+40.732.142.922

Stirile saptamanii 20-26 aprilie

Dan Hizanu, director al lantului de curatatorii 5aSec, invitat la ZF Live, vorbeste despre avantajele acestei francize. Acesta declara ca o curatatorie ecologica poate genera venituri de 100 -150 de mii de euro pe an, in functie de amplasare, iar marja de profit se situeaza intre 15 si 18%. Pentru a ajunge la breakeven operational afacerea are nevoie de cateva luni si de 2-4 ani pentru recuperarea inte­gra­la a investitiei.

Master franciza pentru lantul 5aSec este detinuta in Romania de firma Dry Cleaning Services SRL, care are opt unitati, toate in Bucuresti, si intentioneaza sa se extinda din acest an si in alte orase, incepand cu Constanta si Brasov.

sursa: ZF


logo Studio20Reteaua de videochat Studio 20 a deschis a doua unitate in franciza din Romania. Acesta este situat in Piata Victoriei din Bucuresti si se intinde pe o suprafata de peste 800 de mp, fiind inaugurat la inceputul lunii martie cu o investitie de aproximativ 200.000 de euro.

Un astfel de studio poate fi deschis in orasele mari sau medii din Romania. Cu o investitie de pana la 100.000 de euro, francizatii pot rula anual 1 milion de euro si pot obtine un profit brut de pana la 250.000 de euro.

sursa: dailybusiness


Fatada cbucuresti mallentrului comercial Bucuresti Mall va fi renovate. Din 23 aprilie, intrarea in Bucuresti Mall dinspre Calea Vitan nu mai este functionala. Pana in septembrie 2015, cand lucrarile vor fi finalizate, clientii primului centru comercial modern din Romania pot patrunde in mall printr-o intrare temporara, situata pe laterala stanga a cladirii. Procesul de renovare al fatadei Bucuresti Mall implica implementarea unui design contemporan atragator si reconfigurarea spatiilor dedicate activitatilor de leisure.

sursa: ZF


carrefourGrupul francez Carrefour s-a orientat catre un oras unde sa se poata dezvolta, iar acesta este Brasov, piata din Bucuresti, fiind deja dominate de Mega Image. Asadar s-au deschis in orasul din inima tarii 18 supermarketuri, hipermarketuri si magazine de proximitate, respectiv o cota de 10% din totalul retelei.

Gigantul cu afaceri anuale de peste 1 mld. euro in Ro­mania detine in Brasov magazine sub patru bran­duri si trei formate, res­pectiv un hipermarket Carrefour, sase super­marketuri Market, zece ma­gazine de proximitate Ex­press si unu Contact.

sursa: ZF


Retdescărcare (2)ailerul britanic Marks&Spencer, prezent pe piata locala cu magazinele de moda, va aduce pe piata locala si conceptul Marks&Spencer Food, respectiv un lant de supermarketuri. Primul astfel de magazin va fi deschis in centrul comercial Mega Mall. Magazinul Marks&Spencer Food va fi amplasat in interiorul magazinului de moda din Mega Mall si va vinde dulciuri, ceaiuri, vinuri, paste si sosuri.

Recent au fost inchise magazinele din Afi si Sun Plaza.

sursa: ZF


Compania de consultanta imobiliara Coldwell Banker Affiliates of Romania, firma care detine master-franciza a Coldwell Banker din SUA, a fost preluata de Mohammad Murad, proprietarul lantului hotelier Phoenicia de la Alexandru Benga (care detinea 75% din actiuni) si de la Valentin Ilie, CEO-ul companiei si cel care detinea 25% din companie. Valoarea tranzactiei, care include preluarea master-francizei Coldwell Banker, nu a fost data publicitatii.

182712_articol

Dincolo de schimbarea actionariatului, lucrurile raman neschimbate in ceea ce priveste Coldwell Banker Affiliates of Romania, a declarat Valentin Ilie.

sursa: wall-street

 


O n5539f8e990956oua franciza se lanseaza in Romania, Adrian Dinu, directorul general al SAS Grup, liderul pietei romanesti de solutii de monitorizare prin GPS, si-a lansat in 2014 un nou business la care este unic actionar: operarea Vendomatelor de suc de portocale stoarse pe loc, OrangeFresh, amplasate in cladiri de birouri, parcuri, zone comerciale.

Compania intentioneaza sa introduca un sistem de franciza, vizand un numar de 300 de vendomate de fresh de portocale amplasate in acest sistem in cladiri de birouri, spitale, parcuri pana la sfarsitul anului 2016.

sursa: dailybusiness


Soplex-8052-copyhia home decoration, un concept dedicat decoratiunilor interioare pentru resedinte, hoteluri, muzee etc. este o franciza lansata de o tanara romanca. Anamaria Stefan, initiatoarea Sophiei, artist si manager al afacerii, a calatorit prin lume, de unde a adus culori, traditii, stiluri si tendinte. A inceput afacerea pe cand avea 26 de ani cu ideea de a promova produse 100% originale din India.

Avantaje francizei Sophia sunt detaliate in urmatorul articol:

sursa: ideideafaceri

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide