0765.438.336

Stirile saptamanii 20 – 26 august

Farmec Cluj, afaceri de 116 mil. lei in S1/2018, plus 10%. Reteaua de magazine proprii, pariul castigator

Producatorul roman de cosmetice Farmec Cluj Napoca a incheiat primul semestru al anului 2018 cu o cifra de afaceri de 116 milioane lei (aproximativ 25 milioane euro), in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada din 2017, evolutie sustinuta de vanzarile din magazinelor de brand, in urcare cu 67%, si cele din magazinul online, care au inregistrat o majorare de 16%.

Planurile companiei includ extinderea retelei de magazine, inclusiv in regim de franciza.

Sursa: zf.ro


Un start-up pe zi: Razvan Iagamos a descoperit cafeaua de specialitate la Londra si s-a intors in Romania pentru a-si deschide o prajitorie

Pressco, o prajitorie de cafea de specialitate din Baia Mare deschisa in 2014, a inregistrat in 2017 afaceri de aproape 1,4 mil. lei si asteapta la final de 2018 o crestere de circa 15%. Businessul ur­meaza sa ajunga la peste 1,6 mil. lei, a spus pen­tru ZF Razvan Iagamos, proprietar al Pressco.

„Avem in plan sa reamenajam si sa marim spatiul cu aproximativ 40% pana la sfarsitul anu­lui. Spatiul actual ma­soara 80 mp si are o capacitate maxima de 70 de locuri, dar in scurt timp incepem procesul de marire a locatiei“.

Sursa: zf.ro


Mercure Sibiu Airport, hotel detinut de omul de afaceri Dumitru Ghise, se va deschide in primul trimestru din 2019

Hotelul Ana Airport din Sibiu, detinut de firma Pritax Invest, a semnat un acord de franciza cu Orbis Hotel Group, partener strategic al AccorHotels, si va fi redeschis in primul trimestru al anului viitor sub brandul Mercure, dupa finalizarea lucrarilor de renovare.

Sursa: zf.ro


Oana Nicolae, mall manager AFI Ploiesti: Avem anual 6 milioane de vizitatori, iar cei peste 100 de chiriasi au avut vanzari cumulate de 58 mil. euro

AFI Ploiesti are aproximativ 6 milioane de vizitatori anual, iar idealul pentru potentialul pe care il are un oras de provincie ca Ploiesti este de 17.000-18.000 de vizitatori zilnic. Va­loa­rea veniturilor celor aproximativ 100 de chi­riasi este de 58 mil. euro, a spus Oana Nicolae, mall manager la Afi Ploiesti.

„Unul dintre cele mai interesante rezul­ta­te este cel din luna iulie, unde am avut undeva la 16.000 de oameni pe zi, ceea ce pe perioada verii este un numar foarte mare. Pe perioada sarbatorilor, traficul in mall este de undeva la 20-21.000 de persoane.“

Sursa: zf.ro


Bicicletele Pegas se listeaza pe marketplace-ul Amazon si ataca piata europeana: Am facut teste in primele 6 luni si cererea depaseste si de cateva zeci de ori puterea de absorbtie a pietei din Romania

Pegas, brand de biciclete relansat de antreprenorul Andrei Botescu, iese pe piata europeana prin listarea pe cinci marketplace-uri ale platformei Amazon, din Spania, Franta, Germania, Italia si Marea Britanie, urmatorul pas fiind intrarea pe piata americana.

Sursa: zf.ro


Miele, afaceri de peste 4 miliarde euro la nivel mondial

Miele, afaceri de peste 4 miliarde euro la nivel mondialAproape jumatate din cifra de crestere a fost generata de catre Steelco Group, subsidiara din Italia a Miele, specializata in productia de echipamente medicale. Este pentru prima data cand aceasta companie este inclusa in raportul general al Miele, iar aportul este considerabil: 91 de milioane de euro.

Este al treilea an consecutiv cand Miele inregistreaza cresteri mai mari decat media anuala propusa, in ciuda unei plafonari a pietei.

Sursa: wall-street.ro


AFI Europe a inregistrat venituri operationale nete de 27 mil. euro in primele sase luni in Romania

AFI Europe a inregistrat venituri operationale nete de 27 mil. euro in primele sase luni in RomaniaAFI Europe Romania a inregistrat in primele sase luni din 2018 venituri operationale nete in valoare de 27 de milioane de euro, in crestere cu 9% comparativ cu perioada similara de anul trecut (de la 24,7 milioane de euro). Cea mai mare pondere a acestor venituri a fost generata de catre centrul comerical AFI Cotroceni, in suma de 18,1 milioane de euro.

“Valoarea totala a portofoliului companiei in Romania este cu 11% mai mare decat in 2017, ajungand la 818 milioane de euro. Continuam sa ne extindem proiectele prin noi achizitii, precum terenul de langa AFI Cotroceni si AFI Park, dar si prin constructii pe terenurile pe care le detinem, cu proiecte ca AFI Tech Park sau AFI City, in Bucuresti, sau in restul tarii, cum ar fi AFI Brasov“, a declarat Doron Klein, CEO AFI Europe Romania.

Sursa: wall-street.ro


Romanul care a invins „saorma cu de toate“. Cum a ajuns franciza „Dabo doner“ o afacere de 12 milioane de euro

Românul care a învins „şaorma cu de toate“. Cum a ajuns franciza „Dabo doner“ o afacere de 12 milioane de euroDan Pastiu, un om de afaceri din Sibiu, a plecat dupa Revolutie in Germania, de unde a revenit in tara 2 ani mai tarziu doar cu o masina si jumatate de apartament. A deschis pe rand un chiosc, apoi un bar, o pizzerie, un alt bar, un club, o cafenea, o discoteca – toate devenite foarte cunoscute in Sibiu. Intr-o zi a decis sa renunte la toate acestea pentru a deschide un fast-food ca sa dezvolte o franciza.

Dupa un inceput sisific, cu incasari de 200 de lei pe zi, astazi a ajuns la o cifra de afacere de 12 milioane de euro, iar franciza a depasit hotarele Romaniei.

In prezent, Romania este impanzita cu restaurante Dabo Doner – acestea pot fi gasite in Constanta, Mangalia, Vama Veche, Navodari, Costinesti, Alba Iulia, Arad, Ploiesti, Targoviste, Ramnicu Valcea, Braila, Timisoara si alte orase. Dan Pastiu spune ca ceea ce a dezvoltat in Romania este nu numai un brand, dar un intreg concept nou.

„Cand ma refer la concept nou, nu ma refer doar la produs, ci la tot ceea ce inseamna pachetul care se refera la alimentatie publica. Am incercat sa aduc un produs sanatos – desi par contradictorii termenii de „sanatos” si „fast-food”, dar este unul sanatos, folosesc doar ingrediente naturale, nu folosesc conservanti, aditivi, E-uri. Bine, carnea o cumpar din comert, nu-i puiul crescut la bunica la tara. Nu pot sa am pretentia ca folosesc bio, dar sunt ingrediente naturale, nu pun nicio porcarie in carne doar ca sa fie voluminoasa si grea. Eu dau un produs corect culinar”.

Sursa: adevarul.ro


Iqos, cota de piata de 2% la trei ani de la lansare

magazin IQOSLa trei ani de la lansare, heets-urile Iqos, produs aflat in portofoliul producatorului de tigarete Philip Morris, au ajuns la o cota de piata de 2% pe piata locala, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii companiei.

”Suntem foarte fericiti cu rezultatele pe care le-am atins in piata. Rezultatele Iqos sunt foarte bune international, in primul rand, am ajuns la peste 5,7 milioane de fumatori adulti convertiti la Iqos si asta inseamna foarte mult. In Romania avem peste 5% cota de piata in principalele top cinci orase din tara si o cota de piata de 2% la nivel national, deci lucrurile progreseaza frumos”, a declarat Alina Francu, Brand Manager Iqos.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


Reteaua de magazine Gerovital ajunge la 15 unitati

Magazin GerovitalFarmec, cel mai important producator roman de cosmetice, deschide un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, cel de-al doilea centru inaugurat in acest an. Liderul local de produse cosmetice continua sa extinda strategic reteaua nationala de magazine Gerovital, aceasta ajungand la un numar total de 15 unitati la nivel de tara.

In prezent reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 15 magazine Gerovital care se gasesc in Bucuresti (3 magazine),  Cluj-Napoca (2 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Ramnicu Valcea si Oradea.

Anul trecut Farmec a raportat o cifra de afaceri de 214,2 milioane de lei (45,8 milioane de euro), in crestere cu 9% fata de 2016,  si un profit net de 10,5 milioane de lei.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


AFI Cotroceni a crescut cu 9% in ceea e priveste valoarea de piata in primul semestru din acest an

AFI Cotroceni a crescut cu 9% in ceea e priveste valoarea de piata in primul semestru din acest anAFI Cotroceni, cel mai important activ din Romania al israelienilor de la AFI Europe, a raportat un venit operational net de 18,1 milioane de euro, cu 8,2% mai mare decat in semestrul intai din 2017. Numarul vizitatorilor zilnici ai mall-ului a inregistrat o crestere de 9%. Vanzarile retailerilor au crescut pana la 120 de milioane de euro, fiind cu 7,5% mai mari decat in aceeasi perioada din 2017.

Numarul vizitatorilor din mall-ul AFI Cotroceni a crescut, in 2017, la 51.000 pe zi, iar vanzarile retailerilor (cifra de afaceri) au crescut cu 5%, pana la 1,1 miliarde lei fata de anul 2016.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide