0765.438.336

Stirile saptamanii 19 – 25 iulie

Cofetaria L’Amande – Desserts sans gluten, o afacere de la zero pornita de Daniela Alecse, merge cu prima franciza in Bacau

Cofetaria cu laborator propriu pen­tru produse fara gluten, L’Amande – Desserts sans gluten, o afa­cere de la zero inceputa de Da­nie­la Alecs­e in 2016 in Bucuresti, face primul pas ca­tre sistemul de fran­ciza si se ex­tin­de cu o a do­ua in Bacau, in urma unei in­vestitii de 50.000 de euro.

Daniela Alecse si-a propus sa faca acest pas important pentru business pentru a putea livra pro­dusele in intreaga tara. Pasul s-a concretizat anul acesta, un pas asumat si necesar pentru extinderea businessului, dupa cum spunea Daniela Alecse in cadrul emisiunii Afaceri de la zero.

Compania doreste sa se extinda si in Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Brasov, Constanta si Oradea.

Sursa: zf.ro


Indira Abdulvoap, Logiscool: Curicula de predare este decisa cu jucatorii din IT, astfel incat sa putem invata copiii limbaje de programare care vor fi cerute in viitor

ZF Investiţi în România! Indira Abdulvoap, Logiscool: Curicula de predare  este decisă cu jucătorii din IT, astfel încât să putem învăţa copiii  limbaje de programare care vor fi cerute în viitorLogiscool, business activ in domeniul educatiei, spe­cializat in predarea programarii pentru elevi cu varste cuprinse intre 7 si 17 ani, a demarat o serie de partene­riate cu companii din IT pentru a le preda elevilor limbaje de programare care le vor fi utile acestora.

„Din toamna vom lansa un curs pentru elevii de liceu «powered by Amber Studio» din industria de gaming, iar ei vor veni in acest curs. Noi vom oferi specializare pe limbajul de programare utilizat de ei, iar elevii vor putea face un internship in cadrul acestei companii. Astfel ii pre­gatim si pentru cariera. Parteneriatul este la nivel na­tional, se poate accesa cursul online sau in cadrul scolii. Astfel noi realizam studii alaturi de companii pentru a ve­dea ce se va cere mai departe pe piata fortei de munca“, a spus Indira Abdulvoap, general manager al scolii de programare Logiscool Romania.

Logiscool a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 20% in 2020, ajungand la 3,5 mil. euro, pe fondul cresterii interesului atat din partea copiilor, cat si a parintilor, de a participa si a-i inscrie pe cei mici la cursuri de formare in domeniul IT.

Anul trecut, Loigscool a deschis 25 de noi scoli la ni­vel national, ajungand astfel la un numar total de 40 in Ro­mania in peste doi ani de activitate. Acestea sunt deschise preponderent in Bucuresti si Ilfov, altele fi­ind deschise atat in orase mari precum Timisoara (doua cen­tre) si Cluj-Na­poca (tot doua centre), cat si medii pre­cum Ramnicu Valcea, Drobeta-Turnu Severin si Bacau.

Sursa: zf.ro


Apetitul romanilor pentru moda mai atrage un nume strain: Retailerul Anson’s din Germania vine in Romania, primul magazin urmand a fi deschis in mallul ParkLake din Bucuresti

Apetitul românilor pentru modă mai atrage un nume străin: Retailerul Anson's din Germania vine în România, primul magazin urmând a fi deschis în mallul ParkLake din Bucureşti. Nemţii au magazine mari, de câteva mii de metri pătraţi, de tip multibrand, similare celor ale Peek&Cloppenburg. Ele vând însă doar haine pentru bărbaţiGrupul german de moda Anson’s, activ pe piata magazinelor mari de tip multibrand, va intra pe piata din Romania cu o unitate in mallul bucurestean ParkLake, spun sursele din piata. Oficialii centrului comercial nu au raspuns pana la inchiderea editiei solicitarii ZF privind aceasta intrare, pe cand reprezentantii Anson’s nu au putut fi contactati.

Retailerul a fost fondat in 1989 si are in prezent circa 20 de magazine in Germania, unde vinde atat produse ale unor marci internationale, cat si creatii de designer, scrie pe site-ul companiei. Printre brandurile din portofoliu se numara Adidas, BOSS, Levi’s, Paul&Shark si Lacoste.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorul Iulius, detinut de Iulian Dascalu, construieste in paralel doua proiecte de retail destinate producatorilor si antreprenorilor. Investitia totala, finantata de CEC Bank, trece de 17 mil. euro

Dezvoltatorul Iulius, deţinut de Iulian Dascălu, construieşte în paralel două proiecte de retail destinate producătorilor şi antreprenorilor. Investiţia totală, finanţată de CEC Bank, trece de 17 mil. euroDezvoltatorul imobiliar Iulius Group, detinut de Iulian Dascalu, anunta ca a inceput constructia celui de-al doilea proiect de retail Family Market, destinat producatorilor si antreprenorilor, la Bucium, in Iasi.

Lucrarile se desfasoara in paralel cu constructia primului Family Market, localizat in comuna Miroslava din judetul Iasi, proiect demarat in urma cu patru luni si care cuprinde 7.700 de metri patrati spatii de retail destinate producatorilor si antreprenorilor locali.

Proiectul Family Market Bucium se construieste in zona hotelului Bellaria din Iasi si va include un supermarket si peste 25 de retaileri, intr-un procent majoritar fiind producatori si antreprenori autohtoni, ca parte a strategiei Iulius de a oferi oportunitati si promovare businessurilor locale.

Sursa: zf.ro


Adrian Aleman, un fost director de expansiune al Lidl, conduce dezvoltarea polonezilor de la Scallier care merg in orase mici si medii cu brandul de retail Funshop Park

Adrian Aleman, un fost director de expansiune al Lidl, conduce dezvoltarea polonezilor de la Scallier care merg în oraşe mici şi medii cu brandul de retail Funshop ParkExtinderea grupului polonez Scallier pe piata locala este coordonata de Adrian Aleman, din functia de director de dezvoltare incepand cu august 2019. Anterior, el a detinut functia de director regional de expansiune pentru Lidl Romania, companie in cadrul careia a lucrat aproape 15 ani.

„Experienta sa vine din cariera in cadrul unei companii de retail cu una dintre cele mai mari cresteri de pe piata. El selecteaza cele mai bune loturi de teren pentru constructie, este un expert in negocieri si gestioneaza fiecare aspect al constructiei cladirii si livreaza cele mai bune spatii de retail“, scriu cei de la Scallier in prezentarea sa.

Scallier a anuntat in 2020 ca dezvolta un nou lant de parcuri de retail in orase de dimensiuni mici si medii sub brandul Funshop Park. Pana in 2022 sunt programate a fi deschise sase astfel de centre cu o suprafata de 40.000 mp.

Sursa: zf.ro


NEPI Rockcastle imprumuta 73 mil. euro de la International Financial Corporation pentru finantarea unor proiecte de mediu in Romania

NEPI Rockcastle împrumută 73 mil. euro de la International Financial Corporation pentru finanţarea unor proiecte de mediu în RomâniaIFC, membra a Grupului Bancii Mondiale, a acordat un imprumut de 73,5 mil. euro companiei NE Property BV, filiala detinuta in totalitate de NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de mall-uri din regiunea Europei Centrale si de Est, cu scopul de a contribui la edificarea unei puternice infrastructuri de afaceri pentru proiectele de mediu in Romania, atragand ulterior si o crestere economica a activitatilor cu emisii reduse de carbon.

“NEPI Rockcastle continua sa se concentreze pe investitii in activitati economice curate si sustenabile. Acest imprumut „verde” vine sa reconfirme angajamentul nostru pe calea promovarii practicilor sustenabile, prin angajamentul de alocare a fondurilor pe proiecte verzi eligibile desfasurate in Romania, asa cum sunt acestea definite in Cadrul nostru de Finantare Verde”, spune Mirela Covasa, CFO NEPI Rockcastle.

Sursa: zf.ro


Lantul romanesc de cafenele 5 to go lanseaza produse ready to drink pe baza de cafea pentru retail

Lantul romanesc de cafenele 5 to go continua dezvoltarea in retail, urmand sa lanseze produsele ready to drink pe baza de cafea, care sunt estimate sa intre pe rafturile magazinelor si in benzinarii in luna august, a declarat cofondatorul Radu Savopol.

Lansarea produselor ready to drink pe baza de cafea 5 to go face parte din planul de dezvoltare pe zona de retail, o initiativa inceputa in anul 2020. Anul trecut, in perioada de lockdown, lantul de cafenele a scos pe piata 5 to go HOME, gama de produse pentru acasa ce pot fi comandate directe de pe site si pot fi cumparate si din divizia de retail.

Un an mai tarziu, produsul finit ready to drink a ajuns pe birourile din Capitala, fiind fabricat in Polonia si va ajunge curand si pe rafturile magazinelor.

„Obiectivul este ca aceasta gama sa fie listata in oferta retaileri, modern trade si benzinarii. In conditii ideale, in luna august cele trei produse ar trebui sa se gaseasca deja pe rafturile magazinelor. Pretul la raft va fi o consecinta a politicii de pret practicate de retailer. Ca pozitionare, aceste produse sunt in segmentul main-stream, iar pretul se va incadra in media acestui segment. Investitia curenta este de ordinul zecilor de mii de euro, in partea de dezvoltare si stocuri initiale”, a declarat cofondatorul 5 to go, Radu Savopol.

In prezent, gama are trei sortimente: latte, cappucino si espresso – acestea fiind cele cu cea mai mare preferinta in randul consumatorilor.

„De trei ani aveam ideea de a lansa o gama de bauturi pe baza de cafea si lapte, in Romania din pacate nu am gasit pe nimeni sa ne faca un astfel de produs si de o calitate superioara, asa ca am lucrat cu unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Polonia si am reusit cu toate probleme aparute in ultimul an sa finalizam acest proiect”, a explicat Savopol.

Sursa: retail.ro


Telemedicina: Regia Maria deschide primul hub pentru consultatii online in Iulius Mall din Timisoara

Telemedicină: Regia Maria deschide primul hub pentru consultații online în Iulius Mall din TimișoaraReteaua de sanatate Regina Maria a investit intr-un hub medical dedicat consultatiilor online, deschis in incinta Iulius Mall din Timisoara, dupa lansarea platformei de telemedicina Clinica Virtuala. In cadrul acestuia, 75 de medici vor acorda consultatii medicale online pacientilor din intreaga tara.

Decizia vine in contextul cresterii cu 32% a numarului de programari pentru consultatii la distanta, in ultimul an, pana la aproape 337.000 in iunie 2021.

”Reglementarea telemedicinei este cea mai importanta schimbare adusa de pandemie pentru pacientii romani. Este o directie pe care o sustinem din toate punctele de vedere si care speram sa ne apropie si mai mult de modul in care se practica medicina in tarile vestice. Inca de la lansare, Clinica Virtuala – platforma noastra de telemedicina, a fost foarte bine primita atat de pacienti, cat si de medici si de companiile abonate, iar numarul de programari a crescut continuu. De aceea, am decis sa lansam acest hub medical in Timisoara, pentru ca medicii care acorda consultatii online sa beneficieze de tot confortul necesar pentru un act medical similar celui din clinica. In acest moment, suntem cel mai digitalizat furnizor medical din Romania si vom continua sa investim semnificativ in dezvoltarea serviciilor digitale si de telemedicina”, afirma Fady Chreih, CEO al Retelei Regina Maria.

Sursa: profit.ro


Alin Niculae, proprietarul Oscar Downstream, pregateste un nou ansamblu rezidential chiar in fata parcarii mall-ului Plaza Romania

FOTO Alin Niculae, proprietarul Oscar Downstream, pregătește un nou ansamblu rezidențial chiar în fața parcării mall-ului Plaza RomâniaOmul de afaceri Alin Niculae, proprietarul celui mai mare distribuitor independent de motorina din Romania, pregateste dezvoltarea unui complex rezidential cu 455 de apartamente chiar la intrare in Pasajul Lujerului din Sectorul 6 al Capitalei, pe un teren cumparat la licitatie de la Primaria Chiajna.

Niculae a cumparat in 2018, prin firma Akcent Land Development, un teren in suprafata de 10.200 de metri patrati de pe strada Lujerului, nr. 19, din Sectorul 6, in cadrul unei licitatii organizate de Primaria Comunei Chiajna. Pretul de pornire al licitatiei a fost de 6,5 milioane de lei, respectiv 642,5 lei/metru patrat.

Acum, pe acest teren a fost proiectat un bloc cu 4 tronsoane structurat pe subsol, parter si 11 etaje in care vor fi amenajate 455 de apartamente si 490 de locuri de parcare (358 subterane). Costul constructiei si al manoperei au fost estimate la 61,4 milioane lei.

Sursa: profit.ro


Flanco isi continua strategia de extindere in mall-uri

Flanco își continuă strategia de extindere în mall-uri Flanco, printre cei mai mari retaileri locali de produse IT&C, electronice si electrocasnice, controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu, presedinte executiv eMAG, isi continua strategia de extindere in mall-uri inceputa la finalul anului trecut, prin lansarea unui magazin intr-un nou centru comercial din tara, Shopping City din Deva.

Deschiderea celui de-al doilea punct de vanzare din Deva se inscrie in strategia de expansiune eficienta a retailerului, care urmareste sa isi extinda reteaua de magazine fizice in locatii cu trafic intens, fie ca este vorba despre mall-uri, galerii comerciale sau zone stradale, in functie de comportamentul si preferintele clientilor sai.

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide