+40.732.142.922

Stirile saptamanii 2-8 februarie

Gabriel VisanLiderii români nu îi învaţă pe oamenii din subordine tot ceea ce ştiu ei, de teamă să nu le ia jobul, când de fapt acest lucru ar duce la creşterea businessului, a spus la ZF Live Gabriel Vişan, LMI Leadership Management International, firmă specializată în licenţe de coaching.

inregistrarea emisiunii o puteti gasi pe zf.ro


 

 

jerry12Jerry’s Pizza e deschis recent cea de-a 13-a locatie. Punctul de livrare este amplasat in sectorul 2 al Capitalei, pe soseau Iancului nr. 46-48. Pe langa serviciile obisnuite de delivery & take-away ofera si varianta de consum dine-in, fiind dotata cu aproximativ 10 locuri la mese.

Jerry’s Pizza este un concept american creat in urma cu 18 ani. Pe langa pizza, meniul sau include si alte produse specifice: bbq wings , chicken strips, stripwich, wedges, onion rings, desert cups, pizzert.

sursa: foodandbar.ro


Lantul american Starbucks intentioneaza sa comercializeze alcool si in anumite locatii din Canada. Strabucks Evening, proiect pilot, va consta in introducerea unui meniu care va cuprinde vin, bere, precum si cateva gustari. Decizia face parte din strategia companiei de a creste traficul in cafenelele sale, precum si de a atrage consumatori si seara, oferind astfel si alte produse in afara de cele pe baza de cafea. Starbucks a testat prima oara acest proiect in 2010, in Statele Unite, iar in prezent a fost implementat in peste 30 de locatii.

sursa: foodandbar.ro


 

Cristian Stefanescu (34 ani) a deschis cea de-a treia cafenea in regim de franciza Gloria Jean’s, in luna ianuarie. Antreprenorul mai detine cafeneau Gloria Jean’s din Piata Victoriei si una in Ploiesti si tot el a deschis primul restaurant Subway, in Bucuresti, in 2012. Cristian Stefanescu a lucrat anterior in sectorul bancar, la Credit Europe Bank si Piraeus.
Cafeneau este localizata in Piata Romana. Investitia a fost de 150.000 de euro, suma pe care spera sa o recupereze in aproximativ 4-5 ani. Cristian Stefanescu spune ca a ales sa deschida in franciza si nu cu un brand nou pentru siguranta aprovizionarii si recunoasterea brandului pe piata.

sursa: Wall-street.ro


A renunţat acum 20 de ani la ţara natală şi a venit în România să facă bani. A ajuns la 3 milioane de euroJulia Kristensen, in urma cu 20 de ani, a venit din Letonia in Bucuresti pentru a-si deschide o afacere cu stofe de lux. Astazi businessul a ajuns la venituri de circa 3 milioane de euro si reprezinta cinci magazine, din care – trei magazine pentru barbati Casa Frumoasa, doua pentru femei – Casa Frumoasa Radisson Ladies si franciza Marc Cain, recent inaugurata – dar si un restaurant premium  Veranda Casa Frumoasa.

Afacerea a inceput sa prinda amploare din anul 2000, cand a mutat magazinul initial de pe Calea Mosilor pe Strada Polona si, ulterior, pe Strada Frumoasa, de unde si numele brandului cu care s-a impus pe piata autohtona a luxului.

Din punctul de vedere al antreprenoarei, dar si al specialistilor cu care a discutat, o destinatie mai potrivita pentru o artera pietonala de lux ar fi fost Bulevardul Libertatii. In lipsa interventiei agentiilor de dezvoltare, Calea Victoriei s-a dezvoltat singura, iar, daca mai demult era incomoda, acum este si mai incomoda.

sursa: dailybusiness.ro


Lantul de restaurante Salad Box s-a extins cu o noua locatie in franciza in Baneasa Shopping City incepand cu data de 5 februarie. SaladBox este o retea de restaurante cu servire rapida, dar cu un meniu bazat pe ideea de healthy food. Investitia intr-un asemenea  restaurant poate ajunge pana la 70 000 euro, buget care include si taxa de franciza, taxa ce variaza in functie de profitabilitatea fiecarei locatii. Primul restaurant Salad Box a fost deschis la Cluj-Napoca in aprilie 2012, iar in 2014 functionau 30 de locatii in tara si numai.

sursa: dailybusiness.ro


Magazinul in franciza Levi’s are vanzari de doua ori mai mari in Romania comparativ cu Republica Moldova.

Compania Aridon din Republica Moldova, care detine pe piata locala francizele brandurilor de moda Levi’s si Celio, are planuri de expansiune in Romania, dorind sa ajunga in trei ani la 16 magazine fata de cinci in prezent. Aridon detine in Republica Moldova un grup cu sapte branduri de moda dintre care sase francize – Oodji, Motivi, LTB, Levi’s, Colin’s si Celio – si brandul propriu Aridon, un multibrand pentru blugi. In total, in Republica Moldova compania detine circa 30 de magazine de moda sub toate cele sapte branduri si continua expansiunea

sursa: zf.ro

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide