+40.723.622.253

Stirile saptamanii 24 – 30 septembrie

Un start-up pe zi. Doi tineri au renuntat la joburile lor pentru un start-up in domeniul alimentar si au ajuns la 7 locatii proprii in Bucuresti

Crina si Ionut Dinescu au renuntat la joburile lor de economist, respectiv jurist, pentru a intra in antreprenoriat si au pus bazele afacerii Love for Food, care a generat venituri de peste 780.000 de euro in 2017, iar in prima parte a acestui an veniturile au fost de 500.000 de euro.

„Ne-am dorit un loc de munca unde sa mergem cu drag si, fiind pasionati de domeniul alimentar, a luat nastere simigeria Sara, apoi barcuta Famous Waffles si cozonacii Greuceanu“, a spus Crina Dinescu.

Sursa: zf.ro


Hotelul de cinci stele Sheraton Bucuresti, afaceri mai mari cu 10% in ianuarie-august

Hotelul de cinci stele Sheraton din Piata Ro­mana, unul din cei mai mari jucatori de pe piata de profil, si-a crescut veniturile cu 10% in ia­nuarie-august acest an, fata de perioada si­milara a anului trecut, potrivit oficialilor ho­telului.

„In septembrie si octombrie vom avea grade de ocupare de 85%-90%, sunt luni cu evenimente  de business, cand cu greu mai gasesti o camera libera la hotelurile de cinci stele din Bucuresti. Bugetele companiilor sunt mai  mari, cererea pentru evenimente creste“, a spus Daniel Ben Yehuda, direc­torul general al hotelului de cinci stele din Piata Romana.

Sursa: zf.ro


Raiffeisen Bank incepe procesul de remodelare a agentiilor bancare: Primul sediu nou cu zona de autoservire non-stop si cu hub multifunctional se deschide in AFI Cotroceni

Raiffeisen Bank anunta ca lanseaza astazi un nou model de agentie bancara, remodelat, in AFI Cotroceni Mall, potrivit unui anunt oficial al bancii.

„Banca este interesata sa fie acolo unde sunt si clientii sai, cat mai la indemana lor, dar si intr-o locatie deschisa si prietenoasa, adaptata evolutiei asteptarilor clientilor si spatiilor in care ne aflam. Astfel, am regandit si am reproiectat agentia noastra din AFI Cotroceni pentru a testa preferintele si raspunsul clientilor nostri la spatiul pe care il oferim”, spune Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vanzari si Service in cadrul Raiffeisen Bank Romania.

Sursa: zf.ro


Tinta Decathlon: peste 50 de magazine in Romania. Cum influenteaza traficul din Bucuresti strategia retailerului?

Tinta Decathlon: peste 50 de magazine in Romania. Cum influenteaza traficul din Bucuresti strategia retailerului?Urmatorul magazin Decathlon ce va fi deschis in Romania va fi cel din mall-ul Veranda. Sau cel de la Bistrita. Totul depinde de rapiditatea – sau incetineala – cu care se misca autoritatile in privinta emiterii autorizatiilor necesare. Avizele si autorizatiile nu sunt singurele lucruri care influenteaza ritmul de dezvoltare al retailerului francez de articole sportive: traficul tot mai aglomerat din Bucuresti si dorinta clientilor de a ajunge cat mai repede la magazin sunt doua dintre elementele care au dus la necesitatea regandirii viziunii comerciale pentru Bucuresti, potrivit lui Alex Domsa, director de expansiune al Decathlon.

“In prezent, in Romania sunt deschise 22 de magazine Decathlon, dintre care patru se afla in Bucuresti. Al cincilea magazin din Capitala, cel din mall-ul Veranda, va fi inaugurat la jumatatea lunii noimebrie 2018″ – cel putin asa spera Alex Domsa.

Sursa: wall-street.ro


H&M continua sa creasca in Romania

H&M continuă să crească în RomâniaRetailerul suedez de haine si accesorii H&M si-a majorat cu 14% vanzarile din Romania in primele noua luni ale anului fiscal (1 decembrie 2017-31 august 2018), pana la 1,96 miliarde de coroane suedeze (189,56 milioane euro), de la 1,72 miliarde de coroane in intervalul similar al anului fiscal precedent.

In trimestrul al treilea, vanzarile suedezilor pe piata locala au crescut cu 12%, de la 630 milioane de coroane la 705 milioane de coroane (68,13 milioane euro).

Exprimate in lei, vanzarile au crescut cu 11% la noua luni si cu 7% in cel de-al treilea trimestru. H&M avea 56 de magazine in Romania la finele lunii august, numar neschimbat raportat la finele anului fiscal 2017.

Sursa: profit.ro


Romania atrage un nou jucator: Grupul Sportek, pe piata de aproape 40 de ani, a intrat in Romania cu brandul Vicco, cea mai mare marca de incaltaminte pentru copii din Turcia

CONFIRMARE România atrage un nou jucător: Grupul Sportek, pe piață de aproape 40 de ani, a intrat în România cu brandul Vicco, cea mai mare marcă de încălțăminte pentru copii din TurciaGrupul turc de incaltaminte Sportek Ayakkabıcılık, pe piata de aproape 40 de ani, a intrat in Romania cu brandul Vicco, o marca de incaltaminte pentru copii lansata in 2005, cea mai mare de pe piata turca de profil, unde este comercializata printr-o retea de 17 magazine proprii.

In Romania, primul magazin al brandului Vicco a fost amenajat in centrul comercial Plaza din Bucuresti,

In Romania, grupul va incerca sa concureze cu conationalii de la LC Waikiki, retailerul intrat in Romania in 2009 si ajuns astazi la o retea locala de 22 de magazine in Bucuresti si alte orase din tara.

Sursa: profit.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide