in doi ani, businessul coffee-bike a ajuns la noua cafenele si continua expansiunea in marile orase
Adrian si Roxana Bila au adus pe piata locala in vara lui 2015 conceptul de cafenea mobila Coffee-Bike in sistem de franciza si au ajuns astazi la doua unitati proprii si sapte operate prin parteneri-francizati.
Cei doi soti au preluat inca de la inceput si masterfranciza pentru Romania si dupa ce au testat ei insisi conceptul au decis sa il extinda prin parteneri, asa ca deja sub acest brand sunt deschise noua cafenele mobile in Ploiesti si Bucuresti. Cei doi fondatori vor sa se extinda in sistem de franciza si in alte mari orase din tara, precum Cluj-Napoca, Brasov, Timisoara, Iasi sau Sibiu.
Sursa: zf.ro
avem suficienti angajati la videochat ca sa umplem Ramnicu-valcea. Exista 5.000 de studiouri in romania
Studioul de videochat Studio20 a depasit 10 milioane de dolari cifra de afaceri, cu 50% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Estimarile acestui an pentru businessul Studio20 sunt de 15 milioane de dolari. “Pana in acest moment, am reusit sa depasim cu putin pragul de 10 milioane de dolari, insa avem toate motivele sa credem ca ne vom atinge targetul stabilit pentru acest an, mai ales ca vom avea trei noi locatii, dintre care doua vor fi deschise chiar in luna Octombrie”, declara Mugur Frunzetti, investitor in sistemul de franciza Studio20.
Cel mai cunoscut studio de videochat glamour, Studio20, a ajuns la 15 francize, doua dintre acestea urmand sa fie deschise in aceasta luna. Astfel, Studio20 detine acum patru francize in Bucuresti si cate una in Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Oradea, Timisoara, Cali (Columbia), Budapesta (Ungaria), Los Angeles (SUA) si Curacao.
Sursa: businessmagazin.ro
Subway a deschis o noua unitate: cate restaurante sunt acum in Romania
O noua unitate Subway a fost deschisa in Bucuresti, dupa o investitie de 120.000 euro, iar lantul ajunge astfel la 37 de restaurante in tara si 16 in Capitala.
Unitatea a fost deschisa in Kaufland Barbu Vacarescu de catre Better Brands, unul dintre francizatii Subway cu unitati multiple in Romania. Cu acest nou restaurant, Better Brands ajunge la o investitie de aproximativ jumatate de milion de euro in conceptul Subway.
”Am fost printre primii francizati care au deschis o unitate in Romania acum 5 ani, in Complexul Rezidential Upground si pot spune ca, in cinci ani de zile, numarul de clienti a crescut cu aproape 100% la nivelul unitatii Subway Pipera, cel de-al 3-lea restaurant deschis de retailerul american in Romania, la intrarea pe piata”, spune John Marino, CEO Better Brands si Presedintele Board-ului National Subway FAF in Romania.
Sursa: wall-street.ro
un roman de 34 de ani conduce divizia de real estate a brandului german de lux hugo boss
Compania are afaceri anuale de aproape 3 mld. euro si este prezenta direct sau in franciza pe cateva zeci de piete la nivel mondial.
Executivul roman Marius Florescu (34 de ani), care a lucrat pentru discounterul german Lidl, dar si pentru compania de cercetare de piata GfK, a fost numit real-estate manager pentru retailerul de moda de lux Hugo Boss.
Brandul Hugo Boss este una dintre cele mai cunoscute marci de moda din lume, lansata in Germania acum aproape un secol. Compania are afaceri anuale de aproape 3 mld. euro si este prezenta direct sau in franciza pe cateva zeci de piete la nivel mondial.
Sursa: zf.ro
Trei tineri, inspirati de filmele americane, au lansat un business unic in Romania si care le aduce zeci de mii de euro
Cu investitii de circa 15.000 de euro, Easywash a ajuns anul trecut la o cifra de afaceri de 67.000 de euro si opt unitati, iar printre planurile lor se numara extinderea in toata tara, in regim de franciza.
“Totul a inceput foarte simplu: am avut niste economii si am zis: «Ce facem cu ele?». in loc sa ne luam cate o masina auto second-hand, am zis: «Hai sa investim, sa luam mai multe masini… de spalat». Totul a fost, mai degraba, un amestec de circumstante“, povesteste Bogdan Grigoras, unul dintre fondatori.
Sursa: businessmagazin.ro
Retailerul german Peek&Cloppenburg inaugureaza in AFI Cotroceni cea mai mare unitate din tara
Grupul german Peek & Cloppenburg deschide in AFI Cotroceni cel de-al patrulea magazin din Capitala, avand o suprafata totala de 5.200 metri patrati dispusa pe doua etaje, acesta fiind cel mai mare spatiu din tara al brandului.
Anul trecut, retailerul care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie, a inregistrat afaceri de aproape 210 mil. lei, in crestere cu circa 25% fata de 2015.
Sursa: zf.ro
afi nu mai vinde nimic in romania. care este urmatorul pas pe care vor sa il faca israelienii
Inceputul lunii septembrie a marcat punerea pietrei de temelie la cel de-al treilea mall al grupului AFI Europe in Romania, dupa cele din Bucuresti – AFI Cotroceni, „perla coroanei“ companiei israeliene – si Ploiesti. Terenul in cauza a apartinut fabricii Hidromecanica, iar in urma cu cativa ani a fost cumparat de belgienii de la Cora, care voiau sa construiasca acolo un mall. Au renuntat insa la idee si a fost preluat apoi de AFI.
Situat aproape de centrul Brasovului, viitorul mall va avea o suprafata inchiriabila de 45.000 de metri patrati, dar va fi in acelasi timp si un pariu pentru piata birourilor din oras, venind „la pachet“ cu doua cladiri de birouri – de 14 etaje, cele mai inalte din orasul de sub Tampa –, cu o suprafata inchiriabila totala de 25.000 de metri patrati.
Sursa: newmoney.ro
Decimas, restaurantul Sultan si Primaria Sectorului 2, printre noii chiriasi ai centrului comercial Veranda
Companiile Decimas, Penti, Forfecila, dar si Primaria Sectorului 2 si restaurantul Sultan sunt noii chiriasi ai Veranda Mall Obor, cel mai mare centru comercial de proximitate din Romania, cu o suprafata totala inchiriabila de 27.500 metri patrati.
Retailerul spaniol de echipamente sportive Decimas a inaugurat un spatiu comercial de 245 de metri patrati in incinta proiectului din cartierul Obor. Odata cu deschiderea noului spatiu din Veranda Mall, Decimas ajunge la trei magazine in Bucuresti si patru la nivelul intregii tari. Retailerul spaniol Decimas a deschis primul magazin din Romania in anul 2014.
Sursa: newmoney.ro