+40.732.142.922

Stirile saptamanii 20 – 26 mai

 

Lantul de patiserii Fornetti, cu 740 de unitati, a raportat afaceri de 196 milioane lei in Romania pentru 2018, din care 46% reprezinta insa export. „Fabrica din Timis produce pentru pietele din Romania, Bulgaria si Ungaria.“

Fornetti Romania, compania care detine cel mai extins lant de patiserii de pe plan local si o fabrica de produse de patiserie la Timisoara, a terminat anul trecut cu afaceri de 196 de milioane de lei (42 mil. euro), in crestere cu 10% fata de anul precedent.

„Momentan avem 740 de puncte de lucru. Scopul nostru este mentinerea acestor puncte de lucru si imbunatatirea aspectului vizual, nu neaparat sa crestem ca numar“, spun reprezentantii companiei, care detine o unitate de pro­ductie in judetul Timis. De altfel, com­pania a inceput un proces de mo­der­nizare a magazinelor din sistemul de franciza in urma cu aproximativ doi ani.

Sursa: zf.ro


Andrei Dodita, un antreprenor din Barlad, a investit 2 mil. euro intr-o fabrica de mobila si extinde businessul cu magazine in franciza

Andrei Dodiţă, un antreprenor din Bârlad, a investit 2 mil. euro într-o fabrică de mobilă şi extinde businessul cu magazine în francizăCompania Spectralcom din Barlad a ajuns la o retea de noua magazine pe piata locala.

Compania Spectralcom din Barlad (judetul Vaslui), detinuta de antreprenorul Andrei Dodita, se extinde in sistem de franciza si a deschis un magazin in Calafat sub brandul Spectral Mobila. Acesta este al doilea magazin deschis in sistem de franciza, dupa cel din Pitesti. Astfel, compania a ajuns la un total de noua magazine. In plus, produsele companiei sunt prezente in 40 de magazine partenere din toata tara, in magazinul online, dar si pe platforme de tip marketplace (eMag.ro ,Carrefour.ro , Cel.ro, Domo.ro etc.).

Sursa: zf.ro


Piata de echipamente sportive va sari pentru prima data pragul de 500 milioane euro in 2020 dupa cresteri de 5-10% an de an

PiaÅ£a de echipamente sportive va sări pentru prima dată pragul de 500 milioane euro în 2020 după creşteri de 5-10% an de anPiata echipamentelor sportive este impartita de jucatorii specializati, precum Hervis, Intersport si Decathlon, cu magazinele monobrand – Adidas, Nike -, cu cele online si cu lanturile de hipermarketuri.  Pe fondul unui apetit crescut al romanilor pentru sport, nume noi continua sa intre in Romania, numarul jucatorilor specializati dublandu-se in ultimii 4-5 ani.

„Segmentul de retail de articole sportive are un potential enorm de dezvoltare pe piata locala. In Romania, ponderea celor care practica sport in mod regulat este sub 10%, fata de 70% in Austria sau in alte tari din Europa“, a spus recent Catalin Pozdarie, CEO al Hervis Romania, unul dintre cei mai puternici jucatori din domeniu.

Sursa: zf.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide