+40.732.142.922

Stirile saptamanii 18 – 24 martie

Un bulgar aduce brandul italian illycaffe pe piata de 2 mld. lei a cafenelelor

Grupul bulgar Happy, care detine mai multe formate de restaurante si cafenele pe piata de la sud de Dunare, testeaza piata locala a cafenelelor cu brandul illycaffe. Momentan sunt deschise doua unitati, in mallurile AFI Bucuresti si AFI Ploiesti. Aceasta din urma a fost deschisa saptamana trecuta, potrivit unui anunt facut de CEO-ul operatiunilor de pe plan local, Bogdan Guzga, pe profilul propriul de pe reteaua de socializare de business LinkedIn.

Cu brandul illycaffe bulgarii intra pe piata de cafenele unde exista aproape 4.000 de unitati, carora li se adauga cele peste 200 de cafenele de specialitate. In mallul AFI Cotro­ceni cafeneaua illy este pozitionata vizavi de grupul ame­rican Starbucks, liderul pietei locale de profil evaluata la peste 2 mld. euro, conform celor mai recente date Euromonitor.

Sursa: zf.ro


Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s, va deschide 13 noi restaurante in 2019 in regiune.” Anul 2018 a fost poate cel mai bun an al McDonald’s in Romania pana acum”

Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s, va deschide 13 noi restaurante în 2019 în regiune.” Anul 2018 a fost poate cel mai bun an al McDonald’s în România până acum”Compania malteza Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s pentru sase piete europene, a deschis zece restaurante in 2018 si are in plan alte 13 deschideri in 2019, parte a unei investitii de 64 milioane euro care vizeaza atingerea pragului de 176 unitati in Romania, Tarile Baltice, Grecia si Malta pana in 2021.

„Anul 2018 a fost poate cel mai bun an al McDonald’s in Romania pana acum. O spun cu mare mandrie si bucurie, pentru ca stiu cat de mult efort a investit intreaga echipa pentru cresterea businessului in acest an si pentru atingerea obiectivelor de deschideri de restaurante din acest an. Dezvoltarea de noi restaurante presupune multa implicare si colaborare cu diversi parteneri, e un proces care uneori poate fi difici, insa entuziasmul cu care am fost primiti in fiecare comunitate in parte ne dovedeste ca facem lucrurile bine. Continuam anul 2019 cu acelasi entuziasm, cu obiective bine definite si dorinta de a fi cat mai aproape de clientii nostri si a ne ridica la asteptarile lor,” a declarat Daniel Boaje, Director General Premier Capital Romania.

Sursa: zf.ro


Retailerul britanic Debenhams produce haine, pantofi si articole de mobilier in 14 fabrici din Romania cu 3.300 de salariati

Analiză. Retailerul britanic Debenhams produce haine, pantofi şi articole de mobilier în 14 fabrici din România cu 3.300 de salariaÅ£iDebenhams lucreaza cu 14 fabrici din Romania, astfel ca circa 3.300 de oameni produc haine, incaltari si articole de casa pentru grupul britanic, arata datele din rapoartele compa­ni­ei. Pe lista de furni­zori se gasesc atat nume mari, cu sute de an­gajati si afaceri de sute de milioane de lei, cat si fabrici mici cu zeci de salariati si afaceri pe masura.

Grupul Oztasar cu sediul in judetul Prahova pro­duce haine pentru britanici in fabri­cile de pe plan local. Dupa cifra de afa­ceri acesta este unul dintre cei mai mari producatori de haine din Romania, de peste 130 mil. lei in 2017. La polul opus, pe lista de furni­zori isi face loc si firma Art Limited din Iasi. Acesta este un business cu doar 30 de oameni si afaceri de 2 milioane de lei.

Sursa: zf.ro


Familia Gavan a ajuns cu magazinele de bricolaj MAM la afaceri de 26 mil. lei in 2018: Vrem sa ne extindem prin franciza

Antreprenori locali. Familia Găvan a ajuns cu magazinele de bricolaj MAM la afaceri de 26 mil. lei în 2018: Vrem să ne extindem prin francizăCompania MAM Bricolaj, brand sub care functioneaza doua magazine de bricolaj in Bucuresti, a obtinut in 2018 afaceri de 26 mil. lei, in cres­tere cu 24% fata de 2017. Firma este detinuta de Cristian si Petruta Gavan.

„Anul 2018 a fost un an foarte bun, ne-a adus o crestere de 24% la cifra de afa­ceri si o cres­tere de 19% a numa­ru­lui de bo­nuri, ajungand la 190.000 de tran­zactii in cele doua ma­gazine. Marja de profit a crescut de la 5% la 10%, iar nu­marul de angajati s-a majorat de la 58 la 62“, spune Cris­tian Gavan, actio­narul MAM Bricolaj.

Sursa: zf.ro


Cum a evoluat businessul Baneasa Developments, firma care opereaza mallul Baneasa: marjele de profit se mentin la peste 30% anual

Afacerile companiei care administreaza mallul Baneasa Shopping City din nordul Bucurestiului au crescut cu peste 80% in perioada cuprinsa intre anul deschiderii 2008 si anul 2017, potrivit datelor disponibile pe site-ul listafirme.ro, centralizate de ZF.

Din punctul de vedere al vanzarilor, Baneasa Shopping City s-a situat pana acum in topul mallurilor din Capitala, cu vanzari anuale de aproximativ 250 de milioane de euro. Cifra nu ia insa in calcul rezultatele hipermarketului Carrefour, amplasat in galeria comerciala Feeria, acesta avand singur vanzari de peste 100 mil. euro anual. Potrivit celor mai recente date transmise de oficialii mallului, Baneasa Shopping City a ajuns in 2017 la vanzari de circa 5.000 de euro pe metru patrat pe an, iar in ultimii zece ani a avut 175 de milioane de vizite. Doar in 2017 mallul a inregistrat 24 de milioane de vizitatori.

Sursa: zf.ro


Ioana Romanescu, o antreprenoare din Capitala, a ajuns cu Cupcake Philosophy la 200.000 euro din vanzarea de briose. „Pentru 2019 ne asteptam la o crestere de 50-60%.“

Brandul Cupcake Philosophy, care produce si comercializeaza briose, mousse-uri sau torturi, o afacere dezvoltata in urma cu cinci ani de Ioana Romanescu, a ajuns anul trecut la o cifra de afaceri de 200.000 de euro, iar pentru acest an antreprenoarea estimeaza o crestere de 50-60% a veniturilor.

„Pentru 2019 ne asteptam la o crestere de 50-60% a businessului“, spune Ioana Romanescu, fondatoarea brandului Cupcake Philosophy. Ea isi bazeaza estimarile de crestere pe extinderea gamei de produse si a numarului de spatii de vanzare.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorul imobiliar Professional Imo Partners, care detine mallul Veranda Obor, revine pe profit in 2018, cu afaceri de 1,1 mil. lei

Dezvoltatorul imobiliar Professional Imo Partners, care deţine mallul Veranda Obor, revine pe profit în 2018, cu afaceri de 1,1 mil. leiProfessional Imo Partners (PPLI), fosta Prodplast Imobiliare, a incheiat 2018 cu un profit de 51.310 lei, comparativ cu pierderea de 1,7 mil. lei inregistrata in 2017, in contextul unor afaceri de 1,1 mil. lei, in scadere cu 28% comparativ cu anul anterior, potrivit situatiei financiare preliminare pentru anul 2018.

Compania avea la 31 decembrie 2018 active totale in valoare de 219 mil. lei si un capital subscris si varsat de 77,3 mil. lei. Professional Imo Partners, cu 171,7 mil. lei capitalizare, este compania-mama a mallului Veranda din Obor.

Sursa: zf.ro


Decathlon deschide un magazin in Bistrita Retail Park si are in plan cinci unitati noi in 2019

Retailerul de articole sportive Decathlon deschide pe 28 martie un magazin in cadrul Bistrita Retail Park, proiectul dezvoltat de Element Development in urma unei investitii de 9 milioane euro.

In afara de Decathlon, in centrul comercial au fost deschise Carrefour Market, Help Net, Lems, JYSK, Sportisimo, Dinoland, Inmedio, Contakt, Top Shop, Churreria Julia, Noodle Pack, Salad Box si Angie’s Pizza.

Sursa: zf.ro


RE/MAX Grup de Lux se extinde in trei orase, schimband managementul si viziunea

RE/MAX Grup de Lux se extinde în trei oraşe, schimbând managementul şi viziuneaAgentia imobiliara RE/MAX Grup de Lux din Cluj Napoca se extinde la trei birouri francizate – in Sibiu si Ramnicu Valcea. Extinderea se face prin preluarea managementului biroului de catre Adrian Vasiu – detinatorul francizei RE/MAX Professionals din Sibiu. Astfel, franciza din Sibiu va prelua numele de RE/MAX Grup de Lux si, totodata, va deschide un nou birou in Ramnicu Valcea, sub acelasi nume.

Potrivit reprezentantilor RE/MAX, noua franciza extinsa RE/MAX Grup de Lux, cu birouri in Cluj, Sibiu si Ramnicu Valcea, va aduce sub conducerea fratilor Adrian si Andrei Vasiu un curent nou in managementul francizelor RE/MAX, urmand modelul dezvoltarii de „mega-office”-uri, care sa atraga si sa dezvolte cele mai puternice echipe de agenti si sa livreze servicii integrate pentru clienti – ceea ce caracterizeaza acest brand la nivel global. Pana la finele lui 2019, noul management al RE/MAX Grup de Lux isi propune o crestere cu 40% a numarului total de agenti si are in vedere extinderea cu noi puncte de prezenta si in alte orase noi.

Sursa: businessmagazin.ro


Avem suficienti angajati la videochat ca sa umplem Ramnicu-Valcea. Exista 5.000 de studiouri in Romania

Industria videochatului are potential in Romania: peste 100 de mii de persoane lucreaza ca modele pentru videochat in studiouri sau de acasa.
“Doar in Romania exista cel putin 5000 de studiouri de videochat si peste 100 de mii de modele, dintre care jumatate lucreaza in studiouri si cealalta jumatate de acasa. Aceasta industrie este puternica la noi si are potentialul de a echilibra balanta de plati externe a Romaniei, daca ar fi corect incurajata de catre stat, impreuna cu industria IT”, povesteste Robert Vanderty, fondatorul Studio20.

Studioul de videochat Studio20 a depasit 10 milioane de dolari cifra de afaceri, cu 50% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Estimarile acestui an pentru businessul  Studio20 sunt de 15 milioane de dolari. “Pana in acest moment, am reusit sa depasim cu putin pragul de 10 milioane de dolari, insa avem toate motivele sa credem ca ne vom atinge targetul stabilit pentru acest an, mai ales ca vom avea trei noi locatii, dintre care doua vor fi deschise chiar in luna Octombrie”, declara Mugur Frunzetti, investitor in sistemul de franciza Studio20.

Sursa: businessmagazin.ro


Miniso vrea sa termine anul cu peste 20 de magazine, jumatate dintre acestea dezvoltate in sistem de franciza

Miniso vrea sa termine anul cu peste 20 de magazine, jumatate dintre acestea dezvoltate in sistem de francizaRetailerul japonez Miniso a intrat in Romania in septembrie 2018, iar de atunci a deschis, in medie, aproape un magazin/luna in Capitala, ajungand la un numar de 6 locatii. Dar planurile japonezilor nu se opresc aici: isi doresc ca pana la finele anului sa inaugureze inca 4-6 magazine proprii in Bucuresti si alte 10 locatii in tara, in sistem de franciza.

Pachetul de franciza al Miniso va include, printre altele, consultanta permanenta oferita de francizor pe toata durata contractului de franciza, program de training pentru personal, un plan de management si evaluare a rezultatelor realizate in propria locatie in franciza.

“Interes exista, avem deja mai multe persoane care intreaba de acesta franciza. De aceea, estimam ca pana la finele anului sa avem deja 10 francize vandute in orase precum Cluj, Brasov, Timisoara, Iasi, Constanta, Sibiu sau Oradea”, a declarat Jake Liu, CEO Miniso Romania.

Sursa: wall-street.ro


Lantul de brutarii PAUL investeste 450.000 de euro in a patra locatie bistro din Bucuresti

Lantul de brutarii PAUL investeste 450.000 euro in cea de-a patra locatie bistro din Bucuresti, deschisa la Agora FloreascaNoul bistro PAUL este amplasat la parterul complexului Agora, de pe Calea Floreasca, nr. 111 – 113, din Bucuresti, fiind cea de-a 18-a unitate deschisa in Romania.

„Anul trecut, am decis sa investim intr-un nou concept care duce pasiunea pentru gastronomie la nivelul de arta culinara si sa transformam o parte din brutarii in Bistro. Astfel, inaugurarea Bistro-ului din Agora a venit natural, oferindu-le clientilor un meniu complet, pe care pot alege sa il serveasca in locatia noastra sau, de ce nu, sa ia preparatele acasa ori la birou”, a declarat Ovidiu Albu, administrator al PAUL Romania.

Sursa: wall-street.ro


Diverta revine in Cluj cu o noua librarie in spatiul careia va intra si cafeneaua clujeana Meron

Diverta revine in Cluj cu o noua librarie in spatiul careia va intra si cafenea clujeana MeronLantul de magazine Diverta revine in Cluj intr-o noua locatie, in Iulius Mall Cluj-Napoca, incepand de astazi. Noua librarie Diverta are o suprafata de 300 de metri patrati si include, la nivel de design, elemente din noul concept Diverta.

„Vom avea o suprafata de 300 de metri patrati in Iulius Mall si vom aduce conceptul nou de magazin, adica ceea ce am dezvoltat in toamna anului trecut in Bucuresti. Vom avea carte in proportie de 40% din gama de produse, precum si papetarie, gadget-uri, jucarii, vom pune mai mult accent pe aranjarea pe culoare, vrem sa avem si un corner de cafenea.”, a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.

Sursa: wall-street.ro


5 to go deschide un Coffee Studio, pe strada Doamnei, in apropiere de Centrul Vechi al Capitalei. Investitia se ridica la 35.000 de euro

Radu Savopol & Lucian Badila_5 to goConceptul de Coffee Studio by 5 To Go dispune de un decor urban, cu influente scandinave, iar investitia se ridica la 35.000 de euro.

Pentru acest an, fondatorii 5 to go spun ca au setat un target de 50 de noi locatii in Romania, cea deschisa astazi fiind cea de-a opta. Unitatile noi deschise vor fi plasate in orase in care brandul patrunde pentru prima data precum: Bacau, Oradea, Targu-Mures, Sibiu. La nivel de extindere reprezentantii companiei spun ca inca se afla in discutii cu privire la eventuale deschideri de noi locatii in afara granitelor tarii.

“E un plan indraznet, mai ales ca daca ar fi sa luam calendaristic ar fi cam una (cafenea) pe saptamana (…) Este un plan care se suprapune cu extinderea intr-o tara straina. Noi am dori sa fie Marea Britanie sau Polonia. Am descoperit si pe cineva interesat in Moldova, dar este doar o discutie incipienta”, afirma Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Sursa: forbes.ro


Grupul Floria a ajuns la o cifra de afaceri de 22 milioane de lei in 2018

Grupul Floria a ajuns la o cifră de afaceri de 22 milioane de lei în 2018Grupul Floria, cu operatiuni in online, prin Floria.ro, in retail, prin cele 6 florarii Floria, precum si distributie angro si amenajari peisagere, a crescut anul trecut cu 35% si a inregistrat o cifra de afaceri consolidata la nivel de Grup de 22 milioane de lei.

„Anul trecut ne-am propus sa ne focalizam pe dezvoltarea catre segmentul B2B, iar astazi suntem principalul furnizor local de plante si flori pentru hypermarketuri si supermarketuri cu prezenta in Bucuresti si alte 25 orase ale tarii. Incepand cu 2018, Grupul Floria actioneaza ca broker de flori activ la nivel national pe segmentul B2B si a devenit alternativa locala la brokerii de flori din Olanda”, transmite  compania intr-un comunicat.

Sursa: newmoney.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide