0765.438.336

Stirile saptamanii 18 – 24 aprilie

Travel Retail: Romanii au exigente similare cu cele ale francezilor, dar infrastructura din mediile de calatorie locale – aeroporturi, gari, metrou – nu este aliniata

Frederic Chevalier, COO EMEA Lagardère Travel Retail, spune ca Romania este o piata importanta pentru grupul francez activ in 42 de tari, contribuind semnificativ la rezultate si profitabilitate. De aceea, compania va continua dezvoltarea atat pe formatele deja existente, cat si pe altele noi, aflate in analiza acum.

„Lagardère Travel Retail este un grup care activeaza in 42 de tari, pe toate continentele si acopera un mix de linii de business din domeniul retailului de cala­torie – travel essentials, duty free & fashion si dining/ foodservice – cu spatii de retail in 260 de aeroporturi si 710 gari si cu venituri de 5,5 miliarde de euro in 2019. Romania a livrat intotdeauna rezultate importante pentru grup, confirmand un trend crescator an de an, prin prisma cifrei de afaceri, a numarului de magazine si profitabilitatii, precum si tinand cont de perspectivele de dezvoltare.“

Grupul opereaza pe piata locala sub cinci branduri – Inmedio, So! Coffee, Relay, 1 Minute si Hub Convenience –, avand in total circa 300 de unitati. In ceea ce priveste businessul, acesta se ridica la 644 mil. lei in 2020, cu 17% mai mic decat in anul ante­rior.

Sursa: zf.ro 


Magazinul Gucci din Bucuresti a fost inchis dupa ce afacerile au atins un nivel record, aproape 21 milioane de lei in 2021. Buticul era la parterul hotelului Athenee Palace Hilton din Bucuresti

Magazinul Gucci din Bucureşti a fost închis după ce afacerile au atins un nivel record, aproape 21 milioane de lei în 2021. Buticul era la parterul hotelului Athenee Palace Hilton din BucureştiMagazinul Gucci din Bucuresti a fost inchis „in glorie“, afacerile ajungand la un pas de 21 mil. lei in 2021, dupa o urcare usoara de la 20,7 mil. lei in anul anterior. Acesta este cel mai bun rezultat de la deschidere.

Profitul net a urcat si el la 5 milioane de lei, adica o marja de aproape 24%. Spre comparatie, in primul an de pandemie, compania avea un profit net de 4,4 mil. lei, cu 12% mai mic. Chiar si in acest context, buticul Gucci din Bucuresti, operat in sistem de franciza de familia de antreprenori locali Calagiu, a tras obloanele recent, marcand astfel iesirea brandului de lux de pe piata din Romania dupa mai bine de un deceniu.

Sursa: zf.ro


Franciza TED’s Coffee Co.: cat costa sa deschizi o cafenea de specialitate

Franciza TED's Coffee Co.: cât costă să deschizi o cafenea de specialitateTED’s Coffee Co. este una dintre cele mai populare retele de cafenele din Romania, un brand lansat in urma cu aproape zece ani si care s-a extins la nivel national.

TED’s Coffee Co. are in acest moment cafenele nu doar in Bucuresti, ci si in Ploiesti, Brasov, Sibiu, Oradea, Timisoara, Iasi, Cluj, Craiova, Galati si Arad.

”Avem o echipa care asigura suport ongoing, nu doar cand semnam sau facem proiectul. Suportul nostru este continuu in ceea ce priveste fiecare francizat, avem raspuns la fiecare intrebare. De fapt si de drept, de ce vii la o franciza? Ca nu vrei sa faci greseli, vrei sa arzi anumite etape, vrei sa minimizezi riscul unei investitii”, spune Vasi Andreica.

Sursa: wall-street.ro


Grupul Dona a ajuns la venituri de 1,65 mld. lei in 2021, plus 11%, si cauta farmacii in orasele din tara unde nu a ajuns inca. Bugetul de investitii in 2022 este de 30 mil. lei, in principal pentru farmacii

Grupul Dona a ajuns la venituri de 1,65 mld. lei în 2021, plus 11%, şi caută farmacii în oraşele din ţară unde nu a ajuns încă. Bugetul de investiţii în 2022 este de 30 mil. lei, în principal pentru farmaciiGrupul Dona, creat de antre­prenorul Eugen Banciu, a ajuns la venituri nete de 1,65 miliarde de lei in 2021, in crestere cu 11,5% fata de anul precedent. Planurile pentru anul 2022 urmaresc investitii de 30 mil. lei in divizia de farmacii, prezenta de trei decenii pe piata locala.

„Anul 2021 a fost unul bun pentru fiecare dintre activitatile esentiale ale grupului, in special in semestrul al doilea, cand s-a simtit si revenirea la crestere a pietei. Cele mai semnificative cresteri au fost inregistrate la produsele cu prescriptie medicala, in special  cele inovative, al caror pret cu amanuntul depaseste 1.000 lei“, a spus Rares Marculet, CFO Grup Dona.

Sursa: zf.ro


Retailerul de cosmetice Douglas deschide noi magazine in Corbeanca, Targoviste si Alba Iulia

Retailerul de cosmetice Douglas deschide noi magazine în Corbeanca, Târgovişte şi Alba IuliaLantul de parfumerii Douglas, intrat pe piata locala in 2007, isi continua expansiunea in Romania si deschide trei noi magazine in afara Bucurestiului, in localitatiile Corbeanca, Targoviste si Alba Iulia. In acest scop a fost agreat un parteneriat cu dezvoltatorul imobiliar Prime Kapital, confom unui comunicat de presa al companiei.

Primul magazin nou va fi deschis in luna mai in DN1 Value Center din Corbeanca, Ilfov. Celelalte doua deschideri noi de magazine vor fi in centrul comercial Dambovita Mall din Targoviste si in orasul Alba Iulia.

Sursa: zf.ro


Fourlis a inceput sa caute spatii pentru a deschide primele magazine Holland & Barrett in Romania. Tinta francizorului – locul 1 pe nisa

CONFIRMARE FOTO Fourlis a început să caute spații pentru a deschide primele magazine Holland & Barrett în România. Ținta francizorului - locul 1 pe nișăCompania greaca Fourlis a inceput sa caute spatii care sa gazduiasca primele magazine in Romania ale brandului Holland & Barrett, lant britanic de suplimente alimentare si mancare vegan, cu tinta de a deschide pe piata locala 60 de astfel de magazine.

Holland & Barrett va deschide 120 de magazine in Romania, Grecia si Bulgaria, obiectivul Fourlis fiind de a deveni astfel lider pe nisa de produse wellness inclusiv in Romania. Din totalul acestor magazine, 60 vor fi lansate in Romania, 40 in Grecia si 20 in Bulgaria, conform datelor.

Primele magazine care vor gazdui brandul Holland & Barrett vor avea aproximativ 150 metri patrati, in zone cu trafic intens si accesibilitate usoara, fie in mall-uri, fie pe strazile comerciale importante.

Sursa: profit.ro


Cel mai mare retailer european de produse pentru animale de companie intra in Romania si se va lupta cu Animax

SURPRIZĂ Cel mai mare retailer european de produse pentru animale de companie intră în România și se va lupta cu AnimaxCompania germana Fressnapf, cel mai mare retailer european de produse pentru animale de companie, intra in Romania, urmand sa fie un concurent direct pentru Animax, cel mai mare lant de petshopuri de pe piata locala.

Cu peste 1.650 de magazine si 12.000 de angajati in 11 tari europene, compania este pe piata din 1992, cu unitati in franciza, din 1997 lansand primele magazine din afara Germaniei.

In unele tari, compania opereaza sub brandul Maxi Zoo, avand vanzari anuale intre 27 milioane euro si 1,5 miliarde euro, in functie de piata.

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide