0765.438.336

Stirile saptamanii 2 – 8 august

Valentin Strugaru, fondator al Maison des Crepes: Vrem sa ne extindem la nivel national si sa ajungem cu francize in orase mari precum Iasi, Oradea, Cluj si Sibiu

Valentin Strugaru, fondator al Maison des Crepes, un lant de restaurante bazat pe clatite dulci si sarate, spune ca isi doreste ca businessul sau sa se extinda la nivel national si vizeaza sa intre pe pietele din Iasi, Oradea, Cluj si Sibiu in sistem de franciza. Brandul Maison des Crepes are trei modele de franciza, iar investitia este direct proportionala cu suprafata.

„Impreuna cu Dragos Petrescu (fondatorul grupului City Grill – n.red.) am facut un plan de dezvoltare la nivel national in sistem de franciza. Consideram ca piata francizelor din Romania este mai pregatita ca niciodata. Atat francizatii, cat si francizorii sunt bine pregatiti, sunt tineri care isi doresc sa investeasca si care acum prind aripi si sunt si investitori maturi care vor sa diversifice portofoliul si gasesc in piata HoReCa o oportunitate“, spune Valentin Strugaru, fondator al Maison des Crepes.

Sursa: zf.ro


Franchwise isi extinde prezenta pe piata din Transilvania printr-un parteneriat cu Eatvisory, platforma de consultanta pentru afacerile din HoReCa, si mizeaza pe 20 de proiecte locale de francizare in urmatorul an

Franchwise îşi extinde prezenţa pe piaţa din Transilvania printr-un parteneriat cu Eatvisory, platformă de consultanţă pentru afacerile din HoReCa, şi mizează pe 20 de proiecte locale de francizare în următorul anFranchwise, companie specializata in consultanta in domeniul francizelor din Romania, anunta incheierea unui parteneriat cu Eatvisory, platforma de consultanta pentru afacerile din HoReCa, in scopul dezvoltarii pietei de francize din Transilvania, pe zona de Food&Beverage (F&B).

In urma acestui proiect, Franchwise  estimeaza un numar total de 20 clienti noi pe piata din Transilvania in urmatorul an.

“Dezvoltarea operatiunilor noastre pe piata din Transilvania vine intr-un context in care interesul antreprenorilor pentru a-si franciza afacerea este foarte ridicat. De asemenea, Clujul reprezinta un model pentru antreprenorii romani care vor sa-si francizeze si sa-si internationalizeze afacerile datorita succesului inregistrat de companii ca SaladBox si Noodle Pack”, spune Paul Voicu, Managing Partner Franchwise.

Sursa: zf.ro


Reteaua dm drogerie markt a trecut pe pierdere in 2020, cu un rezultat negativde 3 mil. lei, la afaceri de 454,3 mil. lei

Reţeaua dm drogerie markt a trecut pe pierdere în 2020, cu un rezultat negativde 3 mil. lei, la afaceri de 454,3 mil. leiRetailerul dm drogerie markt, activ dupa cum ii spune si numele pe segmentul de drogherii, cu o retea de peste 100 de magazine in Romania, a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 454,3 mil. lei (94,3 mil. euro), in scadere cu 1,7% fata de anul anterior.

Compania a inregistrat in 2020 o pierdere de 3 mil. lei (627.000 de euro), de la un profit net de peste 1,3 mil. lei (286.000 de euro) obtinut in 2019, conform datelor publice. dm drogerie markt a ajuns anul trecut la un numar mediu de 863 de angajati, cu 22 de oameni mai mult decat in 2019. Retailerul dm drogerie markt a deschis in anul financiar 2020 noua magazine, ajungand la 113 spatii comerciale, potrivit unor informatii furnizate anterior de companie.

Sursa: zf.ro


Sephora merge la parterul magazinului Unirea Shopping City din Bucuresti si acopera din locurile lasate libere de Pull & Bear si Bershka. Retailerul de produse cosmetice are in Romania o retea de 36 de magazine cu care a mers in principalele orase ale tarii

Sephora merge la parterul magazinului Unirea Shopping City din Bucureşti şi acoperă din locurile lăsate libere de Pull & Bear şi Bershka. Retailerul de produse cosmetice are în România o reţea de 36 de magazine cu care a mers în principalele oraşe ale ţăriiLantul de magazine de cosmetice si produse de parfumerie Sephora, controlat de gigantul LVMH, care este si proprietarul Louis Vuitton, va deschide pe 12 august un nou magazin, de aceasta data la parterul magazinului Unirea Shopping City. Astfel, retailerul acopera locul lasat liber la final de 2020 de Pull & Bear, un brand din portofoliul gigantului spaniol Inditex, proprietarul mai multor branduri printre care si Zara.

Unirea Shopping Center a fost pana recent kilometrul zero al imperiului Inditex si candva kilometrul zero al modei romanesti. La finalul anului trecut insa, spaniolii au inchis doua dintre magazine – Bershka si Pull & Bear. Au ramas deschise Zara si Stradivarius, alte doua marci ale Inditex.

Sursa: zf.ro


NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de mall-uri din Romania, estimeaza investitii de 140 mil. euro in dezvoltarea proiectelor locale. “Modernizarea centrelor comerciale si dezvoltarea unor proiecte rezidentiale raman prioritare in strategia grupului”

NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de mall-uri din România, estimează investiţii de 140 mil. euro în dezvoltarea proiectelor locale. “Modernizarea centrelor comerciale şi dezvoltarea unor proiecte rezidenţiale rămân prioritare în strategia grupului”NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor si dezvoltator de centre comerciale din zona Europei Centrale si de Est si cel mai mare proprietar de mall-uri din Romania, estimeaza investitii de 140 de milioane euro pana la finalul anului, pentru dezvoltare si cheltuieli de capital aferente proiectelor in curs, precum si alte oportunitati in functie de evolutia pietei.

“Modernizarea centrelor comerciale si dezvoltarea unor proiecte rezidentiale raman activitati prioritare in strategia grupului”, spun reprezentantii NEPI.

“Aceste rezultate consolideaza pozitia NEPI Rockcastle ca unul dintre cei mai mari investitori din Romania si cel mai mare din piata imobiliara, contribuind, de asemenea, la pozitionarea Romaniei in fata investitorilor straini ca mediu de afaceri solid si sigur”, apreciaza oficialii NEPI.

Sursa: zf.ro


Spectralcom face primii pasi pentru listarea la bursa

Spectralcom face primii pași pentru listarea la bursăProducatorul de mobila Spectralcom si-a schimbat denumirea din Spectralcom in Spectral Mobila, ca si forma juridica din societate cu raspundere limitata in societate pe actiuni, primii pasi pentru o eventuala listare la bursa.

“In ultimii 5 ani ne-am dublat cifra de afaceri anuala, iar transformarea companiei in societate pe actiuni ne va putea permite sa accesam noi surse de finantare cum ar fi emisiunile de obligatiuni sau poate chiar listarea unui pachet de actiuni la bursa. Pana acum ne-am finantat investitiile constante prin credite bancare, iar oportunitatea de a accesa si alte surse de finantare ne va permite sa ne dezvoltam intr-un ritm si mai accelerat decat pana acum.  Cat despre schimbarea denumirii societatii, am considerat ca ar fi benefica in conditiile in care brand-ul in care am investit in ultimii 15 ani este Spectral Mobila, marca sub care sunt vandute produsele fabricate de noi, dar si sub care functioneaza cele 17 magazine proprii sau in franciza”, a declarat Dan Dodita, director de vanzari al Spectral Mobila SA.

Sursa: profit.ro


Grupul ARSIS, cel mai mare retailer independent din piata de telecom, extinde gelateria La Romana

FOTO Grupul ARSIS, cel mai mare retailer independent din piața de telecom, extinde gelateria La RomanaDupa 10 luni de prezenta pe piata locala, La Romana dal 1947 a deschis cea de-a sasea gelaterie din Romania si prima locatie stradala, in Bucuresti.

ARSIS Group, care a deschis acum, pe Calea Victoriei, prima unitate stradala, vizeaza extinderea retelei cu 3-4 noi puncte de vanzare in fiecare an, atat in orase mari precum Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara, Iasi sau Oradea, cat si in orase mai mici. Investitiile grupului vizeaza si consolidarea serviciului de livrari rapide la domiciliu prin propria platforma de livrare, ca si prin parteneriatul cu platformele de food delivery.

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide