0765.438.336

Stirile saptamanii 18 – 24 mai

Traficul de pe Calea Dorobantilor din Capitala a scazut foarte mult, la peste 50%, sustin chiriasii din zona. Franciza Comptoir de Famille, un brand francez de magazine dedicat decora­tiunilor pentru casa, s-a mutat de pe Calea Dorobantilor pe o straduta din zona Floreasca intr-un spatiu de 80 de metri patrati. Comptoir de Famille nu este singurul business care a disparut din Calea Doro­bantilor, nume mari precum multibrandul de lux The Place, controlat de Iulia Dobrin, a renuntat la magazinul de pe aceasta artera pentru Calea Victoriei (una dintre princi­palele artere comerciale din Bucuresti, dar cu 50% din spatii inca neocupate).

sursa: ZF


koton-1-tcm87-20197Retailerul turc Koton isi anunta intrarea in centrul vechi al Bucurestiului, vizavi de H&M, in spatiul pe care l-a cumparat acum un an si jumatate de la un om de afaceri irlandez. Koton devine astfel al treilea retailer international de moda care patrunde in centrul istoric dupa H&M si Adidas, o zona dominata inca de baruri, cafenele si restaurante. Totusi, in ultimii ani in centrul vechi al Capitalei si in special pe strada Lipscani si-au facut loc retaileri locali si internationali de moda, ceasuri, bijuterii sau magazine de servicii.

sursa: ZF


Incafipalace-smasarile retailerilor prezenti in AFI Palace Cotroceni  au crescut cu 9,3% in primul trimestru, comparativ cu aceeasi perioada din 2014. Mallul, ce masoara 81.000 mp suprafata inchiriabila, are un grad de ocupare de 99%.  Cele peste 300 de magazine sunt vizitate zilnic de 52.000 de oameni.

sursa: ZF


298012-10150430373830649-456967221-nBrandul de moda BSB, care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie, continua expansiunea in Romania si vrea sa deschida cel putin patru magazine noi in fiecare an, in prezent reteaua numarand 20 de unitati. Cea mai recenta deschidere a avut loc in Mega Mall, centrul comercial din Bucuresti, deschis de sud-africanii de la NEPI.

sursa: ZF


Mega Mall a batut orice record de trafic in primele zile de la inaugurare, desi constructia nu a fost finalizata la timp si unele magazine si-au asteptat clientii cu lacatul la usa. Peste 400.000 de bucuresteni au luat cu asalt Mega Mall in primele 4 zile de la inaugurare.5559fc8fda808

Cele mai de success mall-uri din Bucuresti la momentul deschiderii, dupa Mega Mall:  AFI Palace Cotroceni – 380.000 de vizitatori in primele 4 zile , Sun Plaza – 315.000 de vizitatori in primele 4 zile, Baneasa Shopping City – 120.000 de vizitatori in primele 3 zile, Promenada – 45.000 de vizitatori in ziua deschiderii.

sursa: dailybusiness


Anca Marcu a renuntat la o afacere  de distributie de produse de unica folosinta pe care a condus-o timp de 12 ani si s-a relansat in antreprenoriat pe baza pasiunii sale pentru parfumuri si pentru istoria lor. Marab Perfumery este formata din magazinul din Bucuresti, o franciza de tip insula intr-un centru comercial din Constanta, un magazin online, dar si colaborari cu cateva saloane de frumusete

Antreprenoarea si-a propus ca pana la finalul anului sa deschida inca un magazin in Bucuresti, mai mare si in care sa aduca si alte produse cu specific oriental, iar ulterior sa dezvolte si alte francize in orase precum Timisoara, Iasi, Cluj-Napoca.

sursa: businessmagazin


dsc-0505Lemet, unul dintre cei mai mari producatori de mobila din Romania, a deschis la jumatatea lunii mai un nou magazin Lem’s in Bucuresti, situat in incinta Mega Mall si masoara 1400 de mp de showroom. Lem’s este prezent in Bucuresti cu sase magazine, dintre care patru sunt proprii si doua in franciza. In 2015, Lemet a investit deja 4,5 milioane de lei in magazine noi, in Mega Mall s-a deschis al treilea magazin Lem’s din acest an, dupa Miercurea Ciuc si Focsani.

sursa: businessmagazin


colin-sRetailerul international de imbracaminte Colin’s a anuntat deschiderea celui de-al 7-lea magazin al retelei din Romania in centrul comercial Ploiesti Shopping City. Acesta este rezultatul unei investitii de 450.000 de euro. Brandul isi propune extinderea in centre comerciale de interes strategic care ofera trafic si vizibilitate crescute.

sursa: businessmagazin


douglas-mega-mallParfumeria Douglas din Mega Mall este cel de-al saselea magazin din Bucuresti, reteaua avand magazine in Unirea Shopping Center, Baneasa Shopping City, Promenada, Sun Plaza, AFI Palace Cotroceni, si al 18-lea din tara. Acestia cauta constant noi oportunitati de a se extinde reteaua, iar Mega Mall le-a oferit posibilitatea de a fi prezenti si in zona de est a Bucurestiului. Douglas Holding este unul dintre principalii retaileri europeni pe segmentul de parfumerie, cu vanzari anuale de peste 3 miliarde de euro.

sursa: businessmagazin


martaMadame Lucie – Le Macaron sarbatoreste in aceasta vara 5 ani de existenta si lanseaza si o noua aroma de macaron  “Champagne Celebration”.

Madame Lucie este primul “boutique des gateaux” ce a introdus delicatul desert frantuzesc in Romania. In prezent, si-a consolidat pozitia in topul furnizorilor de candy-baruri pentru evenimente private si de dulciuri personalizate pe segmentul corporate, iar in ultimul an si-a extins cu  50% gama de produse.

sursa: foodandbar


La conferinta Horeca Next Level din acest an, organizata de Food&Bar, mai multi antreprenori din industria Horeca, reprezentanti ai unor formate de succes pe piata romaneasca, spun ca au inregistrat rezultate foarte bune in primele luni ale anului, semn ca piata revine pe crestere. O alta concluzie desprinsa din dezbaterile sesiunii este ca formatele deosebite, care se diferentiaza prin concept, design, meniu si evenimentele organizate, precum si cele specializate, care abordeaza in adancime un domeniu, sunt cele care au succes.

sursa: foodandbar


mcdonaldsLa 20 de ani dupa deschiderea primului restaurant din Romania, McDonald’s are ca prioritate dezvoltarea numarului de restaurante si a francizelor. Acesta este modul in care McDonald’s procedeaza: mai intai deschide restaurante in cadrul companiei, apoi dezvolta modelul de franciza. Cam 80% din restaurantele McDonald’s sunt francizate in lume. In Romania, numai 11% sunt francize, raportul fiind exact invers.  McDonald’s nu francizeaza catre fonduri de investitii, ci numai catre persoane.

sursa: forbes


Preocupati din ce in ce mai mult de un stil de viata sanatos, romanii au contribuit la cresterea exponentiala a pietei suplimentelor alimentare. Portofoliul Life Care include astazi peste 500 de produse dintre care aproape 100 sunt suplimente alimentare. Pentru compania Life Care acest an este unul special, moment pe care il pregatesc de ceva vreme: extinderea in afara tarii printr-un sistem de franciza.

sursa: revistabiz


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide