuri clare de extindere, miza fiind parteneriatul cu alti intreprinzatori, dar si dezvoltarea de saloane mass-market.

In cei 20 de ani de existenta, Gett’s a deschis circa 14 locatii, unele dintre ele fiind inlocuite sau renovate, iar antreprenorul spune ca doar patru dintre acestea au fost facute cu capital propriu. „Gett’s este astazi mai mult un partener decat un dezvoltator cu capital propriu; avem diverse formule de parteneriat”, sustine Miess. Mai exact, a dezvoltat trei pachete de colaborare in regim de franciza, respectiv consultanta, licenta si franciza full package.

Sursa: businessmagazin.ro


Star Kebab – De la antreprenoriat independent la francize profitabile

Compania a deschis primul restaurant din Romania, in Bucuresti, in vara anului 2016 si in mai putin de 1 an de cand a prezentat bucurestenilor viziunea sa despre restaurantele de tip fast-food, a inaugurat cea de-a doua unitate, in Cotroceni. Iar planurile de extindere ale Star Kebab nu se opresc aici.

„Continuam extinderea Star Kebab asa cum am avut in vedere inca de la deschiderea primului local in Chisinau. Star Kebab a luat amploare si estimam ca in urmatorii cinci ani vom fi prezenti in 10 tari cu circa 200 de restaurante, deschise preponderent in sistem de franciza. Ne bazam pe aceeasi strategie de marketing curajoasa pe care am aplicat-o pana acum si pe inovarea constanta in domeniu”, mentioneaza Stefan Chiricuta, directorul executiv al retelei Star Kebab.

Sursa: wall-street.ro


Directorul Perfect Tour: “Nu avem o investitie mare in marketing. Vrem sa crestem incetisor pentru ca si echipa este subdimensionata”

Brandul Perfect Tour, care in urma cu doi ani reprezenta una dintre cele mai mari agentii de turism, este de anul acesta relansat in regim de franciza de o alta companie, Perfect Journey.

In decembrie 2015, DNA a blocat conturile agentiei Perfect Tour, ceeea ce a dus la pierderea a 80% din business-ul de 50 de milioane de euro. De asemenea, ulterior, in 2016, agentia a intrat in insolventa. Astfel, pentru a salva numele, Corina Pacuraru, proprietara agentiei Perfect Tour, a vandut sub forma de franciza brandul Perfect Tour. Acum, Perfect Tour este operat de firma Perfect Journey, detinuta de doi antreprenori, din care unu din Brasov.

Sursa: wall-street.ro


Ce este in spatele parteneriatului dintre restaurantele Spartan si o ferma de pui din Ciorogarla?

Reprezentantii lantul de restaurnate Spartan, care face parte din grupul de francize Strong MND Corporation, spun ca planurile de extindere vizeaza atingerea unui numar de 40 de unitati pana la anul, atat in Romania, cat si in afara tarii. In prezent, exista 32 de restaurante care opereaza sub acest brand, 12 unitati proprii si alte 20 in sistem de franciza, deschise in Capitala si in alte 19 orase din tara, in care lucreaza peste 700 de persoane.

In conditiile extinderii, parteneriatul incheiat acum trei ani cu o fabrica de procesare si o ferma in care sunt crescuti pui, situate in apropierea Bucurestiului, in comuna Ciorogarla, devine foarte important, intrucat asigura aprovizionarea constanta si rapida a restaurantelor. Ferma si fabrica au fost infiintate in anul 2001 si modernizate de mai multe ori de-a lungul timpului. Investitia totala in acest complex, detinut de firma Romsad, se ridica la circa 3,5 milioane de euro.

Sursa: wall-street.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide