0723.622.253

Stirile saptamanii 2 – 8 iulie

Cafeneaua Gloria Jean’s din Piata Victoriei a fost rebranduita in Esquires Coffee

Din datele ZF aceasta este a doua unitate operata sub acest brand dupa cea din mall-ul Veranda de la Obor.

Esquires Coffee, un jucator international de pe piata de cafenele prezent in Marea Britanie, Canada, Irlanda, Orientul Mijlociu, Australia si Asia, si-a pus logoul pe unitatea Gloria Jean’s din Piata Victoriei.

Sursa: zf.ro


Doi antreprenori au preluat brandul Crama Murfatlar si vor sa duca din nou reteaua de magazine de vinuri la 100 de unitati

Vinul vandut este facut din struguri de pe plantatiile Murfatlar, dar este vinificat in Spania de compania Senorio del Jucar. Apoi, el este cumparat si vandut pe piata locala.

Compania Bibwine, controlata de antreprenorii Gabriel Mario Nicolae si Nicolae Savopol, se ocupa de dezvol­tarea in sistem de franciza a retelei de magazine Crama Murfatlar pe piata locala. Ei au preluat brandul sub care exista in prezent circa 50 de astfel de magazine, toate fiind func­tionale inca de dinainte ca producatorul de vin Murfatlar sa aiba probleme legale.

Sursa: zf.ro


Un start-up pe zi: O antreprenoare care a lucrat in Sensiblu a pariat 30.000 de euro pe un centru de estetica

Andreea Emilian a lucrat 15 ani in corporatie, ultima pozitie detinuta fiind aceea de channel manager al brandului de cosmetice L’Occitane, adus local in sistem de franciza de lantul de farmacii Sensiblu. Ea a decis insa sa parieze pe antreprenoriat si a investit 30.000 de euro intr-un centru de estetica. Banii au provenit din surse proprii.

„Dupa 15 ani de corporatie, lu­crand tot in domeniul beauty, am luat o decizie curajoasa, aceea de a imi deschide propria mea afacere, fa­cand ceea ce imi place cel mai ta­re: sa redau frumusetea femeilor.“

Sursa: zf.ro


Americanii de la Under Armour au ajuns la patru magazine monobrand in Romania

Un grup din Serbia aduce local brandul american de echipamente sportive in sistem de franciza si vrea noua magazine in urmatorii 2-3 ani.

Brandul american de echipamente sportive Under Armour a deschis acum cateva saptamani cel de-al patrulea magazin monobrand de pe piata locala in Cluj-Napoca, in centrul comercial Iulius Mall. Acesta este primul magazin din provincie, compania avand alte trei unitati in Capitala, in mallurile AFI Cotroceni, Baneasa Shopping City si Mega Mall. Mai mult, compania urmeaza sa deschida in perioada urmatoare o alta unitate de tip outlet in centrul comercial Fashion House.

Sursa: zf.ro


Indicatorul pietei de lux: magazinul Louis Vuitton din Bucuresti a vandut genti de 32 mil. lei, cel mai bun an de la intrarea pe piata in 2008

Magazinul monobrand Louis Vuitton, deschis acum un deceniu in galeria comerciala The Grand a hotelului JW Marriott, si-a majorat anul trecut vanzarile cu 13%, pana la 31,7 mil. lei, cel mai bun rezultat de la intrarea pe piata a companiei.

Francezii sunt veniti direct in Romania pe o piata a luxului dominata de francize, cum este cazul Dolce & Gabbana sau Gucci, branduri aduse de antreprenori locali. Louis Vuitton a intrat direct pe piata locala in iunie 2008.

Sursa: zf.ro


Noua atractie din piata Floreasca: restaurantul cu specific pescaresc BistroMar

Noua atracÅ£ie din piaÅ£a Floreasca: restaurantul cu specific pescăresc BistroMar„Deschiderea BistroMar este un proiect de suflet, la care ma gandesc de patru ani”, isi descrie Mihai Darmanescu, cofondator si directorul general al restaurantului cea mai recenta investitie a sa si a surorii sale, Diana Darmanescu.

Ideea de a deschide un restaurant bazat pe specialitati din peste si fructe de mare i-a venit tot in urma unui proiect personal – marca locala de peste si fructe de mare Alfredo Seafood (activitate operata prin compania Romfood Trading), pe care a lansat-o in 2010 (initial, brandul se numea Alfredo Foods). In 2017, cifra de afaceri a companiei Romfood Trading a fost de 71,7 mil. lei, in vreme ce profitul s-a ridicat la peste 100.000 de lei.

El considera ca inceputul anului 2018 a fost un moment propice pentru deschiderea BistroMar: „Momentul cred ca este bine ales. Exista potential mult mai serios fata de acum 5-10 ani. Este important sa stii cand un numar suficient de mare de clienti este pregatit pentru acest pas.”

Tinta pentru primul semestru de activitate este atingerea pragului de rentabilitate, iar pana la finele lui 2019 proprietarii BistroMar si-au propus sa ajunga la o cifra de vanzari de 100.000 de euro pe luna si la un milion de euro pe an, la finalul primilor doi ani de operare, in 2020.

Sursa: businessmagazin.ro


Magazine noi in mall-ul ParkLake. Ce retaileri vor fi prezenti in centrul comercial?

Magazine noi in mall-ul ParkLake. Ce retaileri vor fi prezenti in centrul comercial?ParkLake, centru comercial dezvoltat printr-un parteneriat de tip joint venture intre Sonae Sierra si Caelum Development, a semnat anul acesta noi contracte de inchiriere cu 13 noi chiriasi – printre care LC Waikiki si New Yorker. Noii chiriasi variaza de la branduri de imbracaminte, jucarii si divertisment pentru copii la furnizori de servicii si noi restaurante.

Alte branduri noi din mall sunt: Laser Maxx, Noriel, Banca Transilvania, Karcher, Taco Bell, Sizeer, Cartoffisserie, AC & co (brand din Turcia specializat in articole de imbracaminte pentru barbati) si Ana Dance Studio, care ofera cursuri de dans pentru copii.

Sursa: wall-street.ro


Profihairshop deschide al doilea magazin in Iasi. Investitiile ajung la 120.000 euro

Profihairshop deschide al doilea magazin in Iasi. Investitiile ajung la 120.000 euroProfihairshop, retailerul specializat in comercializarea de produse profesionale pentru ingrijirea parului si corpului, deschide luna aceasta cel de-al doilea magazin al sau din Iasi si al 28-lea al retelei, in cadrul centrului comercial Iulius Mall. Aceasta noua deschidere duce investitiile totale ale companiei in Iasi la circa 120.000 de euro.

“Pentru anul acesta avem in plan un numar total de circa 4 deschideri de magazine, dintre care cele din Timisoara si Iasi au constituit prioritatile pentru prima jumatate a anului. Pentru urmatoarea noastra deschidere din an ne vom orienta catre Oradea, unde vom lansa un magazin in cadrul strip mall-ului Prima Shops. Produsele cosmetice profesionale de ingrijire a parului continua sa reprezinte cca 5-7% din totalul pietei de ingrijire personala, comparativ cu peste 15% in alte tari europene, iar aceste procente ne ofera o imagine despre potentialul de dezvoltare al brandului Profihairshop“, a precizat Klaus Reisenauer, partener in cadrul Profihairshop.

Sursa: wall-street.ro


Retailerul sloven Vitapur Home, retea de 19 magazine in Romania. Unde si cand va fi inaugurat primul?

Retailerul sloven Vitapur Home, retea de 19 magazine in Romania. Unde si cand va fi inaugurat primul?Vitapur Home, brand dezvoltat in Slovenia sub care sunt fabricate si comercializate produse premium pentru casa, activitati sportive sau calatorie, intra pe piata locala prin deschiderea unui magazin de 120 de metri patrati in cadrul centrului comercial Mega Mall din Bucuresti, detinut de grupul sud-african NEPI Rockcastle.

Vitapur are in momentul de fata o retea proprie de aproximativ 90 de magazine in centre comerciale si galerii din Slovenia, Croatia, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Herzegovina si Austria. Primul magazin de pe piata din Romania urmeaza a fi inaugurat in luna august a acestui an, in apropierea magazinului Carrefour din Mega Mall.

„Ne bucuram sa dezvoltam in Romania o retea nationala de magazine de brand si am ales sa deschidem primul centru Vitapur in Mega Mall Bucuresti. Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur in urmatorii trei ani pe teritoriul Romaniei”, spune Andrej Podgorsek, Managing Director Ad Vita Group.

Sursa: wall-street.ro


Nasul Rosu, o afacere pornita online ce testeaza acum si gustul offline-ului

Alina Constantinescu, Nasul RoșuNasul Rosu este un business pornit in gradina din spatele casei si care, dupa mai bine de trei ani de munca, da primele roade. Mai mult, intre timp afacerea a depasit granitele mediului online care a venit cu primii cumparatori, deschizand un magazin in zona de nord a Capitalei.

Inceputul businessului Nasul Rosu se afla mai degraba sub semnul hazardului decat al unei strategii bine puse la punct si asta pentru ca povestea i-a ales pe Alina si Dan Constantinescu si nu invers, cum ar fi fost normal. „Totul a fost o suita de intamplari fericite si decizii care, la acel moment, nu pareau cele mai bune. Ne-am mutat la tara, in Prahova, in comuna Rafov, in urma cu 11 ani, ne-am construit o casa si dupa ce s-a nascut fetita noastra Ioana, am dat un sens gradinii si am inceput sa cultivam legume si verdeturi, motivati de faptul ca trebuie sa includem in alimentatia ei produse cat mai sanatoase”, povesteste Alina.

Cat despre asteptarile pentru anul acesta, dupa ce 2017 s-a incheiat cu o cifra de afaceri de 40.000 de euro, targetul pentru 2018 este atingerea pragului de 50.000 de euro. „Nu este un obiectiv pe care il urmarim zilnic, insa ne dorim sa crestem ca sa ne putem dezvolta si sa sustinem investitiile viitoare. De exemplu, doar in ultimele 12 luni am alocat un buget de 60.000 de euro in ferma”, adauga proprietara epiceriei.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


Lantul grec Gregory’s reintra pe piata din Romania si anunta ca deschide 80 de unitati in urmatorii cinci ani

LanÅ£ul grec Gregory’s reintră pe piaÅ£a din România şi anunţă că deschide 80 de unităţi în următorii cinci ani Gregory’s, cea mai mare retea de locatii de tip coffee & Greek deli din Grecia, a anuntat miercuri ca reintra pe piata din Romania odata cu deschiderea unei unitati in zona de nord a Bucurestiului, unitatea fiind operationala de la inceputul lunii iulie. Compania vrea sa deschida 80 de unitati in urmatorii cinci ani.

”Deschiderea Gregory’s sub conceptul de coffee & Greek deli, din zona complexului rezidential si de birouri UpGround din Bucuresti, face parte din strategia grupului grec de expansiune a operatiunilor in Europa de Est”, se precizeaza intr-un comunicat.

Sursa: news.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide