Profihairshop – crestere de 25% in primul trimestru al anului comparativ cu anul trecut
Profihairshop, retailer specializat in comercializarea de produse profesionale pentru ingrijirea parului, a inregistrat in primul trimestru al anului 2017 vanzari in crestere cu 25% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la aproximativ 1,5 milioane euro.
Lantul de magazine Profihairshop detine in prezent 27 de unitati, in cele mai importante mall-uri din Bucuresti si din alte 11 orase mari din tara. Acestea insumeaza o suprafata totala de peste 1.100 mp. Un magazin Profihairshop amplasat intr-un centru comercial inregistreaza vanzari medii anuale intre 5.000 – 10.000 euro/mp/an.
Sursa: businessmagazin.ro
Investitorii straini din retail dau navala in Romania. Masurile pro-consum ii muta pe cumparatori din piete in mall-uri
Investitorii internationali din retail se pregatesc sa asalteze piata romaneasca, impulsionati de apetitul accentuat al romanilor pentru consum si de masurile fiscale favorabile pentru acest domeniu luate in ultimii ani, scrie Financial Times.
Intr-o analiza, publicatia arata ca numarul de oameni care intra intr-o piata romaneasca intr-o perioada data de timp a scazut, in ultimii ani, potrivit vanzatorilor, in contextul in care cumparatorii tineri s-au indreptat catre mall-urile stralucitoare si in supermarketurile care se ridica in jurul Capitalei.
Sursa: adevarul.ro