0765.438.336

Stirile saptamanii 19 – 25 septembrie

Alexandra Marcu si Octavian Stancu au deschis in urma cu patru luni una dintre putinele gelaterii artizanale din Romania. Dupa sase luni, timp in care au amenajat spatiul si 24 de avize obtinute, Puro&Bio, brand italian cu renume in zona inghetatei artizanele, isi deschidea portile de 1 iunie. In prezent, afacerea este deja pe profit si conceptul asteapta francizarea.

Planurile pentru Puro&Bio vizeaza deschiderea a cinci gelaterii, de preferinta cate una in fiecare sector din Bucuresti, in 2-3 ani, concomitent cu francizarea conceptului. Pe termen scurt, cei doi antreprenori urmeaza sa deschida o noua gelaterie Puro&Bio, in zona Domenii din Capitala. Investitia pentru spatiul de circa 100 mp se ridica la 20.000 euro si acesta va reprezenta modelul care va fi francizat la alegere.

Sursa: wall-street.ro


9domino-s-pizzaLantul american de pizzerii Do­mino’s, adus pe piata locala in sistem de franciza de grupul Radacini cu activitati in industria auto, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 10 milioane de lei, in ur­care cu aproape 50% compa­rativ cu 2014. Mai mult, compania are aproape 100 de salariati in cele 20 de unitati ale retelei.

Domino’s a intrat pe piata din Romania in vara lui 2010 in sistem de franciza si s-a extins apoi in special in Bucuresti si in marile orase din tara.

 Sursa: ZF.ro


Ioana Molnar a fondat una dintre primele afaceri cu flori de pe piata locala, in 1997. Dupa aproape doua decenii de activitate, Magnolia, care a ajuns la 17 magazine raspandite in toata tara, 100 de angajati si venituri de 3,5 milioane de euro, are planuri ferme de extindere.

Piata florilor este din ce in ce mai efervescenta in Romania, iar competitia tot mai acerba intre principalii jucatori, majoritatea fiind antreprenori romani, cu prezenta atat in online, cat si cu retele fizice. Spre exemplu, antreprenorii din Ardeal trebuie sa faca fata ofensivei FlorideLux, formata in prezent din magazinul online, cu care compania s-a lansat pe aceasta piata, si magazine deschise in regim de franciza in Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov.

 Sursa: ZF.ro


9radu-savopol-mdLantul de cafenele 5 to go, lansat pe piata locala in urma cu circa un an si jumatate de antreprenorul Radu Savo­pol, a ajuns deja la 30 de unitati pe piata locala si continua expansiunea atat in Romania, cat si in afara tarii. Prima piata externa vizata este Polonia, unde brandul va merge in sistem de franciza.

Sursa: ZF.ro


Mark Hilton, britanicul care con­duce de circa patru ani operatiunile locale ale unuia dintre cele mai mari grupuri de restaurante din Romania, ce cuprinde nume precum KFC, Pizza Hut sau Paul, spune ca a cautat spatii in centrul istoric al Capitalei pentru a deschide o brutarie Paul, insa nu a gasit.

Zona centrului istoric al Capitalei este dominata de baruri, restaurante si cafenele locale, peste 150 de unitati, potrivit celor mai recente date. Acestora li se adauga cateva zeci de magazine de moda, accesorii si bijuterii, operate de lanturi locale si internationale.

Sursa: ZF.ro


8-elec-dm-mfaxMallul din Craiova, aflat in insolventa inca din 2013 la doi ani de la deschidere, va fi vandut de belgienii de la BelRom catre francezii de la Catinvest, care detin pe piata romaneasca trei galerii comerciale.

Grupul francez Catinvest, care detine pe piata locala trei galerii comer­cia­le, repectiv Cora Pantelimon, Carrefour Orhideea si Tom Constanta, este pe ultima suta de metri sa preia mallul Electroputere din Craiova intr-o tranzactie de peste 50 mil. euro, potrivit surselor din piata.

Belgienii de la BelRom, care detin centrul comercial Electroputere din Craiova, l-au scos la vanzare inca de acum mai bine de un an. Belgienii au vandut de-a lungul timpului mai multe dintre proiectele pe care le-au dezvoltat in Romania.

Sursa: ZF.ro


203067_firstFarmec, cel mai important producator roman de cosmetice, deschide primul magazin Gerovital din Romania si, totodata, primul magazin al companiei din Bucuresti, in urma unei investitii de 67.000 euro. Producatorul detine magazine de brand, deschise in franciza, in Franta, Grecia, Italia si Spania. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii cosmetice Gerovital.

 Sursa: wall-street.ro


d7dfa190004ab65ee0954432e664d240-822x0-00-65Planul fondatorilor Coffee 2 Go este sa extinda afacerea in toata tara, prin intermediul francizatelor.

„La doi am dupa ce am deschis prima locatie, in mai 2015, dupa ce mai deschisesem inca cinci locatii, am decis ca afacerea este una de succes, ca investitia initiala se poate recupera foarte repede, ca raportul profit/investitie este unul excelent si in concluzie, ca ar fi momentul sa arata si altora ce/cum am facut. Asa a aparut ideea de francizare. Am ales si locatii langa cladiri de birouri”, explica Vlad.

Prima franciza a fost in Brasov, solicitarea venind din partea francizatului, despre care Vlad spune ca este partenerul ideal: are experienta economica si este pasionat. Francizatii sunt alesi in functie de mai multe criterii, obiective dar si subiective: in functie de cat de mult vor sa se implice si sa invete, de orasul pentru care doresc franciza dar si de chimia care se realizeaza intre noi, ca parteneri intr-o viitoare mare echipa.

Sursa: wall-street.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide