+40.723.622.253

Stirile saptamanii 18 – 24 mai

Lantul de cafenele Ted’s Coffee deschide trei noi unitati, dar analizeaza inchiderea altor trei unde nu a reusit sa renegocieze chiria

Lantul de cafenele Ted’s Coffee Co va continua expansiunea in 2020 cand va deschide trei noi unitati dintre care doua in Bucuresti si una la Arad.

Prima cafenea a fost deja inaugurata, este vorba de o unitate aflata in cladirea de birouri Globalworth Plaza (fostul Nusco Tower) din Bucuresti, investitia in acest proiect ridicandu-se la 44.000 de euro.

Celelalte doua ar urma sa fie deschise peste aproximativ doua luni, una in cladirea de biouri Ana Tower de langa Romexpo, respectiv o alta in Arad, in sistem de franciza. Toate cele trei proiecte noi sunt investitii stabilite inca de dinainte de raspandirea virsului COVID-19.

Sursa: zf.ro


Fondatorii retelei 5 to go vor sa extinda oferta din cafenele si invita antreprenorii romani sa propuna produse care se pot asocia cu cafeaua

Fondatorii reţelei 5 to go vor să extindă oferta din cafenele şi invită antreprenorii români să propună produse care se pot asocia cu cafeauaFondatorii retelei 5 to go au invitat antreprenorii romani sa propuna o serie de produse care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate in lantul de cafenele, si au primit peste 100 de inscrieri in decurs de o saptamana, procesul de selectie fiind in derulare.

Primul produs ales, care a devenit parte din meniul 5 to go este Cascara Lemonade, o limonada acidulata, marca Kofi Ti.

„Campania a venit din dorinta de a contribui la sustinerea antreprenorilor romani, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gama variata de produse romanesti premium, de cea mai buna calitate. Credem in puterea de a da re-start industriei, impreuna. Vom continua procesul de selectie, vor urma si alte produse „fabricate in Romania” pe care le veti regasi cat de curand in cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista in locatii, le vom include ulterior intr-o brosura ce va fi distribuita gratuit in reteaua noastra, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Badila, co-fondator 5 to go.

Sursa: zf.ro


Florin Cucu, Sofiaman: Perioada aceasta a avut si beneficii, ne-a fortat sa scoatem din sertar proiecte mai vechi. Vanzarile din online au crescut de zece ori

Florin Cucu, Sofiaman: Perioada aceasta a avut şi beneficii, ne-a forţat să scoatem din sertar proiecte mai vechi. Vânzările din online au crescut de zece oriActivitatea Sofiaman a fost afectata de pandemia de COVID-19 care a inchis maga­zinele offline ale com­pa­niei si pe cele ale par­tenerilor, insa canalul online a crescut semnificativ. Totodata, afacerea a fost favorizata de faptul vinde pijamale si articole pentru casa, produse cautate in aceste luni de izolare si distantare sociala in care cei mai multi romani au stat izolati la domiciliu.

„Noi am muncit in toata aceasta perioada, insa activitatea ne-a fost afectata destul de puternic de pandemia de COVID-19. Ne-am reorganizat si ne-am repliat astfel incat sa ramanem activi si in piata“, a spus Florin Cucu, director ge­neral al Sofia­man.

In 2018, ultimul an pentru care exista date publice, compania a avut afaceri de circa 17 mil. lei, iar anul trecut businessul a crescut.

Sursa: zf.ro


Daniel Boaje, McDonald’s: E greu sa fac o estimare pentru 2020, dar nu sunt pesimist. Ba chiar sunt increzator ca a doua jumatate a anului va veni cu semne bune. McDonald’s Romania este liderul pietei de restaurante de pe plan local, cu afaceri de 927 mil. lei in 2019, cu peste 20% mai mari ca in anul

Daniel Boaje, McDonald’s: E greu să fac o estimare pentru 2020, dar nu sunt pesimist. Ba chiar sunt încrezător că a doua jumătate a anului va veni cu semne bune. McDonald’s România este liderul pieţei de restaurante de pe plan local, cu afaceri de 927 mil. lei în 2019, cu peste 20% mai mari ca în anul anteriorPentru 2020, anul cand se implinesc 25 de ani de la intrarea companiei in Romania, reteaua isi propusese depasirea pragului de 1 mld. lei cifra de afaceri, dar pandemia a venit sa dea peste cap aceste planuri. In ultimele luni, marcate de pandemia de COVID-19, McDonald’s Romania a functionat cu diviziile de drive-through si cu livrarea la domiciliu.

„Pentru noi, 2020 este anul in care sarbatorim 25 de ani de activitate in Romania. Pe 16 iunie 1995 am deschis primul restaurant local, la parterul Unirea Shopping Center. Tot 2020 ar fi trebuit sa fie anul cand depasim 1 mld. lei vanzari. Trebuia sa ajungem la 92 de restaurante in Romania si in 75% dintre ele urma sa fi implementat noul mod de interactiune cu clientul. Voiam sa dotam restaurantele drive cu statii de incarcare pentru masini electrice. Am testat conceptul anul trecut“, a spus Daniel Boaje, CEO si actionar minoritar al McDonald’s Romania.

Sursa: zf.ro


Bistroul Neata Omelette din Timisoara si-a majorat afacerile cu 50% in 2019, pana la 2,7 mil. lei. Piata restaurantelor este inchisa din cauza coronavirusului, insa antreprenorii s-au orientat catre livrari directe, cum este si cazul Neata Bistro

Bistroul Neaţa Omelette din Timişoara şi-a majorat afacerile cu 50% în 2019, până la 2,7 mil. lei. Piaţa restaurantelor este închisă din cauza coronavirusului, însă antreprenorii s-au orientat către livrări directe, cum este şi cazul Neaţa BistroLa patru ani de la deschidere, Neata Omelette Bistro din Timisoara a raportat afaceri de 2,7 milioane de lei in 2019, in crestere cu 50% fata de anul anterior.

Compania a avut un profit de peste jumatate de milion de lei, in crestere cu 60% si are 15 angajati, anul 2019 fiind cel mai bun de pana acum pentru businessul Neata. Din 2016, de la deschidere, pana anul trecut, com­pania si-a majorat afacerile de sapte ori.

Sursa: zf.ro


Un nou miliardar in retailul farmaceutic. Farmaciile Dona au trecut pragul de 1 mld. lei afaceri in 2019, in crestere cu 5% fata de 2018

Un nou miliardar în retailul farmaceutic. Farmaciile Dona au trecut pragul de 1 mld. lei afaceri în 2019, în creştere cu 5% faţă de 2018Farmaciile Dona, controlate de antreprenorul Eugen Banciu, de profesie medic, au depasit in 2019 pragul de 1 miliard de lei, la 27 de ani de la infiintarea companiei, in crestere cu 5% fata de 2018.

„Planul de investitii este concentrat pe cresterea numarului de licente pe care le operam, precum si modernizarea farmaciilor din retea. Criza COVID-19 ne-a determinat insa sa incetinim pe moment viteza de executie a planurilor de dezvoltare. Asta nu inseamna ca le abandonam”, a spus Mihaela Ungureanu, CEO al Grupului Dona.

Planurile pentru anul 2020 vizau extinderea cu circa 15 unitati noi, insa criza generata de noul coronavirus a determinat compania sa isi adapteze prioritatile.

Sursa: zf.ro


Retailerul polonez de incaltaminte CCC bifeaza 72 de magazine pe plan local dupa ce a inaugurat o unitate in Miercurea Ciuc si anunta redeschiderea a 18 magazine in Bucuresti si in tara

Retailerul polonez de încălţăminte CCC bifează 72 de magazine pe plan local după ce a inaugurat o unitate în Miercurea Ciuc şi anunţă redeschiderea a 18 magazine în Bucureşti şi în ţarăRetailerul polonez CCC, al doilea cel mai important jucator de pe piata locala de incaltaminte, a deschis un nou magazin in orasul Miercurea Ciuc, in cadrul centrului comercial NEST Retail Park, si ajunge la o retea de 72 de unitati pe plan local.

Totodata, compania a anuntat ca incepand de vineri, 15 mai, a redeschis 18 magazine din Bucuresti si din tara, in acord cu reglementarile guvernamentale care permit deschiderea magazinelor din centrele comerciale care au intrari si iesiri exterioare.

Sursa: zf.ro


Kaufland deschide al patrulea magazin din acest an in Dej si ajunge la o retea de 131 de unitati pe plan local

Kaufland deschide al patrulea magazin din acest an în Dej şi ajunge la o reţea de 131 de unităţi pe plan localRetailerul german Kaufland, liderul pietei locale de comert alimentar dupa cifra de afaceri, anunta deschiderea primului hipermarket din Dej, compania bifand astfel 131 de magazine pe plan local.

Ne bucuram ca facem inca un pas in judetul Cluj, printr-o deschidere pe care am pregatit-o cu cea mai mare responsabilitate si cu toate masurile de siguranta aplicate”, spune Valer Hancas, director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland Romania.

Sursa: zf.ro

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide